Yayquote:Op zaterdag 7 november 2009 12:10 schreef Groofsken het volgende:
Ik weet nog dat het over dat berenpak ging van de H&M. Ik vond hem ook superleuk maar had hem niet gekocht omdat ik al zat kleertjes heb op zolder, ook voor buiten. En nu kreeg ik een tas van een vriendin en drie keer raden wat daarin zat. het berenpak van H&M
.
daar word ik dus niet blij van, hou het nog geen 3 minuten uit....quote:Op zaterdag 7 november 2009 12:55 schreef freecell het volgende:
Mooie echo Sindell
Amaranta: dagje verwennen in de sauna
Leuk!! Hierbij laat ik je officieel toe tot de Berenpakclubquote:Op zaterdag 7 november 2009 12:10 schreef Groofsken het volgende:
Ik weet nog dat het over dat berenpak ging van de H&M. Ik vond hem ook superleuk maar had hem niet gekocht omdat ik al zat kleertjes heb op zolder, ook voor buiten. En nu kreeg ik een tas van een vriendin en drie keer raden wat daarin zat. het berenpak van H&M
.
Ja ik vind het heel spannend. Maar ook bijzonder. Mijn zusje die ook moeder wordt. Je gaat toch met andere ogen er naar kijken. Met mij gaat het stukken beter dankzij de medicatie. Ik kan weer enigzins bukken om wat op te pakken zonder dat mijn hoofd uit elkaar lijkt te exploderen. Kinderen zijn ook veel beter. Houdt de kleine man wel nog anderhalve week thuis tot het op de creche ook wat is opgelost. Daar is het grootste gedeelte van de kinderen ook ziek thuis en net nu hij iets op knapt zit ik niet op het volgende virus te wachten.quote:Op zaterdag 7 november 2009 11:48 schreef Tan het volgende:
Fijn BJ dat je nu weer een discoganger in je buik hebtScheelt hier ook, soms twee dagen heel rustig en dan maak ik me zorgen, maar dan ineens weer een paar dagen lang eentje die de horlepiep aan het dansen is
@Faja, spannend is dat altijd hè, als er eentje op knappen staat in je omgeving, helemaal als het je familie is. Hier is eergister mijn buurvrouw bevallen, heb op zich niet zo heel veel contact met haar, maar het is toch weer spannend.
Hoe is het met de ziekenboeg bij je thuis? Kindjes en jijzelf weer opgeknapt?
Hier alles rustig, had eergister nog weer vreselijke hoofdpijn, was er weer helemaal misselijk van, was ook bloedjechagrijnig die dagMaar heb dan ook weer zorgen om de bloeddruk enzo, daar word ik ook niet vrolijker van. Maar gister voelde ik me weer picobello.
Hopelijk blijft dat vandaag ook zo.
Maandag weer een groeiecho, ben benieuwd wat de VK zegt over het ruime vruchtwater. Tot zover mijn nutteloze bijdrage van vandaag.
Nou ja dichtbij, half uurtje rijden voor onsquote:Op zaterdag 7 november 2009 14:08 schreef Vlindur het volgende:
Groof heeft het berenpak!![]()
Ik ga hem denk ik toch nog maar wel halen.. Ik vind hem ook zo gaaf!
Sindell, Oosterwolde? Das dichtbij!Mooie foto's!
Nee, juist niet. Het is daar een grote flubberlap, Daarom had ik het ook niet verwacht denk ik..quote:Op zaterdag 7 november 2009 14:45 schreef DaviniaHR het volgende:
Vlindur, balen van je sttriae!Had je ook last van een hele gespannen huid onderin?
Nee niks aan de hand hier. Drukke dagen en nu veel pijn in rug en bekkenquote:Op zaterdag 7 november 2009 14:05 schreef Poppejans het volgende:
Joehoe, WupWup, ben je stiekem al bezig?
poehhh geen idee; ik heb dr nog nooit van gehoord eigenlijk..... weet dus niet of het helpt... en of het kwaad kan ook niet...quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:14 schreef Soneal het volgende:
Sterkte Tan
Dames, ik heb nog een vraag die ik gevoelsmatig beter hier aan de ervaringsdeskundigen kan stellen...
Het is hier nog wachten op het tweede streepje, maar ik ben nu al dagen verschrikkelijk verstopt, dusdanig dat het zeer doet (tot steken in de zij aan toe).
Omdat ik niet weet of ik zwanger ben, maar nog een paar symptomen heb die er op wijzen dat het misschien wel eens zo zou kunnen zijn, wil ik niet het risico nemen dat dat misgaat door een (standaard) laxeermiddel te nemen. Er wordt immers geadviseerd dat niet te doen.
Nou las ik ergens een eetlepel olijfolie nemen, of een glas sinaasappelsap met een eetlepel olijfolie.
Ik kom het echter niet anders tegen dan als sporadische tip, mijn vraag dus: zou dat verantwoord zijn of zien jullie daar andere gevaren in?
Ik moest toen ik net zwanger was (dus bijna negen maanden terugquote:Op zaterdag 7 november 2009 20:40 schreef Borra het volgende:
Handige tips dames tegen obstipatieik heb er nu ik zwanger ben ook ineens last van.
Ik heb gister een voetje gevoeld van de baby van een vriendin tegen haar buikSamen met nog een vriendin met ukkie van 10 maanden nog even langsgeweest voordat ze moest bevallen. Ik vond het wel lastig om niets te zeggen..
![]()
Toen ik vorige week bij de tandarts was voor controle gaf hij aan dat ik volgend jaar voor foto's moest. Dus ik hem zeggen dat ik zwanger ben.. Hij zei dat hij op het moment dat ik binnen kwam al wist dat ik zwanger was.. grappig(ik was al 2 jaar niet naar de tandarts geweest en ken hem eigenlijk niet omdat het een nieuwe is! )
Is er al nieuws van Luna? misschien is haar beebje er al en is ze lekker aan het genieten
kijk dat geeft de burger moedquote:Op zaterdag 7 november 2009 10:34 schreef marky het volgende:
sonnetje85, wat vervelend van die koortslip. Ik heb er tijdens mijn zwangerschap ook regelmatig last van. Simpele koortslipcrème van de apotheek kun je gewoon gebruiken en helpt bij mij echt goed.
ik zei gisteren nog tegen mijn schoonzusje, dat ik het zo wel 9 maanden kan volhoudenquote:Op zondag 8 november 2009 10:44 schreef happyme28 het volgende:
Sonnetje85, 6 weken is een mooie mijlpaal hoorde meeste zwangerschappen gaan in de eerste 6 weken mis. En wat lekker dat je nog nergens last van hebt!
Fijn!quote:Op zondag 8 november 2009 11:58 schreef Aoraki het volgende:
Net weer terug uit het ziekenhuis voor CTG, bloeddruk en urine onderzoek. Alles was weer ok. Mannetje doet het goed, hoewel het een enorme druktemaker is... Geen eiwit in de urine en de onderdruk blijft rond de 90 hangen... Dus het was allemaal weer prima. Op naar de volgende meting op woensdag.
ja daar vrees ik ook voor dat het vanaf 6 weken begint haha.quote:Op zondag 8 november 2009 11:55 schreef sindell het volgende:
Sonnetje, ik ging pas vanaf 6 wekendus juich maar niet te vroeg
![]()
(natuurlijk hoop ik echt dat het je bespaard blijft, want het is niet leuk ... )
Nee joh, bij jou blijven de klachten gewoon weg!quote:Op zondag 8 november 2009 12:03 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
ja daar vrees ik ook voor dat het vanaf 6 weken begint haha.
heb ik wel s gelezen dat het vanaf dan begint. Ach ja zie t wel
Ja, idd... Maar wij hebben de hoop dat ie draait gewoon opgegeven en kijken nu gewoon uit naar de keizersnede. Hij voelt zich goed, en dat is het belangrijkste.quote:Op zondag 8 november 2009 12:02 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Fijn!![]()
en het ventje lag zeker nog steeds verkeerd om...![]()
We weten niet precies vanaf wanneer hij in een stuit ligt. Zeker vanaf 30 weken, omdat we toen de eerste groeiecho gehad hebben. Daarvoor zei de vk dat hij met z'n koppie naar beneden lag, maar dat dacht ze 1 dag na de groeiecho ook. Toen ik zei dat ie de dag ervoor anders lag, heeft zij ook met de echo gekeken, en jawel in een stuit. Ook de controles erna kon ze het heel moeilijk voelen en blijk hij bij de echo's gewoon in stuit te liggen. Maar de placenta ligt er ook voor, en de vk's in het ziekenhuis konden het ook niet echt goed voelen.quote:Op zondag 8 november 2009 12:20 schreef Beessie-Jen het volgende:
@Aoraki; vanaf wanneer ligt jullie frummel al in stuit??? en mocht je zelf kiezen voor stuitbevalling of keizersnede?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |