quote:Op woensdag 4 november 2009 09:07 schreef Dementor het volgende:
Ik verzin er nog wel eentje bij.
Johan Vlemmix maakt statement tegen acteurs
Johan Vlemmix heeft het weer geflikt. Na zijn introductie van het rokerscafé, vlak na de ingang van het algemeen rookverbod in de horeca, komt hij nu met wederom een simpele maatregel om te protesteren tegen de hoge lonen van acteurs. Nu de acteurs hem hebben gevraagd om een loonsverhoging voor bijvoorbeeld alle nachtelijke uren die men al maakt sinds de introductie, heeft de rasentertainer dé manier gevonden om te protesteren: zijn nieuwe internet TV zender, Studio Vlemmix, ruilt vrijwel alle acteurs in voor poppen.
De nieuwe televisiezender is opgezet om 24 uur per dag, rechtstreeks vanuit Paleis Soestdijk 2 in Eindhoven, spraakmakende TV neer te zetten. De test stream is reeds online, en wordt voorzien van een toch wel erg divers aanbod van poppen. Vlemmix heeft tenslotte, met wisselend succes, een oneindige reeks poppen uitgebracht en bedacht zich geen moment. “Ik zal ze hebben, die acteurs. Ik amper een cent, dan zij ook niet hè!”
Of de kijkers van de live beelden er blij mee zijn is maar de vraag. Pop Joost beweegt amper en is niet bereikbaar voor commentaar. “Maar het is wel een toffe actie van die Vlemmix,” aldus een gebruiker. “Zo pakt hij die gasten terug. Ze zullen niet veel mislopen, maar het gaat om het idee. Het is een statement.”
Studio Vlemmix TV gaat binnenkort van start. Overdag kan men rechtstreeks vanuit Paleis Soestdijk 2 de voorbereidingen volgen via www.johanvlemmix.tv.
Eensch,quote:Op woensdag 4 november 2009 00:50 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
uit het oog uit het hart
![]()
Een voorselectie gaan uitzenden vind ik niets omdat er niet een specifiek talent is om op te oordelen en dan gaat het al gauw neigen naar willekeur of uiterlijkheden. In mijn visie niet het recept voor een goede groepssamenstelling.
quote:Op woensdag 4 november 2009 09:07 schreef Dementor het volgende:
Ik verzin er nog wel eentje bij.
Johan Vlemmix maakt statement tegen acteurs
Johan Vlemmix heeft het weer geflikt. Na zijn introductie van het rokerscafé, vlak na de ingang van het algemeen rookverbod in de horeca, komt hij nu met wederom een simpele maatregel om te protesteren tegen de hoge lonen van acteurs. Nu de acteurs hem hebben gevraagd om een loonsverhoging voor bijvoorbeeld alle nachtelijke uren die men al maakt sinds de introductie, heeft de rasentertainer dé manier gevonden om te protesteren: zijn nieuwe internet TV zender, Studio Vlemmix, ruilt vrijwel alle acteurs in voor poppen.
De nieuwe televisiezender is opgezet om 24 uur per dag, rechtstreeks vanuit Paleis Soestdijk 2 in Eindhoven, spraakmakende TV neer te zetten. De test stream is reeds online, en wordt voorzien van een toch wel erg divers aanbod van poppen. Vlemmix heeft tenslotte, met wisselend succes, een oneindige reeks poppen uitgebracht en bedacht zich geen moment. “Ik zal ze hebben, die acteurs. Ik amper een cent, dan zij ook niet hè!”
Of de kijkers van de live beelden er blij mee zijn is maar de vraag. Pop Joost beweegt amper en is niet bereikbaar voor commentaar. “Maar het is wel een toffe actie van die Vlemmix,” aldus een gebruiker. “Zo pakt hij die gasten terug. Ze zullen niet veel mislopen, maar het gaat om het idee. Het is een statement.”
Studio Vlemmix TV gaat binnenkort van start. Overdag kan men rechtstreeks vanuit Paleis Soestdijk 2 de voorbereidingen volgen via www.johanvlemmix.tv.
Wat insinueer je nu toch!?!quote:Op donderdag 5 november 2009 16:37 schreef Stefan het volgende:
Ziet eruit als 'we misbruiken de smoes waterschade en gaan op ons dooie gemakje lekker klussen'
Met iedere post die je plaatst wordt jouw PH-waarde lager in mijn gedachtenquote:
Gelukkig!quote:Op donderdag 5 november 2009 17:24 schreef Maanvis het volgende:
Met iedere post die je plaatst wordt jouw PH-waarde lager in mijn gedachten.
-1.quote:
Ik constateerquote:
Hij was zich in aan het schrijven voor een uitkering, maar dat ging nogal moeizaam. Laat hemquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:18 schreef MeraViglioSa het volgende:
Zo, ben je ook weer onder je steen vandaan![]()
Ik woon in Leiden en moest eerst vertellen of ik een soa had gehad en toen ik ja zei moest ik m laten zien.quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:21 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Hij was zich in aan het schrijven voor een uitkering, maar dat ging nogal moeizaam. Laat hem.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:46 schreef Gert het volgende:
Bram, als je hier toch zelf bent: vertel eens wat over plannen rond TBO2 !
Eigen topic kan ook, als je veel te vertellen hebt c.q. los wil laten.
Leuke programma's, dat NSS had ik nog niet eens gezienquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:24 schreef enjoybram het volgende:
mensen die zich vervelen:
http://www.enjoymedia.nl/films/nss_site/
&
http://www.enjoymedia.nl/films/extv_site/
begin 2009 weer nieuwe uitzendingen op Omroep Brabant.....
Vechten met Vlemmix, binnenkort op Omroep Brabant.quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:51 schreef enjoybram het volgende:
[..]
Als die Vlemmans nou ook eens even meewerkt!
"vlemmans houdt TBO2 tegen" ... -> Op zich wel een gate waard, n'est ce pas?quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:58 schreef Stefan het volgende:
[..]
Vechten met Vlemmix, binnenkort op Omroep Brabant.
quote:Op zaterdag 7 november 2009 00:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
"vlemmans houdt TBO2 tegen" ... -> Op zich wel een gate waard, n'est ce pas?
Ja, we hadden al 6 dagen top tv kunnen hebben.quote:Op zaterdag 7 november 2009 00:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Je bent wel gate-hoer vanavond he?
Verveel je je een beetje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |