Vorige topic :quote:Op maandag 2 november 2009 11:17 schreef junkiexp het volgende:
Google for krentenbol at google images and you will see yourself in the second and third page.
Forever, good luck with the rest of your live!
quote:Op maandag 2 november 2009 06:56 schreef Emichiee het volgende:
Krentenbol is een faker #3
I have been reading those threads with great amazement. WHAT is going on?
Why does it take 3 threads to figure out what is wrong? Shouldn't that be obvious?
I would appreciate if someone on this forum could explain that to me.
I am that person displayed on those pictures, but they were not posted by me they were stolen and used by other people all over the net.
I(n the 3rd thread on the last page there is an edited photo of me hosted by tinypic...that is also not my work! Someone edited an original.)
Ik zou het waarderen als iemand op dit forum zou kunnen uitleggen aan mij.
Ik ben die persoon die op die foto's, maar ze waren niet gepost door mij waren gestolen en gebruikt door andere mensen over het net.
I (n de 3e draad op de laatste pagina is er een bewerkte foto van mij hosted by TinyPic ... dat is ook niet mijn werk! Iemand bewerkten een origineel.)
Ich bin die Person die auf diesen Bilder abgebildet ist, jedoch habe ich sie nicht gepostet, sie wurden gestohlen und von Anderen im Netz benutzt.
(Im 3ten thread auf der letzten Seite ist auch noch ein Link zu einem Bild auf tinypic, welches auch geklaut ist, ich habe nie Bilder dort gehostet.)
quote:Op maandag 2 november 2009 10:46 schreef Emichiee het volgende:
[..]
We will see, my contact in the Netherland is not reachable at the moment..but I will get some legal advice..
Wat zegt de kloonscan?quote:Op maandag 2 november 2009 11:19 schreef yvonne het volgende:
fatsoenlijke OP, stuurt iemand haar een pm etc etc etc.
Je beseft dat haar inbox al vol was toen ze de pics had geupload?quote:Op maandag 2 november 2009 11:19 schreef yvonne het volgende:
fatsoenlijke OP, stuurt iemand haar een pm etc etc etc.
Tegen jou niks iigquote:
Whehehe.quote:Op maandag 2 november 2009 11:18 schreef Danny het volgende:
repeat after me:
"I pledge allegiance to the logo of the FOK!forum
and the geniality for which it stands
one nation on a forum
indivisable
with liberty and justice and female-tits for all"
Is ze nog wakker ?quote:Op maandag 2 november 2009 11:18 schreef Godtje het volgende:
Weet ze dit wel te vinden?
quote:
Is al gebeurd.quote:Op maandag 2 november 2009 11:19 schreef zquing het volgende:
@ts plaats dan ff een linkje in het vorige topic
Que?quote:Op maandag 2 november 2009 11:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ah kloontje dus.
Prima dan ga ik mn tijd er niet meer aan verdoen
Ware krentolbol duikt op van de VS, althans dat claimt 'ze'. Post wat pics ter onderbouwing en gaat 'legal advice' jegens ons aanvragen.quote:Op maandag 2 november 2009 11:22 schreef MarkyB het volgende:
Iemand een korte samenvatting van deel 1 t/m deze?
Er staan dingen die hij niet leestquote:Op maandag 2 november 2009 11:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Que?Je leest dingen die er niet staan
Oh sorry Yvonnequote:Op maandag 2 november 2009 11:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Epic.quote:Op maandag 2 november 2009 11:26 schreef Danny het volgende:
klooscan geeft geen kloon. ip is uit NY.
en dit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Partypooper!quote:Op maandag 2 november 2009 11:26 schreef yvonne het volgende:
Is de dame in kwestie al gepm-d, en dan niet alleen voor de pics
Ze heeft maar één gezichtsuitdrukkingquote:Op maandag 2 november 2009 11:26 schreef Danny het volgende:
en dit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
I would give itquote:Op maandag 2 november 2009 11:26 schreef Danny het volgende:
en dit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
I don't get this one. There are a lot (like tons) of pictures of you on the internet. You have 767 photos on Picasa. What are you so worried about? Something smells fishy (haha).quote:Op maandag 2 november 2009 10:19 schreef Emichiee het volgende:
[..]
