quote:Op maandag 2 november 2009 11:47 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Me too. Horrible people. Stealing pictures and then laffing out lout
Ik moest lachenquote:Op maandag 2 november 2009 11:47 schreef DjinN het volgende:
Ik vind het zo kinderachtig hoe puberaal mensen reageren. Zij doet de moeite om een reactie te posten, en uit te leggen wat er aan de hand is..en let's face it.. TIS GEWOON ZWAAR LULLIG.
Dat er dan van die kutkinderen zijn die niet normaal kunnen posten is gewoon ZONDE.
Het verbaast me telkens weer hoe respectloos en onvolwassen mensen hier kunnen reageren als iemand de moeite doet om normaal wat te zeggen
quote:Op maandag 2 november 2009 11:46 schreef Emichiee het volgende:
Stealing my pictures and hosting them somewhere else is illegal.
Posting them on this forum is too.
Remove them.
I am shocked by the bad behaviour of this forum.
quote:Op maandag 2 november 2009 11:49 schreef feelsgoodman het volgende:
"Belong to the internet".
Hier moest ik hard om lachen.
Lachwekkend overigens hoe de crew hier meer omgaat. Laat weer duidelijk zien wat een amateuristisch zooitje het wel niet is.
quote:Op maandag 2 november 2009 11:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
That can't possibly be illegalI mean come on, you have put al those pictures on the internet. So they belong to the internet, and not just to you.
Waaromquote:Op maandag 2 november 2009 11:51 schreef Danny het volgende:
[..]
praat geen poep. ze staat volledig in haar recht.
quote:Op maandag 2 november 2009 11:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waarom? Als zij dingen open op internet post dan mogen mensen daar toch mee doen wat ze willen? Anders had ze ze maar niet moeten posten.
Wat doe juuu meeen?quote:Op maandag 2 november 2009 11:52 schreef Allure_ het volgende:
Ik krijg pijn aan m'n ogen van het slechte Engels dat mensen hier gebruiken.
Hahhah, omg dat er nog mensen daar in trappenquote:
Natuurlijk niet!quote:Op maandag 2 november 2009 11:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waarom? Als zij dingen open op internet post dan mogen mensen daar toch mee doen wat ze willen? Anders had ze ze maar niet moeten posten.
Dat ik crew ben wil niet zeggen dat ik ook nog een expert ben in internetwetten, sorry.quote:Op maandag 2 november 2009 11:52 schreef Danny het volgende:
[..]
zo werkt de wet niet en het is niet handig als crewleden dergelijke dingen gaan roepen
Hah!quote:Op maandag 2 november 2009 11:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |