quote:Op maandag 2 november 2009 15:27 schreef Klonk het volgende:
ibtl
whehehequote:
quote:
Daar had ik vrijdag last van, maar dan tussen Haarlem en Leiden. En ik heb de afspraak gemaakt dat treinvertragingen voor rekening van mijn werkgever zijn en dus als werktijd gelden.quote:Op maandag 2 november 2009 15:32 schreef BrandX het volgende:
eensch met TT
Ik zit nog wel ff opgesloten op kantoor, en zal sloten met koffie nodig hebben
Doordat er vanmorgen iemand voor de trein is gesprongen hier in zoetermeer kwam ik veel later aan op kantoor. Ergo: langer doorwerken.
En waarom het treinverkeer stilleggen? Gewoon doorrijden, merkt die persoon die ervoor sprong toch niks meer vanquote:Op maandag 2 november 2009 15:34 schreef Klonk het volgende:
Aandachtshoeren zijn het als je voor de trein springt, wees dan stoer en snij lekker je polsen door ofzo..
Slaap lekkerquote:Op maandag 2 november 2009 15:34 schreef indahnesia.com het volgende:
Een kwartiertje geleden gemaakt hier op een kraakheldere tropische avond met volle maan.
[ afbeelding ]
Fijne nacht!
Eensquote:Op maandag 2 november 2009 15:34 schreef Klonk het volgende:
Aandachtshoeren zijn het als je voor de trein springt, wees dan stoer en snij lekker je polsen door ofzo..
quote:Op maandag 2 november 2009 15:26 schreef DaMart het volgende:
Ter ere van Muck deze post!
dat is pas TOFquote:Op maandag 2 november 2009 15:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daar had ik vrijdag last van, maar dan tussen Haarlem en Leiden. En ik heb de afspraak gemaakt dat treinvertragingen voor rekening van mijn werkgever zijn en dus als werktijd gelden.
Eensquote:Op maandag 2 november 2009 15:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
En waarom het treinverkeer stilleggen? Gewoon doorrijden, merkt die persoon die ervoor sprong toch niks meer van.
of pak een touw en hang je zelf op in je huiskamerquote:Op maandag 2 november 2009 15:34 schreef Klonk het volgende:
gewoon met rooie treinen gaan rijden, vallen de bloedvlekken ook niet meer zo opquote:Op maandag 2 november 2009 15:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
En waarom het treinverkeer stilleggen? Gewoon doorrijden, merkt die persoon die ervoor sprong toch niks meer van.
zoiets jaquote:Op maandag 2 november 2009 15:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
of pak een touw en hang je zelf op in je huiskamer
Dat hebben ze ooit eens gedaan, heel lang geledenquote:Op maandag 2 november 2009 15:36 schreef Klonk het volgende:
[..]
gewoon met rooie treinen gaan rijden, vallen de bloedvlekken ook niet meer zo op
bij ons 1 in de buurt die deed het in de schuur.quote:Op maandag 2 november 2009 15:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
of pak een touw en hang je zelf op in je huiskamer
dat is erg slimquote:Op maandag 2 november 2009 15:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daar had ik vrijdag last van, maar dan tussen Haarlem en Leiden. En ik heb de afspraak gemaakt dat treinvertragingen voor rekening van mijn werkgever zijn en dus als werktijd gelden.
Mijn moeder had haar strop op de zolder hangen na een foute gedachtequote:Op maandag 2 november 2009 15:37 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
bij ons 1 in de buurt die deed het in de schuur.
de volgende ochten komt haar zoon de schuur in om zijn fiets te pakken.....
niet tof.
quote:Op maandag 2 november 2009 15:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat hebben ze ooit eens gedaan, heel lang geleden.
En nog steeds rijden er trouwens rode treinen rond, met name goederenlocomotieven...
fles, je kennis is gewenst.quote:Op maandag 2 november 2009 15:38 schreef Klonk het volgende:
toen hadden de treinen nog toepasselijke namen, als de rode engel (of was dat nu een blauwe engel ?)
quote:Op maandag 2 november 2009 15:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat hebben ze ooit eens gedaan, heel lang geleden.
En nog steeds rijden er trouwens rode treinen rond, met name goederenlocomotieven...
Bedrijf verhuisde en toen ging ik van 30 minuten fietsen naar 1,5 met fiets of auto en trein voor een enkele reis. En dus vond ik dit wel een goede afspraak om te makenquote:Op maandag 2 november 2009 15:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat is erg slim
die regeling had ik met ABN Amro ook
mja maastricht-eindhoven is ook een stukje.. die tijd wilde ik niet voor mn eigen rekening nemen
uit ervaring kan ik meedelen dat mensen die te vaak ermee dreigen (en hun fam.) niet meer serieus genomen wordenquote:Op maandag 2 november 2009 15:40 schreef Klonk het volgende:
Ik moet zeggen dat ik vaker van een zelfmoord hoor van een client, doet me eigenlijk weinig, wachtlijstverkorting...
quote:Op maandag 2 november 2009 15:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
fles, je kennis is gewenst.
linkjes en jaartallen svp
Stukje inderdaad, uurtje? Ik ga binnenkort weer eens treinen hier, een uur of 8 is het eerste stuk, dan nog eens 8 uur voor het tweede stuk enkele dagen later en dan weer terug naar Jakarta, uurtje of 14.... Probeer overdag te reizen voor de foto's op de stations.quote:Op maandag 2 november 2009 15:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat is erg slim
die regeling had ik met ABN Amro ook
mja maastricht-eindhoven is ook een stukje.. die tijd wilde ik niet voor mn eigen rekening nemen
slim!quote:Op maandag 2 november 2009 15:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bedrijf verhuisde en toen ging ik van 30 minuten fietsen naar 1,5 met fiets of auto en trein voor een enkele reis. En dus vond ik dit wel een goede afspraak om te maken.
meestal roep om aandacht.quote:Op maandag 2 november 2009 15:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
uit ervaring kan ik meedelen dat mensen die te vaak ermee dreigen (en hun fam.) niet meer serieus genomen worden
treinen is wel relaxed, aangezien je dingen kan doen (lopen, lezen enzo)quote:Op maandag 2 november 2009 15:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Stukje inderdaad, uurtje? Ik ga binnenkort weer eens treinen hier, een uur of 8 is het eerste stuk, dan nog eens 8 uur voor het tweede stuk enkele dagen later en dan weer terug naar Jakarta, uurtje of 14.... Probeer overdag te reizen voor de foto's op de stations.
Ja als hij er ECHT zat van was. dan doet hij het maar meteenquote:Op maandag 2 november 2009 15:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
uit ervaring kan ik meedelen dat mensen die te vaak ermee dreigen (en hun fam.) niet meer serieus genomen worden
Dit zijn Indonesische treinen, dus dat wordt lopen of zitten.. veel meer kun je niet doen door het slechte traject en de niet onderhouden treinstellen. Enfin, foto's komen binnen twee weken, vertrek als het goed is rond de 10e.. maar zou zomaar een weekje later kunnen worden.quote:Op maandag 2 november 2009 15:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
treinen is wel relaxed, aangezien je dingen kan doen (lopen, lezen enzo)
dat is de NS vergelijking van 10 min vertraging ?quote:Op maandag 2 november 2009 15:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dit zijn Indonesische treinen, dus dat wordt lopen of zitten.. veel meer kun je niet doen door het slechte traject en de niet onderhouden treinstellen. Enfin, foto's komen binnen twee weken, vertrek als het goed is rond de 10e.. maar zou zomaar een weekje later kunnen worden.
lezen kan ook in de auto hoor.quote:Op maandag 2 november 2009 15:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
treinen is wel relaxed, aangezien je dingen kan doen (lopen, lezen enzo)
dat helaas averechts werktquote:
Vertrek lukt over het algemeen nog wel, alleen aankomst door ontsporing, diefstal van stukken rails, kabels voor wissels e.d. is een iets groter probleem.quote:Op maandag 2 november 2009 15:44 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
dat is de NS vergelijking van 10 min vertraging ?
ik wist wel van koperdieven maar een wisseldief is nieuw voor mij.quote:Op maandag 2 november 2009 15:46 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Vertrek lukt over het algemeen nog wel, alleen aankomst door ontsporing, diefstal van stukken rails, kabels voor wissels e.d. is een iets groter probleem.
Enfin, slapen
Diefstal van rails?quote:Op maandag 2 november 2009 15:46 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Vertrek lukt over het algemeen nog wel, alleen aankomst door ontsporing, diefstal van stukken rails, kabels voor wissels e.d. is een iets groter probleem.
Enfin, slapen
maar dat was dus geen dreigen.quote:Op maandag 2 november 2009 15:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat helaas averechts werkt
Riagg reageerde niet meer enzo.. zelfs na een bijna succesvolle poging was het nog moeilijk om haar gedwongen te laten opnemen.
Gelukkig heeft mijn zus een rechter weten te overtuigen dat 2 weken toch wel nodig was
Och, toen mijn moeder voor de derde keer kanker kreeg, was haar keuze om niet meer bestraald te worden erg begrijpelijk en toen was het ook zo gebeurd
ijzer levert veel opquote:
echt hequote:Op maandag 2 november 2009 15:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
maar dat was dus geen dreigen.
en als je nu 1 keer randall een pets geeft dan heb je gelijk alle hulpinstanties in je nek waar je het bestaan niet eens van wist.
zonnetje schijnquote:Op maandag 2 november 2009 15:55 schreef BrandX het volgende:
leuke discussies hier over zelfmoord
Ik blijf voorlopig maar gewoon leven. Bevalt me wel ondanks af en toe zo'n rotdag enzulks
idem hierquote:Op maandag 2 november 2009 15:55 schreef BrandX het volgende:
Ik blijf voorlopig maar gewoon leven. Bevalt me wel ondanks af en toe zo'n rotdag enzulks
quote:Op maandag 2 november 2009 15:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zonnetje schijnwerktijd zit erop
![]()
gaat vast afmelden uit de systemen en file info checken
Tja er zijn mensen die ermee te maken krijgen in hun leven.quote:Op maandag 2 november 2009 15:55 schreef BrandX het volgende:
Je maakt me jaloersquote:Op maandag 2 november 2009 15:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zonnetje schijnwerktijd zit erop
![]()
gaat vast afmelden uit de systemen en file info checken
quote:
Dan weet je dus wel hoe laat je uitweg isquote:Op maandag 2 november 2009 16:03 schreef Klonk het volgende:
met die treinen las laatst ergens dat de NS de op twee na stiptste treinboer was, toen ik het las en dat koppelde aan mijn eigen ervaringen had ik zoiets van, tuurrlijk
quote:Op maandag 2 november 2009 15:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
operatie stofwolk kan beginnen
de andere zijn nog slechterquote:Op maandag 2 november 2009 16:03 schreef Klonk het volgende:
met die treinen las laatst ergens dat de NS de op twee na stiptste treinboer was, toen ik het las en dat koppelde aan mijn eigen ervaringen had ik zoiets van, tuurrlijk
mooi plaatjequote:Op maandag 2 november 2009 16:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Do svidaniya
geen file(tot nu toe)
onder anderequote:
hoor je : "wil de mr met de groene pet van het spoor afgaan? er komt geen trein aan vanwege een zelfmoordaanslag"quote:Op maandag 2 november 2009 16:10 schreef Ladylike het volgende:
Is wel lullig... lig je op het spoor te wachten, hoor je een vertraging van zoveel minuten
en iedereen naar je kijken...quote:Op maandag 2 november 2009 16:11 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
hoor je : "wil de mr met de groene pet van het spoor afgaan? er komt geen trein aan vanwege een zelfmoordaanslag"
als dat zou gebeuren zou ik me echt de tering lachenquote:Op maandag 2 november 2009 16:11 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
hoor je : "wil de mr met de groene pet van het spoor afgaan? er komt geen trein aan vanwege een zelfmoordaanslag"
quote:Op maandag 2 november 2009 16:10 schreef Ladylike het volgende:
Is wel lullig... lig je op het spoor te wachten, hoor je een vertraging van zoveel minuten
Komen dan niet de E.H.B.O-ers met pleisters voor je neus?quote:Op maandag 2 november 2009 16:16 schreef Klonk het volgende:
doe je snel je groene pet af en doet alsof je neus bloed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
ik zou het idd fijn vinden als je op de wc gaat poepen, niet hierquote:Op maandag 2 november 2009 16:17 schreef Ladylike het volgende:
Buikpijn![]()
Nou hoop ik dat mn darmen nog een kwartiertje rustig blijven...
ik wil niet hier poepen
Gelukkig kan ik in de KSC niet poepenquote:Op maandag 2 november 2009 16:18 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik zou het idd fijn vinden als je op de wc gaat poepen, niet hier
quote:Op maandag 2 november 2009 16:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Komen dan niet de E.H.B.O-ers met pleisters voor je neus?http://instantrimshot.com/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
bedankt, zat net te etenquote:Op maandag 2 november 2009 16:17 schreef Ladylike het volgende:
Buikpijn![]()
Nou hoop ik dat mn darmen nog een kwartiertje rustig blijven...
ik wil niet hier poepen
whehehequote:Op maandag 2 november 2009 16:16 schreef Klonk het volgende:
doe je snel je groene pet af en doet alsof je neus bloed
Ik spetter toch niet op je bord?quote:
en stukjesquote:
spreekt heerlijk tot mijn eigen verbeeldingquote:
hopjesvlaquote:Op maandag 2 november 2009 16:21 schreef FFSletop het volgende:
[..]
spreekt heerlijk tot mijn eigen verbeeldingsamen met die chocoladepudding en die brownie
of pindakaasquote:
nee hoorquote:
kssst, ga poepen, raar mensquote:Op maandag 2 november 2009 16:22 schreef Ladylike het volgende:
mn darmen maken zo veel lawaai dat nu zelfs mn baas vraagt of ik een kindje heb opgegeten dat er nu uit wilt
ook lekkerquote:
Zometeenquote:
ophouden, zegquote:
ik wil het niet wetenquote:Op maandag 2 november 2009 16:22 schreef Ladylike het volgende:
mn darmen maken zo veel lawaai dat nu zelfs mn baas vraagt of ik een kindje heb opgegeten dat er nu uit wilt
zal ik je smsen als het zo ver is klonkie?quote:
en weet je dat dat helemaal geen poep is maar jus d' orangequote:Op maandag 2 november 2009 16:25 schreef FFSletop het volgende:
[..]
ophouden, zegtoen kon ik 2 dagen niet fatsoenlijk eten
je hebt mijn nummer heul nietquote:Op maandag 2 november 2009 16:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zal ik je smsen als het zo ver is klonkie?
dan begin ik met 1337speakquote:Op maandag 2 november 2009 16:26 schreef Ladylike het volgende:
Oh fuck.. ik word melig
(zal ik nu word met dt typen?)
verpest de garp nou nietquote:
je hebt hopelijk toch geen geur telefoonquote:Op maandag 2 november 2009 16:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zal ik je smsen als het zo ver is klonkie?
sorryquote:Op maandag 2 november 2009 16:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
verpest de garp nou niet
Wel.o.k speelt ook mee dat we geile mails sturen enzo
bestaan die?quote:Op maandag 2 november 2009 16:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je hebt hopelijk toch geen geur telefoon
hij ook alquote:Op maandag 2 november 2009 16:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
verpest de garp grap nou niet
Wel.o.k speelt ook mee dat we geile mails sturen enzo
Zolang klonk er maar geen heeftquote:Op maandag 2 november 2009 16:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je hebt hopelijk toch geen geur telefoon
oh fuck, nu weet iedereen dat het niet zo isquote:
kook ze / smakelijk enzoquote:Op maandag 2 november 2009 16:29 schreef Klonk het volgende:
als je een telefoon een paar uur in een drol plant heb je geurtelefoon
zo, nu ga ik koken
dat je aan eten durft te denken na dit gesprekquote:Op maandag 2 november 2009 16:29 schreef Klonk het volgende:
als je een telefoon een paar uur in een drol plant heb je geurtelefoon
zo, nu ga ik koken
kloptquote:
ze weten niet dat wij dat ook maar doen alsofquote:Op maandag 2 november 2009 16:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
oh fuck, nu weet iedereen dat het niet zo is
hij maakt geen browniesquote:Op maandag 2 november 2009 16:30 schreef FFSletop het volgende:
[..]
dat je aan eten durft te denken na dit gesprek
Huuuh deden jullie alsof? (domme stem)quote:Op maandag 2 november 2009 16:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
klopt
[..]
ze weten niet dat wij dat ook maar doen alsof
ikke wel, maak vreemdere dingen mee, client kotst, rustig opruimen en daarna lunchenquote:Op maandag 2 november 2009 16:30 schreef FFSletop het volgende:
[..]
dat je aan eten durft te denken na dit gesprek
WAS ja.quote:Op maandag 2 november 2009 16:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hij maakt geen brownies
oh ik was weg
kssstttt naar huis ga schijtenquote:Op maandag 2 november 2009 16:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hij maakt geen brownies
oh ik was weg
oh ik moet gewoon even mn respect uitenquote:Op maandag 2 november 2009 16:31 schreef Klonk het volgende:
[..]
ikke wel, maak vreemdere dingen mee, client kotst, rustig opruimen en daarna lunchenidem bij volle luiers, schoonmaken, spul in de vuilnisbak, handjes wassen en daarna rustig eten. Het is maar poep, pis en kots
nou nog steeds hierquote:Op maandag 2 november 2009 16:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
oh ik moet gewoon even mn respect uiten
quote:
Nog 15 minuten en dan kijken of er nog een beetje te sporten valt met die verkoudheid van mequote:Op maandag 2 november 2009 16:30 schreef Sjowhan het volgende:
Bijna naar huisgaan tijd.
Was me een dagje wel
quote:
quote:Op maandag 2 november 2009 16:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je had makkelijk 2 minuten langer kunnen wachten. Je trein heeft toch vertraging.
quote:
Deze is ook wel handig, kun je in een oogopslag zien welke stations met vertragingen en andere problemen te maken hebben: http://www.traphic.nl/trein.aspx .quote:Op maandag 2 november 2009 16:50 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
NS.nl de site voor je problemen goed dat deze geen vertraging heeft
quote:
quote:Op maandag 2 november 2009 17:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik stop ook met werken voor vandaag!
Fantastische site Mart, thanks!quote:Op maandag 2 november 2009 16:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Deze is ook wel handig, kun je in een oogopslag zien welke stations met vertragingen en andere problemen te maken hebben: http://www.traphic.nl/trein.aspx .
Dan ben je wel een koningquote:Op maandag 2 november 2009 17:29 schreef marcb1974 het volgende:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)ine-aankondigt.dhtml
echt welquote:
Nee hoor, anders had je geweten dat de dag nog veel langer duurtquote:
Multitaskenquote:Op maandag 2 november 2009 18:20 schreef wel.o.k het volgende:
nu kinderen douchen, dan stofzuigen en misschien nog hardlopen
tja, nood gedwongen.quote:
quote:Op maandag 2 november 2009 18:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee hoor, anders had je geweten dat de dag nog veel langer duurt
beterschap dan met d'r kniequote:Op maandag 2 november 2009 18:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
tja, nood gedwongen.
vrouw haar knie is ontstoken.
dan moet manlief wat meer doen he?
Dat is liefquote:Op maandag 2 november 2009 18:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
tja, nood gedwongen.
Daarom ook 1646 ipv 1645.quote:Op maandag 2 november 2009 16:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je had makkelijk 2 minuten langer kunnen wachten. Je trein heeft toch vertraging.
ik ben ook liefquote:Op maandag 2 november 2009 18:31 schreef Nijns het volgende:
[..]
Dat is lief
ik zou het hardlopen laten zitten, je hebt je immers al rot gerend
goed.quote:Op maandag 2 november 2009 18:30 schreef Nijns het volgende:
wokje, marc, gf
goed, hoe is het met jullie?
ik zit ook net aan een bakkie werkkoffiequote:
En het is niet verkeerd voor een man om dingen in het huishouden te doenquote:Op maandag 2 november 2009 18:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
tja, nood gedwongen.
Flesquote:
Provencaalse kip met aardappeltjes en broccoli en courgette en zoquote:
klinkt lekkerquote:Op maandag 2 november 2009 19:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Provencaalse kip met aardappeltjes en broccoli en courgette en zo
Muckiequote:
*brengt bier en gaat erlangs zittenquote:
Ik jou ookquote:
de spanning stijgt per minuutquote:
coooolquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
quote:Op maandag 2 november 2009 20:11 schreef Muck het volgende:
Okee, okee....Jesus wat falend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.weet je dat ik ze daar werkelijk nog nooit heb gezien!?
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
quote:Op maandag 2 november 2009 20:11 schreef Muck het volgende:
Okee, okee....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Is toch ook zeer belangrijkquote:Op maandag 2 november 2009 20:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh nou, ik dacht dat er minstens heel wat aan de hand was
Ik snap het nietquote:
wat de helquote:Op maandag 2 november 2009 20:13 schreef Fha het volgende:
[..]
Jesus wat falend.weet je dat ik ze daar werkelijk nog nooit heb gezien!?
quote:
PWNED door Fhaquote:Op maandag 2 november 2009 20:23 schreef Muck het volgende:
[..]
wat de hel
waarom laat je me dan de groeten doen gek?!
Omdat ze jou voor aap wil zettenquote:Op maandag 2 november 2009 20:23 schreef Muck het volgende:
[..]
wat de hel
Ze zijn er echtquote:Op maandag 2 november 2009 20:13 schreef Fha het volgende:
[..]
Jesus wat falend.weet je dat ik ze daar werkelijk nog nooit heb gezien!?
WIE? WAAR?quote:
En nu weet jij er blijkbaar óók al vanquote:
Omdat er toch echt een hok is, dus ze moeten er zijn. Ik dacht misschien ontwijken ze mij wel gewoon, dus dan kon jij het voor me doen.quote:Op maandag 2 november 2009 20:23 schreef Muck het volgende:
[..]
wat de hel
quote:Op maandag 2 november 2009 20:33 schreef MPG het volgende:
Fha, ik heb mijn sinterklaasUI afgestoft.
Vanavond ga ik hem instellen en krijgen mijn bierglazen een mijter op en een handvol kruidnoten ernaast.
ik moet toch ook maar eens een feestdagen UI makenquote:Op maandag 2 november 2009 20:33 schreef MPG het volgende:
Vanavond ga ik hem instellen en krijgen mijn bierglazen een mijter op en een handvol kruidnoten ernaast.
Hihi okequote:Op maandag 2 november 2009 20:33 schreef MPG het volgende:
quote:Op maandag 2 november 2009 20:33 schreef MPG het volgende:
jortquote:
Doe mij maar gewoon een kop theequote:
ipv bierquote:
quote:
Uh, hoezo dat?quote:Op maandag 2 november 2009 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit klinkt wel een beetje als een Schin-op-Geultje
je moet zoveel mogelijk kasten deuren, drankmachines doorzoeken, en veel ruilen met de handelaars, en goed je kennis opwaarderen zodat je ook wapens kunt repareren. Het japanse zwaard is echt een aanraderquote:
Dat lukt wel, maar mijn munitie gaat echt harder dan gewenst zeg maarquote:Op maandag 2 november 2009 21:29 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
je moet zoveel mogelijk kasten deuren, drankmachines doorzoeken, en veel ruilen met de handelaars, en goed je kennis opwaarderen zodat je ook wapens kunt repareren. Het japanse zwaard is echt een aanrader
Nou gewoon. Iemand die heel veel moeite doet om ergens heen te gaan om EEN bepaalde foto te maken, dat lukt dan niet, en dat je dan later op internet hoort "Ja, ga maar terug, het kan echt"quote:
Ah zoquote:Op maandag 2 november 2009 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou gewoon. Iemand die heel veel moeite doet om ergens heen te gaan om EEN bepaalde foto te maken, dat lukt dan niet, en dat je dan later op internet hoort "Ja, ga maar terug, het kan echt"
toen ik net uit de vault kwam liep ik naar rechts en toen werd het spel gesaved, en toen kwam ik een raider tegen die het zwaard hadquote:Op maandag 2 november 2009 21:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat lukt wel, maar mijn munitie gaat echt harder dan gewenst zeg maar
Dat zwaard moet ik eens gaan zoeken dan
Af en toe even shit dumpen jaquote:Op maandag 2 november 2009 21:34 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
toen ik net uit de vault kwam liep ik naar rechts en toen werd het spel gesaved, en toen kwam ik een raider tegen die het zwaard had
edit:
niet teveel shit meenemen anders kun je niet meer rennen![]()
DAT plaatjequote:Op maandag 2 november 2009 21:40 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Zo oudIk postte dit plaatje al toen jij nog niet eens van de KSC gehoord had
Begrijp er helemaal niets van, maar ik betrap mezelf er op dat ik treinen stiekem best leuk vindquote:Op maandag 2 november 2009 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen raider, maar een hondquote:Op maandag 2 november 2009 21:38 schreef john-frusciante het volgende:
ja probeer maar, het is wel een gaaf spel, veel spanning. en lange uurtjes, ongeveer 36 uur![]()
quote:Op maandag 2 november 2009 21:44 schreef vrolijke-frits het volgende:
Begrijp er helemaal niets van, maar ik betrap mezelf er op dat ik treinen stiekem best leuk vind![]()
quote:Op maandag 2 november 2009 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou gewoon. Iemand die heel veel moeite doet om ergens heen te gaan om EEN bepaalde foto te maken, dat lukt dan niet, en dat je dan later op internet hoort "Ja, ga maar terug, het kan echt"
* JF geeft medaillequote:Op maandag 2 november 2009 21:40 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Zo oudIk postte dit plaatje al toen jij nog niet eens van de KSC gehoord had
Thx, ga ik eens doorlezenquote:Op maandag 2 november 2009 21:50 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
http://www.mahalo.com/fallout-3-walkthrough
kijk hier eens, misschien de missing link. suc6
nja er zijn ook cheats dacht ikquote:Op maandag 2 november 2009 21:50 schreef marcb1974 het volgende:
Dood weer
Dat waren een stuk of 8 raiders tegelijk
Ja, dat klopt.quote:
Immerquote:Op maandag 2 november 2009 21:56 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ook, net als ik, van die scherpe constateringen
Slaap lekker Fhaquote:
Echt waar hoor!quote:
Raar wel.quote:Op maandag 2 november 2009 21:58 schreef OA het volgende:
Ik heb een vraag die Fles, of een Limbo=MPG, vast wel kan beantwoorden...
Waarom heeft station Sittard spoor 1, 2, 3 en 20?Zoiets...
nja eenzaam wel............................... aan je opmerkingen te merken en geen klassequote:Op maandag 2 november 2009 22:04 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik weet het, eenzame klasse haast.
Ach, je raakt er best aan gewend!quote:Op maandag 2 november 2009 22:04 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik weet het, eenzame klasse haast.
Boeje, in Duitsland hebben hele kleine stationnetjes spoornummers die oplopen tot boven de 200. Je moet het zien als een nominale variabele, niet als een ordinale. Het had net zo goed spoor A, B, C kunnen zijn. Of spoor Rood, Groen, Blauw. Of spoor Jan, Kees, Dirk. Als het maar op eoa manier van elkaar te onderscheiden is.quote:Op maandag 2 november 2009 21:58 schreef OA het volgende:
Ik heb een vraag die Fles, of een Limbo, vast wel kan beantwoorden...
Waarom heeft station Sittard spoor 1, 2, 3 en 20?Zoiets...
Het is moeilijk bescheiden te blijven, als je net zo goed bent als ikquote:Op maandag 2 november 2009 22:05 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nja eenzaam wel............................... aan je opmerkingen te merken en geen klasse
truste Fhaquote:
Ok, dat snap ik. Ik vind het met name vreemd omdat het in de volgorde 20, 1, 2, 3 is...quote:Op maandag 2 november 2009 22:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Boeje, in Duitsland hebben hele kleine stationnetjes spoornummers die oplopen tot boven de 200. Je moet het zien als een nominale variabele, niet als een ordinale. Het had net zo goed spoor A, B, C kunnen zijn. Of spoor Rood, Groen, Blauw. Of spoor Jan, Kees, Dirk. Als het maar op eoa manier van elkaar te onderscheiden is.
quote:Op maandag 2 november 2009 22:07 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Het is moeilijk bescheiden te blijven, als je net zo goed bent als ik
quote:
net zo snel als jijquote:Op maandag 2 november 2009 22:10 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Damn! Wat kan jij happen zeg!
quote:Op maandag 2 november 2009 21:43 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik verwijs toch naar het plaatje, flapdrol
Mja, het is dan verleidelijk om in termen als "volgorde" te gaan denken. Waarom heeft Nijmegen een spoor 35? Waaro is dat niet spoor 1? Of spoor 11? Of spoor 100? Niemand weet hetquote:Op maandag 2 november 2009 22:08 schreef OA het volgende:
[..]
Ok, dat snap ik. Ik vind het met name vreemd omdat het in de volgorde 20, 1, 2, 3 is...
ikke niet hoor, ik ben gezellig aan het pmen en een pc aan het installen.....quote:Op maandag 2 november 2009 22:10 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
whehehequote:Op maandag 2 november 2009 22:14 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja, maar bij ons is het anders, gf
quote:Op maandag 2 november 2009 22:14 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ikke niet hoor, ik ben gezellig aan het pmen en een pc aan het installen.....
quote:Op maandag 2 november 2009 22:10 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
=========================quote:
quote:Op maandag 2 november 2009 22:10 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
quote:
Wanneer heb jij voor het laatst een post ZELF geschreven eigenlijk?quote:Op maandag 2 november 2009 22:16 schreef OA het volgende:
Altijd mooi als je kunt antwoorden met de reactie van een ander...
[..]
[..]
=========================
[..]
[..]
Hehe, ziet er wel mooi uit zo jaquote:Op maandag 2 november 2009 22:16 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Dat is inferieurquote:Op maandag 2 november 2009 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wanneer heb jij voor het laatst een post ZELF geschreven eigenlijk?
Ik dacht dat er wellicht een logische verklaring voor wasquote:Op maandag 2 november 2009 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, het is dan verleidelijk om in termen als "volgorde" te gaan denken. Waarom heeft Nijmegen een spoor 35? Waaro is dat niet spoor 1? Of spoor 11? Of spoor 100? Niemand weet het
quote:Op maandag 2 november 2009 22:16 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Blijft lastig hèquote:Op maandag 2 november 2009 22:17 schreef john-frusciante het volgende:
[quote]Op maandag 2 november 2009 22:16 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[/quote
Dat moet een ware hel geweest zijn. Ik vind het al vervelend wanneer ik langer dan 10 minuten moet wachten.quote:Op maandag 2 november 2009 22:17 schreef OA het volgende:
[..]
Ik dacht dat er wellicht een logische verklaring voor was![]()
Ik kom verder niet zo vaak op stations, dus hoe het elders is weet ik niet. Op Sittard moest ik eens 2 uur wachten en dan gaan je dingen opvallen
quote:Op maandag 2 november 2009 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wanneer heb jij voor het laatst een post ZELF geschreven eigenlijk?
quote:
Oh een haakje is weggevallenquote:
Misschien moet je het toch eens gaan proberen!quote:Op maandag 2 november 2009 22:21 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Oh een haakje is weggevallen
nu kan ik niet meer slapen
quote:Op maandag 2 november 2009 22:17 schreef OA het volgende:
[..]
Ik dacht dat er wellicht een logische verklaring voor was![]()
Ik kom verder niet zo vaak op stations, dus hoe het elders is weet ik niet. Op Sittard moest ik eens 2 uur wachten en dan gaan je dingen opvallen
quote:Op maandag 2 november 2009 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik weet dat het voor jou bedtijd is, maar wij echte mannen gaan nog lang niet slapenquote:Op maandag 2 november 2009 22:22 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Misschien moet je het toch eens gaan proberen!
Oh, want mannelijkheid ligt in het feit dat je laat kunt gaan slapenquote:Op maandag 2 november 2009 22:24 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Ik weet dat het voor jou bedtijd is, maar wij echte mannen gaan nog lang niet slapen
Nee dat ligt aan hele andere dingen, maar het is niet erg dat jij dat niet weetquote:Op maandag 2 november 2009 22:24 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Oh, want mannelijkheid ligt in het feit dat je laat kunt gaan slapen
stel je voorquote:Op maandag 2 november 2009 22:27 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Nee dat ligt aan hele andere dingen, maar het is niet erg dat jij dat niet weet
Ik kan trouwens niet lang meer happen, want mijn vrouwtje wil naar huis.
Niet dat je me ineens gaat missen, dat zou pas erg zijn
Dan weet je zeker ook wel wat Sittard gemeen heeft met Amersfoort en Roosendaalquote:Op maandag 2 november 2009 22:17 schreef OA het volgende:
Op Sittard moest ik eens 2 uur wachten en dan gaan je dingen opvallen
Gelukkig maar, ga ik me daar ook geen zorgen over maken!quote:Op maandag 2 november 2009 22:27 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Nee dat ligt aan hele andere dingen, maar het is niet erg dat jij dat niet weet
Niet vergeten die ijzeren bal los te maken voor je in de auto stapt hè, scheelt brandstofquote:Ik kan trouwens niet lang meer happen, want mijn vrouwtje wil naar huis.
Nee joh, dat zou gewoonweg vreemd worden.quote:Niet dat je me ineens gaat missen, dat zou pas erg zijn
quote:Op maandag 2 november 2009 22:31 schreef john-frusciante het volgende:
Ik ben er vandoor, Ladylike wil me nog verwennen
Later
Ccl en TMIquote:Op maandag 2 november 2009 22:31 schreef john-frusciante het volgende:
Ik ben er vandoor, Ladylike wil me nog verwennen
Later
Edit: die ijzeren bal heb ik al 10 jaar geleden losgereden![]()
Toen was jij nog in de puberteit, dus lul niet over relaties
Euhm, nee.. op beide stations ben ik nog nooit geweest/uitgestaptquote:Op maandag 2 november 2009 22:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan weet je zeker ook wel wat Sittard gemeen heeft met Amersfoort en Roosendaal
En zo ja, kun je me dan uitleggen waarom dat is zoals het is?
Oh ja, zo spreekt "de jeugd" tegenwoordigquote:
Jullie zijn op dreefquote:
Kom es in Grunn Jonge!quote:Op maandag 2 november 2009 22:34 schreef OA het volgende:
[..]
Euhm, nee.. op beide stations ben ik nog nooit geweest/uitgestapt
Dan is het hoogst genummerde waarschijnlijk een kopspoor, opzij van de doorgaande sporen ligt. Dezelfde situatie tref je aan in Nijmegen: spoor 1,3,4 en 35quote:Op maandag 2 november 2009 22:08 schreef OA het volgende:
[..]
Ok, dat snap ik. Ik vind het met name vreemd omdat het in de volgorde 20, 1, 2, 3 is...
Op alle drie stations staat, tenminste altijd als ik er komquote:Op maandag 2 november 2009 22:34 schreef OA het volgende:
[..]
Euhm, nee.. op beide stations ben ik nog nooit geweest/uitgestapt
Laatst ergens gezien, geen idee of het van 'de jeugd' kwam eigenlijk, maar goed dat je het ter sprake brengt.quote:Op maandag 2 november 2009 22:35 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Oh ja, zo spreekt "de jeugd" tegenwoordig
en als dat al TMI is...
Flitscontroles?quote:Op maandag 2 november 2009 22:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Op alle drie stations staat, tenminste altijd als ik er komeen politiebusje op het perron. Waarom? Niemand weet het
hebbn jullie daar 35 sporen? wij maar 7quote:Op maandag 2 november 2009 22:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan is het hoogst genummerde waarschijnlijk een kopspoor, opzij van de doorgaande sporen ligt. Dezelfde situatie tref je aan in Nijmegen: spoor 1,3,4 en 35
Keurigquote:Op maandag 2 november 2009 22:38 schreef DaMart het volgende:
Zo, missie geslaagd.
De Slinger van Foucault van Umberto Eco is uitgelezen!
Wij hebben er maar twee... al hadden we er ooit 6, maar die overige 4 zijn nu voor spoorzoekers.quote:Op maandag 2 november 2009 22:38 schreef FFSletop het volgende:
[..]
hebbn jullie daar 35 sporen? wij maar 7
Nou opa, vertel eens danquote:Op maandag 2 november 2009 22:35 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Oh ja, zo spreekt "de jeugd" tegenwoordig
Ik ben nog nooit in die hele provincie geweestquote:
Klopt.quote:Op maandag 2 november 2009 22:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan is het hoogst genummerde waarschijnlijk een kopspoor, opzij van de doorgaande sporen ligt.
quote:Op maandag 2 november 2009 22:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Op alle drie stations staat, tenminste altijd als ik er komeen politiebusje op het perron. Waarom? Niemand weet het
Thanx, het is moeilijk om bescheiden te blijven als je zo verstandig bent als ikquote:Op maandag 2 november 2009 22:37 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Laatst ergens gezien, geen idee of het van 'de jeugd' kwam eigenlijk, maar goed dat je het ter sprake brengt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |