abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74535070
Lunastar, gefeliciteerd met je meisje en wat een leuke naam heeft ze

en een goedemorgen (bijna middag alweer) voor de andere dames (en heren) natuurlijk
  maandag 9 november 2009 @ 11:34:56 #277
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74535380
quote:
Op maandag 9 november 2009 11:02 schreef Beessie-Jen het volgende:
@Asy en Dj Randall;
ik voel me lichamelijk idd verder wel goed. Heb alleen nog wel moeite met het thuiszitten en weinig doen, maja is wel even het beste ivm mijn bloeddruk... ik hoop dat die as donderdag nog wat verder is gezakt en dan maar eens proberen wat meer te ondernemen.
Ik ga morgen wel eens ff de deur weer uit, met mijn moeder even bij opa en oma langs (al heeeeeeel lang niet geweest ) en even de stad in....
maar stilzitten en rust houden is lastig als je normaal altijd bezig en druk bent...

@Asy; zwangerschapsgym is idd best leuk; maar ik hoor hier op Fok ook meer nuttige tips hoor...
Ik vind het ook moeilijk hoor!
de kabouters hebben net (mbv bekkenband) even de stofzuiger door het huis gehaald

Het fijne aan Fok is de vele verschillende ervaringen en dat men eerlijk is. Geen eufemismen of dingen weglaten.
  maandag 9 november 2009 @ 11:42:19 #278
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_74535638
Simmu, je hebt toch een mei tai? Wellicht dat je selene wel op je rug kan blijven dragen. Dan zou ik adviseren om vanaf de bank of de commode te doen, anders moet je helemaal vanaf de grond het kind de hoogte inhijsen, das nog zwaarder. En idd, het is je 2e zw-schap, dus alles gaat wat sneller, en het zijn er 2, dus je lichaam doet sowieso al meer dan bij 1, dus als het niet gaat, gaat het niet

Zwemmen, tsja, flipperen gaat helemaal niet, schoolslag moeizaam, maar we komen vooruit. Al is het wel genant om tussen de zwangeren te zwemmen en dat de anderen al aan de overkant zijn, en dan ben ik pas halverwege…

DJRandall 26 weken? Gefeliciteerd! mooie mijlpaal!

Lijnloos, hopelijk is je suiker goed!

Vanmiddag gaan wij weer eens op bezoek bij de vlos. Ben zo benieuwd wat mijn suikerwaarde is! (suiker prikken na het eten van een koekje is niet helemaal wijs, geloof ik )
Ik denk dat ik maar eens wat ga doen voor mn werk! overdrachtsdingen die ik toch wel af wil hebben voor mijn zw-verlof. (er was nog geen overdracht, omdat er nog geen projecten zijn waarvoor die overdracht gedaan moet worden, dus er zat ook geen druk achter of iets, vandaar )
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  maandag 9 november 2009 @ 11:45:42 #279
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_74535754
bedankt dames; het is ook meer het nutteloos voelen waar ik het meeste last van heb...
raar eigenlijk....

en ik denk dat ik toch de VK zo maar moet bellen; heb wat hoofdpijn.. en ze had gezegd dat ik dan contact moest opnemen. (kan van de bloeddruk komen enzo)..
maar ik wacht wel even tot 12 uur, dan is het telefonisch spreekuur....
Tis alleen zo dubbel; ik heb zo vaak hoofdpijn, ben bekend met migraine, en daarnaast nu ook nog verkouden (en misschien last van mijn holtes daardoor). Maja dat leg ik dan wel ff aan ze voor....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_74536100
Hey Asy, jouw kabouters ook al?
Je bent mijn kloon hè?

Maar wat ik even wilde zeggen, ik was net even bij de apotheek voor Salbutamol (zo'n ventolin-discus-ding) en mijn apotheker: ik zou het niet meer gebruiken na de 37e week, het is weeënremmend en de meeste artsen weten dat niet

Dus, mochten hier nog pufjesgebruikers zijn: salbutamol is weeënremmend
  maandag 9 november 2009 @ 12:03:34 #281
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74536242
quote:
Op maandag 9 november 2009 11:58 schreef freecell het volgende:
Hey Asy, jouw kabouters ook al?
Je bent mijn kloon hè?

Maar wat ik even wilde zeggen, ik was net even bij de apotheek voor Salbutamol (zo'n ventolin-discus-ding) en mijn apotheker: ik zou het niet meer gebruiken na de 37e week, het is weeënremmend en de meeste artsen weten dat niet

Dus, mochten hier nog pufjesgebruikers zijn: salbutamol is weeënremmend

Goed om te weten, dat van die salbutamol!
Ik heb al heel lang geen pufjes meer hoeven gebruiken, alleen pas toen ik bij Ca.ra op visite was geweest. Die heeft een kat en ik was zo benauwd en pieperig. Sinds ik zwanger ben, reageer ik weer heel erg astmatisch blijkbaar...
pi_74536418
Nog meer slechte slapers dus..

Ook ik heb vreselijk geslapen. Tinus is de hele tijd aan het draaien geweest. En as we speak issie weer bezig.
Hij ligt nu dwars volgens mij.. Het was zo pijnlijk en vervelend dat ik zelfs nog een uur beneden heb gezeten om mn vriend niet wakker te maken. Maar die bleek achteraf niet te kunnen slapen en had dus niet eens last van me Ik sliep uiteindelijk iets van 04.00 volgens mij. En die benen he, ook zo vervelend.
Gelukkig kon ik uitslapen, dus ben er pas net uit. Maar tof was het niet.

Om 13.00 komt de kraamintake. Ben erg benieuwd!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_74536460
Ik heb zelf een kat en normaal nergens last van. Nu ik zwanger ben krijg ik jeukogen als ik mijn hoofd in de kat begraaf
Maar onze poezel haart echt vrijwel niet uit. Als ik bij TARA's moeder binnenloop heb ik binnen 10 minuten een allergische aanval Die heeft 2 katten die wel wat uitharen.

Dus ik geloof dat ik mazzel heb met mijn poezebeest! (en na de vorige zwangerschap was het gewoon weer over zodra hummel er was )
  maandag 9 november 2009 @ 12:17:38 #284
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_74536614
VK net aan de lijn gehad en mag om 13 uur even langskomen voor bloeddruk en urinecontrole. Maar even voor de zekerheid...
Hoop dattie gewoon goed is, en mijn hoofdpijn gewoon komt van verkoudheid en/ of migraine....
  maandag 9 november 2009 @ 12:20:58 #285
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74536692
quote:
Op maandag 9 november 2009 12:17 schreef Beessie-Jen het volgende:
VK net aan de lijn gehad en mag om 13 uur even langskomen voor bloeddruk en urinecontrole. Maar even voor de zekerheid...
Hoop dattie gewoon goed is, en mijn hoofdpijn gewoon komt van verkoudheid en/ of migraine....
Ik duim voor je
en goed van je dat je gebeld hebt hoor!
pi_74536757
quote:
Op maandag 9 november 2009 12:17 schreef Beessie-Jen het volgende:
Succes strakjes. Ik hoop dat alles goed is!
  maandag 9 november 2009 @ 12:24:02 #287
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_74536776
quote:
Op maandag 9 november 2009 12:03 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Goed om te weten, dat van die salbutamol!
Ik heb al heel lang geen pufjes meer hoeven gebruiken, alleen pas toen ik bij Ca.ra op visite was geweest. Die heeft een kat en ik was zo benauwd en pieperig. Sinds ik zwanger ben, reageer ik weer heel erg astmatisch blijkbaar...
wel grappig, mijn allergieen zijn juist heel rustig nu ik zwanger ben, ik heb eigenlijk elk jaar wel in de zomer last van benauwdheid, irritatie tot aan galbulten... En deze zomer zonder enige medicatie (terwijl ik normaal oogdruppels, tabletten en een neusspray gebruik) eigenlijk bijna geen klachten gehad...
heel merkwaardig en bijzonder....
  maandag 9 november 2009 @ 12:29:26 #288
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_74536948
BJ, succes zometeen bij de vlos! Hopelijk is alles goed!

Vlindur, hoe zit het nu met jullie medsiche circuit? Er was toch sprake dat het mss toch niet rhesusgebeuren zou zijn, maar dat lange qt-dinges of zo? heb je al meer zekerheid?

ik ben wel blij dat madam lekker relaxed is, eigenlijk! eli was ook zo'n wilde. hebben we nog een mooi filpmje van. zij laat zich wrs wat minder leuk filmen, maar ach. elk nadeel hep zn voordeel (of was het andersom?)
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_74536957
Veel succes dan BJ
pi_74537144
quote:
Op maandag 9 november 2009 12:29 schreef DaviniaHR het volgende:
BJ, succes zometeen bij de vlos! Hopelijk is alles goed!

Vlindur, hoe zit het nu met jullie medsiche circuit? Er was toch sprake dat het mss toch niet rhesusgebeuren zou zijn, maar dat lange qt-dinges of zo? heb je al meer zekerheid?

ik ben wel blij dat madam lekker relaxed is, eigenlijk! eli was ook zo'n wilde. hebben we nog een mooi filpmje van. zij laat zich wrs wat minder leuk filmen, maar ach. elk nadeel hep zn voordeel (of was het andersom?)
Lief van je dat je er aan denkt
Het is beide. In mijn vriends familie zit het QT-syndroom. Al zn broers en zus hebben het, alleen J is niet getest, dus dat weten we niet zeker. Maar ik weet wel zeker dat J het ook heeft.

Het QT kunnen ze pas testen als Tinus een jaar of 4 is, daarvoor zouden ze het alleen kunnen zien aan het DNA. We zien wel hoe het loopt.
En met het Rhesus hebben we mazzel! Hij is nog steeds niet ziek! Ik moet nog wel elke keer bloedprikken zodat ze er op kunnen testen, maar hij is nog super fit!
De kans dat hij ziek wordt word dus elke week kleiner!
Ik moet wel in het ziekenhuis bevallen, want ze willen direct navelstrengbloed hebben en we moeten ook een nachtje blijven voor controle. En over tijd lopen zal helaas ook niet gebeuren. Dus voor het vuurwerk heb ik een baby in mijn armen
pi_74537230
quote:
Op maandag 9 november 2009 12:12 schreef freecell het volgende:
Ik heb zelf een kat en normaal nergens last van. Nu ik zwanger ben krijg ik jeukogen als ik mijn hoofd in de kat begraaf
Maar onze poezel haart echt vrijwel niet uit. Als ik bij TARA's moeder binnenloop heb ik binnen 10 minuten een allergische aanval Die heeft 2 katten die wel wat uitharen.

Dus ik geloof dat ik mazzel heb met mijn poezebeest! (en na de vorige zwangerschap was het gewoon weer over zodra hummel er was )
dat kan komen omdat het je eigen kat is, daar ben je goed aan gewend.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_74537232
Davinia, generen omdat je niet zo snel zwemt als de rest moet je niet doen hoor! Zo kijk ik helemaal niet aan tegen de langzameren. Daarbij, als je jezelf voorbij zou zwemmen zeg maar (waar ik nog wel een handje van heb, sneller zwemmen dan goed voor me is), ben je eigenlijk gewoon dom bezig (oftewel een schop onder m'n eigen kont...).

Vorige zwangerschap heb ik alleen de laatste week echt niet meer kunnen slapen 's nachts (eerste uurtjes wel, maar daarna steeds niet meer) en eigenlijk heb ik die tijd heel goed benut toen (website opgezet). Toch zit ik er niet op te wachten weer standaard beneden te zitten (maar dat is meer omdat ik m'n energie moet houden voor overdag met m'n peuter).
En vervelen thuis, daar heb ik echt geen last van, ik kom tijd te kort! En vooral energie te kort. Ik hoop nog wel wat dingen af te ronden voor de baby zich aandient.

Aan mijn "pufjuf" heb ik echt niets wat betreft informatie, ze kan echt geen lijn houden in wat ze vertelt en echt nuttige dingen vertelt ze ook niet eigenlijk. Lees dan maar lekker op Fok! inderdaad!

Mooi dat je nog even op controle gaat BJ!

En ik wil ook graag stofzuigende kabouters!
  maandag 9 november 2009 @ 12:49:14 #293
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_74537486
quote:
Op maandag 9 november 2009 09:58 schreef Poppejans het volgende:
Tan, ben je gisteren wel thuis gekomen? Hopelijk moest je toch niet langer blijven hoor
Nee, ben nu nét weer thuis na twee dagen ziekenhuis. De bloeddruk zakte wel iets na twee dagen rust, maar zodra ik even uit bed ging om bijvoorbeeld te douchen was hij weer te hoog. Omdat de bloedwaarden goed zijn ben ik nu wel ontslagen, maar ik heb strikte rust opgekregen voor de komende weken. Helaas betekent dit nu ook dat ik helemaal ben overgedragen aan de gynaecoloog, inclusief een ziekenhuisbevalling, maar ja dat is niet anders.

Heb nog niet bijgelezen, dat doe ik later wel, eerst even een laptopje regelen zodat ik vanuit bed of vanaf de bank kan internetten
pi_74537541
Tan Weer thuis, das goed nieuws
Wel balen dat die bloeddruk niet omlaag wil zeg
pi_74537566
quote:
Op maandag 9 november 2009 12:49 schreef Tan het volgende:

[..]

Nee, ben nu nét weer thuis na twee dagen ziekenhuis. De bloeddruk zakte wel iets na twee dagen rust, maar zodra ik even uit bed ging om bijvoorbeeld te douchen was hij weer te hoog. Omdat de bloedwaarden goed zijn ben ik nu wel ontslagen, maar ik heb strikte rust opgekregen voor de komende weken. Helaas betekent dit nu ook dat ik helemaal ben overgedragen aan de gynaecoloog, inclusief een ziekenhuisbevalling, maar ja dat is niet anders.

Heb nog niet bijgelezen, dat doe ik later wel, eerst even een laptopje regelen zodat ik vanuit bed of vanaf de bank kan internetten
Hoe ga je dat doen met de kinderen dan? Fijn dat je weer thuis bent iig!
  maandag 9 november 2009 @ 12:53:05 #296
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_74537596
Tan, fijn dat je weer thuis bent, maar balen dat je niet meteen ook helemaal ok bevonden bent!
Heel, heel rustig aan doen nu dan hoor!
pi_74537706
Fijn dat je weer thuis bent Tan. Balen dat je nu absolute rust moet nemen en dat je nu bij de gyn loopt. Aan de andere kant, je lichaam geeft aan tot hier en niet verder en je luistert er goed naar. Hoe moeilijk het ook is om dingen uit hand te geven en je rust te moeten nemen, probeer er ook nog een beetje van te genieten. Voor je het weet is het januari en mag je bevallen.
pi_74537942
sterkte Tan. fijn dat je naar huis mag maar naar dat je dan verder niks mag behalve rust houden. missch een lang computerspel uitspelen op die laptop?
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_74538792
quote:
Op maandag 9 november 2009 12:24 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

wel grappig, mijn allergieen zijn juist heel rustig nu ik zwanger ben, ik heb eigenlijk elk jaar wel in de zomer last van benauwdheid, irritatie tot aan galbulten... En deze zomer zonder enige medicatie (terwijl ik normaal oogdruppels, tabletten en een neusspray gebruik) eigenlijk bijna geen klachten gehad...
heel merkwaardig en bijzonder....
ik heb de hele zwangerschap geen medicijnen nodig gehad voor mn allergieen, twee weken na de bevalling werd ik 's morgens wakker met dikke rode ogen en een loopneus en overal jeuk. En maar afvragen wat het toch was ohja... 9 maanden geen allergische reactie meer gehad. pfff. aanrader dus om wel alvast medicatie in huis te hebben voor het geval je net als ik niet de mazzel hebt dat het tijdens bv ook rustig blijft.

hopelijk is alles goed nu bij je vk

Tan fijn dat je weer thuis bent. Jammer van de overdracht maar het zij zo inderdaad.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 9 november 2009 @ 13:33:54 #300
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_74538822
Oeh Tan, jammer dat je niet meer thuis kunt bevallen, doe lekker rustigaan!
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')