kijk dat geeft de burger moedquote:Op zaterdag 7 november 2009 10:34 schreef marky het volgende:
sonnetje85, wat vervelend van die koortslip. Ik heb er tijdens mijn zwangerschap ook regelmatig last van. Simpele koortslipcrème van de apotheek kun je gewoon gebruiken en helpt bij mij echt goed.
ik zei gisteren nog tegen mijn schoonzusje, dat ik het zo wel 9 maanden kan volhoudenquote:Op zondag 8 november 2009 10:44 schreef happyme28 het volgende:
Sonnetje85, 6 weken is een mooie mijlpaal hoorde meeste zwangerschappen gaan in de eerste 6 weken mis. En wat lekker dat je nog nergens last van hebt!
Fijn!quote:Op zondag 8 november 2009 11:58 schreef Aoraki het volgende:
Net weer terug uit het ziekenhuis voor CTG, bloeddruk en urine onderzoek. Alles was weer ok. Mannetje doet het goed, hoewel het een enorme druktemaker is... Geen eiwit in de urine en de onderdruk blijft rond de 90 hangen... Dus het was allemaal weer prima. Op naar de volgende meting op woensdag.
ja daar vrees ik ook voor dat het vanaf 6 weken begint haha.quote:Op zondag 8 november 2009 11:55 schreef sindell het volgende:
Sonnetje, ik ging pas vanaf 6 wekendus juich maar niet te vroeg
![]()
(natuurlijk hoop ik echt dat het je bespaard blijft, want het is niet leuk ... )
Nee joh, bij jou blijven de klachten gewoon weg!quote:Op zondag 8 november 2009 12:03 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
ja daar vrees ik ook voor dat het vanaf 6 weken begint haha.
heb ik wel s gelezen dat het vanaf dan begint. Ach ja zie t wel
Ja, idd... Maar wij hebben de hoop dat ie draait gewoon opgegeven en kijken nu gewoon uit naar de keizersnede. Hij voelt zich goed, en dat is het belangrijkste.quote:Op zondag 8 november 2009 12:02 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Fijn!![]()
en het ventje lag zeker nog steeds verkeerd om...![]()
We weten niet precies vanaf wanneer hij in een stuit ligt. Zeker vanaf 30 weken, omdat we toen de eerste groeiecho gehad hebben. Daarvoor zei de vk dat hij met z'n koppie naar beneden lag, maar dat dacht ze 1 dag na de groeiecho ook. Toen ik zei dat ie de dag ervoor anders lag, heeft zij ook met de echo gekeken, en jawel in een stuit. Ook de controles erna kon ze het heel moeilijk voelen en blijk hij bij de echo's gewoon in stuit te liggen. Maar de placenta ligt er ook voor, en de vk's in het ziekenhuis konden het ook niet echt goed voelen.quote:Op zondag 8 november 2009 12:20 schreef Beessie-Jen het volgende:
@Aoraki; vanaf wanneer ligt jullie frummel al in stuit??? en mocht je zelf kiezen voor stuitbevalling of keizersnede?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |