Ik vind het ook moeilijk hoor!quote:Op maandag 9 november 2009 11:02 schreef Beessie-Jen het volgende:
@Asy en Dj Randall;
ik voel me lichamelijk idd verder wel goed. Heb alleen nog wel moeite met het thuiszitten en weinig doen, maja is wel even het beste ivm mijn bloeddruk... ik hoop dat die as donderdag nog wat verder is gezakt en dan maar eens proberen wat meer te ondernemen.
Ik ga morgen wel eens ff de deur weer uit, met mijn moeder even bij opa en oma langs (al heeeeeeel lang niet geweest) en even de stad in....
maar stilzitten en rust houden is lastig als je normaal altijd bezig en druk bent...![]()
@Asy; zwangerschapsgym is idd best leuk; maar ik hoor hier op Fok ook meer nuttige tips hoor...
quote:Op maandag 9 november 2009 11:58 schreef freecell het volgende:
Hey Asy, jouw kabouters ook al?
Je bent mijn kloon hè?
Maar wat ik even wilde zeggen, ik was net even bij de apotheek voor Salbutamol (zo'n ventolin-discus-ding) en mijn apotheker: ik zou het niet meer gebruiken na de 37e week, het is weeënremmend en de meeste artsen weten dat niet
Dus, mochten hier nog pufjesgebruikers zijn: salbutamol is weeënremmend
Ik duim voor jequote:Op maandag 9 november 2009 12:17 schreef Beessie-Jen het volgende:
VK net aan de lijn gehad en mag om 13 uur even langskomen voor bloeddruk en urinecontrole. Maar even voor de zekerheid...
Hoop dattie gewoon goed is, en mijn hoofdpijn gewoon komt van verkoudheid en/ of migraine....
Succes strakjes. Ik hoop dat alles goed is!quote:Op maandag 9 november 2009 12:17 schreef Beessie-Jen het volgende:
VK net aan de lijn gehad en mag om 13 uur even langskomen voor bloeddruk en urinecontrole. Maar even voor de zekerheid...
Hoop dattie gewoon goed is, en mijn hoofdpijn gewoon komt van verkoudheid en/ of migraine....
wel grappig, mijn allergieen zijn juist heel rustig nu ik zwanger ben, ik heb eigenlijk elk jaar wel in de zomer last van benauwdheid, irritatie tot aan galbulten... En deze zomer zonder enige medicatie (terwijl ik normaal oogdruppels, tabletten en een neusspray gebruik) eigenlijk bijna geen klachten gehad...quote:Op maandag 9 november 2009 12:03 schreef Asyniur het volgende:
[..]
![]()
Goed om te weten, dat van die salbutamol!
Ik heb al heel lang geen pufjes meer hoeven gebruiken, alleen pas toen ik bij Ca.ra op visite was geweest. Die heeft een kat en ik was zo benauwd en pieperig. Sinds ik zwanger ben, reageer ik weer heel erg astmatisch blijkbaar...
Lief van je dat je er aan denktquote:Op maandag 9 november 2009 12:29 schreef DaviniaHR het volgende:
BJ, succes zometeen bij de vlos! Hopelijk is alles goed!
Vlindur, hoe zit het nu met jullie medsiche circuit? Er was toch sprake dat het mss toch niet rhesusgebeuren zou zijn, maar dat lange qt-dinges of zo? heb je al meer zekerheid?
ik ben wel blij dat madam lekker relaxed is, eigenlijk!eli was ook zo'n wilde. hebben we nog een mooi filpmje van. zij laat zich wrs wat minder leuk filmen, maar ach. elk nadeel hep zn voordeel
(of was het andersom?)
dat kan komen omdat het je eigen kat is, daar ben je goed aan gewend.quote:Op maandag 9 november 2009 12:12 schreef freecell het volgende:
Ik heb zelf een kat en normaal nergens last van. Nu ik zwanger ben krijg ik jeukogen als ik mijn hoofd in de kat begraaf
Maar onze poezel haart echt vrijwel niet uit. Als ik bij TARA's moeder binnenloop heb ik binnen 10 minuten een allergische aanvalDie heeft 2 katten die wel wat uitharen.
Dus ik geloof dat ik mazzel heb met mijn poezebeest!(en na de vorige zwangerschap was het gewoon weer over zodra hummel er was
)
Nee, ben nu nét weer thuis na twee dagen ziekenhuis. De bloeddruk zakte wel iets na twee dagen rust, maar zodra ik even uit bed ging om bijvoorbeeld te douchen was hij weer te hoog. Omdat de bloedwaarden goed zijn ben ik nu wel ontslagen, maar ik heb strikte rust opgekregen voor de komende weken. Helaas betekent dit nu ook dat ik helemaal ben overgedragen aan de gynaecoloog, inclusief een ziekenhuisbevalling, maar ja dat is niet anders.quote:Op maandag 9 november 2009 09:58 schreef Poppejans het volgende:
Tan, ben je gisteren wel thuis gekomen? Hopelijk moest je toch niet langer blijven hoor
Hoe ga je dat doen met de kinderen dan? Fijn dat je weer thuis bent iig!quote:Op maandag 9 november 2009 12:49 schreef Tan het volgende:
[..]
Nee, ben nu nét weer thuis na twee dagen ziekenhuis. De bloeddruk zakte wel iets na twee dagen rust, maar zodra ik even uit bed ging om bijvoorbeeld te douchen was hij weer te hoog. Omdat de bloedwaarden goed zijn ben ik nu wel ontslagen, maar ik heb strikte rust opgekregen voor de komende weken. Helaas betekent dit nu ook dat ik helemaal ben overgedragen aan de gynaecoloog, inclusief een ziekenhuisbevalling, maar ja dat is niet anders.
Heb nog niet bijgelezen, dat doe ik later wel, eerst even een laptopje regelen zodat ik vanuit bed of vanaf de bank kan internetten
ik heb de hele zwangerschap geen medicijnen nodig gehad voor mn allergieen, twee weken na de bevalling werd ik 's morgens wakker met dikke rode ogen en een loopneus en overal jeuk. En maar afvragen wat het toch wasquote:Op maandag 9 november 2009 12:24 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
wel grappig, mijn allergieen zijn juist heel rustig nu ik zwanger ben, ik heb eigenlijk elk jaar wel in de zomer last van benauwdheid, irritatie tot aan galbulten... En deze zomer zonder enige medicatie (terwijl ik normaal oogdruppels, tabletten en een neusspray gebruik) eigenlijk bijna geen klachten gehad...
heel merkwaardig en bijzonder....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |