quote:Op donderdag 5 november 2009 17:35 schreef Ian_Nick het volgende:
Hoogtepunt van de streamdag:
[ afbeelding ]
Der Kruknegert geeft ons de V om even te laten weten dat alles in orde is.
Wij zijn de lulligste niet en willen graag de Kruknegert laten weten dat wij hem
ondanks de falende streams ook nog liev vinden:
[ afbeelding ]
Hidiho!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bunker-renateidd zeer vredelievend
![]()
Nou leek het mij een vrij nette gang van zaken als jij even voor ons gaat regelen dat de Kruknegert deze fotoreeks trots in ontvangst neemt en een mooi plaatsje geeft ergens in dat streamhol van jullie
Als blijk van waardering dat wij ook zonder programmering achter Johan en de Kruknegert staan!
Make it happen!
V.
owkeyquote:Op donderdag 5 november 2009 17:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die "" sloeg eigenlijk op het feit dat ik niet zo veel reacties had verwacht.
Tsja, datum is fucked up Dees. Maar het hier en nu hoor.quote:Op donderdag 5 november 2009 19:34 schreef Deisyy het volgende:
Maar 25 november 2005 is toch allang voorbij ?
Het feit dat je het topic van vandaag op de achtergrond hebt lijkt me genoeg bewijschquote:Op donderdag 5 november 2009 19:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tsja, datum is fucked up Dees. Maar het hier en nu hoor.
Maar ik geloof Bee zeauwiezeau altijdquote:Op donderdag 5 november 2009 19:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het feit dat je het topic van vandaag op de achtergrond hebt lijkt me genoeg bewijsch
Nee, dat moet nog komen.quote:Op donderdag 5 november 2009 19:34 schreef Deisyy het volgende:
Maar 25 november 2005 is toch allang voorbij ?
Ik zal ze straks allemaal op volgorde zetten voor makkelijk printenquote:Op vrijdag 6 november 2009 11:08 schreef MeraViglioSa het volgende:
Alles wat er voor half 5 nog bij komt kan ik nog netjes uitprinten voor t weekend (lang leve de enorme printers op mijn afdeling)
Misschien ook handig als alle namen er volledig bij staanquote:Op vrijdag 6 november 2009 11:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zal ze straks allemaal op volgorde zetten voor makkelijk printen
quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:38 schreef Noek het volgende:
Mijn snoertje! Hij is weg. Alles weg!
[ afbeelding ]
Nu ben ik ook ruim over mijn hoeveelheid plaatjes per dag heen. Djeezz.
Done, wil je er bij zeggen dat ik al vanaf dag één een groot fan ben van de kruknegert?quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:34 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Misschien ook handig als alle namen er volledig bij staan
Ik heb wel d'r username uit mijn hoofd goed geschreven (volgens mij, even checken)quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:15 schreef Laysa het volgende:'' Die Spaanse'' sorry Mera ik moest even glimlachen
En dat Kally en ik een *fancluppie* voor hem oprichten, met *fanclubblaadje, reportage`s wistjes&weetjes over Alsido en we willen ook een fotoreportage van Alsido zelf op een tijgerkleedje voor de openhaard, maar dan nemen we nog wel kontakt op via jou Meraquote:Op vrijdag 6 november 2009 12:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Done, wil je er bij zeggen dat ik al vanaf dag één een groot fan ben van de kruknegert?
Hier wil ik me graag van distantiëren.quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
En dat Kally en ik een *fancluppie* voor hem oprichten, met *fanclubblaadje, reportage`s wistjes&weetjes over Alsido en we willen ook een fotoreportage van Alsido zelf op een tijgerkleedje voor de openhaard, maar dan nemen we nog wel kontakt op via jou Mera
Maar dan moet Toverheks 'em ook overdoen eikquote:Op vrijdag 6 november 2009 12:13 schreef Ian_Nick het volgende:
Btw, Pietje, doe even een goeie maken man, met V topic op de achtergrond.
Het idee is dat we terug V-en en jij V't de index aan
nooouuuuuquote:Op vrijdag 6 november 2009 12:15 schreef Laysa het volgende:
'' Die Spaanse'' sorry Mera ik moest even glimlachen
Falsche hintergrund!quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:20 schreef Laysa het volgende:
de foto van Toverheks moet er nog bij Ian
hahahaha dat is voor de vrouwelijke *fans* kunnen ze mooi boven hun bed hangen, of op het toilet of in de keuken, what ever we leveren er voor inkoopprijs ook een mooi lijstje omheen, zilver of goud wat de *fan* wenst hequote:Op vrijdag 6 november 2009 12:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hier wil ik me graag van distantiëren.
Blijf van mijn kruknegert af en maak een goeie V feauteauxquote:Op vrijdag 6 november 2009 12:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahaha dat is voor de vrouwelijke *fans* kunnen ze mooi boven hun bed hangen, of op het toilet of in de keuken, what ever we leveren er voor inkoopprijs ook een mooi lijstje omheen, zilver of goud wat de *fan* wenst he
Anders kan ik toch wel gewoon foto's van willekeurige peace-tekens er tussen gooien? Het leuke is dat je zo steeds de laatste V op de achtergrond zietquote:Op vrijdag 6 november 2009 12:23 schreef Laysa het volgende:
Heksje...je moet ff met een juiste achtergrond...met iemand anders zn V erachter......(Omg wat klinkt dat raar)
Mera, ben al lang blij dat Puberdochter me wilde helpen met mijn V`tje, weet echt niet hoe ik hem groter moet maken en pubberdochter speelt nu voor kassakutje dus misschien kan jij hem vergrooten???quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:20 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Maar dan moet Toverheks 'em ook overdoen eik![]()
[..]
nooouuuuu![]()
Psies...dat was nu juist het grappige eraan....En als Alsidoquote:Op vrijdag 6 november 2009 12:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Anders kan ik toch wel gewoon foto's van willekeurige peace-tekens er tussen gooien? Het leuke is dat je zo steeds de laatste V op de achtergrond ziet
Het gaat er eigenlijk om dat je de V's van de andere op de achtergrond ziet zodat men weet dat het speciaal voor dit topique (en dus kruknegert) gedaan isquote:Op vrijdag 6 november 2009 12:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Mera, ben al lang blij dat Puberdochter me wilde helpen met mijn V`tje, weet echt niet hoe ik hem groter moet maken en pubberdochter speelt nu voor kassakutje dus misschien kan jij hem vergrooten???
(ga ik weer, 1 o of 2 o`s)
Laysa, kim had het gemaakt op der eigen comp, weet echt niet hoezo iets werkt hoor, vergroot jij hem eens of kan dat niet heb ook die link of url niet echt ben een leek daarin, weet je.quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:23 schreef Laysa het volgende:
Heksje...je moet ff met een juiste achtergrond...met iemand anders zn V erachter......(Omg wat klinkt dat raar)
Ik zet er wel bij dat je ziek wasquote:Op vrijdag 6 november 2009 12:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Laysa, kim had het gemaakt op der eigen comp, weet echt niet hoezo iets werkt hoor, vergroot jij hem eens of kan dat niet heb ook die link of url niet echt ben een leek daarin, weet je.
(ben al blij dat ik weet hoe ik me eigen comp. moet aandoen)
ja ik weet het ook niet meer hoor hahaha plak gewoon mijn foto ertussen, klein maar fijn zal ik zo zeggenquote:Op vrijdag 6 november 2009 12:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het gaat er eigenlijk om dat je de V's van de andere op de achtergrond ziet zodat men weet dat het speciaal voor dit topique (en dus kruknegert) gedaan is
We bedoelen eigenlijk dat je een nwe moet maken...maar ian die verzint er wel wat opquote:Op vrijdag 6 november 2009 12:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Laysa, kim had het gemaakt op der eigen comp, weet echt niet hoezo iets werkt hoor, vergroot jij hem eens of kan dat niet heb ook die link of url niet echt ben een leek daarin, weet je.
(ben al blij dat ik weet hoe ik me eigen comp. moet aandoen)
ooohhh hahahahaquote:Op vrijdag 6 november 2009 12:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zet er wel bij dat je ziek was
je bent een schatjequote:Op vrijdag 6 november 2009 12:32 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb 'm maar even opnieuw geupload enzeaux.
En nu gaat Teauverhexst eerst een cursus feauteaux posten volgen
Waar blijft jouw V, maanvisjequote:
Schatje, wil je wel asjeblieft nog even de TT aan laten passen?quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik weet het, maar zeg het niet al te veel mensen.
Hoezo?quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:36 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Schatje, wil je wel asjeblieft nog even de TT aan laten passen?
Lol, het ging niet om het formaat, maar om de achtergrondquote:Op vrijdag 6 november 2009 12:36 schreef Toverheks het volgende:
dus nu heb ik een grotere V????? ja ik ga wel eens een cursus volgen, ooit als ik oud en achter een rollator loop, ze geven hier verderop in het bejaarde centrum ook cursussen. (echt je kan het me 100 keer uitleggen en nog snap ik zulke dingen niet)
Het is een topic voor Alsido, niet voor mij... En ik vind het stom om mijn naam hier zo te zien staan.quote:
Maar je het toch MeraViglioSa?quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:42 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Lol, het ging niet om het formaat, maar om de achtergrond![]()
[..]
Het is een topic voor Alsido, niet voor mij... En ik vind het stom om mijn naam hier zo te zien staan.
ik maar denken dat mijn foto te klein was hahaha maar oke thanks ian en meraquote:Op vrijdag 6 november 2009 12:42 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
[..]
Het is een topic voor Alsido, niet voor mij... En ik vind het stom om mijn naam hier zo te zien staan.
Heb het gevraagd, als Gertje de SC leest komt het goedquote:Op vrijdag 6 november 2009 12:42 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat iedereen die mee wil doen er voor half 5 wel in zit.quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:49 schreef MeraViglioSa het volgende:
Hoe lang gaan we hiermee door?
Doen we heul veul foto's verzamelen of doen we het met wat we vanmiddag om half 5 hebben?
Snel effe nog dan: lomp en knokig versus elegant en stylish: de RLS-crew in een notendop.quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen die mee wil doen er voor half 5 wel in zit.
Waar heb JIJ nou notes voorquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:07 schreef Noek het volgende:
[..]
![]()
Je mag ze kopen, voor 4,- euro. Ik begin gewoon mijn eigen note-shop.
Ja, dat is wel weer waar. Dan niet joh!quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waar heb JIJ nou notes voor![]()
Je bent een soort van Andries Knevel, maar dan met tetten
Ik heb er vijf, man.quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:09 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, dat is wel weer waar. Dan niet joh!
Check zhe update.quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:13 schreef Ian_Nick het volgende:
Btw, Pietje, doe even een goeie maken man, met V topic op de achtergrond.
Het idee is dat we terug V-en en jij V't de index aan
Leuk Meraquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:31 schreef MeraViglioSa het volgende:![]()
Zal straks om een uur of 5 ff posten hoe de collage geworden is.
Heb 'm er inquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:26 schreef Disana het volgende:
http://a.imagehost.org/view/0499/temphand
http://a.imagehost.org/0499/temphand.jpg
[ afbeelding ]
Nou moe, wat doe ik fout![]()
Misschien begrijp ik je verkeerd, maar als je hem naar bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:38 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik heb een nieuwe foto geschoten (toffer scherm voor mn neus), alleen ik kan hier niet uploaden, alleen emailen.
Ah ik snap het. Dan zien we het vanavond welquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:49 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik kan dus niet uploaden, omdat er hier een proxyserver staat die alle uploads verbiedt![]()
Kan hier alleen internetten en emailen met mijn werk adres.
Maargoed geen probleem, ik gebruik m wel voor de collage en zet hem vanavond vanuit mn eigen pctje online
ach Mera, trek er maar 4 weken voor uit als ik alles zo volg.quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik hoor net dat we er dit weekend misschien helemaal niet kunnen komen helpen.![]()
En dat ik daar vanavond meer over hoor.
Dus waarschijnlijk nog dik een week de tijd.
Mwoah, levert misschien nog een paar V's op.quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik hoor net dat we er dit weekend misschien helemaal niet kunnen komen helpen.![]()
Het is niet zo dat ze handjes te over hebben. Dus daar zit een spannend verhaal achter.quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
Oeh.... waar is het speculatietopic??quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is niet zo dat ze handjes te over hebben. Dus daar zit een spannend verhaal achter.
Het is misschien leuk als je de volgorde laat staan omdat bij de eerste 4/5 goed te zien is dat het echt een kettingreactie was. Voor de rest heb ik het volste vertrouwen in je creabeaheid en vind ik het tof dat je meewerktquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:52 schreef MeraViglioSa het volgende:
Crisis opgelost, domme mensen hier ook![]()
En nu is het tijd om naar huis te gooaaan![]()
En dan lekker op mn dooie gemakje al jullie foto's bewerken, nog verzoekjes? Rimpels weg, knokkels weg, het kan allemaal
Ik vind het gewoon ook zó'n ontzettend leuk idee en ik weet zó zeker dat Alsido het helemaal leuk vindt en Johan ook, vandaar dat ik graag een handje help, heb helemaal zin om er wat leuks van te makenquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het is misschien leuk als je de volgorde laat staan omdat bij de eerste 4/5 goed te zien is dat het echt een kettingreactie was. Voor de rest heb ik het volste vertrouwen in je creabeaheid en vind ik het tof dat je meewerkt
Ja, laat dat maar aan mij overquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:57 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon ook zó'n ontzettend leuk idee
Lijsten?quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:57 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon ook zó'n ontzettend leuk idee en ik weet zó zeker dat Alsido het helemaal leuk vindt en Johan ook, vandaar dat ik graag een handje help, heb helemaal zin om er wat leuks van te maken![]()
Straks ff naar de Marskramer om te kijken hoe groot de lijsten zijn die ze hebben
Had al gebeld maar ze namen niet op![]()
Nope, ik ben gewoon zoals ik ben, en mijn vingers ook...quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:52 schreef MeraViglioSa het volgende:
En dan lekker op mn dooie gemakje al jullie foto's bewerken, nog verzoekjes? Rimpels weg, knokkels weg, het kan allemaal
quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Deze koningreeks verdiend het ingelijst te worden.
Ja anders kun je het toch nie leuk ophange niequote:
Ik dacht eigenlijk aan punaises....maar das ook een puik planquote:Op vrijdag 6 november 2009 17:02 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja anders kun je het toch nie leuk ophange nie
Nee je moet het wel zo doen dat ze het met gepaste trots op willen hangen hequote:Op vrijdag 6 november 2009 17:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk aan punaises....maar das ook een puik plan
Kunnen mijn ouwe-wijvenrimpels geshopt? Mijn bruine kleurtje wil ik graag houden. Alvast bedanktquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:52 schreef MeraViglioSa het volgende:
Geen probleem.quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kunnen mijn ouwe-wijvenrimpels geshopt? Mijn bruine kleurtje wil ik graag houden. Alvast bedankt
Doe je daarom zelf niet mee?quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:15 schreef Maanvis het volgende:
wat hebben sommige mensen lelijke stokjes zeg!
Dat mag je pas zeggen als je je eigen lelijke stokjes hebt gepostquote:Op vrijdag 6 november 2009 18:15 schreef Maanvis het volgende:
wat hebben sommige mensen lelijke stokjes zeg!
Is dit het nieuwe bifi-topic dan?quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat mag je pas zeggen als je je eigen lelijke stokjes hebt gepost
Mietje.quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:25 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Is dit het nieuwe bifi-topic dan?
In dat geval heb ik ergens nog wel yvonnebloot.jpg staan
Je naam staat op dat plaatje.quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:17 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Geen probleem.
Ohja hier is mijn updeet.![]()
[ afbeelding ]
Powermac FTW.quote:
Planning is een leuke collage te maken en deze te presenteren zodra dat kanquote:
is voor alsido, heeft ie wel verdiendquote:Op maandag 9 november 2009 19:56 schreef MeraViglioSa het volgende:
Dat blikje ook, deed je expres hè
Ik geloof dat Mera zei dat hij bijna klaar was.quote:Op maandag 16 november 2009 16:03 schreef Leandra het volgende:
Hoe zit het met de collage??
Is die er al, en zo ja, gaat die nog richting Eindhoven??
Mera....Mijn complimenten...je hebt er echt iets heel leuks van gemaaktquote:
Genoteerd !!quote:Op dinsdag 17 november 2009 01:25 schreef Ian_Nick het volgende:
Mera, ik wil serieus weer met je trouwen nu
Wat lief !!!quote:Op dinsdag 17 november 2009 02:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En mijn koosnaam "Kruknegert" er ook daadwerkelijk in gezet
gekkurt !!!quote:
Jij was bezopen of niet?quote:Op dinsdag 17 november 2009 03:08 schreef snetje het volgende:
[..]
gekkurt !!!
nice ..... to!!!!!!!!! nice eigenlijk wat je gemaakt hebt !!!
love ye
jemig wat een prtut pull zo ...
maar Ian i s wel in love !! whehehe![]()
![]()
![]()
vraagt de afkicker!quote:
Wat is een prtut pull?quote:
Boe!quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:56 schreef MeraViglioSa het volgende:
Nu niet gaan boe-roepen dat SV gecanceled is he
Ja, vandaar, soms ben je best voorspelbaarquote:Op dinsdag 17 november 2009 09:19 schreef Copycat het volgende:
Maar lees ik hier een verborgen persberichtje???
[..]
Boe!
Jij niet. Want ik snap het echt even niet. Is het gecancelled of doel je op het uitstel?quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:03 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ja, vandaar, soms ben je best voorspelbaar![]()
![]()
Oh wacht ... de helft van de tekst in dat stukje huisvlijt was weggevallen. Nu is de foto verkleind en lees ik het.quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:06 schreef Ian_Nick het volgende:
Cc, lees 's even goed, Mera heeft duidelijk gezegd dat er een dik Fok! sausje overheen gegooid is. Dus overdreven.
Het is ook nog vroegquote:Op dinsdag 17 november 2009 10:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh wacht ... de helft van de tekst in dat stukje huisvlijt was weggevallen. Nu is de foto verkleind en lees ik het.
Ook dat.quote:
Het beeld heeft zich nu aangepast aan mijn computer, maar in eerste instantie zag ik de helft. Vandaar mijn vraag. Doe ik een keer geen sneer, krijg je dit.quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:10 schreef MeraViglioSa het volgende:
Hij is ook een beetje groot uitgevallen, zal vanavond een iets kleinere versie neerzetten, dan hoeft ie niet zo lang te laden. My bad
Ik dacht dat ze die sausjes ook zelf in huis hadden.quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:06 schreef Ian_Nick het volgende:
Cc, lees 's even goed, Mera heeft duidelijk gezegd dat er een dik Fok! sausje overheen gegooid is. Dus overdreven.
Ik durf hier niet op te reageren.quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:13 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze die sausjes ook zelf in huis hadden.
Het begint nu al he?quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:21 schreef Gert het volgende:
Ik ben er gewoon tussenuit gecensureerd!![]()
Maakt niet uit hoor.
Heel leuk gedaan Mera.
Ik wou het niet zeggen omdat ze er duidelijk zo veel werk in had gestokenquote:Op dinsdag 17 november 2009 10:21 schreef Gert het volgende:
Maakt niet uit hoor.
Heel leuk gedaan Mera.
Ik zat je al te zoeken maar je bent dus echt weg. Ze zal haar redenen wel hebben en die gaat ze je nu vertellen!quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:21 schreef Gert het volgende:
Maakt niet uit hoor.
Heel leuk gedaan Mera.
Maar wij weten natuurlijk wel dat de redenen die ze hier gaat vertellen leugentjes om bestwil zijn en dat de echte redenen door ons kunnen worden ingevuld.quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:23 schreef Noek het volgende:
Ik zat je al te zoeken maar je bent dus echt weg. Ze zal haar redenen wel hebben en die gaat ze je nu vertellen!
Uiteraard en reken maar dat ons hoofd dicht bij de waarheid zit, zoals altijd. As usual en carpe diem.quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar wij weten natuurlijk wel dat de redenen die ze hier gaat vertellen leugentjes om bestwil zijn en dat de echte redenen door ons kunnen worden ingevuld.
Meragate, deel 1quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:28 schreef Noek het volgende:
Uiteraard en reken maar dat ons hoofd dicht bij de waarheid zit, zoals altijd. As usual en carpe diem.
Bring the gate maar on.
Yep!quote:Maar wel ontzettend tof gedaan. Dat wel!
quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:21 schreef Gert het volgende:
Maakt niet uit hoor.
Heel leuk gedaan Mera.
Hallo, doe ik eindelijk eens iets waar ALLE drie de modjes aan meewerken...quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:31 schreef Gert het volgende:
Ik eis NU opheldering van MeraIk vind het echt niet erg, écht niet.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:29 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh. Mijn. God.![]()
En je stond er in de eerste versie gewoon in he, maar het kwam niet lekker uit en toen ben ik gaan passen en meten en toen heb ik je waarschijnlijk eventjes opzij gezet en niet meer teruggezet!
Dat kan echt niet![]()
Ik ga hem echtwel aanpassen!![]()
Sorry
Jamaar ik wel, en mijn man ookquote:Op dinsdag 17 november 2009 10:31 schreef Gert het volgende:
Ik eis NU opheldering van MeraIk vind het echt niet erg, écht niet.
Niet?quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:31 schreef Copycat het volgende:
Mera heeft Gert aan de kant gezet!
IK wist helemaal niet dat jullie een steamy verhouding hadden.
Goh!
Opeens gaan er wat lichtjes branden ... Jullie hebben natuurlijk ook de nacht samen doorgebracht in dat obscuur hotelletje.quote:
Anders vervang je mij voor Gert. Dat is oké.quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:34 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Jamaar ik wel, en mijn man ook![]()
Pas hem vanavond na de rijles even aan. Wel kans dat het een-na-laatste plaatje weg moet, maar dat moet dan maar
Precies, ga niemand vervangenquote:Op dinsdag 17 november 2009 10:38 schreef Ian_Nick het volgende:
Dat laatste Kruknegert FTW plaatje kan in principe opgeofferd worden voor Gert.
Gaat niet veel verloren dan, denk ik.
Is een fijn hotelletje.quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Opeens gaan er wat lichtjes branden ... Jullie hebben natuurlijk ook de nacht samen doorgebracht in dat obscuur hotelletje.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:46 schreef Noek het volgende:
Dit wordt toch opeens spannender dan de geschiedenis van Cc die iets van het anale verbod vindt.
Spill!
quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Opeens gaan er wat lichtjes branden ... Jullie hebben natuurlijk ook de nacht samen doorgebracht in dat obscuur hotelletje.
Sssst, dat moet je er niet bij zeggenquote:Op dinsdag 17 november 2009 11:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Uh... ja. Er zaten wel wat muren tussen nog, maar voor de rest was het knus.
Wélk anale verbod?quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:46 schreef Noek het volgende:
Dit wordt toch opeens spannender dan de geschiedenis van Cc die iets van het anale verbod vindt.
Spill!
Niet dat het uitmaakt hoor. Over anderhalf topic hebben wij elkaar de hele nacht uitgewoond.quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:02 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Sssst, dat moet je er niet bij zeggen
Net die keren dat jij er was verwisselde ik mijn flip flops voor hakken. Maar helaas ... jij wilde liever Mera keihard in d'r reet neuken.quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:03 schreef Gert het volgende:
Wélk anale verbod?
Als je d'r rond zag hupsen in Eindhovuh op hoge hakken met die kont naar achteren, zou je dat niet zeggen.
We maken een FOK!topic van je Vivatopic.quote:
Met d'r jeile cgocs!quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Net die keren dat jij er was verwisselde ik mijn flip flops voor hakken. Maar helaas ... jij wilde liever Mera keihard in d'r reet neuken.
Letterlijker kan het bijna niet.quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
We maken een FOK!topic van je Vivatopic.
Zat braaf te lezen op de FapSC , maar hier is het stukken spannenderquote:Op dinsdag 17 november 2009 12:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Net die keren dat jij er was verwisselde ik mijn flip flops voor hakken. Maar helaas ... jij wilde liever Mera keihard in d'r reet neuken.
prut pull .. die t moet er niet maar aangezien mijn toetsenbord zich soms gedraagt als een dvorak komt het er soms raar uitquote:
Wat is een dvorak?quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:27 schreef snetje het volgende:
[..]
prut pull .. die t moet er niet maar aangezien mijn toetsenbord zich soms gedraagt als een dvorak komt het er soms raar uit
prut= rommel pull=zootje
zo heb ik wel meer woorden die anderen niet begrijpen![]()
zoals : slungeln om snoetn
Goéd juist, dat je eerst gecheckt hebt of je er nog meer vergeten was!quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:32 schreef MeraViglioSa het volgende:
Kóm ik gewoon tot de schokkende ontdekking dat er nóg een vergeten was!![]()
Sorry CarOnline![]()
Anyway, nieuwe versie![]()
[ afbeelding ]
Ik zit even in Duitslandquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:00 schreef MeraViglioSa het volgende:![]()
Nou IaN, eigenlijk moeten we dit samen gaan brengen hè. Het is jóuw idee
Duitsland is vlakbij toch?quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zit even in Duitsland_!
Voor zaken, als het ware_!
Kom op man! De creative ownert en de uitvoerend producent!quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zit even in Duitsland_!
Voor zaken, als het ware_!
Second That !quote:Op woensdag 18 november 2009 09:34 schreef Toverheks het volgende:Mera, echt leuk gedaan, compliment
en jij met Ian naar Las Vegas, dan volgen we jullie op de voet
quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:11 schreef MeraViglioSa het volgende:
[ afbeelding ]
Johan heeft speciaal voor IaN nog een fotootje gemaakt.![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |