abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74500305
Lunastar van harte gefeliciteerd met je derde dochtertje!!! Wat een leuk koppie heeft ze
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  zondag 8 november 2009 @ 09:09:23 #177
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_74500307
JeeeJ Luna daar is ze dan! Van harte!!!

Tan hoop dat je bloeddruk snel weer onder controle is zodat je snel weer thuis kunt zijn!
pi_74500375
gefeliciteerd Lunastar, geniet ze
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_74500431
Gefeliciteerd Luna! Mooie aparte naam ook, Xandy...
(Spreek je dat nou uit als Sendie of komt die X duidelijk terug (ksendie)?)
  zondag 8 november 2009 @ 10:01:57 #181
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_74500629
Tan, wat naar dat je opgenomen moet worden!

Luna, van harte gefeliciteerd met Xandy!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_74500755
Luna gefeliciteerd!!!

Niet helemaal bijgelezen want liep te ver achter, maar ik zag veel te veel voorbijkomen waar ik eigenlijk op wilde reageren!

Tan, balen van de ziekenhuisopname. Hopelijk daalt de bloeddruk weer snel!

Vlindur, striae is niet leuk..! En ik las iets over een bestelling van Lief! Leuk hoor, ben vorige week ook los gegaan in zo'n winkel!

En ik las iets over veranderende bewegingen van de baby. Dat voel ik hier ook! Het zijn niet meer alleen schopjes, maar het lijkt meer op draaibewegingen!
pi_74500766
Komt ie: MELD! 37 weken vandaag!
(ben een uitslaper, dus niet meteen denken dat ik aan het bevallen ben hoor.Ben meestal rond 10/11en wakker, dus heb ik me voor 12.00 nog niet gemeld dan zou er wel iets aan de hand kunnen zijn)

Matrasbeschermer op matras gedaan en morgen de bedklossen ophalen, weer een stapje dichterbij!

Tan, wat vervelend zeg, en beetje eng! hopelijk blijft het bij 1 nachtje en daalt je bloeddruk weer uit zichzelf.

Luna gefeliciteerd met de geboorte van Xandy , wat een lekker bol koppie heeft ze
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_74500817
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 10:34 schreef marky het volgende:

sonnetje85, wat vervelend van die koortslip. Ik heb er tijdens mijn zwangerschap ook regelmatig last van. Simpele koortslipcrème van de apotheek kun je gewoon gebruiken en helpt bij mij echt goed.

kijk dat geeft de burger moed
Morgen maar ff naar de apotheek!
Nu echt

Oeh vandaag "al" 6 weken! Woejj, en nog steeds nergens last van!

enne Luna gefeliciteerd met je 3e dochter! Wat een droppie en wat een bijzondere naam zeg! Geniet van je gezinnetje!!!

Wow poppejans alweer 37 weken zeg! Jeetje dat gaat hard, voor mijn gevoel ben je nog maar net zwanger!
pi_74500950
Lunastar, van harte gefeliciteerd met jullie dochter en zusje natuurlijk! Wat een mooie naam ook, heel apart maar wel heel tof!

Tan, wat een rotbericht dat je nou toch nog opgenomen moest worden... Hopelijk mag je straks wel weer gewoon naar huis,

@stoelgang, ik heb ook roosvicee laxo, is nog lekker ook en werkt inderdaad als een trein!

poppejans meldplicht! Goeiemorgen, en met klossen wordt het wel echt écht hoor!
  zondag 8 november 2009 @ 10:44:23 #186
57497 happyme28
I'm so happy
pi_74501082
Goedemorgen allemaal, lekker geslapen?? Ik best wel weer. Wat blijft dat weekend toch heerlijk, die vroege wekker door de weeks vind ik maar niks.

Poppejans, meldplicht ik vind het nog steeds zo bijzonder jouw zwangerschap en over max. 5 weekjes heb je gewoon je kleine poppejantje vast Alvast succes met de laatste loodjes

Sonnetje85, 6 weken is een mooie mijlpaal hoor de meeste zwangerschappen gaan in de eerste 6 weken mis. En wat lekker dat je nog nergens last van hebt!

Ik was zojuist even met mijn kleine mannetje in mijn buik aan het spelen. Mijn hele buik gaat inmiddels heen en weer echt zo leuk om te zien.
pi_74501084
Luna van harte gefeliciteerd met jullie dochter!
pi_74502254
quote:
Op zondag 8 november 2009 10:44 schreef happyme28 het volgende:

Sonnetje85, 6 weken is een mooie mijlpaal hoor de meeste zwangerschappen gaan in de eerste 6 weken mis. En wat lekker dat je nog nergens last van hebt!

ik zei gisteren nog tegen mijn schoonzusje, dat ik het zo wel 9 maanden kan volhouden
Hopelijk blijft het zo iig.
6 weken klinkt zo weinig haha, voor mijn gevoel is t al veel langer. Beetje raar
pi_74502337
Gefeliciteerd Luna!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_74502359
Sonnetje, ik ging pas vanaf 6 weken dus juich maar niet te vroeg
(natuurlijk hoop ik echt dat het je bespaard blijft, want het is niet leuk ... )

Tan.... Hopelijk gaat het al een stukje beter nu, doe maar lekker rustig aan.

Luna, wat een dropje weer, gefeliciteerd!!
pi_74502407
Luna, gefeliciteerd met je meisje! Ze is prachtig.

Poppejans meldplicht dat betekent dat ik dat ook heb over 4 dagen, OMG

Net weer terug uit het ziekenhuis voor CTG, bloeddruk en urine onderzoek. Alles was weer ok. Mannetje doet het goed, hoewel het een enorme druktemaker is... Geen eiwit in de urine en de onderdruk blijft rond de 90 hangen... Dus het was allemaal weer prima. Op naar de volgende meting op woensdag.
  zondag 8 november 2009 @ 12:02:41 #192
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74502477
quote:
Op zondag 8 november 2009 11:58 schreef Aoraki het volgende:
Net weer terug uit het ziekenhuis voor CTG, bloeddruk en urine onderzoek. Alles was weer ok. Mannetje doet het goed, hoewel het een enorme druktemaker is... Geen eiwit in de urine en de onderdruk blijft rond de 90 hangen... Dus het was allemaal weer prima. Op naar de volgende meting op woensdag.
Fijn!
en het ventje lag zeker nog steeds verkeerd om...
pi_74502496
quote:
Op zondag 8 november 2009 11:55 schreef sindell het volgende:
Sonnetje, ik ging pas vanaf 6 weken dus juich maar niet te vroeg
(natuurlijk hoop ik echt dat het je bespaard blijft, want het is niet leuk ... )
ja daar vrees ik ook voor dat het vanaf 6 weken begint haha.
heb ik wel s gelezen dat het vanaf dan begint. Ach ja zie t wel
  zondag 8 november 2009 @ 12:05:27 #194
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74502525
quote:
Op zondag 8 november 2009 12:03 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

ja daar vrees ik ook voor dat het vanaf 6 weken begint haha.
heb ik wel s gelezen dat het vanaf dan begint. Ach ja zie t wel
Nee joh, bij jou blijven de klachten gewoon weg!
positief denken!
pi_74502574
Daar ga ik van uit asyniur
pi_74502597
quote:
Op zondag 8 november 2009 12:02 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Fijn!
en het ventje lag zeker nog steeds verkeerd om...
Ja, idd... Maar wij hebben de hoop dat ie draait gewoon opgegeven en kijken nu gewoon uit naar de keizersnede. Hij voelt zich goed, en dat is het belangrijkste.

@ sonnetje: ik werd pas in weken 7-9 redelijk misselijk en verschrikkelijk moe. Daarna nam het weer af.
  zondag 8 november 2009 @ 12:09:21 #197
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_74502605
Jeeeeejj, Luna, gefeliciteerd met je supermooie meissie! Prachtig, geweldig, helemaal super, geniet ervan!

Sonnetje, jeej, 6 weken Zéker in het begin is elke weer er 1 toch?

Poppejans, woah! Meldplicht! Wat goed!

Ben benieuwd hoe het nu met Tan is..

Aoraki, dat is mooi nieuws, fijn om te horen

En Faja, haha, superspannend inderdaad! Wel leuk dat je het een beetje in de gaten kunt houden, haha!

En aan iedereen: goodmornings! Lekker lui ochtendje hier (en alweer goed geslapen zonder maagzuur ) en de zon schijnt, hoe hip is dát? Ik ga zo maar eens ontbijten/lunchen, maar ik moet eerst wachten tot die ijzerpil er een half uur inzit
3!
  zondag 8 november 2009 @ 12:20:21 #198
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_74502897
jeeeeujjjj Meldplicht voor Poppejans!!! 37 weken mijlpaal! wat tof!!!!

En Luna een 3e dochter!!! van harte gefeliciteerd! wat een droppie!

@Aoraki; vanaf wanneer ligt jullie frummel al in stuit??? en mocht je zelf kiezen voor stuitbevalling of keizersnede?

Ben erg benieuwd hoe het met Tan gaat... hoop dat ze zich vandaag weer vanuit huis kan melden

@Sonnetje; ook 6 weken is een mooi aantal hoor en het worden er vanzelf meer... maar ik zal er maar niet vanuit gaan dat de komende maanden ook zo makkelijk blijven hoor...
(en dat bedoel ik niet pessimistisch, maar heel reeel, bijna iedereen krijgt wel 1 of meerdere kleine of grotere zwangerschapsklachten....)

@trix; jeujjjj geen maagzuur!!! wat fijn voor je!

vandaag dagje bankhangen met vriendlief...
en oei ik zie dat ik ben gepromoveerd naar plaats 15 in de lijst...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  zondag 8 november 2009 @ 12:31:44 #199
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_74503172
Vandaag 26 weken!!! 6 maanden wow, het gaat écht snel
Het wachten word maar moeilijker en moeilijker, ben zo benieuwd hoe onze kleine meid eruit gaat zien

Ook hier vandaag lekker bankhangen met lief Fijne dag meiden!!
05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
pi_74503377
MP alweer 26 weken, gaat snel he?
quote:
Op zondag 8 november 2009 12:20 schreef Beessie-Jen het volgende:

@Aoraki; vanaf wanneer ligt jullie frummel al in stuit??? en mocht je zelf kiezen voor stuitbevalling of keizersnede?

We weten niet precies vanaf wanneer hij in een stuit ligt. Zeker vanaf 30 weken, omdat we toen de eerste groeiecho gehad hebben. Daarvoor zei de vk dat hij met z'n koppie naar beneden lag, maar dat dacht ze 1 dag na de groeiecho ook. Toen ik zei dat ie de dag ervoor anders lag, heeft zij ook met de echo gekeken, en jawel in een stuit. Ook de controles erna kon ze het heel moeilijk voelen en blijk hij bij de echo's gewoon in stuit te liggen. Maar de placenta ligt er ook voor, en de vk's in het ziekenhuis konden het ook niet echt goed voelen.
Maar jij bent nu toch ongeveer 32,5 week? Dan heeft je beeb nog alle tijd! En misschien heeft jouw vk het ook wel fout . Bovendien kunnen ze meestal nog wel een draaipoging proberen, alleen dat is bij mij wegens alle andere factoren niet geprobeerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')