abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 3 november 2009 @ 17:49:45 #76
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_74356898
Stiekem leef ik nog
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  Moderator dinsdag 3 november 2009 @ 17:50:11 #77
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_74356919
in jullie harten leef ik voor altijd door haha , maar wat lees ik..toch een tbo 2 ?
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
pi_74357002
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 17:50 schreef Jimbo het volgende:
in jullie harten leef ik voor altijd door haha , maar wat lees ik..toch een tbo 2 ?

daar is ie weer, thanks voor je pm. Jimbo.en kom op ga daar eens rellen bij dat studiovlemmix gebeuren, verkleed je als W.A. en dan hebben wij ook een beetje lol.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_74357027
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 17:49 schreef Jimbo het volgende:
Stiekem leef ik nog
  One tough cookie dinsdag 3 november 2009 @ 17:57:09 #80
169210 liesje1979
pi_74357107
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 17:50 schreef Jimbo het volgende:
Niet alleen in mijn hart hoor! We moeten elkaar weer eens zien

Maar we verslowchatten nu een topic, dat is ook niet de bedoeling natuurlijk.
pi_74359061
Jimbo in Bunker2. ik zeg yessssssss
  Moderator dinsdag 3 november 2009 @ 19:38:57 #82
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_74360376
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 19:04 schreef Toverheks het volgende:
Jimbo in Bunker2. ik zeg yessssssss
mits er genoeg bier en mooie vrouwen zijn, ben wel weer toe aan een vriendin.
pi_74360703
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 19:38 schreef Jimbo het volgende:

[..]

mits er genoeg bier en mooie vrouwen zijn, ben wel weer toe aan een vriendin.
denk dat er genoeg jonge kippetjes daar rondlopen voor je Jimbo, maar beloof me geen sex op de streams hoor nee geintje zal het zo leuk vinden als je erin gaat, en denk ben niet de enigste, je hebt al fans op FOK, en straks breek je ook internationaal door he, JohanVlemmix heeft overal contacten.

stuur ff je filmpje naar hem van dat kaneel eten
  Moderator dinsdag 3 november 2009 @ 20:21:58 #84
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_74362063
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 19:48 schreef Toverheks het volgende:

[..]

denk dat er genoeg jonge kippetjes daar rondlopen voor je Jimbo, maar beloof me geen sex op de streams hoor nee geintje zal het zo leuk vinden als je erin gaat, en denk ben niet de enigste, je hebt al fans op FOK, en straks breek je ook internationaal door he, JohanVlemmix heeft overal contacten.

stuur ff je filmpje naar hem van dat kaneel eten
haha sex op de streams Lijkt me wel leuk juist

Maar ach wie weet, weet nieteens hoe t met mn tijd zit en wat is de hele programma opzet enzo eigenlijk ?
  dinsdag 3 november 2009 @ 22:58:58 #85
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_74369013
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 15:00 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Ik kan me iets vaags herinneren dat Bram bij dat voorstel niet positief reageerde, dat was tijdens de algemene nabespreking toen. Maar kan het mis hebben hoor.
Bobby vond het idee niets . Brammetje heb ik er niet over geheurd.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_74369430
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 22:58 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Bobby vond het idee niets . Brammetje heb ik er niet over geheurd.
Bobby, Bobby... Welke Bobby?
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  dinsdag 3 november 2009 @ 23:09:58 #87
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_74369504
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 23:07 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Bobby, Bobby... Welke Bobby?
die barbapappa met bril
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_74369571
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 23:09 schreef Maanvis het volgende:

[..]

die barbapappa met bril
Er gaat me nog steeds geen lichtje branden
  dinsdag 3 november 2009 @ 23:14:39 #89
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_74369672
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 23:11 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

bob de streamer, zegt je dat wat?!
Een gedicht over Maanvis
  Moderator dinsdag 3 november 2009 @ 23:23:29 #90
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_74370021
quote:

[..]

De regisseur heb je toch weleens gezien? Bob le Nobel? Hij regisseerde ook de finale.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  dinsdag 3 november 2009 @ 23:38:09 #91
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_74370508
pi_74372154
quote:

uit het oog uit het hart

Een voorselectie gaan uitzenden vind ik niets omdat er niet een specifiek talent is om op te oordelen en dan gaat het al gauw neigen naar willekeur of uiterlijkheden. In mijn visie niet het recept voor een goede groepssamenstelling.
Alles wat jij vindt is een realiteit
pi_74372267
Och ja Bób Duh, tuurlijk ken ik je wel
Ik dacht alleen who the fuck heette er, naast 1 van de bewoners, nou Bobby
Had je koosnaampje nooit eerder gehoord
pi_74372302

Ja ik snap de verwarring want ben ook geen Bobby maar een Bob
Alles wat jij vindt is een realiteit
pi_74372346
quote:
Op woensdag 4 november 2009 01:01 schreef BobdeStreamer het volgende:

Ja ik snap de verwarring want ben ook geen Bobby maar een Bob
Wou'k zègge ja.
pi_74374722
Johan Vlemmix maakt statement tegen dreigende Buma

Johan Vlemmix heeft het weer geflikt. Na zijn introductie van het rokerscafé, vlak na de ingang van het algemeen rookverbod in de horeca, komt hij nu met wederom een simpele maatregel om te protesteren tegen de betutteling. Nu Buma de internetgebruikers heeft bedreigd met heffingen voor bijvoorbeeld muziek op je Hyves of een YouTube filmpje met muziek op je blog, heeft de rasentertainer dé manier gevonden om te protesteren: zijn nieuwe internet TV zender, Studio Vlemmix, zendt alleen muziek uit waar hij zelf de rechten van heeft.

De nieuwe televisiezender is opgezet om 24 uur per dag, rechtstreeks vanuit Paleis Soestdijk 2 in Eindhoven, spraakmakende TV neer te zetten. De test stream is reeds online, en wordt voorzien van een toch wel erg divers aanbod van muziek. Vlemmix heeft tenslotte, met wisselend succes, een oneindige reeks singles uitgebracht en bedacht zich geen moment bij de muziekkeuze. “Ik zal ze hebben, die ratten. Ik amper een cent, dan zij ook niet hè!”

Of de kijkers van de live beelden er blij mee zijn is maar de vraag. De ontelbare odes aan het Koningshuis en de gekke polonaisenummers kunnen zij inmiddels wel dromen. “Maar het is wel een toffe actie van die Vlemmix,” aldus een gebruiker. “Zo pakt hij die gasten terug. Ze zullen niet veel mislopen, maar het gaat om het idee. Het is een statement.”

Studio Vlemmix TV gaat binnenkort van start. Overdag kan men rechtstreeks vanuit Paleis Soestdijk 2 de voorbereidingen volgen via www.johanvlemmix.tv.
pi_74375020
Dit is het einde van de Buma.
pi_74375097
Ik verzin er nog wel eentje bij.

Johan Vlemmix maakt statement tegen acteurs

Johan Vlemmix heeft het weer geflikt. Na zijn introductie van het rokerscafé, vlak na de ingang van het algemeen rookverbod in de horeca, komt hij nu met wederom een simpele maatregel om te protesteren tegen de hoge lonen van acteurs. Nu de acteurs hem hebben gevraagd om een loonsverhoging voor bijvoorbeeld alle nachtelijke uren die men al maakt sinds de introductie, heeft de rasentertainer dé manier gevonden om te protesteren: zijn nieuwe internet TV zender, Studio Vlemmix, ruilt vrijwel alle acteurs in voor poppen.

De nieuwe televisiezender is opgezet om 24 uur per dag, rechtstreeks vanuit Paleis Soestdijk 2 in Eindhoven, spraakmakende TV neer te zetten. De test stream is reeds online, en wordt voorzien van een toch wel erg divers aanbod van poppen. Vlemmix heeft tenslotte, met wisselend succes, een oneindige reeks poppen uitgebracht en bedacht zich geen moment. “Ik zal ze hebben, die acteurs. Ik amper een cent, dan zij ook niet hè!”

Of de kijkers van de live beelden er blij mee zijn is maar de vraag. Pop Joost beweegt amper en is niet bereikbaar voor commentaar. “Maar het is wel een toffe actie van die Vlemmix,” aldus een gebruiker. “Zo pakt hij die gasten terug. Ze zullen niet veel mislopen, maar het gaat om het idee. Het is een statement.”

Studio Vlemmix TV gaat binnenkort van start. Overdag kan men rechtstreeks vanuit Paleis Soestdijk 2 de voorbereidingen volgen via www.johanvlemmix.tv.
  woensdag 4 november 2009 @ 09:08:22 #99
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_74375113
Kan ie ook niet een statement tegen kijkers maken?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_74375436
quote:
Op woensdag 4 november 2009 09:07 schreef Dementor het volgende:
Ik verzin er nog wel eentje bij.

Johan Vlemmix maakt statement tegen acteurs

Johan Vlemmix heeft het weer geflikt. Na zijn introductie van het rokerscafé, vlak na de ingang van het algemeen rookverbod in de horeca, komt hij nu met wederom een simpele maatregel om te protesteren tegen de hoge lonen van acteurs. Nu de acteurs hem hebben gevraagd om een loonsverhoging voor bijvoorbeeld alle nachtelijke uren die men al maakt sinds de introductie, heeft de rasentertainer dé manier gevonden om te protesteren: zijn nieuwe internet TV zender, Studio Vlemmix, ruilt vrijwel alle acteurs in voor poppen.

De nieuwe televisiezender is opgezet om 24 uur per dag, rechtstreeks vanuit Paleis Soestdijk 2 in Eindhoven, spraakmakende TV neer te zetten. De test stream is reeds online, en wordt voorzien van een toch wel erg divers aanbod van poppen. Vlemmix heeft tenslotte, met wisselend succes, een oneindige reeks poppen uitgebracht en bedacht zich geen moment. “Ik zal ze hebben, die acteurs. Ik amper een cent, dan zij ook niet hè!”

Of de kijkers van de live beelden er blij mee zijn is maar de vraag. Pop Joost beweegt amper en is niet bereikbaar voor commentaar. “Maar het is wel een toffe actie van die Vlemmix,” aldus een gebruiker. “Zo pakt hij die gasten terug. Ze zullen niet veel mislopen, maar het gaat om het idee. Het is een statement.”

Ik voel een nieuw rommelmarkt topic aankomen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')