Ahh...sorry some people are so displeased by my photos they take the time to go through my flickr account <_<, so I'm afraid I can't post any more pics.
I'd hit it.quote:Op maandag 2 november 2009 11:28 schreef junkiexp het volgende:
Wel een geil wijf eigenlijk :
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 november 2009 11:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
I don't get this one. There are a lot (like tons) of pictures of you on the internet. You have 767 photos on Picasa. What are you so worried about? Something smells fishy (haha).
Lekkere tijd om uberhaupt online te zijn en je uit te gaan sloven op een Nederlands forum als je uit NY komt. Het is daar wat... 6 uur vroeger?quote:
Of het moet een hele goede photoshop zijn en verstand van proxies hebben,quote:Op maandag 2 november 2009 11:26 schreef Danny het volgende:
en dit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haar gezicht lijkt op Michael Jackson manquote:Op maandag 2 november 2009 11:28 schreef junkiexp het volgende:
Wel een geil wijf eigenlijk :
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 november 2009 11:35 schreef Wiet het volgende:
[..]
Haar gezicht lijkt op Michael Jackson man
Met die ene site waar je Amerikaanse nummers mee kon bellenquote:
Op die foto hè, want die foto met die drie verschillende setjes badkleding zijn natuurlijk welquote:
Me too. Horrible people. Stealing pictures and then laffing out loutquote:Op maandag 2 november 2009 11:46 schreef Emichiee het volgende:
Stealing my pictures and hosting them somewhere else is illegal.
Posting them on this forum is too.
Remove them.
I am shocked by the bad behaviour of this forum.
Linking to it is not forbidden in the Netherlands.quote:Op maandag 2 november 2009 11:46 schreef Emichiee het volgende:
Remove them.
That can't possibly be illegalquote:Op maandag 2 november 2009 11:46 schreef Emichiee het volgende:
Remove them.
quote:Op maandag 2 november 2009 11:47 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Me too. Horrible people. Stealing pictures and then laffing out lout
Ik moest lachenquote:Op maandag 2 november 2009 11:47 schreef DjinN het volgende:
Ik vind het zo kinderachtig hoe puberaal mensen reageren. Zij doet de moeite om een reactie te posten, en uit te leggen wat er aan de hand is..en let's face it.. TIS GEWOON ZWAAR LULLIG.
Dat er dan van die kutkinderen zijn die niet normaal kunnen posten is gewoon ZONDE.
Het verbaast me telkens weer hoe respectloos en onvolwassen mensen hier kunnen reageren als iemand de moeite doet om normaal wat te zeggen
quote:Op maandag 2 november 2009 11:46 schreef Emichiee het volgende:
Remove them.
quote:Op maandag 2 november 2009 11:49 schreef feelsgoodman het volgende:
"Belong to the internet".
Hier moest ik hard om lachen.
Lachwekkend overigens hoe de crew hier meer omgaat. Laat weer duidelijk zien wat een amateuristisch zooitje het wel niet is.
quote:Op maandag 2 november 2009 11:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
That can't possibly be illegalI mean come on, you have put al those pictures on the internet. So they belong to the internet, and not just to you.
Waaromquote:Op maandag 2 november 2009 11:51 schreef Danny het volgende:
[..]
praat geen poep. ze staat volledig in haar recht.
quote:Op maandag 2 november 2009 11:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waarom? Als zij dingen open op internet post dan mogen mensen daar toch mee doen wat ze willen? Anders had ze ze maar niet moeten posten.
Wat doe juuu meeen?quote:Op maandag 2 november 2009 11:52 schreef Allure_ het volgende:
Ik krijg pijn aan m'n ogen van het slechte Engels dat mensen hier gebruiken.
Hahhah, omg dat er nog mensen daar in trappenquote:
Natuurlijk niet!quote:Op maandag 2 november 2009 11:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waarom? Als zij dingen open op internet post dan mogen mensen daar toch mee doen wat ze willen? Anders had ze ze maar niet moeten posten.
Dat ik crew ben wil niet zeggen dat ik ook nog een expert ben in internetwetten, sorry.quote:Op maandag 2 november 2009 11:52 schreef Danny het volgende:
[..]
zo werkt de wet niet en het is niet handig als crewleden dergelijke dingen gaan roepen
Hah!quote:Op maandag 2 november 2009 11:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Loveless is altijd al van de roddels (creeren) geweest.quote:Op maandag 2 november 2009 11:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Watquote:Op maandag 2 november 2009 12:26 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Loveless is altijd al van de roddels (creeren) geweest.
Ze is Duitsquote:Op maandag 2 november 2009 12:00 schreef Folmer het volgende:
Wat mij betreft zou ze zich gewoon gevleid moeten voelen. Amerikanen
Ganz Geillllll!quote:
Jij bent degene die altijd tussen de zinnen doorleest en je eigen draai eraan geeftquote:
quote:Op maandag 2 november 2009 12:41 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Jij bent degene die altijd tussen de zinnen doorleest en je eigen draai eraan geeft
valt je misschien niet op. maar het is gewoon zo :p
Nooo, I want the real Krentebol back.quote:Op maandag 2 november 2009 13:44 schreef Suusje-V het volgende:
At least Krentebol. is gone now, the pictures are gone, so everyone's happy
How do you know Krentebol. was a she?quote:Op maandag 2 november 2009 13:55 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Nooo, I want the real Krentebol back.She was funny.
quote:Op maandag 2 november 2009 14:03 schreef Maisnon het volgende:
I was wondering wether the face + camera part could have been shopped in in the last pic but the exif data confirms the picture was taken with the same camera as the one you see so its authentic.
Furthermore, Emi, someone using your pictures that are publicly available on the internet, well.. that's a risk you take when you put them online.
I expect dozens of clones on russian lobsterfishing fora with my pictures as their profile images.
Wait, nope, I don't
quote:Op maandag 2 november 2009 14:08 schreef Danny het volgende:
ok, volgens mij is ze naar bed. zullen we de topics verplaatsen zodat ze er niet meer bij kan en dan morgen doen alsof vandaag nooit gebeurd is?
It'll be like today never happened.
It's gonna be legen-wait for it....
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 november 2009 14:12 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de twee posts staan oorspronkelijk in een ander topic. Wel opletten he?Zie wat ik kijk: trakt.tv
[..]
hij quote gewoon uit een ander topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
Dat zei ikquote:Op maandag 2 november 2009 14:16 schreef Danny het volgende:
[..]
de twee posts staan oorspronkelijk in een ander topic. Wel opletten he?
Alsof ik alle posts uit de topics waar jij in post leestquote:Op maandag 2 november 2009 14:16 schreef Danny het volgende:
[..]
de twee posts staan oorspronkelijk in een ander topic. Wel opletten he?
Ja het verziekt echt dit verdere kwaliteitstopic in een serieus forum waar louter kwaliteit word gepost.quote:Op maandag 2 november 2009 14:19 schreef L.no het volgende:
[..]
Once again, een mooie bijdrage van jou.
quote:Op maandag 2 november 2009 14:20 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Alsof ik alle posts uit de topics waar jij in post leest
Als je nou gewoon op die link klikt die aan de quote staat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
0 topics op naam. 14.gif
quote:Op maandag 2 november 2009 14:20 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Alsof ik alle posts uit de topics waar jij in post leest
Klik dan op de blauwe tekst waar de datum en tijd staat in de quoteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ghehe, kutquote:Op maandag 2 november 2009 14:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Klik dan op de blauwe tekst waar de datum en tijd staat in de quote
Jup.quote:Op maandag 2 november 2009 14:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja het verziekt echt dit verdere kwaliteitstopic in een serieus forum waar louter kwaliteit word gepost.
quote:Op maandag 2 november 2009 14:27 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Ik ben het eens met Danny, gewoon topic verwijderen en als ze morgen de link geeft aan der advocaat denkt die dat ze aan de drugs zit ofso
quote:Op maandag 2 november 2009 14:33 schreef Loveless85 het volgende:
Het mooiste is natuurlijk haar gewoon renamen naar Krentenbol., blauw maken, in de index als PUB mod zetten en Krentenbol. haar fobo bij Emi neerpleuren![]()
Ja dat is hetzelfde ongeveerquote:Op maandag 2 november 2009 14:33 schreef Danny het volgende:
[..]
advocaten?
nee joh, de lol is nou juist dat we morgen - als ze vraagt waar haar topics zijn - doen alsof we geen idee hebben wie ze is. Ze heeft hier gewoonweg nog nooit gepost dan en dus begint de hele boel opnieuw
quote:Op maandag 2 november 2009 14:33 schreef Loveless85 het volgende:
Het mooiste is natuurlijk haar gewoon renamen naar Krentenbol., blauw maken, in de index als PUB mod zetten en Krentenbol. haar fobo bij Emi neerpleuren![]()
Zag ik niet een of andere bikinifoto waarop ze die spuit al in d'r handen had?quote:Op maandag 2 november 2009 14:27 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Ik ben het eens met Danny, gewoon topic verwijderen en als ze morgen de link geeft aan der advocaat denkt die dat ze aan de drugs zit ofso
quote:Op maandag 2 november 2009 14:36 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Zag ik niet een of andere bikinifoto waarop ze die spuit al in d'r handen had?
Krentenboi dan? met hoofdletter i?quote:Op maandag 2 november 2009 14:36 schreef Danny het volgende:
[..]
dan kan ze niet meer inloggen. buiten dat de nick krentenbol. al bestaat en je niet 2x dezelfde username in de db kunt hebben.
Kan je niet zo devven dat ze als login gewoon Emi houdt maar dan als Krentenbol. word weergegevenquote:Op maandag 2 november 2009 14:36 schreef Danny het volgende:
[..]
dan kan ze niet meer inloggen. buiten dat de nick krentenbol. al bestaat en je niet 2x dezelfde username in de db kunt hebben.
Trouwens PM'de ze dat ze ging werkenquote:Op maandag 2 november 2009 14:33 schreef Danny het volgende:
[..]
advocaten?
nee joh, de lol is nou juist dat we morgen - als ze vraagt waar haar topics zijn - doen alsof we geen idee hebben wie ze is. Ze heeft hier gewoonweg nog nooit gepost dan en dus begint de hele boel opnieuw
quote:Op maandag 2 november 2009 14:36 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Zag ik niet een of andere bikinifoto waarop ze die spuit al in d'r handen had?
quote:Op maandag 2 november 2009 14:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Trouwens PM'de ze dat ze ging werken![]()
Het is daar vroeger hé, ze zou 16u NY-tijd weer terug zijn ongeveer
Filter der PM Box, (dus alle pm's moeten eerst toestemming van jou krijgen om doorgestuurd te worden naar haar) en maak mij een paar dagen anti-verneuk-de-echte-KB-grap dinges.quote:Op maandag 2 november 2009 14:54 schreef Danny het volgende:
[..]
da's 22:00 vanaaf.
maar ja, het hele plan gaat ws toch niet lukken. Ik zie weinig enthousiasme en er hoeft er maar één te zijn die niet meedoet om de grap te verpesten
quote:Op maandag 2 november 2009 11:52 schreef Allure_ het volgende:
Welkom op Fok! ?quote:Op maandag 2 november 2009 15:01 schreef Suusje-V het volgende:
Waarom zo lullig eigenlijk?
Waarom mag ze niet gewoon posten als ze dat wilt?
Zij verdient toch ook wel wat duidelijkheid aangezien iemand haar foto's hier heeft gebruikt?
Ik zie niet echt in waarom je dan deze topics wilt verplaatsen zodat zij ze niet meer kan vinden![]()
Of andere dingen uithalen die best wel lullig zijn tegenover haar.
I fell with my reet in the prikkeldreed.quote:Op maandag 2 november 2009 11:52 schreef Allure_ het volgende:
Dat was een kutkloon, die heb ik laatst nog weggeflikkerdquote:Op maandag 2 november 2009 14:41 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Krentenboi dan? met hoofdletter i?
Danny = FOK!quote:Op maandag 2 november 2009 15:07 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Maar dat het idee komt van fucking Danny...
quote:Op maandag 2 november 2009 15:01 schreef Suusje-V het volgende:
Zij verdient toch ook wel wat duidelijkheid aangezien iemand haar foto's hier heeft gebruikt?
Ik zie niet echt in waarom je dan deze topics wilt verplaatsen zodat zij ze niet meer kan vinden![]()
Als jij nou gewoon je tieten ff post, dan kunnen we haar met rust latenquote:Op maandag 2 november 2009 15:01 schreef Suusje-V het volgende:
De krentebol-wind was net gaan liggen.quote:Op maandag 2 november 2009 15:07 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Maar dat het idee komt van fucking Danny...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vertellen dat ze even met haar loawuer gaat praten, om te kijken wat de mogelijkheden zijn ivm die foto's.
Met als resultaat een reeks over iets wat eigenlijk heel lame is.
Dus tenzij die echte 'KB" met geile pics van derzelf komt.
mag dit topic mee naar het donkere kamertje
[ Bericht 2% gewijzigd door Danny op 02-11-2009 15:22:00 ]
Wat lullen julie dan de heletijd over NY enzoquote:Op maandag 2 november 2009 15:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Alleen slaat het nergens op aangezien ze Duitse is![]()
Maar briljant issie wel ja
Daar woont ze nu. Ze is oorspronkelijk Duits. Mensen die halve topics lezen en de opvolgende volbaggeren met loze posts aangezien ze de helft niet weten.quote:Op maandag 2 november 2009 15:24 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Wat lullen julie dan de heletijd over NY enzo?
Ze is Duits, getrouwd met een US ranger ofzo, en woont nu in NY.quote:Op maandag 2 november 2009 15:24 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Wat lullen julie dan de heletijd over NY enzo?
Hoezo maak ik dat nou weer duidelijk?quote:Op maandag 2 november 2009 15:15 schreef Danny het volgende:
[..]
1 - er is allang aan haar verzoek voldaan
2 - ze heeft allang duidelijkheid
3 - het is bij wijze van GRAP
Maar bedankt dat je even duidelijk hebt gemaakt dat die grap nooit van z'n leven gaat werken omdat het toch verpest gaat worden. *zucht*
Tieten postenquote:Op maandag 2 november 2009 15:36 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Hoezo maak ik dat nou weer duidelijk?
Heb ik het nou verpest?
Sorryyyyyy![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op maandag 2 november 2009 15:39 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
[ afbeelding ]You know what I like babySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is het antwoord op alle vragen, toch?quote:
Geef het goeie voorbeeld zou ik zeggenquote:Op maandag 2 november 2009 15:40 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat is het antwoord op alle vragen, toch?
quote:Op maandag 2 november 2009 15:27 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Daar woont ze nu. Ze is oorspronkelijk Duits. Mensen die halve topics lezen en de opvolgende volbaggeren met loze posts aangezien ze de helft niet weten.
ik sla even een keer overquote:Op maandag 2 november 2009 15:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Geef het goeie voorbeeld zou ik zeggen
Fok is geen democratiequote:Op maandag 2 november 2009 15:01 schreef Suusje-V het volgende:
Een hoofdletter I deed het pas geleden toch nog prima als "L".quote:Op maandag 2 november 2009 14:36 schreef Danny het volgende:
[..]
Remlof zegt net dat er al een kloon was met de naam krentenboi:quote:Op maandag 2 november 2009 15:50 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Een hoofdletter I deed het pas geleden toch nog prima als "L".
Kloon neemt dezelfde naam aan
quote:Op maandag 2 november 2009 15:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat was een kutkloon, die heb ik laatst nog weggeflikkerd
Ze vroeg nog naar je...quote:Op maandag 2 november 2009 15:53 schreef naatje_1 het volgende:
What happened after I was goneheeft ze nog iets belangrijks gezegd gepost
quote:Op maandag 2 november 2009 15:18 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
De krentebol-wind was net gaan liggen.
komt deze onruststoker even met het volgende beeld van de wereld:Die spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vertellen dat ze even met haar loawuer gaat praten, om te kijken wat de mogelijkheden zijn ivm die foto's.
Met als resultaat een reeks over iets wat eigenlijk heel lame is.
Dus tenzij die echte 'KB" met geile pics van derzelf komt.
mag dit topic mee naar het donkere kamertje
. Tevens tvp.
Toegang is geen open deur.
Idd!quote:Op maandag 2 november 2009 18:29 schreef Trollface. het volgende:
Ik heb weer wat gemist, vet topic though
Hahahaquote:Op maandag 2 november 2009 18:38 schreef woads het volgende:
http://forum.fok.nl/user/profile/KrentenboI. ben ik
Waar?quote:Op maandag 2 november 2009 18:43 schreef marcel-o het volgende:
fijn dat de foto's uit het vorige topic gemirrord zijn op FoK!![]()
nice
Twijfelachtig. Met een goede BH is dit ook wel te bewerkstelligen.quote:Op maandag 2 november 2009 21:51 schreef Loveless85 het volgende:
Mén die tieten moeten wel nep zijn?
toch?![]()
TOCH![]()
Omdat ze er wel verdómd stevig uitzien op élke foto?quote:Op maandag 2 november 2009 21:56 schreef marcel-o het volgende:
Waarom zijn tieten van boven de B gelijk al nep zonder bevestiging?![]()
De gemiddelde fokker heeft zeker niks groters in zn handen gehad ?![]()
trouwens, ik vind dat het tijd wordt om een fotosoep topic te maken
Kneusje.quote:Op maandag 2 november 2009 21:56 schreef marcel-o het volgende:
Waarom zijn tieten van boven de B gelijk al nep zonder bevestiging?![]()
De gemiddelde fokker heeft zeker niks groters in zn handen gehad ?![]()
trouwens, ik vind dat het tijd wordt om een fotosoep topic te maken
Mij een kneus noemen en zelf als gozer "love" in z'n naam hebbenquote:Op maandag 2 november 2009 22:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kneusje.
met deze post bevestig je alleen maar dat JIJ wss nog nooit echt wat beet hebt gehad.![]()
Ze is supersmal maar wel op iedere foto flinke, stevige, jetsers die er uit knallen.
Dan heeft ze óf een godsgeschenk, óf een goeie push-up BH, óf nepjetsers
Jij hebt duidelijk de foto's van zijn vriendin niet gezien. Tip: check zijn fotoboek.quote:Op maandag 2 november 2009 22:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kneusje.
met deze post bevestig je alleen maar dat JIJ wss nog nooit echt wat beet hebt gehad.![]()
Ze is supersmal maar wel op iedere foto flinke, stevige, jetsers die er uit knallen.
Dan heeft ze óf een godsgeschenk, óf een goeie push-up BH, óf nepjetsers
Kolere, wat een tetten!quote:Op maandag 2 november 2009 23:02 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk de foto's van zijn vriendin niet gezien. Tip: check zijn fotoboek.
Ze is er!quote:Op maandag 2 november 2009 22:06 schreef appeltjap het volgende:
Ze zou toch rond deze tijd terugkeren?
Zit ze bij Sunchaser op schoot?quote:Op maandag 2 november 2009 21:45 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Mag dit?
http://i36.tinypic.com/205ayoi.png
quote:Op maandag 2 november 2009 23:53 schreef Danny het volgende:
[..]
the pictures have all been removed as far as I can tell. Links are not illegal in the Netherlands. Furthermore; you filled out your full name, state etc in your profile AND have posted multiple photo's of yourself here (and have, by doing so, given us explicit and unlimited permission to publish them on our site). You are the one making your identity public, not us. If you have any more questions I suggest you mail them to forum@fok.nl, so that this forum can go back to it's original language. Dutch.
Thank you. This ends here.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |