abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † maandag 9 november 2009 @ 20:45:23 #201
135305 beequeen
Lost.
pi_74553344
quote:
Op maandag 9 november 2009 20:36 schreef Disana het volgende:

Dat dacht ik al, jij gaat zoiets natuurlijk niet zomaar verzinnen.

Ik begrijp Mera niet meer zo goed. Elk vrij uurtje gratis in het poetsen van die keet steken terwijl er niets voor terugkomt, en het er dan nog voor opnemen ook richting potentiële kijkers. Ik zou me juist zelf bedonderd voelen.
Dus dat.

Maar ja, het is zo leuk om Dot op de streams te zien beppen achter het laptopje en communiceren met de FOK!kers die Johan helemaal niet ziet zitten

Enfin, ze waren dit weekend niet welkom. Gelukkig hadden ze een volle agenda dus dat kwam goed uit.

Sorry voor mijn sarcasma, maar ik kon het even niet laten.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_74553348
quote:
Op maandag 9 november 2009 20:43 schreef Disana het volgende:

[..]

Dat hangt er maar vanaf wíe je iets wijsmaakt. Je hebt zelf al eens iets gezegd in de trant van Johan die onvoorspelbaar is en die moeilijk op uitspraken vast te pinnen is.
Klopt. Goed punt ook. Maar zolang hij erbij blijft dat er iets leuks komt, geloof ik dat.
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  † In Memoriam † maandag 9 november 2009 @ 20:47:06 #203
137949 Disana
pi_74553399
quote:
Op maandag 9 november 2009 20:45 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Klopt. Goed punt ook. Maar zolang hij erbij blijft dat er iets leuks komt, geloof ik dat.
Van mij mag je hoor, als je het leuk vindt om daar je vrije tijd in te steken. Het is alleen zo jammer dat wij van alles hoorden waar nog steeds niets van is te zien.
  Moderator maandag 9 november 2009 @ 20:48:11 #204
249559 crew  Lavenderr
pi_74553442
quote:

[..]

Maar wanneer dan?
  maandag 9 november 2009 @ 20:48:53 #205
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_74553477
quote:

[..]

Geloof je ook nog steeds in 24 uur per dag leuke online televisie?
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  maandag 9 november 2009 @ 20:50:46 #206
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_74553568
Ik vind het helemaal niet erg dat het allemaal niet rond is gekomen en dat de sponsoring etc nog ff op zich laat wachten, of dat er wat technische problemen zijn etc.. Ik ken Johan wel, die springt vaak zonder te denken ergens in, overenthausiast, en dan haalt de realiteit hem vaak in omdat er toch wat dingen niet zo snel gaan als hij verwacht had.
Maar wees dan gewoon eerlijk, en hang geen lulverhalen op waar we zo doorheen prikken. Dat het niet doorgaat voorlopig vinden we niet erg, maar vertel gewoon hier en nu de hele waarheid zodat je nog een beetje geloofwaardigheid terugkrijgt.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_74553729
Geloofwaardigheid tov van wie? Die 100 man hier die überhaupt weten dat er mogelijk een SV komt .

Hij gaat gewoon z'n eigen gang, en begint wanner hij zin heeft. Hij heeft niet 't idee dat ie verantwoording moet afleggen aan een paar internetforavolgers hier. Dat is zijn keuze, maar om daar nou dagelijks over te blijven doorhameren.....
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_74553756
quote:
Op maandag 9 november 2009 20:50 schreef Maanvis het volgende:
Ik vind het helemaal niet erg dat het allemaal niet rond is gekomen en dat de sponsoring etc nog ff op zich laat wachten, of dat er wat technische problemen zijn etc.. Ik ken Johan wel, die springt vaak zonder te denken ergens in, overenthausiast, en dan haalt de realiteit hem vaak in omdat er toch wat dingen niet zo snel gaan als hij verwacht had.
Maar wees dan gewoon eerlijk, en hang geen lulverhalen op waar we zo doorheen prikken. Dat het niet doorgaat voorlopig vinden we niet erg, maar vertel gewoon hier en nu de hele waarheid zodat je nog een beetje geloofwaardigheid terugkrijgt.
Het gaat niet om de geloofwaardigheid. Klinkt heel stom, maar het is echt zo. Als er eenmaal uitgezonden wordt, kijken mensen heus wel. Dan boeit het hele verhaal vooraf echt niet meer. Mark my words.

Of bedoel je mijn geloofwaardigheid? Niemand gelooft hier toch wat ik zeg, dus daar hoef ik me sowieso niet zo druk om te maken geloof ik.
pi_74553781
quote:
Op maandag 9 november 2009 20:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
Geloofwaardigheid tov van wie? Die 100 man hier die überhaupt weten dat er mogelijk een SV komt .

Hij gaat gewoon z'n eigen gang, en begint wanner hij zin heeft. Hij heeft niet 't idee dat ie verantwoording moet afleggen aan een paar internetforavolgers hier. Dat is zijn keuze, maar om daar nou dagelijks over te blijven doorhameren.....
Precies.
  maandag 9 november 2009 @ 20:56:01 #210
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_74553797
Ja, kweek symphatie. Mij boeit die 1 november niet maar als je tegen me liegt voor een bericht op FOK! of iig 80 procent overdrijft zonder de volgende dag sorry te zeggen, dan kun je niet erg op mijn symphatie rekenen.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_74553819
quote:
Op maandag 9 november 2009 20:48 schreef Stefan het volgende:

[..]

Geloof je ook nog steeds in 24 uur per dag leuke online televisie?
Ik geloof in 24 uur per dag en in leuke televisie, de combinatie bestaat niet.
pi_74553862
quote:
Op maandag 9 november 2009 20:56 schreef Stefan het volgende:
Ja, kweek symphatie. Mij boeit die 1 november niet maar als je tegen me liegt voor een bericht op FOK! of iig 80 procent overdrijft zonder de volgende dag sorry te zeggen, dan kun je niet erg op mijn symphatie rekenen.
Groot gelijk.
pi_74553991
quote:
Op maandag 9 november 2009 20:56 schreef Stefan het volgende:
Oei, en nu heeft Vlemmix slapeloze nachten
Joh, het wat toch vanaf het begin al duidelijk dat je zoiets wel zou kunnen verwachten van die gast? Hij laat zich niet knechten, noch door de één, noch door de ander. Dat pleit wel voor 'm vind ik. Er komt vanzelf wel wat, op zijn tijd en in zijn tempo.
  maandag 9 november 2009 @ 21:04:45 #214
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_74554138
quote:
Op maandag 9 november 2009 20:54 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Het gaat niet om de geloofwaardigheid. Klinkt heel stom, maar het is echt zo. Als er eenmaal uitgezonden wordt, kijken mensen heus wel. Dan boeit het hele verhaal vooraf echt niet meer. Mark my words.
Ja, dat zal best. Het geeft alweer aan hoe het nederlandse medialandschap in elkaar zit. Gaat het ff niet zoals het moet, verzin een leugentje om het volk koest te houden. Het is immers allemaal entertainment, dus het maakt niet uit of het echt is. En natuurlijk kijken de mensen toch wel uiteindelijk als er iets komt.
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_74554237
quote:
Op maandag 9 november 2009 21:04 schreef Maanvis het volgende:
En natuurlijk kijken de mensen toch wel uiteindelijk als er iets komt.
Sterker nog, ze kijken al meer dan een week naar een pop die ergens in een hoek staat
  maandag 9 november 2009 @ 21:08:28 #216
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_74554280
quote:
Op maandag 9 november 2009 21:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Sterker nog, ze kijken al meer dan een week naar een pop die ergens in een hoek staat
En die Johan maar lachen in zijn vuistje .
Een gedicht over Maanvis
pi_74554327
quote:
Op maandag 9 november 2009 21:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Nog sterker, het aantal reacties daarop is al bijna ontelbaar. Mail, telefoon, sms, COS, chat, enz enz...
pi_74554354
quote:
Op maandag 9 november 2009 21:04 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Ja, dat zal best. Het geeft alweer aan hoe het nederlandse medialandschap in elkaar zit.
Alsof SV daar deel van uitmaakt
pi_74554399
quote:
Op maandag 9 november 2009 21:08 schreef Maanvis het volgende:

[..]

En die Johan maar lachen in zijn vuistje .
Die heeft gewoon lak aan Fok! en gelijk heeft ie, zou ik ook hebben als ik hem was.
pi_74554430
quote:
Op maandag 9 november 2009 21:09 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Nog sterker, het aantal reacties daarop is al bijna ontelbaar. Mail, telefoon, sms, COS, chat, enz enz...
Dus toch de mensen in de zeik nemen waarvan hij het straks moet hebben....goed hoor!
pi_74554500
quote:
Op maandag 9 november 2009 21:11 schreef Laysa het volgende:

[..]

Dus toch de mensen in de zeik nemen waarvan hij het straks moet hebben....goed hoor!
Als hij het van 100 fokkers moet hebben kannie maar beter gelijk inpakken. Fokkers hebben een gave om iets stuk te schrijven, niet om iets naar een hoger plan te pennen
pi_74554518
quote:
Op maandag 9 november 2009 21:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Als hij het van 100 fokkers moet hebben kannie maar beter gelijk inpakken. Fokkers hebben een gave om iets stuk te schrijven, niet om iets naar een hoger plan te pennen
pi_74554522
quote:
Op maandag 9 november 2009 21:11 schreef Laysa het volgende:

[..]

De Toppers trokken na het eeuwige geouwehoer over een eventueel vertrek van Gordon, dat niet waar zou zijn, maar toch weer wel, ook nog steeds volle zalen.

Stom voorbeeld Maar je snapt m'n punt.
  † In Memoriam † maandag 9 november 2009 @ 21:14:37 #224
137949 Disana
pi_74554532
quote:
Op maandag 9 november 2009 21:09 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Waarom krijg ik nu het gevoel dat je de spot met ons drijft?

Volgens mij heb je niet een goed beeld van wat streamliefhebbers zijn. Dat zijn mensen die het enorm leuk vinden om te streamen en daar wat over met elkaar te schrijven. Die hobby staat totaal los van wat Johan doet, het gaat om het streamen niet om wat voor spelletjes iemand met ons speelt.
pi_74554641
quote:
Op maandag 9 november 2009 21:14 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

De Toppers trokken na het eeuwige geouwehoer over een eventueel vertrek van Gordon, dat niet waar zou zijn, maar toch weer wel, ook nog steeds volle zalen.

Stom voorbeeld Maar je snapt m'n punt.
Ik zou Johan niet op het nivo van de Toppers willen zetten...en hopenlijk doet hij dat zelf ook niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')