ooohhh hahahahaquote:Op vrijdag 6 november 2009 12:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zet er wel bij dat je ziek was
je bent een schatjequote:Op vrijdag 6 november 2009 12:32 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb 'm maar even opnieuw geupload enzeaux.
En nu gaat Teauverhexst eerst een cursus feauteaux posten volgen
Waar blijft jouw V, maanvisjequote:
Schatje, wil je wel asjeblieft nog even de TT aan laten passen?quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik weet het, maar zeg het niet al te veel mensen.
Hoezo?quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:36 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Schatje, wil je wel asjeblieft nog even de TT aan laten passen?
Lol, het ging niet om het formaat, maar om de achtergrondquote:Op vrijdag 6 november 2009 12:36 schreef Toverheks het volgende:
dus nu heb ik een grotere V????? ja ik ga wel eens een cursus volgen, ooit als ik oud en achter een rollator loop, ze geven hier verderop in het bejaarde centrum ook cursussen. (echt je kan het me 100 keer uitleggen en nog snap ik zulke dingen niet)
Het is een topic voor Alsido, niet voor mij... En ik vind het stom om mijn naam hier zo te zien staan.quote:
Maar je het toch MeraViglioSa?quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:42 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Lol, het ging niet om het formaat, maar om de achtergrond![]()
[..]
Het is een topic voor Alsido, niet voor mij... En ik vind het stom om mijn naam hier zo te zien staan.
ik maar denken dat mijn foto te klein was hahaha maar oke thanks ian en meraquote:Op vrijdag 6 november 2009 12:42 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
[..]
Het is een topic voor Alsido, niet voor mij... En ik vind het stom om mijn naam hier zo te zien staan.
Heb het gevraagd, als Gertje de SC leest komt het goedquote:Op vrijdag 6 november 2009 12:42 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat iedereen die mee wil doen er voor half 5 wel in zit.quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:49 schreef MeraViglioSa het volgende:
Hoe lang gaan we hiermee door?
Doen we heul veul foto's verzamelen of doen we het met wat we vanmiddag om half 5 hebben?
Snel effe nog dan: lomp en knokig versus elegant en stylish: de RLS-crew in een notendop.quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen die mee wil doen er voor half 5 wel in zit.
Waar heb JIJ nou notes voorquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:07 schreef Noek het volgende:
[..]
![]()
Je mag ze kopen, voor 4,- euro. Ik begin gewoon mijn eigen note-shop.
Ja, dat is wel weer waar. Dan niet joh!quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waar heb JIJ nou notes voor![]()
Je bent een soort van Andries Knevel, maar dan met tetten
Ik heb er vijf, man.quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:09 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, dat is wel weer waar. Dan niet joh!
Check zhe update.quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:13 schreef Ian_Nick het volgende:
Btw, Pietje, doe even een goeie maken man, met V topic op de achtergrond.
Het idee is dat we terug V-en en jij V't de index aan
Leuk Meraquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:31 schreef MeraViglioSa het volgende:![]()
Zal straks om een uur of 5 ff posten hoe de collage geworden is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |