Eensch,quote:Op woensdag 4 november 2009 00:50 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
uit het oog uit het hart

Een voorselectie gaan uitzenden vind ik niets omdat er niet een specifiek talent is om op te oordelen en dan gaat het al gauw neigen naar willekeur of uiterlijkheden. In mijn visie niet het recept voor een goede groepssamenstelling.

quote:Op woensdag 4 november 2009 09:07 schreef Dementor het volgende:
Ik verzin er nog wel eentje bij.
Johan Vlemmix maakt statement tegen acteurs
Johan Vlemmix heeft het weer geflikt. Na zijn introductie van het rokerscafé, vlak na de ingang van het algemeen rookverbod in de horeca, komt hij nu met wederom een simpele maatregel om te protesteren tegen de hoge lonen van acteurs. Nu de acteurs hem hebben gevraagd om een loonsverhoging voor bijvoorbeeld alle nachtelijke uren die men al maakt sinds de introductie, heeft de rasentertainer dé manier gevonden om te protesteren: zijn nieuwe internet TV zender, Studio Vlemmix, ruilt vrijwel alle acteurs in voor poppen.
De nieuwe televisiezender is opgezet om 24 uur per dag, rechtstreeks vanuit Paleis Soestdijk 2 in Eindhoven, spraakmakende TV neer te zetten. De test stream is reeds online, en wordt voorzien van een toch wel erg divers aanbod van poppen. Vlemmix heeft tenslotte, met wisselend succes, een oneindige reeks poppen uitgebracht en bedacht zich geen moment. “Ik zal ze hebben, die acteurs. Ik amper een cent, dan zij ook niet hè!”
Of de kijkers van de live beelden er blij mee zijn is maar de vraag. Pop Joost beweegt amper en is niet bereikbaar voor commentaar. “Maar het is wel een toffe actie van die Vlemmix,” aldus een gebruiker. “Zo pakt hij die gasten terug. Ze zullen niet veel mislopen, maar het gaat om het idee. Het is een statement.”
Studio Vlemmix TV gaat binnenkort van start. Overdag kan men rechtstreeks vanuit Paleis Soestdijk 2 de voorbereidingen volgen via www.johanvlemmix.tv.

Wat insinueer je nu toch!?!quote:Op donderdag 5 november 2009 16:37 schreef Stefan het volgende:
Ziet eruit als 'we misbruiken de smoes waterschade en gaan op ons dooie gemakje lekker klussen'

Met iedere post die je plaatst wordt jouw PH-waarde lager in mijn gedachtenquote:
 .
.

Gelukkig!quote:Op donderdag 5 november 2009 17:24 schreef Maanvis het volgende:
Met iedere post die je plaatst wordt jouw PH-waarde lager in mijn gedachten.

-1.quote:

Ik constateerquote:

Hij was zich in aan het schrijven voor een uitkering, maar dat ging nogal moeizaam. Laat hemquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:18 schreef MeraViglioSa het volgende:
Zo, ben je ook weer onder je steen vandaan
 .
.

Ik woon in Leiden en moest eerst vertellen of ik een soa had gehad en toen ik ja zei moest ik m laten zien.quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:21 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Hij was zich in aan het schrijven voor een uitkering, maar dat ging nogal moeizaam. Laat hem.

quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:46 schreef Gert het volgende:
Bram, als je hier toch zelf bent: vertel eens wat over plannen rond TBO2 !
Eigen topic kan ook, als je veel te vertellen hebt c.q. los wil laten.

Leuke programma's, dat NSS had ik nog niet eens gezienquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:24 schreef enjoybram het volgende:
mensen die zich vervelen:
http://www.enjoymedia.nl/films/nss_site/
&
http://www.enjoymedia.nl/films/extv_site/
begin 2009 weer nieuwe uitzendingen op Omroep Brabant.....
 . Het enige jammere is dat de kijkers van het programma zich niet zullen herkennen in de presentatoren ivm hun duidelijk niet-brabants accent.. maargoed daar moeten we maar mee leven
. Het enige jammere is dat de kijkers van het programma zich niet zullen herkennen in de presentatoren ivm hun duidelijk niet-brabants accent.. maargoed daar moeten we maar mee leven  .
.

hoe is t?
 hoe is t?

Vechten met Vlemmix, binnenkort op Omroep Brabant.quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:51 schreef enjoybram het volgende:
[..]
Als die Vlemmans nou ook eens even meewerkt!

"vlemmans houdt TBO2 tegen" ... -> Op zich wel een gate waard, n'est ce pas?quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:58 schreef Stefan het volgende:
[..]
Vechten met Vlemmix, binnenkort op Omroep Brabant.

quote:Op zaterdag 7 november 2009 00:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
"vlemmans houdt TBO2 tegen" ... -> Op zich wel een gate waard, n'est ce pas?
 Je bent wel gate-hoer vanavond he?
 Je bent wel gate-hoer vanavond he?   Verveel je je een beetje
 Verveel je je een beetje   

Ja, we hadden al 6 dagen top tv kunnen hebben.quote:Op zaterdag 7 november 2009 00:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Verveel je je een beetje

Ik denk dat Vlemmix eerder gewoon keihard stelt: zorg dat de financiering dit keer rond is en je mag daarna doen wat je wilt.quote:Op zaterdag 7 november 2009 00:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
"vlemmans houdt TBO2 tegen" ... -> Op zich wel een gate waard, n'est ce pas?

ja, ik ga maar eens op de kroeg aanquote:Op zaterdag 7 november 2009 00:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Verveel je je een beetje
 tot morgen!
 tot morgen!

Nou, niet álles, maar meewerken moet-ie wél ja anders kun je het schudden.quote:Op zaterdag 7 november 2009 00:26 schreef Jimbo het volgende:
ach, t is vlemmie zn huis dus lijkt me dat hij ook alles bepaald

Wel Tv maar Top????? ik vraag het me echt af hoorquote:Op zaterdag 7 november 2009 00:27 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ja, we hadden al 6 dagen top tv kunnen hebben.

Volgens mij ziet die Vlemmix er helemaal vanaf van dat Projekt , maar durft er nog niet mee naar buiten te komen, is toch achtelijk je hoort en leest niks van het hoe en wat, ik vertrouw het hele zaakje voor geen euro meerquote:Op zondag 8 november 2009 19:33 schreef Stefan het volgende:
10 dagen na de overstroming. Zijn ze het pand opnieuw aan het bouwen ofzo dat ze nog steeds niet online kunnen

Maar m'n "geen spook" staat bij de burenquote:Op zondag 8 november 2009 19:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Volgens mij ziet die Vlemmix er helemaal vanaf van dat Projekt , maar durft er nog niet mee naar buiten te komen, is toch achtelijk je hoort en leest niks van het hoe en wat, ik vertrouw het hele zaakje voor geen euro meer

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Love music!

Lijkt er wel op he?quote:Op zondag 8 november 2009 19:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Volgens mij ziet die Vlemmix er helemaal vanaf van dat Projekt , maar durft er nog niet mee naar buiten te komen, is toch achtelijk je hoort en leest niks van het hoe en wat, ik vertrouw het hele zaakje voor geen euro meer

Echt wel toch, normaal doe je toch een *persbericht* de deur uit, je leest er niks over, ja foto`s van Peter (compliment) maar voor de rest helemaal niks.quote:

Ja en dan zijn ze nog niet eens begonnen, maar echt ik denk dat alles met geld te maken heeft, afspraken die niet na gekomen worden etc.etc.quote:Op zondag 8 november 2009 19:41 schreef Dementor het volgende:
Het heeft hem al behoorlijk wat centjes gekost.

Dat doet hij allemaal zelf.quote:Op zondag 8 november 2009 19:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja en dan zijn ze nog niet eens begonnen, maar echt ik denk dat alles met geld te maken heeft, afspraken die niet na gekomen worden etc.etc.
ik blijf het achtelijk vinden dat JV zo met zich laat sollen, want wees eerlijk, dit is geen goeie publisiteit toch. straks wilt iemand met hem in zee, zegt een ander doe maar niet want hij komt bijna zijn afspraken niet na of begint te laat.

Maar dan vraag ik me nu af he, heeft hij geen advieseur of mensen die *naast* hem staan, hij heeft toch ook geld en die belegd hij toch ook niet lukraak in verschillende doelen, het lijkt me echt dat die man zich wel hier en daar laat advieseren (ja of ik zie dat helemaal verkeerd).quote:

Oh er zijn genoeg mensen die hem kosteloos adviseren maar daar moet hij wel naar willen luisteren.quote:Op zondag 8 november 2009 19:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Maar dan vraag ik me nu af he, heeft hij geen adviseur of mensen die *naast* hem staan, hij heeft toch ook geld en die belegd hij toch ook niet lukraak in verschillende doelen, het lijkt me echt dat die man zich wel hier en daar laat adviseren (ja of ik zie dat helemaal verkeerd).
maar als ik veel geld zou hebben en in zo een Project stap ga ik eerst wel eens luisteren wat anderen er van vinden of ik wel of niet mijn geld in moet steken.
(moeilijk het zo uit te leggen hoop dat je me snapt)

Zoals ik het nu inschat wordt het 1 groot fiasco, jammer had me er best op verheugd, nu klik ik niet eens de stream meer aan om te kijken hoe ver ze zijn, ik geniet van Peter zijn foto`s dat is genoeg.quote:Op zondag 8 november 2009 19:50 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oh er zijn genoeg mensen die hem kosteloos adviseren maar daar moet hij wel naar willen luisteren.
Maar goed dit is het resultaat.

quote:Op zondag 8 november 2009 19:50 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oh er zijn genoeg mensen die hem kosteloos adviseren maar daar moet hij wel naar willen luisteren.
Maar goed dit is het resultaat.

Daarom moet je er niet raar van opkijken als het toch doorgaat.quote:Op zondag 8 november 2009 19:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Maar ik ken die Vlemmix niet maar lijkt me ook wel eigenwijs mannetje hoor

Nou, we wachten wel af al heb ik weinig vertrouwen in dat alles nog.quote:Op zondag 8 november 2009 19:57 schreef Dementor het volgende:
[..]
Daarom moet je er niet raar van opkijken als het toch doorgaat.

Dat is zo teruggewonnen, als ze er zelf maar daadwerkelijk in zouden geloven.quote:Op zondag 8 november 2009 20:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nou, we wachten wel af al heb ik weinig vertrouwen in dat alles nog.

Ja maar stel, ik wil streamtv maken 24 uur per dag, heb waterschade , dan zorg ik toch dat ik het zo gauw mogelijk oplos om toch van start te gaan?? en niemand kan me vertellen dat ze echt alles er aan doen om zo vlug mogelijk alles weer in orde te krijgen, en dan nog, waterschade, je bent toch verzekerd, krijgt verzekeringsgeld terug pomp dat in een paar bouwvakkers en maak alles zo vlug mogelijk streamklaar.quote:Op zondag 8 november 2009 20:08 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat is zo teruggewonnen, als ze er zelf maar daadwerkelijk in zouden geloven.

Ja.quote:Op zondag 8 november 2009 20:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja maar stel, ik wil streamtv maken 24 uur per dag, heb waterschade , dan zorg ik toch dat ik het zo gauw mogelijk oplos om toch van start te gaan??
Dat is een aanname.quote:en niemand kan me vertellen dat ze echt alles er aan doen om zo vlug mogelijk alles weer in orde te krijgen, en dan nog, waterschade, je bent toch verzekerd, krijgt verzekeringsgeld terug pomp dat in een paar bouwvakkers en maak alles zo vlug mogelijk streamklaar.

Palma die biertjes tapt en Ellie gezellie die moppen tapt 1 keer in de weekquote:Op zondag 8 november 2009 20:37 schreef sunny16947 het volgende:
Ik denk dat het gewoon TBO2 wordt. En i.p.v. eifeltorens bouwen en puzzels maken, moeten ze tv maken. talkshows presenteren, kinderen voorlezen etc.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Love music!

En erotiek in de avonduurtjes.quote:Op zondag 8 november 2009 20:37 schreef sunny16947 het volgende:
Ik denk dat het gewoon TBO2 wordt. En i.p.v. eifeltorens bouwen en puzzels maken, moeten ze tv maken. talkshows presenteren, kinderen voorlezen etc.

Overdreven kritisch?quote:Op maandag 9 november 2009 15:18 schreef Maanvis het volgende:
je bent wel overdreven kritisch, Kopijkat.

En dat is best knap waarvoor één kudo.quote:Op maandag 9 november 2009 15:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Voorlopig is het één grote afgang.

Johan is een waar kampioen in het afgaan.quote:Op maandag 9 november 2009 15:29 schreef Noek het volgende:
[..]
En dat is best knap waarvoor één kudo.

Voordat het überhaupt begonnen is. Dat maakt een twee!quote:Op maandag 9 november 2009 15:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Johan is een waar kampioen in het afgaan.

En een beker maar die heeft hij zelf al.quote:Op maandag 9 november 2009 15:29 schreef Noek het volgende:
[..]
En dat is best knap waarvoor één kudo.

Daarvan is die beker natuurlijk.quote:Op maandag 9 november 2009 15:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Johan is een waar kampioen in het afgaan.

Ik heb een pesthumeur dus ik ben wat minder mild: ik vind het gekleuter van de bovenste plank en die-hard streamers zijn blij gemaakt met een dode mus.quote:Op maandag 9 november 2009 15:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Overdreven kritisch?
Ik vind mezelf nog vrij mild. Kom op: je zegt dat je met spraakmakende televisie gaat komen en het enige wat je levert is een onduidelijk klussende Alsido, een pop aan de bar en Johan die af en toe op z'n eenwieler zit. Geluidloos. En vervolgens lever je helemaal niks meer behalve een testbeeld.
Dan vraag je er ook om.

Je houdt het nog netjes. Dit is toch een enorme afgang? Zelfs voor een prutser als Johan.quote:Op maandag 9 november 2009 15:39 schreef Disana het volgende:
Ik heb een pesthumeur dus ik ben wat minder mild: ik vind het gekleuter van de bovenste plank en die-hard streamers zijn blij gemaakt met een dode mus.

Klopt, maar ik vind het wel een 180 graden ommekeer ten aanzien van TBO, waar wij geen kritiek op mochten hebben omdat het toch allemaal zo moeilijk was en allemaal vrijwilligerswerk etc etc. Terwijl we ons kapot ergerden aan het gebrek aan respect voor de kijker/fokker. Dus vandaarquote:Op maandag 9 november 2009 15:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Overdreven kritisch?
Ik vind mezelf nog vrij mild. Kom op: je zegt dat je met spraakmakende televisie gaat komen en het enige wat je levert is een onduidelijk klussende Alsido, een pop aan de bar en Johan die af en toe op z'n eenwieler zit. Geluidloos. En vervolgens lever je helemaal niks meer behalve een testbeeld.
Dan vraag je er ook om.
 .
.

Dat was er toch wel gekomen, daar ga ik die sneue figuur niet voor bedanken.quote:Op maandag 9 november 2009 15:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je houdt het nog netjes. Dit is toch een enorme afgang? Zelfs voor een prutser als Johan.
Het heeft ons wel iets opgeleverd. Een eigen RLS subforum, waarvoor dank Johan.

Ik vind dan ook dat je dit grote niks absoluut niet één op één kunt vergelijken met TBO. Daar was in ieder geval daadwerkelijk sprake van een programma om tegen te ageren. En dat vermeende gebrek aan respect voor kijker/FOK!ker is niet meer dan dat: vermeend. En uiteraard een lekkere stok om mee te slaan.quote:Op maandag 9 november 2009 15:59 schreef Maanvis het volgende:
Klopt, maar ik vind het wel een 180 graden ommekeer ten aanzien van TBO, waar wij geen kritiek op mochten hebben omdat het toch allemaal zo moeilijk was en allemaal vrijwilligerswerk etc etc. Terwijl we ons kapot ergerden aan het gebrek aan respect voor de kijker/fokker. Dus vandaar.

Als het zo voelt voor een groot deel van de FOK!kers die actief TBO keken, dan kun je nog zo zeggen dat het vermeend is, maar dan doet je PR-afdeling toch iets fout, zo lijkt mequote:Op maandag 9 november 2009 16:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind dan ook dat je dit grote niks absoluut niet één op één kunt vergelijken met TBO. Daar was in ieder geval daadwerkelijk sprake van een programma om tegen te ageren. En dat vermeende gebrek aan respect voor kijker/FOK!ker is niet meer dan dat: vermeend. En uiteraard een lekkere stok om mee te slaan.
 .
.

PR-afdeling?quote:Op maandag 9 november 2009 16:12 schreef Maanvis het volgende:
Als het zo voelt voor een groot deel van de FOK!kers die actief TBO keken, dan kun je nog zo zeggen dat het vermeend is, maar dan doet je PR-afdeling toch iets fout, zo lijkt me.

Ah ok, dat wist ik niet. Johan blijft hoe dan ook een lutser. Met de staart tussen zijn benen mag hij afdruipen.quote:Op maandag 9 november 2009 16:00 schreef Disana het volgende:
Dat was er toch wel gekomen, daar ga ik die sneue figuur niet voor bedanken.

De Vlemmix PR afdeling heeft van een emmer water een watersnoodramp weten te maken, noem dat maar geen goede PR afdelingquote:

Ik weet het ook niet, maar er is altijd belangstelling voor streams geweest en er was immers ook steeds uitzicht op een Bunker II.quote:Op maandag 9 november 2009 16:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ah ok, dat wist ik niet. Johan blijft hoe dan ook een lutser. Met de staart tussen zijn benen mag hij afdruipen.
Met een hoop bombarie SV aankondigen en dan dit.
Ben eik benieuwd hoe Bram over het een en ander denkt ivm TBO2. Come to think of it....dat zal er ook wel niet van komen.

Die duitse, die jullie er halverwege uit hebben geflikkerd. Zo zie je maar weer!quote:

Die met die blote tieten bedoel je?quote:Op maandag 9 november 2009 16:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Die duitse, die jullie er halverwege uit hebben geflikkerd. Zo zie je maar weer!

Bullshit, we mochten zeker wel kritiek hebben. En nu, er valt weinig aan kritiek te hebben vooralsnog,.quote:Op maandag 9 november 2009 15:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Klopt, maar ik vind het wel een 180 graden ommekeer ten aanzien van TBO, waar wij geen kritiek op mochten hebben

Volgens mij heeft ie dat juist niet gedaan!quote:Op maandag 9 november 2009 16:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Met een hoop bombarie SV aankondigen en dan dit.

Ja en daarna kreeg je allemaal schijnheilige posts van Bart etc.. waarna Danny bijna ontplofte van woede. Ik weet het nog zo goed (mijn konijnenhok was leeg).quote:Op maandag 9 november 2009 17:36 schreef Stefan het volgende:
[..]
Bullshit, we mochten zeker wel kritiek hebben. En nu, er valt weinig aan kritiek te hebben vooralsnog,.

preciesquote:Op maandag 9 november 2009 17:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie dat juist niet gedaan!

Dat was nadat ik Johan vragen had gesteld waarop hij had geantwoord. Plus dat jij je als offieuze persvoorlichtster het nodige hebt geroepen. Nu niet ineens doen alsof de media alles hebben verzonnen.quote:Op maandag 9 november 2009 20:11 schreef MeraViglioSa het volgende:
Die hebben het allemaal zelf overgenomen van de Fok! frontpage.

Jij dacht toch ook niet zomaar op een dag 'Hee, laat ik Johan eens vragen of hij iets van plan is per 1 november'? Daar moet je een aanwijzing voor gehad hebben of niet.quote:Op maandag 9 november 2009 20:16 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dat was nadat ik Johan vragen had gesteld waarop hij had geantwoord. Plus dat jij je als offieuze persvoorlichtster het nodige hebt geroepen. Nu niet ineens doen alsof de media alles hebben verzonnen.

Kun je me nu eens je gedachtegang uitleggen, want ik snap werkelijk niet hoe je tot zo'n conclusie komt.quote:Op maandag 9 november 2009 20:16 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dat was nadat ik Johan vragen had gesteld waarop hij had geantwoord. Plus dat jij je als offieuze persvoorlichtster het nodige hebt geroepen. Nu niet ineens doen alsof de media alles hebben verzonnen.

En een normale gang van zaken. De 'bombarie' is er dus niet geweest; er was slechts een kettingreactie nav jouw gesprek(ken) met Johan. Dat is al
  En een normale gang van zaken. De 'bombarie' is er dus niet geweest; er was slechts een kettingreactie nav jouw gesprek(ken) met Johan. Dat is al   

wat is je punt?quote:Op maandag 9 november 2009 20:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Dus dit filmpje heeft-ie ook niet opgenomen?

Precies. Team Vlemmix heeft t zelf aangekondigd en 1 november genoemd als startdatum. De waterschade was een smoes het langer uit te stellen. Want kan me niet voorstellen dat alles en iedereen al klaarstond voor zondag. Ik bedoel, dat zijn ook mensen die afspraken hebben mbt hun programma.quote:Op maandag 9 november 2009 20:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij dacht toch ook niet zomaar op een dag 'Hee, laat ik Johan eens vragen of hij iets van plan is per 1 november'? Daar moet je een aanwijzing voor gehad hebben of niet.

Erg jammer inderdaad, had er best zin in.quote:Op maandag 9 november 2009 15:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb een pesthumeur dus ik ben wat minder mild: ik vind het gekleuter van de bovenste plank en die-hard streamers zijn blij gemaakt met een dode mus.

Met Jaap was nog niets afgesproken, dat heeft ie mij persoonlijk medegedeeld enkele dagen voordat Studio Vlemmix van start ging. Er was dus niets geregeld mbt Jaap.quote:Op maandag 9 november 2009 20:29 schreef Stefan het volgende:
[..]
Precies. Team Vlemmix heeft t zelf aangekondigd en 1 november genoemd als startdatum. De waterschade was een smoes het langer uit te stellen. Want kan me niet voorstellen dat alles en iedereen al klaarstond voor zondag. Ik bedoel, dat zijn ook mensen die afspraken hebben mbt hun programma.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Pseudologica_fantasticaquote:Op maandag 9 november 2009 20:33 schreef Stefan het volgende:
Ja, Johan belde me die vrijdag dat alles en iedereen klaar stond, alles was af, de scripts en formats waren uitgewerkt. Alleen dat water tot kniehoogte he...

Dat dacht ik al, jij gaat zoiets natuurlijk niet zomaar verzinnen.quote:Op maandag 9 november 2009 20:29 schreef Stefan het volgende:
[..]
Precies. Team Vlemmix heeft t zelf aangekondigd en 1 november genoemd als startdatum. De waterschade was een smoes het langer uit te stellen. Want kan me niet voorstellen dat alles en iedereen al klaarstond voor zondag. Ik bedoel, dat zijn ook mensen die afspraken hebben mbt hun programma.

Ja, dat water heeft alles verpestquote:Op maandag 9 november 2009 20:33 schreef Stefan het volgende:
Ja, Johan belde me die vrijdag dat alles en iedereen klaar stond, alles was af, de scripts en formats waren uitgewerkt. Alleen dat water tot kniehoogte he...

Ik zou dat niet doen als ik er niet in zou geloven.quote:Op maandag 9 november 2009 20:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, jij gaat zoiets natuurlijk niet zomaar verzinnen.
Ik begrijp Mera niet meer zo goed. Elk vrij uurtje gratis in het poetsen van die keet steken terwijl er niets voor terugkomt, en het er dan nog voor opnemen ook richting potentiële kijkers. Ik zou me juist zelf bedonderd voelen.

Dus dat.quote:Op maandag 9 november 2009 20:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik kan mij niet voorstellen dat hij totaal niets gaat doen. Al die investeringen voor nop komt op mij ietwat vreemd over

Dat hangt er maar vanaf wíe je iets wijsmaakt. Je hebt zelf al eens iets gezegd in de trant van Johan die onvoorspelbaar is en die moeilijk op uitspraken vast te pinnen is.quote:Op maandag 9 november 2009 20:39 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik zou dat niet doen als ik er niet in zou geloven.
Ik geloof er nog steeds in.
Geen mens die me iets anders wijs kan maken.

Dus dat.quote:Op maandag 9 november 2009 20:36 schreef Disana het volgende:
Dat dacht ik al, jij gaat zoiets natuurlijk niet zomaar verzinnen.
Ik begrijp Mera niet meer zo goed. Elk vrij uurtje gratis in het poetsen van die keet steken terwijl er niets voor terugkomt, en het er dan nog voor opnemen ook richting potentiële kijkers. Ik zou me juist zelf bedonderd voelen.

Klopt. Goed punt ook. Maar zolang hij erbij blijft dat er iets leuks komt, geloof ik dat.quote:Op maandag 9 november 2009 20:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat hangt er maar vanaf wíe je iets wijsmaakt. Je hebt zelf al eens iets gezegd in de trant van Johan die onvoorspelbaar is en die moeilijk op uitspraken vast te pinnen is.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |