quote:
Uh, hoezo dat?quote:Op maandag 2 november 2009 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit klinkt wel een beetje als een Schin-op-Geultje
je moet zoveel mogelijk kasten deuren, drankmachines doorzoeken, en veel ruilen met de handelaars, en goed je kennis opwaarderen zodat je ook wapens kunt repareren. Het japanse zwaard is echt een aanraderquote:
Dat lukt wel, maar mijn munitie gaat echt harder dan gewenst zeg maarquote:Op maandag 2 november 2009 21:29 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
je moet zoveel mogelijk kasten deuren, drankmachines doorzoeken, en veel ruilen met de handelaars, en goed je kennis opwaarderen zodat je ook wapens kunt repareren. Het japanse zwaard is echt een aanrader
Nou gewoon. Iemand die heel veel moeite doet om ergens heen te gaan om EEN bepaalde foto te maken, dat lukt dan niet, en dat je dan later op internet hoort "Ja, ga maar terug, het kan echt"quote:
Ah zoquote:Op maandag 2 november 2009 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou gewoon. Iemand die heel veel moeite doet om ergens heen te gaan om EEN bepaalde foto te maken, dat lukt dan niet, en dat je dan later op internet hoort "Ja, ga maar terug, het kan echt"
toen ik net uit de vault kwam liep ik naar rechts en toen werd het spel gesaved, en toen kwam ik een raider tegen die het zwaard hadquote:Op maandag 2 november 2009 21:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat lukt wel, maar mijn munitie gaat echt harder dan gewenst zeg maar
Dat zwaard moet ik eens gaan zoeken dan
Af en toe even shit dumpen jaquote:Op maandag 2 november 2009 21:34 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
toen ik net uit de vault kwam liep ik naar rechts en toen werd het spel gesaved, en toen kwam ik een raider tegen die het zwaard had
edit:
niet teveel shit meenemen anders kun je niet meer rennen![]()
DAT plaatjequote:Op maandag 2 november 2009 21:40 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Zo oudIk postte dit plaatje al toen jij nog niet eens van de KSC gehoord had
Begrijp er helemaal niets van, maar ik betrap mezelf er op dat ik treinen stiekem best leuk vindquote:Op maandag 2 november 2009 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen raider, maar een hondquote:Op maandag 2 november 2009 21:38 schreef john-frusciante het volgende:
ja probeer maar, het is wel een gaaf spel, veel spanning. en lange uurtjes, ongeveer 36 uur![]()
quote:Op maandag 2 november 2009 21:44 schreef vrolijke-frits het volgende:
Begrijp er helemaal niets van, maar ik betrap mezelf er op dat ik treinen stiekem best leuk vind![]()
quote:Op maandag 2 november 2009 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou gewoon. Iemand die heel veel moeite doet om ergens heen te gaan om EEN bepaalde foto te maken, dat lukt dan niet, en dat je dan later op internet hoort "Ja, ga maar terug, het kan echt"
* JF geeft medaillequote:Op maandag 2 november 2009 21:40 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Zo oudIk postte dit plaatje al toen jij nog niet eens van de KSC gehoord had
Thx, ga ik eens doorlezenquote:Op maandag 2 november 2009 21:50 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
http://www.mahalo.com/fallout-3-walkthrough
kijk hier eens, misschien de missing link. suc6
nja er zijn ook cheats dacht ikquote:Op maandag 2 november 2009 21:50 schreef marcb1974 het volgende:
Dood weer
Dat waren een stuk of 8 raiders tegelijk
Ja, dat klopt.quote:
Immerquote:Op maandag 2 november 2009 21:56 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ook, net als ik, van die scherpe constateringen
Slaap lekker Fhaquote:
Echt waar hoor!quote:
Raar wel.quote:Op maandag 2 november 2009 21:58 schreef OA het volgende:
Ik heb een vraag die Fles, of een Limbo=MPG, vast wel kan beantwoorden...
Waarom heeft station Sittard spoor 1, 2, 3 en 20?Zoiets...
nja eenzaam wel............................... aan je opmerkingen te merken en geen klassequote:Op maandag 2 november 2009 22:04 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik weet het, eenzame klasse haast.
Ach, je raakt er best aan gewend!quote:Op maandag 2 november 2009 22:04 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik weet het, eenzame klasse haast.
Boeje, in Duitsland hebben hele kleine stationnetjes spoornummers die oplopen tot boven de 200. Je moet het zien als een nominale variabele, niet als een ordinale. Het had net zo goed spoor A, B, C kunnen zijn. Of spoor Rood, Groen, Blauw. Of spoor Jan, Kees, Dirk. Als het maar op eoa manier van elkaar te onderscheiden is.quote:Op maandag 2 november 2009 21:58 schreef OA het volgende:
Ik heb een vraag die Fles, of een Limbo, vast wel kan beantwoorden...
Waarom heeft station Sittard spoor 1, 2, 3 en 20?Zoiets...
Het is moeilijk bescheiden te blijven, als je net zo goed bent als ikquote:Op maandag 2 november 2009 22:05 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nja eenzaam wel............................... aan je opmerkingen te merken en geen klasse
truste Fhaquote:
Ok, dat snap ik. Ik vind het met name vreemd omdat het in de volgorde 20, 1, 2, 3 is...quote:Op maandag 2 november 2009 22:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Boeje, in Duitsland hebben hele kleine stationnetjes spoornummers die oplopen tot boven de 200. Je moet het zien als een nominale variabele, niet als een ordinale. Het had net zo goed spoor A, B, C kunnen zijn. Of spoor Rood, Groen, Blauw. Of spoor Jan, Kees, Dirk. Als het maar op eoa manier van elkaar te onderscheiden is.
quote:Op maandag 2 november 2009 22:07 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Het is moeilijk bescheiden te blijven, als je net zo goed bent als ik
quote:
net zo snel als jijquote:Op maandag 2 november 2009 22:10 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Damn! Wat kan jij happen zeg!
quote:Op maandag 2 november 2009 21:43 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik verwijs toch naar het plaatje, flapdrol
Mja, het is dan verleidelijk om in termen als "volgorde" te gaan denken. Waarom heeft Nijmegen een spoor 35? Waaro is dat niet spoor 1? Of spoor 11? Of spoor 100? Niemand weet hetquote:Op maandag 2 november 2009 22:08 schreef OA het volgende:
[..]
Ok, dat snap ik. Ik vind het met name vreemd omdat het in de volgorde 20, 1, 2, 3 is...
ikke niet hoor, ik ben gezellig aan het pmen en een pc aan het installen.....quote:Op maandag 2 november 2009 22:10 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
whehehequote:Op maandag 2 november 2009 22:14 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja, maar bij ons is het anders, gf
quote:Op maandag 2 november 2009 22:14 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ikke niet hoor, ik ben gezellig aan het pmen en een pc aan het installen.....
quote:Op maandag 2 november 2009 22:10 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
=========================quote:
quote:Op maandag 2 november 2009 22:10 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
quote:
Wanneer heb jij voor het laatst een post ZELF geschreven eigenlijk?quote:Op maandag 2 november 2009 22:16 schreef OA het volgende:
Altijd mooi als je kunt antwoorden met de reactie van een ander...
[..]
[..]
=========================
[..]
[..]
Hehe, ziet er wel mooi uit zo jaquote:Op maandag 2 november 2009 22:16 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Dat is inferieurquote:Op maandag 2 november 2009 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wanneer heb jij voor het laatst een post ZELF geschreven eigenlijk?
Ik dacht dat er wellicht een logische verklaring voor wasquote:Op maandag 2 november 2009 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, het is dan verleidelijk om in termen als "volgorde" te gaan denken. Waarom heeft Nijmegen een spoor 35? Waaro is dat niet spoor 1? Of spoor 11? Of spoor 100? Niemand weet het
quote:Op maandag 2 november 2009 22:16 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Blijft lastig hčquote:Op maandag 2 november 2009 22:17 schreef john-frusciante het volgende:
[quote]Op maandag 2 november 2009 22:16 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[/quote
Dat moet een ware hel geweest zijn. Ik vind het al vervelend wanneer ik langer dan 10 minuten moet wachten.quote:Op maandag 2 november 2009 22:17 schreef OA het volgende:
[..]
Ik dacht dat er wellicht een logische verklaring voor was![]()
Ik kom verder niet zo vaak op stations, dus hoe het elders is weet ik niet. Op Sittard moest ik eens 2 uur wachten en dan gaan je dingen opvallen
quote:Op maandag 2 november 2009 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wanneer heb jij voor het laatst een post ZELF geschreven eigenlijk?
quote:
Oh een haakje is weggevallenquote:
Misschien moet je het toch eens gaan proberen!quote:Op maandag 2 november 2009 22:21 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Oh een haakje is weggevallen
nu kan ik niet meer slapen
quote:Op maandag 2 november 2009 22:17 schreef OA het volgende:
[..]
Ik dacht dat er wellicht een logische verklaring voor was![]()
Ik kom verder niet zo vaak op stations, dus hoe het elders is weet ik niet. Op Sittard moest ik eens 2 uur wachten en dan gaan je dingen opvallen
quote:Op maandag 2 november 2009 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik weet dat het voor jou bedtijd is, maar wij echte mannen gaan nog lang niet slapenquote:Op maandag 2 november 2009 22:22 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Misschien moet je het toch eens gaan proberen!
Oh, want mannelijkheid ligt in het feit dat je laat kunt gaan slapenquote:Op maandag 2 november 2009 22:24 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Ik weet dat het voor jou bedtijd is, maar wij echte mannen gaan nog lang niet slapen
Nee dat ligt aan hele andere dingen, maar het is niet erg dat jij dat niet weetquote:Op maandag 2 november 2009 22:24 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Oh, want mannelijkheid ligt in het feit dat je laat kunt gaan slapen
stel je voorquote:Op maandag 2 november 2009 22:27 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Nee dat ligt aan hele andere dingen, maar het is niet erg dat jij dat niet weet
Ik kan trouwens niet lang meer happen, want mijn vrouwtje wil naar huis.
Niet dat je me ineens gaat missen, dat zou pas erg zijn
Dan weet je zeker ook wel wat Sittard gemeen heeft met Amersfoort en Roosendaalquote:Op maandag 2 november 2009 22:17 schreef OA het volgende:
Op Sittard moest ik eens 2 uur wachten en dan gaan je dingen opvallen
Gelukkig maar, ga ik me daar ook geen zorgen over maken!quote:Op maandag 2 november 2009 22:27 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Nee dat ligt aan hele andere dingen, maar het is niet erg dat jij dat niet weet
Niet vergeten die ijzeren bal los te maken voor je in de auto stapt hč, scheelt brandstofquote:Ik kan trouwens niet lang meer happen, want mijn vrouwtje wil naar huis.
Nee joh, dat zou gewoonweg vreemd worden.quote:Niet dat je me ineens gaat missen, dat zou pas erg zijn
quote:Op maandag 2 november 2009 22:31 schreef john-frusciante het volgende:
Ik ben er vandoor, Ladylike wil me nog verwennen
Later
Ccl en TMIquote:Op maandag 2 november 2009 22:31 schreef john-frusciante het volgende:
Ik ben er vandoor, Ladylike wil me nog verwennen
Later
Edit: die ijzeren bal heb ik al 10 jaar geleden losgereden![]()
Toen was jij nog in de puberteit, dus lul niet over relaties
Euhm, nee.. op beide stations ben ik nog nooit geweest/uitgestaptquote:Op maandag 2 november 2009 22:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan weet je zeker ook wel wat Sittard gemeen heeft met Amersfoort en Roosendaal
En zo ja, kun je me dan uitleggen waarom dat is zoals het is?
Oh ja, zo spreekt "de jeugd" tegenwoordigquote:
Jullie zijn op dreefquote:
Kom es in Grunn Jonge!quote:Op maandag 2 november 2009 22:34 schreef OA het volgende:
[..]
Euhm, nee.. op beide stations ben ik nog nooit geweest/uitgestapt
Dan is het hoogst genummerde waarschijnlijk een kopspoor, opzij van de doorgaande sporen ligt. Dezelfde situatie tref je aan in Nijmegen: spoor 1,3,4 en 35quote:Op maandag 2 november 2009 22:08 schreef OA het volgende:
[..]
Ok, dat snap ik. Ik vind het met name vreemd omdat het in de volgorde 20, 1, 2, 3 is...
Op alle drie stations staat, tenminste altijd als ik er komquote:Op maandag 2 november 2009 22:34 schreef OA het volgende:
[..]
Euhm, nee.. op beide stations ben ik nog nooit geweest/uitgestapt
Laatst ergens gezien, geen idee of het van 'de jeugd' kwam eigenlijk, maar goed dat je het ter sprake brengt.quote:Op maandag 2 november 2009 22:35 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Oh ja, zo spreekt "de jeugd" tegenwoordig
en als dat al TMI is...
Flitscontroles?quote:Op maandag 2 november 2009 22:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Op alle drie stations staat, tenminste altijd als ik er komeen politiebusje op het perron. Waarom? Niemand weet het
hebbn jullie daar 35 sporen? wij maar 7quote:Op maandag 2 november 2009 22:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan is het hoogst genummerde waarschijnlijk een kopspoor, opzij van de doorgaande sporen ligt. Dezelfde situatie tref je aan in Nijmegen: spoor 1,3,4 en 35
Keurigquote:Op maandag 2 november 2009 22:38 schreef DaMart het volgende:
Zo, missie geslaagd.
De Slinger van Foucault van Umberto Eco is uitgelezen!
Wij hebben er maar twee... al hadden we er ooit 6, maar die overige 4 zijn nu voor spoorzoekers.quote:Op maandag 2 november 2009 22:38 schreef FFSletop het volgende:
[..]
hebbn jullie daar 35 sporen? wij maar 7
Nou opa, vertel eens danquote:Op maandag 2 november 2009 22:35 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Oh ja, zo spreekt "de jeugd" tegenwoordig
Ik ben nog nooit in die hele provincie geweestquote:
Klopt.quote:Op maandag 2 november 2009 22:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan is het hoogst genummerde waarschijnlijk een kopspoor, opzij van de doorgaande sporen ligt.
quote:Op maandag 2 november 2009 22:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Op alle drie stations staat, tenminste altijd als ik er komeen politiebusje op het perron. Waarom? Niemand weet het
Thanx, het is moeilijk om bescheiden te blijven als je zo verstandig bent als ikquote:Op maandag 2 november 2009 22:37 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Laatst ergens gezien, geen idee of het van 'de jeugd' kwam eigenlijk, maar goed dat je het ter sprake brengt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |