Met 20 weken gaan kindjes toch nog alle kanten op? Ik had begrepen dat ze echt pas veel later een vaste(re) ligging aannemen.quote:Op zondag 8 november 2009 13:02 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ons kindje ligt ws al langer in stuit, Bij 20 weken echo namelijk ook al, en nu dus nog steeds... en ik heb ook nooit schopjes oid bovenin mijn buik gevoeld. Alleen in de onderste regionen...
wij hopen ook dat ons kindje vanzelf nog draait... heeft de kans nog tot 36 weken ongeveer zei de VK.
en draaipoging doen ze ook niet als je een hoge bloeddruk hebt... dus die zou eventueel ook eerst nog moeten zakken..naja we hebben nog tijd, dus we wachten het rustig af...
Ditoquote:Op zondag 8 november 2009 12:31 schreef mama_papa het volgende:
Vandaag 26 weken!!! 6 maanden wow, het gaat écht snel![]()
Het wachten word maar moeilijker en moeilijker, ben zo benieuwd hoe onze kleine meid eruit gaat zien
Ook hier vandaag lekker bankhangen met liefFijne dag meiden!!
Nou het gekke is dat ik Harry bijna altijd onderin voel (en een heel enkele keer aan de rechterzijkant). En toch lag hij de laatste 2 controles bij de vroedvrouw met zijn koppie naar beneden. De laatste keer was ik daar echt verbaasd over want nog geen 5 minuten daarvoor was hij mijn blaas aan het verbouwen (omdat ik de bekkenband om had)quote:Op zondag 8 november 2009 13:02 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ons kindje ligt ws al langer in stuit, Bij 20 weken echo namelijk ook al, en nu dus nog steeds... en ik heb ook nooit schopjes oid bovenin mijn buik gevoeld. Alleen in de onderste regionen...
wij hopen ook dat ons kindje vanzelf nog draait... heeft de kans nog tot 36 weken ongeveer zei de VK.
en draaipoging doen ze ook niet als je een hoge bloeddruk hebt... dus die zou eventueel ook eerst nog moeten zakken..naja we hebben nog tijd, dus we wachten het rustig af...
elleboogjes?quote:Op zondag 8 november 2009 14:24 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Nou het gekke is dat ik Harry bijna altijd onderin voel (en een heel enkele keer aan de rechterzijkant). En toch lag hij de laatste 2 controles bij de vroedvrouw met zijn koppie naar beneden. De laatste keer was ik daar echt verbaasd over want nog geen 5 minuten daarvoor was hij mijn blaas aan het verbouwen (omdat ik de bekkenband om had)
Dat zou mijn kind nooit doenquote:Op zondag 8 november 2009 14:32 schreef amaranta het volgende:
Ja of misschien zit Harry jou gewoon te knijpen met zn vingertjes
Ik heb ook alweer honger (en ook gewoon braaf geluncht). Dus ik ga maar eens een grapefruit om zeep helpen...quote:Op zondag 8 november 2009 14:35 schreef freecell het volgende:
Ik heb echt honger, maar ik ga om 16:00 uit eten
Probleem
En wel gewoon gelunched hè?
Serieus, ik vertrouw mijn anti-schimmelkuurtje niet. Ongeveer een half uur na inname krijg ik maagpijn die enkele uren blijftEn hónger!
Het kan zijn dat je juist jeuk krijgt van die creme. Ik kon niet tegen de buikencreme van Zwitsal, ik bleef krabben maar toen ik stopte met smerem was de jeuk ook weg.quote:Op zondag 8 november 2009 16:17 schreef mama_papa het volgende:
Ff weer een vraagje van mij
Ik heb nu echt een aantal dagen ernome kriebelige borsten en buik, echt dat ik helemaal gek ervan word!! Ik probeer niet te krabben, maar het is zo frustrerend :S Iemand enig idee wat ik er tegen kan doen?
Ik smeer 1 keer per dag buik en borstencreme van de hema..
tan, hoe is het nu?quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:07 schreef Tan het volgende:
Even snel een berichtje tussendoor, ik had net heel erg last van vlekken voor mijn ogen en het trok ook niet snel weg. Bloeddrukmeter van mijn schoonmoeder opgehaald en de bloeddruk veel te hoog. VK gebeld, en ook zij meette het tot twee keer toe veel te hoog. Nu wordt ik dus voor de zekerheid opgenomen in het ziekenhuis voor een nacht en een dagje.Balen balen, maar ja, wel beter voor de veiligheid van de baby en mijzelf.
Dat heb ik ook zo,ben nu bijna 9wkn maar voor m'n gevoel ben ik al veel langer zwanger echt maf!quote:Op zondag 8 november 2009 11:51 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
6 weken klinkt zo weinig haha, voor mijn gevoel is t al veel langer. Beetje raar
Klopt, maar je 40e week begint na 39 weken. Net als je 2e week na 1 week begint.quote:Op zondag 8 november 2009 23:11 schreef amaranta het volgende:
Maar de 14de toch pas echt 40 weken?
En langzaam begint het besef door te dringen dat het waarschijnlijk allang middernacht is geweest en het vuurwerk gewoon NIET meer gaat komen. Als je vuurwerk wilt, moet je het maar zelf halen en afsteken.quote:Op zondag 8 november 2009 23:08 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Hop, en wij zijn vrolijk de veertigste week in. Het voelt een beetje als Oudejaarsavond zonder klok: je zit te wachten, maar je hebt geen idee wanneer het vuurwerk begint...
Weet je misschien waar het door komt, of kun je er geen peil op trekken? Ik krijg bijvoorbeeld altijd last van maagzuur als ik na het avondeten nog iets zoets eet.quote:Op maandag 9 november 2009 05:59 schreef Incantrix het volgende:
Nouja, het is niet zo heel erg, maar wel jammer dat ik toch weer lekker maagzuur heb, maja
Lieve Claudia,quote:Op maandag 9 november 2009 08:39 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
En langzaam begint het besef door te dringen dat het waarschijnlijk allang middernacht is geweest en het vuurwerk gewoon NIET meer gaat komen. Als je vuurwerk wilt, moet je het maar zelf halen en afsteken.
quote:Op maandag 9 november 2009 09:01 schreef amaranta het volgende:
[..]
Lieve Claudia,
Jouw vuurwerk komt ook! En dat hoef je helemaal niet zelf te halen want dat komt gewoon van zelf. Soms heeft lontje wat moeite. Maar er zit een lontje aan en dat gaat vanzelf branden!
Het duurt nu echt niet lang meer!
Vandaag 2 jaar geleden was ik uitgerekend, toen was er ook geen vuurwerkde dag erna ook niet....
op 16 -11 was de hemel rozeverlicht en barstte alles los!
Ja maar toch hou je de uitgerekende datum aanquote:Op maandag 9 november 2009 09:14 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
![]()
Ik had me mentaal zo voorbereid op 42 weken, omdat ik hier gezien heb hoe vervelend het is als je over de uitgerekende datum heengaat. Maar nu het moment dan zover is vind ik het toch gewoon moeilijk.
quote:Op maandag 9 november 2009 09:14 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
![]()
Ik had me mentaal zo voorbereid op 42 weken, omdat ik hier gezien heb hoe vervelend het is als je over de uitgerekende datum heengaat. Maar nu het moment dan zover is vind ik het toch gewoon moeilijk.
Zeg zit wup niet zo op te jagen! Die heeft nog tijd zat!quote:Op maandag 9 november 2009 09:27 schreef huuphuup het volgende:
[..]
wachten is altijd vervelend en helemaal als je zo graag wilt en zo nieuwsgierig bent. Verwen jezelf even lekker vandaag, je verdient het, en daarna vind ik dat je beebje gewoon moet komen![]()
Wup! schiet jij ook ns op, ik ben nieuwsgierig naar je meisje!
nietes!quote:Op maandag 9 november 2009 09:30 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Zeg zit wup niet zo op te jagen! Die heeft nog tijd zat!
ikook!!quote:Op maandag 9 november 2009 09:35 schreef huuphuup het volgende:
[..]
nietes!
ik vind dat Claudia vandaag mag, en dan morgen Wup
lekker f5-en voor verse beebs![]()
en ik ben zo nieuwsgiehiehierig
met een tweede begint de verweking enzo toch ook eerder van je bekken? Dus in dat opzicht zou het goed kunnen dat je veel eerder last hebt dan bij Selene; en afgezien daarvan ben je toch in verwachting van een pittig setjequote:Op maandag 9 november 2009 09:41 schreef simmu het volgende:
vraagje voor de dames die zwanger en wel nog dragen: hoelang is 'gangbaar' dat je het volhoud? als ik selene (of een zware rugtas) langer dan een half uurtje draag gaan mijn heupen (en kont) toch wel zeer doen. is dat normaal? ik vind het toch nog vrij vroeg daarvoor (15 weken nu). met selene had ik daar geen last van.
sterkte LLM's en iedereen die wel wat steun kan gebruiken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |