Ik zal ze straks allemaal op volgorde zetten voor makkelijk printenquote:Op vrijdag 6 november 2009 11:08 schreef MeraViglioSa het volgende:
Alles wat er voor half 5 nog bij komt kan ik nog netjes uitprinten voor t weekend (lang leve de enorme printers op mijn afdeling)
Misschien ook handig als alle namen er volledig bij staanquote:Op vrijdag 6 november 2009 11:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zal ze straks allemaal op volgorde zetten voor makkelijk printen
quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:38 schreef Noek het volgende:
Mijn snoertje! Hij is weg. Alles weg!
[ afbeelding ]
Nu ben ik ook ruim over mijn hoeveelheid plaatjes per dag heen. Djeezz.
Done, wil je er bij zeggen dat ik al vanaf dag één een groot fan ben van de kruknegert?quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:34 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Misschien ook handig als alle namen er volledig bij staan
Ik heb wel d'r username uit mijn hoofd goed geschreven (volgens mij, even checken)quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:15 schreef Laysa het volgende:'' Die Spaanse'' sorry Mera ik moest even glimlachen
En dat Kally en ik een *fancluppie* voor hem oprichten, met *fanclubblaadje, reportage`s wistjes&weetjes over Alsido en we willen ook een fotoreportage van Alsido zelf op een tijgerkleedje voor de openhaard, maar dan nemen we nog wel kontakt op via jou Meraquote:Op vrijdag 6 november 2009 12:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Done, wil je er bij zeggen dat ik al vanaf dag één een groot fan ben van de kruknegert?
Hier wil ik me graag van distantiëren.quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
En dat Kally en ik een *fancluppie* voor hem oprichten, met *fanclubblaadje, reportage`s wistjes&weetjes over Alsido en we willen ook een fotoreportage van Alsido zelf op een tijgerkleedje voor de openhaard, maar dan nemen we nog wel kontakt op via jou Mera
Maar dan moet Toverheks 'em ook overdoen eikquote:Op vrijdag 6 november 2009 12:13 schreef Ian_Nick het volgende:
Btw, Pietje, doe even een goeie maken man, met V topic op de achtergrond.
Het idee is dat we terug V-en en jij V't de index aan
nooouuuuuquote:Op vrijdag 6 november 2009 12:15 schreef Laysa het volgende:
'' Die Spaanse'' sorry Mera ik moest even glimlachen
Falsche hintergrund!quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:20 schreef Laysa het volgende:
de foto van Toverheks moet er nog bij Ian
hahahaha dat is voor de vrouwelijke *fans* kunnen ze mooi boven hun bed hangen, of op het toilet of in de keuken, what ever we leveren er voor inkoopprijs ook een mooi lijstje omheen, zilver of goud wat de *fan* wenst hequote:Op vrijdag 6 november 2009 12:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hier wil ik me graag van distantiëren.
Blijf van mijn kruknegert af en maak een goeie V feauteauxquote:Op vrijdag 6 november 2009 12:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahaha dat is voor de vrouwelijke *fans* kunnen ze mooi boven hun bed hangen, of op het toilet of in de keuken, what ever we leveren er voor inkoopprijs ook een mooi lijstje omheen, zilver of goud wat de *fan* wenst he
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |