ipv bierquote:
quote:
quote:
Uh, hoezo dat?quote:Op maandag 2 november 2009 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit klinkt wel een beetje als een Schin-op-Geultje
je moet zoveel mogelijk kasten deuren, drankmachines doorzoeken, en veel ruilen met de handelaars, en goed je kennis opwaarderen zodat je ook wapens kunt repareren. Het japanse zwaard is echt een aanraderquote:
Dat lukt wel, maar mijn munitie gaat echt harder dan gewenst zeg maarquote:Op maandag 2 november 2009 21:29 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
je moet zoveel mogelijk kasten deuren, drankmachines doorzoeken, en veel ruilen met de handelaars, en goed je kennis opwaarderen zodat je ook wapens kunt repareren. Het japanse zwaard is echt een aanrader
Nou gewoon. Iemand die heel veel moeite doet om ergens heen te gaan om EEN bepaalde foto te maken, dat lukt dan niet, en dat je dan later op internet hoort "Ja, ga maar terug, het kan echt"quote:
Ah zoquote:Op maandag 2 november 2009 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou gewoon. Iemand die heel veel moeite doet om ergens heen te gaan om EEN bepaalde foto te maken, dat lukt dan niet, en dat je dan later op internet hoort "Ja, ga maar terug, het kan echt"
toen ik net uit de vault kwam liep ik naar rechts en toen werd het spel gesaved, en toen kwam ik een raider tegen die het zwaard hadquote:Op maandag 2 november 2009 21:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat lukt wel, maar mijn munitie gaat echt harder dan gewenst zeg maar
Dat zwaard moet ik eens gaan zoeken dan
Af en toe even shit dumpen jaquote:Op maandag 2 november 2009 21:34 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
toen ik net uit de vault kwam liep ik naar rechts en toen werd het spel gesaved, en toen kwam ik een raider tegen die het zwaard had
edit:
niet teveel shit meenemen anders kun je niet meer rennen![]()
DAT plaatjequote:Op maandag 2 november 2009 21:40 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Zo oudIk postte dit plaatje al toen jij nog niet eens van de KSC gehoord had
Begrijp er helemaal niets van, maar ik betrap mezelf er op dat ik treinen stiekem best leuk vindquote:Op maandag 2 november 2009 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit klinkt wel een beetje als een Schin-op-Geultje
Geen raider, maar een hondquote:Op maandag 2 november 2009 21:38 schreef john-frusciante het volgende:
ja probeer maar, het is wel een gaaf spel, veel spanning. en lange uurtjes, ongeveer 36 uur![]()
quote:Op maandag 2 november 2009 21:44 schreef vrolijke-frits het volgende:
Begrijp er helemaal niets van, maar ik betrap mezelf er op dat ik treinen stiekem best leuk vind![]()
quote:Op maandag 2 november 2009 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou gewoon. Iemand die heel veel moeite doet om ergens heen te gaan om EEN bepaalde foto te maken, dat lukt dan niet, en dat je dan later op internet hoort "Ja, ga maar terug, het kan echt"
* JF geeft medaillequote:Op maandag 2 november 2009 21:40 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Zo oudIk postte dit plaatje al toen jij nog niet eens van de KSC gehoord had
Thx, ga ik eens doorlezenquote:Op maandag 2 november 2009 21:50 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
http://www.mahalo.com/fallout-3-walkthrough
kijk hier eens, misschien de missing link. suc6
nja er zijn ook cheats dacht ikquote:Op maandag 2 november 2009 21:50 schreef marcb1974 het volgende:
Dood weer
Dat waren een stuk of 8 raiders tegelijk
Ja, dat klopt.quote:
Immerquote:Op maandag 2 november 2009 21:56 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ook, net als ik, van die scherpe constateringen
Slaap lekker Fhaquote:
Echt waar hoor!quote:
Raar wel.quote:Op maandag 2 november 2009 21:58 schreef OA het volgende:
Ik heb een vraag die Fles, of een Limbo=MPG, vast wel kan beantwoorden...
Waarom heeft station Sittard spoor 1, 2, 3 en 20?Zoiets...
nja eenzaam wel............................... aan je opmerkingen te merken en geen klassequote:Op maandag 2 november 2009 22:04 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik weet het, eenzame klasse haast.
Ach, je raakt er best aan gewend!quote:Op maandag 2 november 2009 22:04 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik weet het, eenzame klasse haast.
Boeje, in Duitsland hebben hele kleine stationnetjes spoornummers die oplopen tot boven de 200. Je moet het zien als een nominale variabele, niet als een ordinale. Het had net zo goed spoor A, B, C kunnen zijn. Of spoor Rood, Groen, Blauw. Of spoor Jan, Kees, Dirk. Als het maar op eoa manier van elkaar te onderscheiden is.quote:Op maandag 2 november 2009 21:58 schreef OA het volgende:
Ik heb een vraag die Fles, of een Limbo, vast wel kan beantwoorden...
Waarom heeft station Sittard spoor 1, 2, 3 en 20?Zoiets...
Het is moeilijk bescheiden te blijven, als je net zo goed bent als ikquote:Op maandag 2 november 2009 22:05 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nja eenzaam wel............................... aan je opmerkingen te merken en geen klasse
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |