Precies, en je kent Amsterdam, die trams willen nog wel eens stil staan. 23:15 is makkelijk te redden, maar heb het vaak meegemaakt dat de hoofdact veel te laat begon. Al red je het met die Britpop-bandjes die 35 minuten op het podium staan dan alsnogquote:Op dinsdag 3 november 2009 16:07 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Scheelt eraan hoelaat het begint/wat voor show/voorprogramma. Maar ik ga ook wel eens naar gigs die om 10 uur beginnen en sta om 23.28 netjes op perron 14Je moet wel de tram nemen, en soms komt die wat later. Vandaar dat ik altijd overdreven vroeg weg ga
Tja maar daar ligt mijn probleem. Dead Weather , Brendan Benson en Mew. 2 acts met 4/5 albums en 1 die wel uit kan lopen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:20 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Precies, en je kent Amsterdam, die trams willen nog wel eens stil staan. 23:15 is makkelijk te redden, maar heb het vaak meegemaakt dat de hoofdact veel te laat begon. Al red je het met die Britpop-bandjes die 35 minuten op het podium staan dan alsnog.
op de heenweg ga ik ook vaak lopend, terug wisselt een beetje of de trams nog rijden. (owja en tvp)quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:35 schreef Sautor het volgende:
Ik ga altijd lopend van Pardiso/Melkweg naar CS
Nee! Verduvelde jarige zussen ook altijd!quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:59 schreef Grobbel het volgende:
Icoontje van Mistaken valt me nu pas op.Maar heb je Lovvers toevallig nog live gezien toen ze onlangs in Nederland waren?
Die 3 lange kerels met bijzonder hoog opstaand haar ? beetje links van het podium?quote:Op woensdag 4 november 2009 00:12 schreef Toad het volgende:
The Dead Weather was wel lekker. Niet het beste concert wat ik ooit gezien heb, maar was best aardig. Leuk om Jack een keer te zien.
Maar wat waren die draken die naast me stonden irritant zeg. De hele tijd tegen iedereen aan praten.
Daarintegen was het blonde meisje wat met haar vriendinnetje voor me stond erg leuk.
Dat vond ik ook. Verder vond ik het wel OK. Maar niet echt aan mij besteed. Ik vond de zangeres op zich goed, maar ik vond haar wel een beetje overdreven doen op het podium en dat ging me steeds meer irriteren op een gegeven moment.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:45 schreef portie het volgende:
[..]
Dead Weather begonnen trouwens echt heel goed, alleen naar het midden toe kakte het wat in.
Ook op 1 van de nummers die zich het minst leende om te springenquote:Op woensdag 4 november 2009 11:45 schreef portie het volgende:
. Stom volk dat begon te springen en te doen op I Cut Like A Buffalo.
Schermen hebben ze normaal nietquote:Op woensdag 4 november 2009 12:46 schreef Arn0 het volgende:
Arctic Monkeys waren ook goed gisterenAisumasen, jij zei dat je vooral voor de muziek moest gaan maar ik vond de show zeker niet slecht. Vooral de schermen waren wel tof!
Nou, ik ken de Arctic Monkeys als een band die een uurtje hun songs speelt, zonder één woord te zeggen, en weer van het podium verdwijnt als een dief in de nacht. De beste songs van het decennium, dat wel. En geleidelijk aan is dat ook wel steeds meer veranderd natuurlijk. (edit: De show-elementen, niet de songs natuurlijk! Die worden beter en beter.)quote:Op woensdag 4 november 2009 12:46 schreef Arn0 het volgende:
Arctic Monkeys waren ook goed gisterenAisumasen, jij zei dat je vooral voor de muziek moest gaan maar ik vond de show zeker niet slecht. Vooral de schermen waren wel tof!
De interactie met het publiek was niet teveel, de standaard zinnetjes. Misschien tien zinnen in totaal maar dat boeit me niet zoveelquote:Op woensdag 4 november 2009 14:48 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Nou, ik ken de Arctic Monkeys als een band die een uurtje hun songs speelt, zonder één woord te zeggen, en weer van het podium verdwijnt als een dief in de nacht. De beste songs van het decennium, dat wel. En geleidelijk aan is dat ook wel steeds meer veranderd natuurlijk.
Maar leuk dat ze nu een confettikanon en videoschermen hebben. Zolang het showballet en vliegende pianos à la Muse achterwege blijven, vind ik het alleen maar grappig.
Geweldig album. Dat snel Interpol 4 mag komenquote:
Ik stond wel links van het podium, vanaf Jack's oogpunt gezien dan.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:45 schreef portie het volgende:
[..]
Die 3 lange kerels met bijzonder hoog opstaand haar ? beetje links van het podium?
En jij had toch geen Raconteurs t-shirt aan? :p
Dead Weather begonnen trouwens echt heel goed, alleen naar het midden toe kakte het wat in. Een paar goeie nummers nog gezien. Stom volk dat begon te springen en te doen op I Cut Like A Buffalo.
"Whole New Way" is al in mei op de Japanse uitgave van "Primary Colours" verschenenquote:Op woensdag 4 november 2009 15:16 schreef frame-saw het volgende:
Dit is dus het nieuwe nummer van The Horrors die gister ten gehore werd gebracht
Jaquote:Op woensdag 4 november 2009 18:20 schreef Mistaken het volgende:
Mag ik even zeggen dat die plaat van The XX echt heel goed is!
quote:Op woensdag 4 november 2009 19:06 schreef Toad het volgende:
[..]
Was jij dat leuke blonde meisje met een zwart lang shirtje/truitje?
Lol. nee. Ben wel blond maar ben een jongen, sorry.quote:Was jij dat leuke blonde meisje met een zwart lang shirtje/truitje?
Ik vond het juist wel leuk...maar hij was niet zo goed bij stem en het was ook een beetje op de automatische piloot...dus eigenlijk heb je wel gelijk hehe. Toch heb ik me wel vermaakt.quote:Op donderdag 5 november 2009 11:24 schreef portie het volgende:
[..]
Brendan benson viel me wat tegen gisteren maar dat is dan ook geen indie.
hihiquote:Op vrijdag 6 november 2009 22:37 schreef portie het volgende:
Cornerstone lijkt me. Ga eens snel kijken :p
Yep.quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:06 schreef frame-saw het volgende:
Ja die dusDacht dat het een geintje was, maar dus de officiële clip?
Ken jij nog iemand die 2 gastenlijstplekken over wil nemen. Maat van me kan niet meer.quote:Op maandag 9 november 2009 17:29 schreef frame-saw het volgende:
Bazar Curieux![]()
Ga volgend jaar wel weer als ik dichter bij Rotterdam woon, nu is het gewoon niet handig.
Vind het wel een vreemde voor Bazar Curieux eigenlijk![]()
Morgen The Maccabees, jeej. Wilde vanavond nog naar Morrissey maar ik ben blut
Voor Bazar Curieux?quote:Op maandag 9 november 2009 17:31 schreef portie het volgende:
[..]
Ken jij nog iemand die 2 gastenlijstplekken over wil nemen. Maat van me kan niet meer.
Nee, zit er zelf nog met éénquote:Op maandag 9 november 2009 17:31 schreef portie het volgende:
[..]
Ken jij nog iemand die 2 gastenlijstplekken over wil nemen. Maat van me kan niet meer.
En, voor het gemak, hij staat ook op luisterpaal!quote:Op dinsdag 10 november 2009 00:51 schreef Arn0 het volgende:
Het is geen indie veronderstel ik, maar het gehele Them Crooked Vultures album staat op youtube
haiquote:Op dinsdag 10 november 2009 21:32 schreef Toad het volgende:
Kut, concertpartner voor de Arctic Monkeys voor morgen is ziek geworden.
hm ja alles is op dit moment teveel gezien mijn werkeloze staat van dienstquote:Op dinsdag 10 november 2009 21:54 schreef Toad het volgende:
38 officieel, maar er valt wel iets te regelen mocht dat veel zijn voor dit moment
quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:47 schreef Toad het volgende:
Grizzly Bear was gister ook saai; maar St Vincent daarintegen.
Twittert ze.quote:Amsterdam might be my favorite European city. So many opportunities for epiphanies here. Thanks for the show!
Mja, je moet toch wel een concert hebben dat je toch (net) iets beter vond..quote:Op donderdag 12 november 2009 00:41 schreef Aisumasen het volgende:
Ja, zeg, nou, kom op. Linker- of rechterteen, Paul of John, horses for courses, appels met peren
.
En dan zeurt Jorne tegen mijquote:Op donderdag 12 november 2009 15:10 schreef portie het volgende:
Wat een week![]()
Maandags naar Bell X1, erachter komen dat je de laatste trein gemist heb en dus ergens in Utrecht maar overnachten. Mini-concert was echt super. Ik kende het maar half of eigenlijk niet maar het klonk goed.
Dinsdag ochtend snel terug naar Deventer voor tentamen, die zelfde avond terug naar Amsterdam voor Arctic Monkeys.Wat een feest, wat een band. When the sun goes down, Do me a Favour, Cornerstone, 505
.
Woensdag weer tentamens en dan 's avonds terug naar Mew. Nog zo'n goeie (live) band![]()
Geweldige week. Nu even een dagje bij komen. Mijn volgende concertjes maar plannen
Was jij nog naar Maccabees gegaan ? Of speelden die te laat?quote:Op donderdag 12 november 2009 19:18 schreef frame-saw het volgende:
[..]
En dan zeurt Jorne tegen mij![]()
Gister werd mij Hey Rosetta! getipt, echt even checken op YouTube
Nee ik was na Wintersleep echt doodmoe en toen kwam I Am Kloot en dacht ik fuck itquote:Op donderdag 12 november 2009 21:58 schreef portie het volgende:
[..]
Was jij nog naar Maccabees gegaan ? Of speelden die te laat?
Hoe kun je de andere dagen nou niet leuk vinden?quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:41 schreef frame-saw het volgende:
Ik heb pp's gewonnen voor Le Guess Who![]()
Alleen ik wilde alleen maar zaterdag simpelweg omdat de andere dagen niet veel leuks is. Maar ach, zondag word ook wel een lekker dagje
London Calling, en dat wil ik het liefstquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:58 schreef portie het volgende:
Waar wint Frame-saw geen kaarten voor ?
Goed album!quote:
Ja, maar het is dan ook wel een erg populaire band.quote:Op woensdag 18 november 2009 16:18 schreef frame-saw het volgende:Ik moet maar niet meer op sites als Paradiso enzo kijken.
Trouwens wel superduur?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |