Wat lief !!!quote:Op dinsdag 17 november 2009 02:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En mijn koosnaam "Kruknegert" er ook daadwerkelijk in gezet
gekkurt !!!quote:
Jij was bezopen of niet?quote:Op dinsdag 17 november 2009 03:08 schreef snetje het volgende:
[..]
gekkurt !!!
nice ..... to!!!!!!!!! nice eigenlijk wat je gemaakt hebt !!!
love ye
jemig wat een prtut pull zo ...
maar Ian i s wel in love !! whehehe![]()
![]()
![]()
vraagt de afkicker!quote:
Wat is een prtut pull?quote:
Boe!quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:56 schreef MeraViglioSa het volgende:
Nu niet gaan boe-roepen dat SV gecanceled is he
Ja, vandaar, soms ben je best voorspelbaarquote:Op dinsdag 17 november 2009 09:19 schreef Copycat het volgende:
Maar lees ik hier een verborgen persberichtje???
[..]
Boe!
Jij niet. Want ik snap het echt even niet. Is het gecancelled of doel je op het uitstel?quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:03 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ja, vandaar, soms ben je best voorspelbaar![]()
![]()
Oh wacht ... de helft van de tekst in dat stukje huisvlijt was weggevallen. Nu is de foto verkleind en lees ik het.quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:06 schreef Ian_Nick het volgende:
Cc, lees 's even goed, Mera heeft duidelijk gezegd dat er een dik Fok! sausje overheen gegooid is. Dus overdreven.
Het is ook nog vroegquote:Op dinsdag 17 november 2009 10:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh wacht ... de helft van de tekst in dat stukje huisvlijt was weggevallen. Nu is de foto verkleind en lees ik het.
Ook dat.quote:
Het beeld heeft zich nu aangepast aan mijn computer, maar in eerste instantie zag ik de helft. Vandaar mijn vraag. Doe ik een keer geen sneer, krijg je dit.quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:10 schreef MeraViglioSa het volgende:
Hij is ook een beetje groot uitgevallen, zal vanavond een iets kleinere versie neerzetten, dan hoeft ie niet zo lang te laden. My bad
Ik dacht dat ze die sausjes ook zelf in huis hadden.quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:06 schreef Ian_Nick het volgende:
Cc, lees 's even goed, Mera heeft duidelijk gezegd dat er een dik Fok! sausje overheen gegooid is. Dus overdreven.
Ik durf hier niet op te reageren.quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:13 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze die sausjes ook zelf in huis hadden.
Het begint nu al he?quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:21 schreef Gert het volgende:
Ik ben er gewoon tussenuit gecensureerd!![]()
Maakt niet uit hoor.
Heel leuk gedaan Mera.
Ik wou het niet zeggen omdat ze er duidelijk zo veel werk in had gestokenquote:Op dinsdag 17 november 2009 10:21 schreef Gert het volgende:
Maakt niet uit hoor.
Heel leuk gedaan Mera.
Ik zat je al te zoeken maar je bent dus echt weg. Ze zal haar redenen wel hebben en die gaat ze je nu vertellen!quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:21 schreef Gert het volgende:
Maakt niet uit hoor.
Heel leuk gedaan Mera.
Maar wij weten natuurlijk wel dat de redenen die ze hier gaat vertellen leugentjes om bestwil zijn en dat de echte redenen door ons kunnen worden ingevuld.quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:23 schreef Noek het volgende:
Ik zat je al te zoeken maar je bent dus echt weg. Ze zal haar redenen wel hebben en die gaat ze je nu vertellen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |