Palma die biertjes tapt en Ellie gezellie die moppen tapt 1 keer in de weekquote:Op zondag 8 november 2009 20:37 schreef sunny16947 het volgende:
Ik denk dat het gewoon TBO2 wordt. En i.p.v. eifeltorens bouwen en puzzels maken, moeten ze tv maken. talkshows presenteren, kinderen voorlezen etc.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Love music!
En erotiek in de avonduurtjes.quote:Op zondag 8 november 2009 20:37 schreef sunny16947 het volgende:
Ik denk dat het gewoon TBO2 wordt. En i.p.v. eifeltorens bouwen en puzzels maken, moeten ze tv maken. talkshows presenteren, kinderen voorlezen etc.
Overdreven kritisch?quote:Op maandag 9 november 2009 15:18 schreef Maanvis het volgende:
je bent wel overdreven kritisch, Kopijkat.
En dat is best knap waarvoor één kudo.quote:Op maandag 9 november 2009 15:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Voorlopig is het één grote afgang.
Johan is een waar kampioen in het afgaan.quote:Op maandag 9 november 2009 15:29 schreef Noek het volgende:
[..]
En dat is best knap waarvoor één kudo.
Voordat het überhaupt begonnen is. Dat maakt een twee!quote:Op maandag 9 november 2009 15:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Johan is een waar kampioen in het afgaan.
En een beker maar die heeft hij zelf al.quote:Op maandag 9 november 2009 15:29 schreef Noek het volgende:
[..]
En dat is best knap waarvoor één kudo.
Daarvan is die beker natuurlijk.quote:Op maandag 9 november 2009 15:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Johan is een waar kampioen in het afgaan.
Ik heb een pesthumeur dus ik ben wat minder mild: ik vind het gekleuter van de bovenste plank en die-hard streamers zijn blij gemaakt met een dode mus.quote:Op maandag 9 november 2009 15:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Overdreven kritisch?
Ik vind mezelf nog vrij mild. Kom op: je zegt dat je met spraakmakende televisie gaat komen en het enige wat je levert is een onduidelijk klussende Alsido, een pop aan de bar en Johan die af en toe op z'n eenwieler zit. Geluidloos. En vervolgens lever je helemaal niks meer behalve een testbeeld.
Dan vraag je er ook om.
Je houdt het nog netjes. Dit is toch een enorme afgang? Zelfs voor een prutser als Johan.quote:Op maandag 9 november 2009 15:39 schreef Disana het volgende:
Ik heb een pesthumeur dus ik ben wat minder mild: ik vind het gekleuter van de bovenste plank en die-hard streamers zijn blij gemaakt met een dode mus.
Klopt, maar ik vind het wel een 180 graden ommekeer ten aanzien van TBO, waar wij geen kritiek op mochten hebben omdat het toch allemaal zo moeilijk was en allemaal vrijwilligerswerk etc etc. Terwijl we ons kapot ergerden aan het gebrek aan respect voor de kijker/fokker. Dus vandaarquote:Op maandag 9 november 2009 15:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Overdreven kritisch?
Ik vind mezelf nog vrij mild. Kom op: je zegt dat je met spraakmakende televisie gaat komen en het enige wat je levert is een onduidelijk klussende Alsido, een pop aan de bar en Johan die af en toe op z'n eenwieler zit. Geluidloos. En vervolgens lever je helemaal niks meer behalve een testbeeld.
Dan vraag je er ook om.
Dat was er toch wel gekomen, daar ga ik die sneue figuur niet voor bedanken.quote:Op maandag 9 november 2009 15:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je houdt het nog netjes. Dit is toch een enorme afgang? Zelfs voor een prutser als Johan.![]()
Het heeft ons wel iets opgeleverd. Een eigen RLS subforum, waarvoor dank Johan.
Ik vind dan ook dat je dit grote niks absoluut niet één op één kunt vergelijken met TBO. Daar was in ieder geval daadwerkelijk sprake van een programma om tegen te ageren. En dat vermeende gebrek aan respect voor kijker/FOK!ker is niet meer dan dat: vermeend. En uiteraard een lekkere stok om mee te slaan.quote:Op maandag 9 november 2009 15:59 schreef Maanvis het volgende:
Klopt, maar ik vind het wel een 180 graden ommekeer ten aanzien van TBO, waar wij geen kritiek op mochten hebben omdat het toch allemaal zo moeilijk was en allemaal vrijwilligerswerk etc etc. Terwijl we ons kapot ergerden aan het gebrek aan respect voor de kijker/fokker. Dus vandaar.
Als het zo voelt voor een groot deel van de FOK!kers die actief TBO keken, dan kun je nog zo zeggen dat het vermeend is, maar dan doet je PR-afdeling toch iets fout, zo lijkt mequote:Op maandag 9 november 2009 16:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind dan ook dat je dit grote niks absoluut niet één op één kunt vergelijken met TBO. Daar was in ieder geval daadwerkelijk sprake van een programma om tegen te ageren. En dat vermeende gebrek aan respect voor kijker/FOK!ker is niet meer dan dat: vermeend. En uiteraard een lekkere stok om mee te slaan.
PR-afdeling?quote:Op maandag 9 november 2009 16:12 schreef Maanvis het volgende:
Als het zo voelt voor een groot deel van de FOK!kers die actief TBO keken, dan kun je nog zo zeggen dat het vermeend is, maar dan doet je PR-afdeling toch iets fout, zo lijkt me.
Ah ok, dat wist ik niet. Johan blijft hoe dan ook een lutser. Met de staart tussen zijn benen mag hij afdruipen.quote:Op maandag 9 november 2009 16:00 schreef Disana het volgende:
Dat was er toch wel gekomen, daar ga ik die sneue figuur niet voor bedanken.
De Vlemmix PR afdeling heeft van een emmer water een watersnoodramp weten te maken, noem dat maar geen goede PR afdelingquote:
Ik weet het ook niet, maar er is altijd belangstelling voor streams geweest en er was immers ook steeds uitzicht op een Bunker II.quote:Op maandag 9 november 2009 16:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ah ok, dat wist ik niet. Johan blijft hoe dan ook een lutser. Met de staart tussen zijn benen mag hij afdruipen.
Met een hoop bombarie SV aankondigen en dan dit.
Ben eik benieuwd hoe Bram over het een en ander denkt ivm TBO2. Come to think of it....dat zal er ook wel niet van komen.
Die duitse, die jullie er halverwege uit hebben geflikkerd. Zo zie je maar weer!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |