Ik denk dat iedereen die mee wil doen er voor half 5 wel in zit.quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:49 schreef MeraViglioSa het volgende:
Hoe lang gaan we hiermee door?
Doen we heul veul foto's verzamelen of doen we het met wat we vanmiddag om half 5 hebben?
Snel effe nog dan: lomp en knokig versus elegant en stylish: de RLS-crew in een notendop.quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen die mee wil doen er voor half 5 wel in zit.
Waar heb JIJ nou notes voorquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:07 schreef Noek het volgende:
[..]
![]()
Je mag ze kopen, voor 4,- euro. Ik begin gewoon mijn eigen note-shop.
Ja, dat is wel weer waar. Dan niet joh!quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waar heb JIJ nou notes voor![]()
Je bent een soort van Andries Knevel, maar dan met tetten
Ik heb er vijf, man.quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:09 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, dat is wel weer waar. Dan niet joh!
Check zhe update.quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:13 schreef Ian_Nick het volgende:
Btw, Pietje, doe even een goeie maken man, met V topic op de achtergrond.
Het idee is dat we terug V-en en jij V't de index aan
Leuk Meraquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:31 schreef MeraViglioSa het volgende:![]()
Zal straks om een uur of 5 ff posten hoe de collage geworden is.
Heb 'm er inquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:26 schreef Disana het volgende:
http://a.imagehost.org/view/0499/temphand
http://a.imagehost.org/0499/temphand.jpg
[ afbeelding ]
Nou moe, wat doe ik fout![]()
Misschien begrijp ik je verkeerd, maar als je hem naar bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:38 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik heb een nieuwe foto geschoten (toffer scherm voor mn neus), alleen ik kan hier niet uploaden, alleen emailen.
Ah ik snap het. Dan zien we het vanavond welquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:49 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik kan dus niet uploaden, omdat er hier een proxyserver staat die alle uploads verbiedt![]()
Kan hier alleen internetten en emailen met mijn werk adres.
Maargoed geen probleem, ik gebruik m wel voor de collage en zet hem vanavond vanuit mn eigen pctje online
ach Mera, trek er maar 4 weken voor uit als ik alles zo volg.quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik hoor net dat we er dit weekend misschien helemaal niet kunnen komen helpen.![]()
En dat ik daar vanavond meer over hoor.
Dus waarschijnlijk nog dik een week de tijd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |