sorryquote:Op maandag 2 november 2009 16:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
verpest de garp nou niet
Wel.o.k speelt ook mee dat we geile mails sturen enzo
bestaan die?quote:Op maandag 2 november 2009 16:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je hebt hopelijk toch geen geur telefoon
hij ook alquote:Op maandag 2 november 2009 16:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
verpest de garp grap nou niet
Wel.o.k speelt ook mee dat we geile mails sturen enzo
Zolang klonk er maar geen heeftquote:Op maandag 2 november 2009 16:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je hebt hopelijk toch geen geur telefoon
oh fuck, nu weet iedereen dat het niet zo isquote:
kook ze / smakelijk enzoquote:Op maandag 2 november 2009 16:29 schreef Klonk het volgende:
als je een telefoon een paar uur in een drol plant heb je geurtelefoon
zo, nu ga ik koken
dat je aan eten durft te denken na dit gesprekquote:Op maandag 2 november 2009 16:29 schreef Klonk het volgende:
als je een telefoon een paar uur in een drol plant heb je geurtelefoon
zo, nu ga ik koken
kloptquote:
ze weten niet dat wij dat ook maar doen alsofquote:Op maandag 2 november 2009 16:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
oh fuck, nu weet iedereen dat het niet zo is
hij maakt geen browniesquote:Op maandag 2 november 2009 16:30 schreef FFSletop het volgende:
[..]
dat je aan eten durft te denken na dit gesprek
Huuuh deden jullie alsof? (domme stem)quote:Op maandag 2 november 2009 16:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
klopt
[..]
ze weten niet dat wij dat ook maar doen alsof
ikke wel, maak vreemdere dingen mee, client kotst, rustig opruimen en daarna lunchenquote:Op maandag 2 november 2009 16:30 schreef FFSletop het volgende:
[..]
dat je aan eten durft te denken na dit gesprek
WAS ja.quote:Op maandag 2 november 2009 16:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hij maakt geen brownies
oh ik was weg
kssstttt naar huis ga schijtenquote:Op maandag 2 november 2009 16:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hij maakt geen brownies
oh ik was weg
oh ik moet gewoon even mn respect uitenquote:Op maandag 2 november 2009 16:31 schreef Klonk het volgende:
[..]
ikke wel, maak vreemdere dingen mee, client kotst, rustig opruimen en daarna lunchenidem bij volle luiers, schoonmaken, spul in de vuilnisbak, handjes wassen en daarna rustig eten. Het is maar poep, pis en kots
nou nog steeds hierquote:Op maandag 2 november 2009 16:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
oh ik moet gewoon even mn respect uiten
quote:
Nog 15 minuten en dan kijken of er nog een beetje te sporten valt met die verkoudheid van mequote:Op maandag 2 november 2009 16:30 schreef Sjowhan het volgende:
Bijna naar huisgaan tijd.
Was me een dagje wel
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |