quote:Op maandag 2 november 2009 15:27 schreef Klonk het volgende:
ibtl
whehehequote:
quote:
Daar had ik vrijdag last van, maar dan tussen Haarlem en Leiden. En ik heb de afspraak gemaakt dat treinvertragingen voor rekening van mijn werkgever zijn en dus als werktijd gelden.quote:Op maandag 2 november 2009 15:32 schreef BrandX het volgende:
eensch met TT
Ik zit nog wel ff opgesloten op kantoor, en zal sloten met koffie nodig hebben
Doordat er vanmorgen iemand voor de trein is gesprongen hier in zoetermeer kwam ik veel later aan op kantoor. Ergo: langer doorwerken.
En waarom het treinverkeer stilleggen? Gewoon doorrijden, merkt die persoon die ervoor sprong toch niks meer vanquote:Op maandag 2 november 2009 15:34 schreef Klonk het volgende:
Aandachtshoeren zijn het als je voor de trein springt, wees dan stoer en snij lekker je polsen door ofzo..
Slaap lekkerquote:Op maandag 2 november 2009 15:34 schreef indahnesia.com het volgende:
Een kwartiertje geleden gemaakt hier op een kraakheldere tropische avond met volle maan.
[ afbeelding ]
Fijne nacht!
Eensquote:Op maandag 2 november 2009 15:34 schreef Klonk het volgende:
Aandachtshoeren zijn het als je voor de trein springt, wees dan stoer en snij lekker je polsen door ofzo..
quote:Op maandag 2 november 2009 15:26 schreef DaMart het volgende:
Ter ere van Muck deze post!
dat is pas TOFquote:Op maandag 2 november 2009 15:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daar had ik vrijdag last van, maar dan tussen Haarlem en Leiden. En ik heb de afspraak gemaakt dat treinvertragingen voor rekening van mijn werkgever zijn en dus als werktijd gelden.
Eensquote:Op maandag 2 november 2009 15:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
En waarom het treinverkeer stilleggen? Gewoon doorrijden, merkt die persoon die ervoor sprong toch niks meer van.
of pak een touw en hang je zelf op in je huiskamerquote:Op maandag 2 november 2009 15:34 schreef Klonk het volgende:
gewoon met rooie treinen gaan rijden, vallen de bloedvlekken ook niet meer zo opquote:Op maandag 2 november 2009 15:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
En waarom het treinverkeer stilleggen? Gewoon doorrijden, merkt die persoon die ervoor sprong toch niks meer van.
zoiets jaquote:Op maandag 2 november 2009 15:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
of pak een touw en hang je zelf op in je huiskamer
Dat hebben ze ooit eens gedaan, heel lang geledenquote:Op maandag 2 november 2009 15:36 schreef Klonk het volgende:
[..]
gewoon met rooie treinen gaan rijden, vallen de bloedvlekken ook niet meer zo op
bij ons 1 in de buurt die deed het in de schuur.quote:Op maandag 2 november 2009 15:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
of pak een touw en hang je zelf op in je huiskamer
dat is erg slimquote:Op maandag 2 november 2009 15:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daar had ik vrijdag last van, maar dan tussen Haarlem en Leiden. En ik heb de afspraak gemaakt dat treinvertragingen voor rekening van mijn werkgever zijn en dus als werktijd gelden.
Mijn moeder had haar strop op de zolder hangen na een foute gedachtequote:Op maandag 2 november 2009 15:37 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
bij ons 1 in de buurt die deed het in de schuur.
de volgende ochten komt haar zoon de schuur in om zijn fiets te pakken.....
niet tof.
quote:Op maandag 2 november 2009 15:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat hebben ze ooit eens gedaan, heel lang geleden.
En nog steeds rijden er trouwens rode treinen rond, met name goederenlocomotieven...
fles, je kennis is gewenst.quote:Op maandag 2 november 2009 15:38 schreef Klonk het volgende:
toen hadden de treinen nog toepasselijke namen, als de rode engel (of was dat nu een blauwe engel ?)
quote:Op maandag 2 november 2009 15:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat hebben ze ooit eens gedaan, heel lang geleden.
En nog steeds rijden er trouwens rode treinen rond, met name goederenlocomotieven...
Bedrijf verhuisde en toen ging ik van 30 minuten fietsen naar 1,5 met fiets of auto en trein voor een enkele reis. En dus vond ik dit wel een goede afspraak om te makenquote:Op maandag 2 november 2009 15:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat is erg slim
die regeling had ik met ABN Amro ook
mja maastricht-eindhoven is ook een stukje.. die tijd wilde ik niet voor mn eigen rekening nemen
uit ervaring kan ik meedelen dat mensen die te vaak ermee dreigen (en hun fam.) niet meer serieus genomen wordenquote:Op maandag 2 november 2009 15:40 schreef Klonk het volgende:
Ik moet zeggen dat ik vaker van een zelfmoord hoor van een client, doet me eigenlijk weinig, wachtlijstverkorting...
quote:Op maandag 2 november 2009 15:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
fles, je kennis is gewenst.
linkjes en jaartallen svp
Stukje inderdaad, uurtje? Ik ga binnenkort weer eens treinen hier, een uur of 8 is het eerste stuk, dan nog eens 8 uur voor het tweede stuk enkele dagen later en dan weer terug naar Jakarta, uurtje of 14.... Probeer overdag te reizen voor de foto's op de stations.quote:Op maandag 2 november 2009 15:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat is erg slim
die regeling had ik met ABN Amro ook
mja maastricht-eindhoven is ook een stukje.. die tijd wilde ik niet voor mn eigen rekening nemen
slim!quote:Op maandag 2 november 2009 15:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bedrijf verhuisde en toen ging ik van 30 minuten fietsen naar 1,5 met fiets of auto en trein voor een enkele reis. En dus vond ik dit wel een goede afspraak om te maken.
meestal roep om aandacht.quote:Op maandag 2 november 2009 15:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
uit ervaring kan ik meedelen dat mensen die te vaak ermee dreigen (en hun fam.) niet meer serieus genomen worden
treinen is wel relaxed, aangezien je dingen kan doen (lopen, lezen enzo)quote:Op maandag 2 november 2009 15:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Stukje inderdaad, uurtje? Ik ga binnenkort weer eens treinen hier, een uur of 8 is het eerste stuk, dan nog eens 8 uur voor het tweede stuk enkele dagen later en dan weer terug naar Jakarta, uurtje of 14.... Probeer overdag te reizen voor de foto's op de stations.
Ja als hij er ECHT zat van was. dan doet hij het maar meteenquote:Op maandag 2 november 2009 15:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
uit ervaring kan ik meedelen dat mensen die te vaak ermee dreigen (en hun fam.) niet meer serieus genomen worden
Dit zijn Indonesische treinen, dus dat wordt lopen of zitten.. veel meer kun je niet doen door het slechte traject en de niet onderhouden treinstellen. Enfin, foto's komen binnen twee weken, vertrek als het goed is rond de 10e.. maar zou zomaar een weekje later kunnen worden.quote:Op maandag 2 november 2009 15:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
treinen is wel relaxed, aangezien je dingen kan doen (lopen, lezen enzo)
dat is de NS vergelijking van 10 min vertraging ?quote:Op maandag 2 november 2009 15:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dit zijn Indonesische treinen, dus dat wordt lopen of zitten.. veel meer kun je niet doen door het slechte traject en de niet onderhouden treinstellen. Enfin, foto's komen binnen twee weken, vertrek als het goed is rond de 10e.. maar zou zomaar een weekje later kunnen worden.
lezen kan ook in de auto hoor.quote:Op maandag 2 november 2009 15:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
treinen is wel relaxed, aangezien je dingen kan doen (lopen, lezen enzo)
dat helaas averechts werktquote:
Vertrek lukt over het algemeen nog wel, alleen aankomst door ontsporing, diefstal van stukken rails, kabels voor wissels e.d. is een iets groter probleem.quote:Op maandag 2 november 2009 15:44 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
dat is de NS vergelijking van 10 min vertraging ?
ik wist wel van koperdieven maar een wisseldief is nieuw voor mij.quote:Op maandag 2 november 2009 15:46 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Vertrek lukt over het algemeen nog wel, alleen aankomst door ontsporing, diefstal van stukken rails, kabels voor wissels e.d. is een iets groter probleem.
Enfin, slapen
Diefstal van rails?quote:Op maandag 2 november 2009 15:46 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Vertrek lukt over het algemeen nog wel, alleen aankomst door ontsporing, diefstal van stukken rails, kabels voor wissels e.d. is een iets groter probleem.
Enfin, slapen
maar dat was dus geen dreigen.quote:Op maandag 2 november 2009 15:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat helaas averechts werkt
Riagg reageerde niet meer enzo.. zelfs na een bijna succesvolle poging was het nog moeilijk om haar gedwongen te laten opnemen.
Gelukkig heeft mijn zus een rechter weten te overtuigen dat 2 weken toch wel nodig was
Och, toen mijn moeder voor de derde keer kanker kreeg, was haar keuze om niet meer bestraald te worden erg begrijpelijk en toen was het ook zo gebeurd
ijzer levert veel opquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |