Loveless is altijd al van de roddels (creeren) geweest.quote:Op maandag 2 november 2009 11:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Que?Je leest dingen die er niet staan
Watquote:Op maandag 2 november 2009 12:26 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Loveless is altijd al van de roddels (creeren) geweest.
Ze is Duitsquote:Op maandag 2 november 2009 12:00 schreef Folmer het volgende:
Wat mij betreft zou ze zich gewoon gevleid moeten voelen. Amerikanen
Ganz Geillllll!quote:
Jij bent degene die altijd tussen de zinnen doorleest en je eigen draai eraan geeftquote:
quote:Op maandag 2 november 2009 12:41 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Jij bent degene die altijd tussen de zinnen doorleest en je eigen draai eraan geeft
valt je misschien niet op. maar het is gewoon zo :p
Nooo, I want the real Krentebol back.quote:Op maandag 2 november 2009 13:44 schreef Suusje-V het volgende:
At least Krentebol. is gone now, the pictures are gone, so everyone's happy
How do you know Krentebol. was a she?quote:Op maandag 2 november 2009 13:55 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Nooo, I want the real Krentebol back.She was funny.
quote:Op maandag 2 november 2009 14:03 schreef Maisnon het volgende:
I was wondering wether the face + camera part could have been shopped in in the last pic but the exif data confirms the picture was taken with the same camera as the one you see so its authentic.
Furthermore, Emi, someone using your pictures that are publicly available on the internet, well.. that's a risk you take when you put them online.
I expect dozens of clones on russian lobsterfishing fora with my pictures as their profile images.
Wait, nope, I don't
quote:Op maandag 2 november 2009 14:08 schreef Danny het volgende:
ok, volgens mij is ze naar bed. zullen we de topics verplaatsen zodat ze er niet meer bij kan en dan morgen doen alsof vandaag nooit gebeurd is?
It'll be like today never happened.
It's gonna be legen-wait for it....
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 november 2009 14:12 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de twee posts staan oorspronkelijk in een ander topic. Wel opletten he?Zie wat ik kijk: trakt.tv
[..]
hij quote gewoon uit een ander topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
Dat zei ikquote:Op maandag 2 november 2009 14:16 schreef Danny het volgende:
[..]
de twee posts staan oorspronkelijk in een ander topic. Wel opletten he?
Alsof ik alle posts uit de topics waar jij in post leestquote:Op maandag 2 november 2009 14:16 schreef Danny het volgende:
[..]
de twee posts staan oorspronkelijk in een ander topic. Wel opletten he?
Ja het verziekt echt dit verdere kwaliteitstopic in een serieus forum waar louter kwaliteit word gepost.quote:Op maandag 2 november 2009 14:19 schreef L.no het volgende:
[..]
Once again, een mooie bijdrage van jou.
quote:Op maandag 2 november 2009 14:20 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Alsof ik alle posts uit de topics waar jij in post leest
Als je nou gewoon op die link klikt die aan de quote staat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
0 topics op naam. 14.gif
quote:Op maandag 2 november 2009 14:20 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Alsof ik alle posts uit de topics waar jij in post leest
Klik dan op de blauwe tekst waar de datum en tijd staat in de quoteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ghehe, kutquote:Op maandag 2 november 2009 14:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Klik dan op de blauwe tekst waar de datum en tijd staat in de quote
Jup.quote:Op maandag 2 november 2009 14:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja het verziekt echt dit verdere kwaliteitstopic in een serieus forum waar louter kwaliteit word gepost.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |