Ik denk dat iedereen die mee wil doen er voor half 5 wel in zit.quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:49 schreef MeraViglioSa het volgende:
Hoe lang gaan we hiermee door?
Doen we heul veul foto's verzamelen of doen we het met wat we vanmiddag om half 5 hebben?
Snel effe nog dan: lomp en knokig versus elegant en stylish: de RLS-crew in een notendop.quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen die mee wil doen er voor half 5 wel in zit.
Waar heb JIJ nou notes voorquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:07 schreef Noek het volgende:
[..]
![]()
Je mag ze kopen, voor 4,- euro. Ik begin gewoon mijn eigen note-shop.
Ja, dat is wel weer waar. Dan niet joh!quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waar heb JIJ nou notes voor![]()
Je bent een soort van Andries Knevel, maar dan met tetten
Ik heb er vijf, man.quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:09 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, dat is wel weer waar. Dan niet joh!
Check zhe update.quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:13 schreef Ian_Nick het volgende:
Btw, Pietje, doe even een goeie maken man, met V topic op de achtergrond.
Het idee is dat we terug V-en en jij V't de index aan
Leuk Meraquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:31 schreef MeraViglioSa het volgende:![]()
Zal straks om een uur of 5 ff posten hoe de collage geworden is.
Heb 'm er inquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:26 schreef Disana het volgende:
http://a.imagehost.org/view/0499/temphand
http://a.imagehost.org/0499/temphand.jpg
[ afbeelding ]
Nou moe, wat doe ik fout![]()
Misschien begrijp ik je verkeerd, maar als je hem naar bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:38 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik heb een nieuwe foto geschoten (toffer scherm voor mn neus), alleen ik kan hier niet uploaden, alleen emailen.
Ah ik snap het. Dan zien we het vanavond welquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:49 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik kan dus niet uploaden, omdat er hier een proxyserver staat die alle uploads verbiedt![]()
Kan hier alleen internetten en emailen met mijn werk adres.
Maargoed geen probleem, ik gebruik m wel voor de collage en zet hem vanavond vanuit mn eigen pctje online
ach Mera, trek er maar 4 weken voor uit als ik alles zo volg.quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik hoor net dat we er dit weekend misschien helemaal niet kunnen komen helpen.![]()
En dat ik daar vanavond meer over hoor.
Dus waarschijnlijk nog dik een week de tijd.
Mwoah, levert misschien nog een paar V's op.quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik hoor net dat we er dit weekend misschien helemaal niet kunnen komen helpen.![]()
Het is niet zo dat ze handjes te over hebben. Dus daar zit een spannend verhaal achter.quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
Oeh.... waar is het speculatietopic??quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is niet zo dat ze handjes te over hebben. Dus daar zit een spannend verhaal achter.
Het is misschien leuk als je de volgorde laat staan omdat bij de eerste 4/5 goed te zien is dat het echt een kettingreactie was. Voor de rest heb ik het volste vertrouwen in je creabeaheid en vind ik het tof dat je meewerktquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:52 schreef MeraViglioSa het volgende:
Crisis opgelost, domme mensen hier ook![]()
En nu is het tijd om naar huis te gooaaan![]()
En dan lekker op mn dooie gemakje al jullie foto's bewerken, nog verzoekjes? Rimpels weg, knokkels weg, het kan allemaal
Ik vind het gewoon ook zó'n ontzettend leuk idee en ik weet zó zeker dat Alsido het helemaal leuk vindt en Johan ook, vandaar dat ik graag een handje help, heb helemaal zin om er wat leuks van te makenquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het is misschien leuk als je de volgorde laat staan omdat bij de eerste 4/5 goed te zien is dat het echt een kettingreactie was. Voor de rest heb ik het volste vertrouwen in je creabeaheid en vind ik het tof dat je meewerkt
Ja, laat dat maar aan mij overquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:57 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon ook zó'n ontzettend leuk idee
Lijsten?quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:57 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon ook zó'n ontzettend leuk idee en ik weet zó zeker dat Alsido het helemaal leuk vindt en Johan ook, vandaar dat ik graag een handje help, heb helemaal zin om er wat leuks van te maken![]()
Straks ff naar de Marskramer om te kijken hoe groot de lijsten zijn die ze hebben
Had al gebeld maar ze namen niet op![]()
Nope, ik ben gewoon zoals ik ben, en mijn vingers ook...quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:52 schreef MeraViglioSa het volgende:
En dan lekker op mn dooie gemakje al jullie foto's bewerken, nog verzoekjes? Rimpels weg, knokkels weg, het kan allemaal
quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Deze koningreeks verdiend het ingelijst te worden.
Ja anders kun je het toch nie leuk ophange niequote:
Ik dacht eigenlijk aan punaises....maar das ook een puik planquote:Op vrijdag 6 november 2009 17:02 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja anders kun je het toch nie leuk ophange nie
Nee je moet het wel zo doen dat ze het met gepaste trots op willen hangen hequote:Op vrijdag 6 november 2009 17:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk aan punaises....maar das ook een puik plan
Kunnen mijn ouwe-wijvenrimpels geshopt? Mijn bruine kleurtje wil ik graag houden. Alvast bedanktquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:52 schreef MeraViglioSa het volgende:
Geen probleem.quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kunnen mijn ouwe-wijvenrimpels geshopt? Mijn bruine kleurtje wil ik graag houden. Alvast bedankt
Doe je daarom zelf niet mee?quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:15 schreef Maanvis het volgende:
wat hebben sommige mensen lelijke stokjes zeg!
Dat mag je pas zeggen als je je eigen lelijke stokjes hebt gepostquote:Op vrijdag 6 november 2009 18:15 schreef Maanvis het volgende:
wat hebben sommige mensen lelijke stokjes zeg!
Is dit het nieuwe bifi-topic dan?quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat mag je pas zeggen als je je eigen lelijke stokjes hebt gepost
Mietje.quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:25 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Is dit het nieuwe bifi-topic dan?
In dat geval heb ik ergens nog wel yvonnebloot.jpg staan
Je naam staat op dat plaatje.quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:17 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Geen probleem.
Ohja hier is mijn updeet.![]()
[ afbeelding ]
Powermac FTW.quote:
Planning is een leuke collage te maken en deze te presenteren zodra dat kanquote:
is voor alsido, heeft ie wel verdiendquote:Op maandag 9 november 2009 19:56 schreef MeraViglioSa het volgende:
Dat blikje ook, deed je expres hè
Ik geloof dat Mera zei dat hij bijna klaar was.quote:Op maandag 16 november 2009 16:03 schreef Leandra het volgende:
Hoe zit het met de collage??
Is die er al, en zo ja, gaat die nog richting Eindhoven??
Mera....Mijn complimenten...je hebt er echt iets heel leuks van gemaaktquote:
Genoteerd !!quote:Op dinsdag 17 november 2009 01:25 schreef Ian_Nick het volgende:
Mera, ik wil serieus weer met je trouwen nu
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |