bestaan die?quote:Op maandag 2 november 2009 16:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je hebt hopelijk toch geen geur telefoon
hij ook alquote:Op maandag 2 november 2009 16:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
verpest de garp grap nou niet
Wel.o.k speelt ook mee dat we geile mails sturen enzo
Zolang klonk er maar geen heeftquote:Op maandag 2 november 2009 16:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je hebt hopelijk toch geen geur telefoon
oh fuck, nu weet iedereen dat het niet zo isquote:
kook ze / smakelijk enzoquote:Op maandag 2 november 2009 16:29 schreef Klonk het volgende:
als je een telefoon een paar uur in een drol plant heb je geurtelefoon
zo, nu ga ik koken
dat je aan eten durft te denken na dit gesprekquote:Op maandag 2 november 2009 16:29 schreef Klonk het volgende:
als je een telefoon een paar uur in een drol plant heb je geurtelefoon
zo, nu ga ik koken
kloptquote:
ze weten niet dat wij dat ook maar doen alsofquote:Op maandag 2 november 2009 16:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
oh fuck, nu weet iedereen dat het niet zo is
hij maakt geen browniesquote:Op maandag 2 november 2009 16:30 schreef FFSletop het volgende:
[..]
dat je aan eten durft te denken na dit gesprek
Huuuh deden jullie alsof? (domme stem)quote:Op maandag 2 november 2009 16:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
klopt
[..]
ze weten niet dat wij dat ook maar doen alsof
ikke wel, maak vreemdere dingen mee, client kotst, rustig opruimen en daarna lunchenquote:Op maandag 2 november 2009 16:30 schreef FFSletop het volgende:
[..]
dat je aan eten durft te denken na dit gesprek
WAS ja.quote:Op maandag 2 november 2009 16:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hij maakt geen brownies
oh ik was weg
kssstttt naar huis ga schijtenquote:Op maandag 2 november 2009 16:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hij maakt geen brownies
oh ik was weg
oh ik moet gewoon even mn respect uitenquote:Op maandag 2 november 2009 16:31 schreef Klonk het volgende:
[..]
ikke wel, maak vreemdere dingen mee, client kotst, rustig opruimen en daarna lunchenidem bij volle luiers, schoonmaken, spul in de vuilnisbak, handjes wassen en daarna rustig eten. Het is maar poep, pis en kots
nou nog steeds hierquote:Op maandag 2 november 2009 16:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
oh ik moet gewoon even mn respect uiten
quote:
Nog 15 minuten en dan kijken of er nog een beetje te sporten valt met die verkoudheid van mequote:Op maandag 2 november 2009 16:30 schreef Sjowhan het volgende:
Bijna naar huisgaan tijd.
Was me een dagje wel
quote:
quote:Op maandag 2 november 2009 16:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je had makkelijk 2 minuten langer kunnen wachten. Je trein heeft toch vertraging.
quote:
Deze is ook wel handig, kun je in een oogopslag zien welke stations met vertragingen en andere problemen te maken hebben: http://www.traphic.nl/trein.aspx .quote:Op maandag 2 november 2009 16:50 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
NS.nl de site voor je problemen goed dat deze geen vertraging heeft
quote:
quote:Op maandag 2 november 2009 17:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik stop ook met werken voor vandaag!
Fantastische site Mart, thanks!quote:Op maandag 2 november 2009 16:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Deze is ook wel handig, kun je in een oogopslag zien welke stations met vertragingen en andere problemen te maken hebben: http://www.traphic.nl/trein.aspx .
Dan ben je wel een koningquote:Op maandag 2 november 2009 17:29 schreef marcb1974 het volgende:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)ine-aankondigt.dhtml
echt welquote:
Nee hoor, anders had je geweten dat de dag nog veel langer duurtquote:
Multitaskenquote:Op maandag 2 november 2009 18:20 schreef wel.o.k het volgende:
nu kinderen douchen, dan stofzuigen en misschien nog hardlopen
tja, nood gedwongen.quote:
quote:Op maandag 2 november 2009 18:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee hoor, anders had je geweten dat de dag nog veel langer duurt
beterschap dan met d'r kniequote:Op maandag 2 november 2009 18:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
tja, nood gedwongen.
vrouw haar knie is ontstoken.
dan moet manlief wat meer doen he?
Dat is liefquote:Op maandag 2 november 2009 18:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
tja, nood gedwongen.
Daarom ook 1646 ipv 1645.quote:Op maandag 2 november 2009 16:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je had makkelijk 2 minuten langer kunnen wachten. Je trein heeft toch vertraging.
ik ben ook liefquote:Op maandag 2 november 2009 18:31 schreef Nijns het volgende:
[..]
Dat is lief
ik zou het hardlopen laten zitten, je hebt je immers al rot gerend
goed.quote:Op maandag 2 november 2009 18:30 schreef Nijns het volgende:
wokje, marc, gf
goed, hoe is het met jullie?
ik zit ook net aan een bakkie werkkoffiequote:
En het is niet verkeerd voor een man om dingen in het huishouden te doenquote:Op maandag 2 november 2009 18:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
tja, nood gedwongen.
Flesquote:
Provencaalse kip met aardappeltjes en broccoli en courgette en zoquote:
klinkt lekkerquote:Op maandag 2 november 2009 19:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Provencaalse kip met aardappeltjes en broccoli en courgette en zo
Muckiequote:
*brengt bier en gaat erlangs zittenquote:
Ik jou ookquote:
de spanning stijgt per minuutquote:
coooolquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
quote:Op maandag 2 november 2009 20:11 schreef Muck het volgende:
Okee, okee....Jesus wat falend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.weet je dat ik ze daar werkelijk nog nooit heb gezien!?
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
quote:Op maandag 2 november 2009 20:11 schreef Muck het volgende:
Okee, okee....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Is toch ook zeer belangrijkquote:Op maandag 2 november 2009 20:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh nou, ik dacht dat er minstens heel wat aan de hand was
Ik snap het nietquote:
wat de helquote:Op maandag 2 november 2009 20:13 schreef Fha het volgende:
[..]
Jesus wat falend.weet je dat ik ze daar werkelijk nog nooit heb gezien!?
quote:
PWNED door Fhaquote:Op maandag 2 november 2009 20:23 schreef Muck het volgende:
[..]
wat de hel
waarom laat je me dan de groeten doen gek?!
Omdat ze jou voor aap wil zettenquote:Op maandag 2 november 2009 20:23 schreef Muck het volgende:
[..]
wat de hel
Ze zijn er echtquote:Op maandag 2 november 2009 20:13 schreef Fha het volgende:
[..]
Jesus wat falend.weet je dat ik ze daar werkelijk nog nooit heb gezien!?
WIE? WAAR?quote:
En nu weet jij er blijkbaar óók al vanquote:
Omdat er toch echt een hok is, dus ze moeten er zijn. Ik dacht misschien ontwijken ze mij wel gewoon, dus dan kon jij het voor me doen.quote:Op maandag 2 november 2009 20:23 schreef Muck het volgende:
[..]
wat de hel
quote:Op maandag 2 november 2009 20:33 schreef MPG het volgende:
Fha, ik heb mijn sinterklaasUI afgestoft.
Vanavond ga ik hem instellen en krijgen mijn bierglazen een mijter op en een handvol kruidnoten ernaast.
ik moet toch ook maar eens een feestdagen UI makenquote:Op maandag 2 november 2009 20:33 schreef MPG het volgende:
Vanavond ga ik hem instellen en krijgen mijn bierglazen een mijter op en een handvol kruidnoten ernaast.
Hihi okequote:Op maandag 2 november 2009 20:33 schreef MPG het volgende:
quote:Op maandag 2 november 2009 20:33 schreef MPG het volgende:
jortquote:
Doe mij maar gewoon een kop theequote:
ipv bierquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |