abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 november 2009 @ 17:40:58 #181
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_74547009
quote:
Op maandag 9 november 2009 17:36 schreef Stefan het volgende:

[..]

Bullshit, we mochten zeker wel kritiek hebben. En nu, er valt weinig aan kritiek te hebben vooralsnog,.
Ja en daarna kreeg je allemaal schijnheilige posts van Bart etc.. waarna Danny bijna ontplofte van woede. Ik weet het nog zo goed (mijn konijnenhok was leeg).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_74551498
quote:
Op maandag 9 november 2009 17:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Volgens mij heeft ie dat juist niet gedaan!
precies
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  maandag 9 november 2009 @ 20:09:14 #183
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_74551964
Die hebben het allemaal zelf overgenomen van de Fok! frontpage.
Als hij het met veel bombarie had aangekondigd, denk ik dat we er op de mainstream media wel wat over gehoord hadden.
Als een boete van 250 euro al bij Boulevard moet komen, dan dit toch zeker.
  maandag 9 november 2009 @ 20:16:28 #185
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_74552139
quote:
Op maandag 9 november 2009 20:11 schreef MeraViglioSa het volgende:
Die hebben het allemaal zelf overgenomen van de Fok! frontpage.

Dat was nadat ik Johan vragen had gesteld waarop hij had geantwoord. Plus dat jij je als offieuze persvoorlichtster het nodige hebt geroepen. Nu niet ineens doen alsof de media alles hebben verzonnen.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  † In Memoriam † maandag 9 november 2009 @ 20:25:05 #186
137949 Disana
pi_74552495
quote:
Op maandag 9 november 2009 20:16 schreef Stefan het volgende:

[..]

Dat was nadat ik Johan vragen had gesteld waarop hij had geantwoord. Plus dat jij je als offieuze persvoorlichtster het nodige hebt geroepen. Nu niet ineens doen alsof de media alles hebben verzonnen.
Jij dacht toch ook niet zomaar op een dag 'Hee, laat ik Johan eens vragen of hij iets van plan is per 1 november'? Daar moet je een aanwijzing voor gehad hebben of niet.
pi_74552568
quote:
Op maandag 9 november 2009 20:16 schreef Stefan het volgende:

[..]

Kun je me nu eens je gedachtegang uitleggen, want ik snap werkelijk niet hoe je tot zo'n conclusie komt.
Ik zeg toch nergens dat je alles uit je duim zuigt, of wel? Jij hebt gebeld, daar een bericht over op de frontpage gezet, en diverse media nemen dat over. Is alleen maar een compliment voor je site dat ze die als bron gebruiken. En een normale gang van zaken. De 'bombarie' is er dus niet geweest; er was slechts een kettingreactie nav jouw gesprek(ken) met Johan. Dat is al
pi_74552709
quote:
Op maandag 9 november 2009 20:28 schreef Scrutinizer het volgende:

Dus dit filmpje heeft-ie ook niet opgenomen?
wat is je punt?
  maandag 9 november 2009 @ 20:29:58 #190
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_74552728
quote:
Op maandag 9 november 2009 20:25 schreef Disana het volgende:

[..]

Jij dacht toch ook niet zomaar op een dag 'Hee, laat ik Johan eens vragen of hij iets van plan is per 1 november'? Daar moet je een aanwijzing voor gehad hebben of niet.
Precies. Team Vlemmix heeft t zelf aangekondigd en 1 november genoemd als startdatum. De waterschade was een smoes het langer uit te stellen. Want kan me niet voorstellen dat alles en iedereen al klaarstond voor zondag. Ik bedoel, dat zijn ook mensen die afspraken hebben mbt hun programma.
  Moderator maandag 9 november 2009 @ 20:30:16 #191
249559 crew  Lavenderr
pi_74552744
quote:
Op maandag 9 november 2009 15:39 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik heb een pesthumeur dus ik ben wat minder mild: ik vind het gekleuter van de bovenste plank en die-hard streamers zijn blij gemaakt met een dode mus.
Erg jammer inderdaad, had er best zin in.
  maandag 9 november 2009 @ 20:32:26 #192
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_74552826
quote:
Op maandag 9 november 2009 20:29 schreef Stefan het volgende:

[..]

Precies. Team Vlemmix heeft t zelf aangekondigd en 1 november genoemd als startdatum. De waterschade was een smoes het langer uit te stellen. Want kan me niet voorstellen dat alles en iedereen al klaarstond voor zondag. Ik bedoel, dat zijn ook mensen die afspraken hebben mbt hun programma.
Met Jaap was nog niets afgesproken, dat heeft ie mij persoonlijk medegedeeld enkele dagen voordat Studio Vlemmix van start ging. Er was dus niets geregeld mbt Jaap.
Mbt TBO2 lijkt het er in sterke mate op dat er ook nog helemaal niets geregeld was.

Wat er dan wel op stapel stond?
Niets, waarschijnlijk.
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 9 november 2009 @ 20:33:53 #193
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_74552892
Ja, Johan belde me die vrijdag dat alles en iedereen klaar stond, alles was af, de scripts en formats waren uitgewerkt. Alleen dat water tot kniehoogte he...
  maandag 9 november 2009 @ 20:36:18 #194
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_74552992
quote:
Op maandag 9 november 2009 20:33 schreef Stefan het volgende:
Ja, Johan belde me die vrijdag dat alles en iedereen klaar stond, alles was af, de scripts en formats waren uitgewerkt. Alleen dat water tot kniehoogte he...
http://nl.wikipedia.org/wiki/Pseudologica_fantastica
...
En waar hadden we dat nou eerder gezien? Het lijkt wel een broeinest van dat soort personen daar in eindhoven.
Een gedicht over Maanvis
  † In Memoriam † maandag 9 november 2009 @ 20:36:37 #195
137949 Disana
pi_74553006
quote:
Op maandag 9 november 2009 20:29 schreef Stefan het volgende:

[..]

Dat dacht ik al, jij gaat zoiets natuurlijk niet zomaar verzinnen.

Ik begrijp Mera niet meer zo goed. Elk vrij uurtje gratis in het poetsen van die keet steken terwijl er niets voor terugkomt, en het er dan nog voor opnemen ook richting potentiële kijkers. Ik zou me juist zelf bedonderd voelen.
pi_74553018
Ik kan mij niet voorstellen dat hij totaal niets gaat doen. Al die investeringen voor nop komt op mij ietwat vreemd over
  Moderator maandag 9 november 2009 @ 20:37:53 #197
249559 crew  Lavenderr
pi_74553055
quote:
Op maandag 9 november 2009 20:33 schreef Stefan het volgende:
Ja, dat water heeft alles verpest
pi_74553123
quote:
Op maandag 9 november 2009 20:36 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik begrijp Mera niet meer zo goed. Elk vrij uurtje gratis in het poetsen van die keet steken terwijl er niets voor terugkomt, en het er dan nog voor opnemen ook richting potentiële kijkers. Ik zou me juist zelf bedonderd voelen.
Ik zou dat niet doen als ik er niet in zou geloven.
Ik geloof er nog steeds in.
Geen mens die me iets anders wijs kan maken.
quote:
Op maandag 9 november 2009 20:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik kan mij niet voorstellen dat hij totaal niets gaat doen. Al die investeringen voor nop komt op mij ietwat vreemd over
Dus dat.
  maandag 9 november 2009 @ 20:41:17 #199
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_74553162
Het boeit me verder niet dat Johan zn project niet afkrijgt. Maar dat ie gewoon liegt om zn eigen eer te redden gaat me te ver. We hebben zelf gezien dat het water vrijdagmiddag weer weg was. Licht deed het weer. Meubels waren weer droog. Dan is t bullshit dat je 10 dagen later nog steeds niet online kan. Maar we zagen Alsido klussen, geen hordes mensen om de deadline te redden. En natuurlijk verdedigt Mera hem door te zeggen dat ie in paniek was en overdreef. Ook bullshit. Dag later stond hetzelfde jankverhaal op de eigen site. En daarna geen update meer. Plus dat volgens de teaser 90 procent van SV gewoon boven afspeelt. Gewoon een vette fail waarbij niet het lef is om te zeggen dat ze t gewoon niet rond hebben gekregen met de sponsoring voor streams. Wees dan eerlijk.
  † In Memoriam † maandag 9 november 2009 @ 20:43:39 #200
137949 Disana
pi_74553257
quote:
Op maandag 9 november 2009 20:39 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Ik zou dat niet doen als ik er niet in zou geloven.
Ik geloof er nog steeds in.
Geen mens die me iets anders wijs kan maken.

Dat hangt er maar vanaf wíe je iets wijsmaakt. Je hebt zelf al eens iets gezegd in de trant van Johan die onvoorspelbaar is en die moeilijk op uitspraken vast te pinnen is.
  † In Memoriam † maandag 9 november 2009 @ 20:45:23 #201
135305 beequeen
Lost.
pi_74553344
quote:
Op maandag 9 november 2009 20:36 schreef Disana het volgende:

Dus dat.

Maar ja, het is zo leuk om Dot op de streams te zien beppen achter het laptopje en communiceren met de FOK!kers die Johan helemaal niet ziet zitten

Enfin, ze waren dit weekend niet welkom. Gelukkig hadden ze een volle agenda dus dat kwam goed uit.

Sorry voor mijn sarcasma, maar ik kon het even niet laten.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_74553348
quote:
Op maandag 9 november 2009 20:43 schreef Disana het volgende:

[..]

Dat hangt er maar vanaf wíe je iets wijsmaakt. Je hebt zelf al eens iets gezegd in de trant van Johan die onvoorspelbaar is en die moeilijk op uitspraken vast te pinnen is.
Klopt. Goed punt ook. Maar zolang hij erbij blijft dat er iets leuks komt, geloof ik dat.
  † In Memoriam † maandag 9 november 2009 @ 20:47:06 #203
137949 Disana
pi_74553399
quote:
Op maandag 9 november 2009 20:45 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Klopt. Goed punt ook. Maar zolang hij erbij blijft dat er iets leuks komt, geloof ik dat.
Van mij mag je hoor, als je het leuk vindt om daar je vrije tijd in te steken. Het is alleen zo jammer dat wij van alles hoorden waar nog steeds niets van is te zien.
  Moderator maandag 9 november 2009 @ 20:48:11 #204
249559 crew  Lavenderr
pi_74553442
quote:

[..]

Maar wanneer dan?
  maandag 9 november 2009 @ 20:48:53 #205
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_74553477
quote:

[..]

Geloof je ook nog steeds in 24 uur per dag leuke online televisie?
  maandag 9 november 2009 @ 20:50:46 #206
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_74553568
Ik vind het helemaal niet erg dat het allemaal niet rond is gekomen en dat de sponsoring etc nog ff op zich laat wachten, of dat er wat technische problemen zijn etc.. Ik ken Johan wel, die springt vaak zonder te denken ergens in, overenthausiast, en dan haalt de realiteit hem vaak in omdat er toch wat dingen niet zo snel gaan als hij verwacht had.
Maar wees dan gewoon eerlijk, en hang geen lulverhalen op waar we zo doorheen prikken. Dat het niet doorgaat voorlopig vinden we niet erg, maar vertel gewoon hier en nu de hele waarheid zodat je nog een beetje geloofwaardigheid terugkrijgt.
Een gedicht over Maanvis
pi_74553729
Geloofwaardigheid tov van wie? Die 100 man hier die überhaupt weten dat er mogelijk een SV komt .

Hij gaat gewoon z'n eigen gang, en begint wanner hij zin heeft. Hij heeft niet 't idee dat ie verantwoording moet afleggen aan een paar internetforavolgers hier. Dat is zijn keuze, maar om daar nou dagelijks over te blijven doorhameren.....
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_74553756
quote:
Op maandag 9 november 2009 20:50 schreef Maanvis het volgende:
Ik vind het helemaal niet erg dat het allemaal niet rond is gekomen en dat de sponsoring etc nog ff op zich laat wachten, of dat er wat technische problemen zijn etc.. Ik ken Johan wel, die springt vaak zonder te denken ergens in, overenthausiast, en dan haalt de realiteit hem vaak in omdat er toch wat dingen niet zo snel gaan als hij verwacht had.
Maar wees dan gewoon eerlijk, en hang geen lulverhalen op waar we zo doorheen prikken. Dat het niet doorgaat voorlopig vinden we niet erg, maar vertel gewoon hier en nu de hele waarheid zodat je nog een beetje geloofwaardigheid terugkrijgt.
Het gaat niet om de geloofwaardigheid. Klinkt heel stom, maar het is echt zo. Als er eenmaal uitgezonden wordt, kijken mensen heus wel. Dan boeit het hele verhaal vooraf echt niet meer. Mark my words.

Of bedoel je mijn geloofwaardigheid? Niemand gelooft hier toch wat ik zeg, dus daar hoef ik me sowieso niet zo druk om te maken geloof ik.
pi_74553781
quote:
Op maandag 9 november 2009 20:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
Geloofwaardigheid tov van wie? Die 100 man hier die überhaupt weten dat er mogelijk een SV komt .

Hij gaat gewoon z'n eigen gang, en begint wanner hij zin heeft. Hij heeft niet 't idee dat ie verantwoording moet afleggen aan een paar internetforavolgers hier. Dat is zijn keuze, maar om daar nou dagelijks over te blijven doorhameren.....
Precies.
  maandag 9 november 2009 @ 20:56:01 #210
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_74553797
Ja, kweek symphatie. Mij boeit die 1 november niet maar als je tegen me liegt voor een bericht op FOK! of iig 80 procent overdrijft zonder de volgende dag sorry te zeggen, dan kun je niet erg op mijn symphatie rekenen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')