Ja en daarna kreeg je allemaal schijnheilige posts van Bart etc.. waarna Danny bijna ontplofte van woede. Ik weet het nog zo goed (mijn konijnenhok was leeg).quote:Op maandag 9 november 2009 17:36 schreef Stefan het volgende:
[..]
Bullshit, we mochten zeker wel kritiek hebben. En nu, er valt weinig aan kritiek te hebben vooralsnog,.
preciesquote:Op maandag 9 november 2009 17:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie dat juist niet gedaan!
Dat was nadat ik Johan vragen had gesteld waarop hij had geantwoord. Plus dat jij je als offieuze persvoorlichtster het nodige hebt geroepen. Nu niet ineens doen alsof de media alles hebben verzonnen.quote:Op maandag 9 november 2009 20:11 schreef MeraViglioSa het volgende:
Die hebben het allemaal zelf overgenomen van de Fok! frontpage.![]()
Jij dacht toch ook niet zomaar op een dag 'Hee, laat ik Johan eens vragen of hij iets van plan is per 1 november'? Daar moet je een aanwijzing voor gehad hebben of niet.quote:Op maandag 9 november 2009 20:16 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dat was nadat ik Johan vragen had gesteld waarop hij had geantwoord. Plus dat jij je als offieuze persvoorlichtster het nodige hebt geroepen. Nu niet ineens doen alsof de media alles hebben verzonnen.
Kun je me nu eens je gedachtegang uitleggen, want ik snap werkelijk niet hoe je tot zo'n conclusie komt.quote:Op maandag 9 november 2009 20:16 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dat was nadat ik Johan vragen had gesteld waarop hij had geantwoord. Plus dat jij je als offieuze persvoorlichtster het nodige hebt geroepen. Nu niet ineens doen alsof de media alles hebben verzonnen.
wat is je punt?quote:Op maandag 9 november 2009 20:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Dus dit filmpje heeft-ie ook niet opgenomen?
Precies. Team Vlemmix heeft t zelf aangekondigd en 1 november genoemd als startdatum. De waterschade was een smoes het langer uit te stellen. Want kan me niet voorstellen dat alles en iedereen al klaarstond voor zondag. Ik bedoel, dat zijn ook mensen die afspraken hebben mbt hun programma.quote:Op maandag 9 november 2009 20:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij dacht toch ook niet zomaar op een dag 'Hee, laat ik Johan eens vragen of hij iets van plan is per 1 november'? Daar moet je een aanwijzing voor gehad hebben of niet.
Erg jammer inderdaad, had er best zin in.quote:Op maandag 9 november 2009 15:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb een pesthumeur dus ik ben wat minder mild: ik vind het gekleuter van de bovenste plank en die-hard streamers zijn blij gemaakt met een dode mus.
Met Jaap was nog niets afgesproken, dat heeft ie mij persoonlijk medegedeeld enkele dagen voordat Studio Vlemmix van start ging. Er was dus niets geregeld mbt Jaap.quote:Op maandag 9 november 2009 20:29 schreef Stefan het volgende:
[..]
Precies. Team Vlemmix heeft t zelf aangekondigd en 1 november genoemd als startdatum. De waterschade was een smoes het langer uit te stellen. Want kan me niet voorstellen dat alles en iedereen al klaarstond voor zondag. Ik bedoel, dat zijn ook mensen die afspraken hebben mbt hun programma.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Pseudologica_fantasticaquote:Op maandag 9 november 2009 20:33 schreef Stefan het volgende:
Ja, Johan belde me die vrijdag dat alles en iedereen klaar stond, alles was af, de scripts en formats waren uitgewerkt. Alleen dat water tot kniehoogte he...
Dat dacht ik al, jij gaat zoiets natuurlijk niet zomaar verzinnen.quote:Op maandag 9 november 2009 20:29 schreef Stefan het volgende:
[..]
Precies. Team Vlemmix heeft t zelf aangekondigd en 1 november genoemd als startdatum. De waterschade was een smoes het langer uit te stellen. Want kan me niet voorstellen dat alles en iedereen al klaarstond voor zondag. Ik bedoel, dat zijn ook mensen die afspraken hebben mbt hun programma.
Ja, dat water heeft alles verpestquote:Op maandag 9 november 2009 20:33 schreef Stefan het volgende:
Ja, Johan belde me die vrijdag dat alles en iedereen klaar stond, alles was af, de scripts en formats waren uitgewerkt. Alleen dat water tot kniehoogte he...
Ik zou dat niet doen als ik er niet in zou geloven.quote:Op maandag 9 november 2009 20:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, jij gaat zoiets natuurlijk niet zomaar verzinnen.
Ik begrijp Mera niet meer zo goed. Elk vrij uurtje gratis in het poetsen van die keet steken terwijl er niets voor terugkomt, en het er dan nog voor opnemen ook richting potentiële kijkers. Ik zou me juist zelf bedonderd voelen.
Dus dat.quote:Op maandag 9 november 2009 20:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik kan mij niet voorstellen dat hij totaal niets gaat doen. Al die investeringen voor nop komt op mij ietwat vreemd over
Dat hangt er maar vanaf wíe je iets wijsmaakt. Je hebt zelf al eens iets gezegd in de trant van Johan die onvoorspelbaar is en die moeilijk op uitspraken vast te pinnen is.quote:Op maandag 9 november 2009 20:39 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik zou dat niet doen als ik er niet in zou geloven.
Ik geloof er nog steeds in.
Geen mens die me iets anders wijs kan maken.
Dus dat.quote:Op maandag 9 november 2009 20:36 schreef Disana het volgende:
Dat dacht ik al, jij gaat zoiets natuurlijk niet zomaar verzinnen.
Ik begrijp Mera niet meer zo goed. Elk vrij uurtje gratis in het poetsen van die keet steken terwijl er niets voor terugkomt, en het er dan nog voor opnemen ook richting potentiële kijkers. Ik zou me juist zelf bedonderd voelen.
Klopt. Goed punt ook. Maar zolang hij erbij blijft dat er iets leuks komt, geloof ik dat.quote:Op maandag 9 november 2009 20:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat hangt er maar vanaf wíe je iets wijsmaakt. Je hebt zelf al eens iets gezegd in de trant van Johan die onvoorspelbaar is en die moeilijk op uitspraken vast te pinnen is.
Van mij mag je hoor, als je het leuk vindt om daar je vrije tijd in te steken. Het is alleen zo jammer dat wij van alles hoorden waar nog steeds niets van is te zien.quote:Op maandag 9 november 2009 20:45 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Klopt. Goed punt ook. Maar zolang hij erbij blijft dat er iets leuks komt, geloof ik dat.
Maar wanneer dan?quote:Op maandag 9 november 2009 20:45 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Klopt. Goed punt ook. Maar zolang hij erbij blijft dat er iets leuks komt, geloof ik dat.
Geloof je ook nog steeds in 24 uur per dag leuke online televisie?quote:Op maandag 9 november 2009 20:45 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Het gaat niet om de geloofwaardigheid. Klinkt heel stom, maar het is echt zo. Als er eenmaal uitgezonden wordt, kijken mensen heus wel. Dan boeit het hele verhaal vooraf echt niet meer. Mark my words.quote:Op maandag 9 november 2009 20:50 schreef Maanvis het volgende:
Ik vind het helemaal niet erg dat het allemaal niet rond is gekomen en dat de sponsoring etc nog ff op zich laat wachten, of dat er wat technische problemen zijn etc.. Ik ken Johan wel, die springt vaak zonder te denken ergens in, overenthausiast, en dan haalt de realiteit hem vaak in omdat er toch wat dingen niet zo snel gaan als hij verwacht had.
Maar wees dan gewoon eerlijk, en hang geen lulverhalen op waar we zo doorheen prikken. Dat het niet doorgaat voorlopig vinden we niet erg, maar vertel gewoon hier en nu de hele waarheid zodat je nog een beetje geloofwaardigheid terugkrijgt.
Precies.quote:Op maandag 9 november 2009 20:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
Geloofwaardigheid tov van wie? Die 100 man hier die überhaupt weten dat er mogelijk een SV komt.
Hij gaat gewoon z'n eigen gang, en begint wanner hij zin heeft. Hij heeft niet 't idee dat ie verantwoording moet afleggen aan een paar internetforavolgers hier. Dat is zijn keuze, maar om daar nou dagelijks over te blijven doorhameren.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |