Net die keren dat jij er was verwisselde ik mijn flip flops voor hakken. Maar helaas ... jij wilde liever Mera keihard in d'r reet neuken.quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:03 schreef Gert het volgende:
Wélk anale verbod?
Als je d'r rond zag hupsen in Eindhovuh op hoge hakken met die kont naar achteren, zou je dat niet zeggen.
We maken een FOK!topic van je Vivatopic.quote:
Met d'r jeile cgocs!quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Net die keren dat jij er was verwisselde ik mijn flip flops voor hakken. Maar helaas ... jij wilde liever Mera keihard in d'r reet neuken.
Letterlijker kan het bijna niet.quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
We maken een FOK!topic van je Vivatopic.
Zat braaf te lezen op de FapSC , maar hier is het stukken spannenderquote:Op dinsdag 17 november 2009 12:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Net die keren dat jij er was verwisselde ik mijn flip flops voor hakken. Maar helaas ... jij wilde liever Mera keihard in d'r reet neuken.
prut pull .. die t moet er niet maar aangezien mijn toetsenbord zich soms gedraagt als een dvorak komt het er soms raar uitquote:
Wat is een dvorak?quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:27 schreef snetje het volgende:
[..]
prut pull .. die t moet er niet maar aangezien mijn toetsenbord zich soms gedraagt als een dvorak komt het er soms raar uit
prut= rommel pull=zootje
zo heb ik wel meer woorden die anderen niet begrijpen![]()
zoals : slungeln om snoetn
Goéd juist, dat je eerst gecheckt hebt of je er nog meer vergeten was!quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:32 schreef MeraViglioSa het volgende:
Kóm ik gewoon tot de schokkende ontdekking dat er nóg een vergeten was!![]()
Sorry CarOnline![]()
Anyway, nieuwe versie![]()
[ afbeelding ]
Ik zit even in Duitslandquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:00 schreef MeraViglioSa het volgende:![]()
Nou IaN, eigenlijk moeten we dit samen gaan brengen hè. Het is jóuw idee
Duitsland is vlakbij toch?quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zit even in Duitsland_!
Voor zaken, als het ware_!
Kom op man! De creative ownert en de uitvoerend producent!quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zit even in Duitsland_!
Voor zaken, als het ware_!
Second That !quote:Op woensdag 18 november 2009 09:34 schreef Toverheks het volgende:Mera, echt leuk gedaan, compliment
en jij met Ian naar Las Vegas, dan volgen we jullie op de voet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |