Vast een typefout, maar wel leuk.quote:Op woensdag 4 november 2009 02:53 schreef DikVoormekaar het volgende:
Staat draait te vaak op
voor vrijspraak'
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)spraak___.html?p=1,1
Dus omdat het OM fout op fout stapelt, waardoor verdachten worden vrijgesproken kan de jan modaal;
het zich niet meer veroorloven om een beetje fatsoenlijke advocaat in te huren, die dikwijls meer kennis van zaken heeft als het OM zelf. Door deze aantasting op de rechtstraat is het alleen nog voor zware criminelen en Quote 500. gasten mogelijk om zich te verzekeren van een topadvocaat.
http://www.quotenet.nl/quote500/
Graag reaktie medefokkers
Best lastig, als de schoen hem ook nog wringt.quote:Op donderdag 5 november 2009 00:20 schreef Biels het volgende:
En daar, mijn waarde fok-vrienden, knelt meteen de sok.
Hij klopt weer wel. Ergens.quote:
Erik Pieters wordt hier helemaal afgebrand..quote:Op donderdag 5 november 2009 00:51 schreef Xummon het volgende:
[..]
in de voorbereiding doken wat rare namen op maar op het WK waren de meeste spelers wel oke
Erik Pieters is wel een verassing
Soort van poeziequote:
quote:Op donderdag 5 november 2009 13:43 schreef Dennis_enzo onder andere het volgende:
Ook vind ik juist dat een openbare school lekker zelf moet weten hoe ze hun gebouw versieren, als het je niet sint zoek je maar een andere school.
Leuke combo.quote:Op donderdag 5 november 2009 22:16 schreef hanskraaijjr het volgende:
Echt waar wat een naieve mensen zeg. In tien jaar 200000 euro bij elkaar sparen met huizen kopen verkopen en sparen en dan in een half jaar opbrassen.
Het houdt me bezig.quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:50 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
Nergens zie ik jouw gemoederende woorden onderbouwt worden met bronnen namelijk.
Bemoederende?quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:59 schreef Copycat het volgende:
Mijn gemoederen nu ook.
Wat wordt bedoeld? Bemoedigende? Gemoedelijke? Moederlijke?
Zou ook nog kunnen. Is die tekst een beetje bemoederend geschreven?quote:
En dat kom je in dit topic melden omdat...?quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:17 schreef SecretHeart het volgende:
Ik kwam er vanmiddag achter dat email officieel zo moet: e-mail
Oh? Email is toch echt zonder streepje hoor.quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:17 schreef SecretHeart het volgende:
Ik kwam er vanmiddag achter dat email officieel zo moet: e-mail
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |