, maar wat lees ik..toch een tbo 2 ?
 , maar wat lees ik..toch een tbo 2 ?

quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:50 schreef Jimbo het volgende:
in jullie harten leef ik voor altijd door haha, maar wat lees ik..toch een tbo 2 ?

daar is ie weer, thanks voor je pm. Jimbo.en kom op ga daar eens rellen bij dat studiovlemmix gebeuren, verkleed je als W.A. en dan hebben wij ook een beetje lol.
  daar is ie weer, thanks voor je pm. Jimbo.en kom op ga daar eens rellen bij dat studiovlemmix gebeuren, verkleed je als W.A. en dan hebben wij ook een beetje lol.  

Niet alleen in mijn hart hoor! We moeten elkaar weer eens zienquote:Op dinsdag 3 november 2009 17:50 schreef Jimbo het volgende:
in jullie harten leef ik voor altijd door haha, maar wat lees ik..toch een tbo 2 ?

mits er genoeg bier en mooie vrouwen zijn, ben wel weer toe aan een vriendin.quote:

denk dat er genoeg jonge kippetjes daar rondlopen voor je Jimbo, maar beloof me geen sex op de streams hoorquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:38 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mits er genoeg bier en mooie vrouwen zijn, ben wel weer toe aan een vriendin.
 nee geintje zal het zo leuk vinden als je erin gaat, en denk ben niet de enigste, je hebt al fans op FOK, en straks breek je ook internationaal door he, JohanVlemmix heeft overal contacten.
 nee geintje zal het zo leuk vinden als je erin gaat, en denk ben niet de enigste, je hebt al fans op FOK, en straks breek je ook internationaal door he, JohanVlemmix heeft overal contacten. 

haha sex op de streamsquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
denk dat er genoeg jonge kippetjes daar rondlopen voor je Jimbo, maar beloof me geen sex op de streams hoornee geintje zal het zo leuk vinden als je erin gaat, en denk ben niet de enigste, je hebt al fans op FOK, en straks breek je ook internationaal door he, JohanVlemmix heeft overal contacten.
stuur ff je filmpje naar hem van dat kaneel eten
 Lijkt me wel leuk juist
 Lijkt me wel leuk juist 

Bobby vond het idee niets . Brammetje heb ik er niet over geheurd.quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:00 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik kan me iets vaags herinneren dat Bram bij dat voorstel niet positief reageerde, dat was tijdens de algemene nabespreking toen. Maar kan het mis hebben hoor.

Bobby, Bobby...quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:58 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Bobby vond het idee niets . Brammetje heb ik er niet over geheurd.

Welke Bobby?
 Welke Bobby?

die barbapappa met brilquote:

Er gaat me nog steeds geen lichtje brandenquote:

bob de streamer, zegt je dat wat?!quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:11 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Er gaat me nog steeds geen lichtje branden

De regisseur heb je toch weleens gezien? Bob le Nobel? Hij regisseerde ook de finale.quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:11 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]

quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:11 schreef MeraViglioSa het volgende:
 uit het oog uit het hart
  uit het oog uit het hart    

Duh, tuurlijk ken ik je wel
  Duh, tuurlijk ken ik je wel   

Wou'k zčgge ja.quote:Op woensdag 4 november 2009 01:01 schreef BobdeStreamer het volgende:

Ja ik snap de verwarring want ben ook geen Bobbymaar een Bob

quote:Op woensdag 4 november 2009 09:07 schreef Dementor het volgende:
Ik verzin er nog wel eentje bij.
Johan Vlemmix maakt statement tegen acteurs
Johan Vlemmix heeft het weer geflikt. Na zijn introductie van het rokerscafé, vlak na de ingang van het algemeen rookverbod in de horeca, komt hij nu met wederom een simpele maatregel om te protesteren tegen de hoge lonen van acteurs. Nu de acteurs hem hebben gevraagd om een loonsverhoging voor bijvoorbeeld alle nachtelijke uren die men al maakt sinds de introductie, heeft de rasentertainer dé manier gevonden om te protesteren: zijn nieuwe internet TV zender, Studio Vlemmix, ruilt vrijwel alle acteurs in voor poppen.
De nieuwe televisiezender is opgezet om 24 uur per dag, rechtstreeks vanuit Paleis Soestdijk 2 in Eindhoven, spraakmakende TV neer te zetten. De test stream is reeds online, en wordt voorzien van een toch wel erg divers aanbod van poppen. Vlemmix heeft tenslotte, met wisselend succes, een oneindige reeks poppen uitgebracht en bedacht zich geen moment. “Ik zal ze hebben, die acteurs. Ik amper een cent, dan zij ook niet hč!”
Of de kijkers van de live beelden er blij mee zijn is maar de vraag. Pop Joost beweegt amper en is niet bereikbaar voor commentaar. “Maar het is wel een toffe actie van die Vlemmix,” aldus een gebruiker. “Zo pakt hij die gasten terug. Ze zullen niet veel mislopen, maar het gaat om het idee. Het is een statement.”
Studio Vlemmix TV gaat binnenkort van start. Overdag kan men rechtstreeks vanuit Paleis Soestdijk 2 de voorbereidingen volgen via www.johanvlemmix.tv.
 Ik voel een nieuw rommelmarkt topic aankomen.
  Ik voel een nieuw rommelmarkt topic aankomen.   

Johan Vlemmix heeft het weer geflikt. Na zijn introductie van het rokerscafé, vlak na de ingang van het algemeen rookverbod in de horeca, komt hij nu met wederom een simpele maatregel om te protesteren tegen de hoge lonen van acteurs. Nu de acteurs hem hebben gevraagd om een loonsverhoging voor bijvoorbeeld alle nachtelijke uren die men al maakt sinds de introductie, heeft de rasentertainer dé manier gevonden om te protesteren: zijn nieuwe internet TV zender, Studio Vlemmix, ruilt vrijwel alle acteurs in voor poppen.
De nieuwe televisiezender is opgezet om 24 uur per dag, rechtstreeks vanuit Paleis Soestdijk 2 in Eindhoven, spraakmakende TV neer te zetten. De test stream is reeds online, en wordt voorzien van een toch wel erg divers aanbod van poppen. Vlemmix heeft tenslotte, met wisselend succes, een oneindige reeks poppen uitgebracht en bedacht zich geen moment. “Ik zal ze hebben, die acteurs. Ik amper een cent, dan zij ook niet hč!”
Of de kijkers van de live beelden er blij mee zijn is maar de vraag. Pop Joost beweegt amper en is niet bereikbaar voor commentaar. “Maar het is wel een toffe actie van die Vlemmix,” aldus een gebruiker. “Zo pakt hij die gasten terug. Ze zullen niet veel mislopen, maar het gaat om het idee. Het is een statement.”
Studio Vlemmix TV gaat binnenkort van start. Overdag kan men rechtstreeks vanuit Paleis Soestdijk 2 de voorbereidingen volgen via www.johanvlemmix.tv.
 de TBOII met poppen
 de TBOII met poppen  

Eensch,quote:Op woensdag 4 november 2009 00:50 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
uit het oog uit het hart

Een voorselectie gaan uitzenden vind ik niets omdat er niet een specifiek talent is om op te oordelen en dan gaat het al gauw neigen naar willekeur of uiterlijkheden. In mijn visie niet het recept voor een goede groepssamenstelling.

Wat insinueer je nu toch!?!quote:Op donderdag 5 november 2009 16:37 schreef Stefan het volgende:
Ziet eruit als 'we misbruiken de smoes waterschade en gaan op ons dooie gemakje lekker klussen'

Met iedere post die je plaatst wordt jouw PH-waarde lager in mijn gedachtenquote:
 .
.

Gelukkig!quote:Op donderdag 5 november 2009 17:24 schreef Maanvis het volgende:
Met iedere post die je plaatst wordt jouw PH-waarde lager in mijn gedachten.

-1.quote:

Ik constateerquote:

Hij was zich in aan het schrijven voor een uitkering, maar dat ging nogal moeizaam. Laat hemquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:18 schreef MeraViglioSa het volgende:
Zo, ben je ook weer onder je steen vandaan
 .
.

Ik woon in Leiden en moest eerst vertellen of ik een soa had gehad en toen ik ja zei moest ik m laten zien.quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:21 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Hij was zich in aan het schrijven voor een uitkering, maar dat ging nogal moeizaam. Laat hem.

quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:46 schreef Gert het volgende:
Bram, als je hier toch zelf bent: vertel eens wat over plannen rond TBO2 !
Eigen topic kan ook, als je veel te vertellen hebt c.q. los wil laten.

Leuke programma's, dat NSS had ik nog niet eens gezienquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:24 schreef enjoybram het volgende:
mensen die zich vervelen:
http://www.enjoymedia.nl/films/nss_site/
&
http://www.enjoymedia.nl/films/extv_site/
begin 2009 weer nieuwe uitzendingen op Omroep Brabant.....
 . Het enige jammere is dat de kijkers van het programma zich niet zullen herkennen in de presentatoren ivm hun duidelijk niet-brabants accent.. maargoed daar moeten we maar mee leven
. Het enige jammere is dat de kijkers van het programma zich niet zullen herkennen in de presentatoren ivm hun duidelijk niet-brabants accent.. maargoed daar moeten we maar mee leven  .
.

hoe is t?
 hoe is t?

Vechten met Vlemmix, binnenkort op Omroep Brabant.quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:51 schreef enjoybram het volgende:
[..]
Als die Vlemmans nou ook eens even meewerkt!

"vlemmans houdt TBO2 tegen" ... -> Op zich wel een gate waard, n'est ce pas?quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:58 schreef Stefan het volgende:
[..]
Vechten met Vlemmix, binnenkort op Omroep Brabant.

quote:Op zaterdag 7 november 2009 00:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
"vlemmans houdt TBO2 tegen" ... -> Op zich wel een gate waard, n'est ce pas?
 Je bent wel gate-hoer vanavond he?
 Je bent wel gate-hoer vanavond he?   Verveel je je een beetje
 Verveel je je een beetje   

Ja, we hadden al 6 dagen top tv kunnen hebben.quote:Op zaterdag 7 november 2009 00:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Verveel je je een beetje

Ik denk dat Vlemmix eerder gewoon keihard stelt: zorg dat de financiering dit keer rond is en je mag daarna doen wat je wilt.quote:Op zaterdag 7 november 2009 00:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
"vlemmans houdt TBO2 tegen" ... -> Op zich wel een gate waard, n'est ce pas?

ja, ik ga maar eens op de kroeg aanquote:Op zaterdag 7 november 2009 00:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Verveel je je een beetje
 tot morgen!
 tot morgen!

Nou, niet álles, maar meewerken moet-ie wél ja anders kun je het schudden.quote:Op zaterdag 7 november 2009 00:26 schreef Jimbo het volgende:
ach, t is vlemmie zn huis dus lijkt me dat hij ook alles bepaald

Wel Tv maar Top????? ik vraag het me echt af hoorquote:Op zaterdag 7 november 2009 00:27 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ja, we hadden al 6 dagen top tv kunnen hebben.

Volgens mij ziet die Vlemmix er helemaal vanaf van dat Projekt , maar durft er nog niet mee naar buiten te komen, is toch achtelijk je hoort en leest niks van het hoe en wat, ik vertrouw het hele zaakje voor geen euro meerquote:Op zondag 8 november 2009 19:33 schreef Stefan het volgende:
10 dagen na de overstroming. Zijn ze het pand opnieuw aan het bouwen ofzo dat ze nog steeds niet online kunnen

Maar m'n "geen spook" staat bij de burenquote:Op zondag 8 november 2009 19:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Volgens mij ziet die Vlemmix er helemaal vanaf van dat Projekt , maar durft er nog niet mee naar buiten te komen, is toch achtelijk je hoort en leest niks van het hoe en wat, ik vertrouw het hele zaakje voor geen euro meer

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Love music!

Lijkt er wel op he?quote:Op zondag 8 november 2009 19:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Volgens mij ziet die Vlemmix er helemaal vanaf van dat Projekt , maar durft er nog niet mee naar buiten te komen, is toch achtelijk je hoort en leest niks van het hoe en wat, ik vertrouw het hele zaakje voor geen euro meer

Echt wel toch, normaal doe je toch een *persbericht* de deur uit, je leest er niks over, ja foto`s van Peter (compliment) maar voor de rest helemaal niks.quote:

Ja en dan zijn ze nog niet eens begonnen, maar echt ik denk dat alles met geld te maken heeft, afspraken die niet na gekomen worden etc.etc.quote:Op zondag 8 november 2009 19:41 schreef Dementor het volgende:
Het heeft hem al behoorlijk wat centjes gekost.

Dat doet hij allemaal zelf.quote:Op zondag 8 november 2009 19:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja en dan zijn ze nog niet eens begonnen, maar echt ik denk dat alles met geld te maken heeft, afspraken die niet na gekomen worden etc.etc.
ik blijf het achtelijk vinden dat JV zo met zich laat sollen, want wees eerlijk, dit is geen goeie publisiteit toch. straks wilt iemand met hem in zee, zegt een ander doe maar niet want hij komt bijna zijn afspraken niet na of begint te laat.

Maar dan vraag ik me nu af he, heeft hij geen advieseur of mensen die *naast* hem staan, hij heeft toch ook geld en die belegd hij toch ook niet lukraak in verschillende doelen, het lijkt me echt dat die man zich wel hier en daar laat advieseren (ja of ik zie dat helemaal verkeerd).quote:

Oh er zijn genoeg mensen die hem kosteloos adviseren maar daar moet hij wel naar willen luisteren.quote:Op zondag 8 november 2009 19:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Maar dan vraag ik me nu af he, heeft hij geen adviseur of mensen die *naast* hem staan, hij heeft toch ook geld en die belegd hij toch ook niet lukraak in verschillende doelen, het lijkt me echt dat die man zich wel hier en daar laat adviseren (ja of ik zie dat helemaal verkeerd).
maar als ik veel geld zou hebben en in zo een Project stap ga ik eerst wel eens luisteren wat anderen er van vinden of ik wel of niet mijn geld in moet steken.
(moeilijk het zo uit te leggen hoop dat je me snapt)

Zoals ik het nu inschat wordt het 1 groot fiasco, jammer had me er best op verheugd, nu klik ik niet eens de stream meer aan om te kijken hoe ver ze zijn, ik geniet van Peter zijn foto`s dat is genoeg.quote:Op zondag 8 november 2009 19:50 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oh er zijn genoeg mensen die hem kosteloos adviseren maar daar moet hij wel naar willen luisteren.
Maar goed dit is het resultaat.

quote:Op zondag 8 november 2009 19:50 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oh er zijn genoeg mensen die hem kosteloos adviseren maar daar moet hij wel naar willen luisteren.
Maar goed dit is het resultaat.

Daarom moet je er niet raar van opkijken als het toch doorgaat.quote:Op zondag 8 november 2009 19:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Maar ik ken die Vlemmix niet maar lijkt me ook wel eigenwijs mannetje hoor

Nou, we wachten wel af al heb ik weinig vertrouwen in dat alles nog.quote:Op zondag 8 november 2009 19:57 schreef Dementor het volgende:
[..]
Daarom moet je er niet raar van opkijken als het toch doorgaat.

Dat is zo teruggewonnen, als ze er zelf maar daadwerkelijk in zouden geloven.quote:Op zondag 8 november 2009 20:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nou, we wachten wel af al heb ik weinig vertrouwen in dat alles nog.

Ja maar stel, ik wil streamtv maken 24 uur per dag, heb waterschade , dan zorg ik toch dat ik het zo gauw mogelijk oplos om toch van start te gaan?? en niemand kan me vertellen dat ze echt alles er aan doen om zo vlug mogelijk alles weer in orde te krijgen, en dan nog, waterschade, je bent toch verzekerd, krijgt verzekeringsgeld terug pomp dat in een paar bouwvakkers en maak alles zo vlug mogelijk streamklaar.quote:Op zondag 8 november 2009 20:08 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat is zo teruggewonnen, als ze er zelf maar daadwerkelijk in zouden geloven.

Ja.quote:Op zondag 8 november 2009 20:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja maar stel, ik wil streamtv maken 24 uur per dag, heb waterschade , dan zorg ik toch dat ik het zo gauw mogelijk oplos om toch van start te gaan??
Dat is een aanname.quote:en niemand kan me vertellen dat ze echt alles er aan doen om zo vlug mogelijk alles weer in orde te krijgen, en dan nog, waterschade, je bent toch verzekerd, krijgt verzekeringsgeld terug pomp dat in een paar bouwvakkers en maak alles zo vlug mogelijk streamklaar.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |