Een hoofdletter I deed het pas geleden toch nog prima als "L".quote:Op maandag 2 november 2009 14:36 schreef Danny het volgende:
[..]
dan kan ze niet meer inloggen. buiten dat de nick krentenbol. al bestaat en je niet 2x dezelfde username in de db kunt hebben.
Remlof zegt net dat er al een kloon was met de naam krentenboi:quote:Op maandag 2 november 2009 15:50 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Een hoofdletter I deed het pas geleden toch nog prima als "L".
Kloon neemt dezelfde naam aan
quote:Op maandag 2 november 2009 15:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat was een kutkloon, die heb ik laatst nog weggeflikkerd
Ze vroeg nog naar je...quote:Op maandag 2 november 2009 15:53 schreef naatje_1 het volgende:
What happened after I was goneheeft ze nog iets belangrijks gezegd gepost
quote:Op maandag 2 november 2009 15:18 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
De krentebol-wind was net gaan liggen.
komt deze onruststoker even met het volgende beeld van de wereld:Die spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vertellen dat ze even met haar loawuer gaat praten, om te kijken wat de mogelijkheden zijn ivm die foto's.
Met als resultaat een reeks over iets wat eigenlijk heel lame is.
Dus tenzij die echte 'KB" met geile pics van derzelf komt.
mag dit topic mee naar het donkere kamertje
. Tevens tvp.
Toegang is geen open deur.
Idd!quote:Op maandag 2 november 2009 18:29 schreef Trollface. het volgende:
Ik heb weer wat gemist, vet topic though
Hahahaquote:Op maandag 2 november 2009 18:38 schreef woads het volgende:
http://forum.fok.nl/user/profile/KrentenboI. ben ik
Waar?quote:Op maandag 2 november 2009 18:43 schreef marcel-o het volgende:
fijn dat de foto's uit het vorige topic gemirrord zijn op FoK!![]()
nice
Twijfelachtig. Met een goede BH is dit ook wel te bewerkstelligen.quote:Op maandag 2 november 2009 21:51 schreef Loveless85 het volgende:
Mén die tieten moeten wel nep zijn?
toch?![]()
TOCH![]()
Omdat ze er wel verdómd stevig uitzien op élke foto?quote:Op maandag 2 november 2009 21:56 schreef marcel-o het volgende:
Waarom zijn tieten van boven de B gelijk al nep zonder bevestiging?![]()
De gemiddelde fokker heeft zeker niks groters in zn handen gehad ?![]()
trouwens, ik vind dat het tijd wordt om een fotosoep topic te maken
Kneusje.quote:Op maandag 2 november 2009 21:56 schreef marcel-o het volgende:
Waarom zijn tieten van boven de B gelijk al nep zonder bevestiging?![]()
De gemiddelde fokker heeft zeker niks groters in zn handen gehad ?![]()
trouwens, ik vind dat het tijd wordt om een fotosoep topic te maken
Mij een kneus noemen en zelf als gozer "love" in z'n naam hebbenquote:Op maandag 2 november 2009 22:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kneusje.
met deze post bevestig je alleen maar dat JIJ wss nog nooit echt wat beet hebt gehad.![]()
Ze is supersmal maar wel op iedere foto flinke, stevige, jetsers die er uit knallen.
Dan heeft ze óf een godsgeschenk, óf een goeie push-up BH, óf nepjetsers
Jij hebt duidelijk de foto's van zijn vriendin niet gezien. Tip: check zijn fotoboek.quote:Op maandag 2 november 2009 22:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kneusje.
met deze post bevestig je alleen maar dat JIJ wss nog nooit echt wat beet hebt gehad.![]()
Ze is supersmal maar wel op iedere foto flinke, stevige, jetsers die er uit knallen.
Dan heeft ze óf een godsgeschenk, óf een goeie push-up BH, óf nepjetsers
Kolere, wat een tetten!quote:Op maandag 2 november 2009 23:02 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk de foto's van zijn vriendin niet gezien. Tip: check zijn fotoboek.
Ze is er!quote:Op maandag 2 november 2009 22:06 schreef appeltjap het volgende:
Ze zou toch rond deze tijd terugkeren?
Zit ze bij Sunchaser op schoot?quote:Op maandag 2 november 2009 21:45 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Mag dit?
http://i36.tinypic.com/205ayoi.png
quote:Op maandag 2 november 2009 23:53 schreef Danny het volgende:
[..]
the pictures have all been removed as far as I can tell. Links are not illegal in the Netherlands. Furthermore; you filled out your full name, state etc in your profile AND have posted multiple photo's of yourself here (and have, by doing so, given us explicit and unlimited permission to publish them on our site). You are the one making your identity public, not us. If you have any more questions I suggest you mail them to forum@fok.nl, so that this forum can go back to it's original language. Dutch.
Thank you. This ends here.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |