Ja die lag eruit.quote:Op zondag 1 november 2009 19:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
Noortje ken je Barry White niet , kijk snel is op youtube
Had ik 'm maar gestoten want dan was ik niet in slaap gevallen tijdens Studio Sportquote:Op zondag 1 november 2009 19:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Waar heb jij je hoofd tegen aangestoten, straks ga je nog gillen bij Tokio Hotel
daarom ook de topic titelquote:Op zondag 1 november 2009 19:58 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ja die lag eruit.
En sorry, zag net pas dat ik lapo had.
Ik wist niet dat jij op Justin Timberlakequote:
Whehe hij is leukquote:Op zondag 1 november 2009 20:21 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij op Justin Timberlake![]()
Inderdaad zegquote:Op zondag 1 november 2009 20:40 schreef Sirolf het volgende:
Een nieuw topic op zondagavond, dat gebeurt niet vaak.
Mooie muziek iddquote:Op zondag 1 november 2009 20:46 schreef Noortje. het volgende:
Ik ben zojuist verliefd geworden op Gare Du Nord.
Florent zit er niet meer dus ik verwacht dat hij gewoon een contractverlenging krijgt aangeboden, ongeacht zijn leeftijd. Is hij zo oud dan? Dan krijgen we straks weer Claudia terug op dat tijdstip..quote:Op zondag 1 november 2009 21:06 schreef themauster het volgende:
http://www.radiofreak.nl/nieuws.php?id=9004
Die is volgend jaar weg
Goh, EOquote:Op zondag 1 november 2009 21:22 schreef -Hans- het volgende:
Klaas had pas seks op de dag dat hij getrouwd was. Weten we dat ook weer.
daaruit vloeiend zijn paar dochters gekomen.quote:Op zondag 1 november 2009 21:22 schreef -Hans- het volgende:
Klaas had pas seks op de dag dat hij getrouwd was. Weten we dat ook weer.
Welk album heb je geproeft.quote:Op zondag 1 november 2009 20:46 schreef Noortje. het volgende:
Ik ben zojuist verliefd geworden op Gare Du Nord.
Hij heeft al kids joh? wist ik nietquote:Op zondag 1 november 2009 21:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
daaruit vloeiend zijn paar dochters gekomen.
quote:
Dat zegt ie niet.quote:Op zondag 1 november 2009 21:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Florent zit er niet meer dus ik verwacht dat hij gewoon een contractverlenging krijgt aangeboden, ongeacht zijn leeftijd. Is hij zo oud dan? Dan krijgen we straks weer Claudia terug op dat tijdstip..Stenders is nog altijd een van de betere jocks op 3FM, imho. Die moet je gewoon behouden voor het station. Ben het wel eens met het laatste stuk. Als hij nu al zoiets heeft van ' ik moet het draaien, maar eigenlijk boeit het me niet ' dan zou ik ook gaan twijfelen..
volg zijn twitter , dan lees je kids of eten , vooral dat laatste is een veel besproken onderwerp op twitter.quote:Op zondag 1 november 2009 21:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hij heeft al kids joh? wist ik niet.
Timoooooo !.
Klopt en laten we hopen dat hij het dan ook niet zo voelt. Heb het in elk geval nooit echt heel duidelijk gemerktquote:
Aha, kijk eens aan. Mooi medium dat Twitterquote:Op zondag 1 november 2009 21:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
volg zijn twitter , dan lees je kids of eten , vooral dat laatste is een veel besproken onderwerp op twitter.
Dat ik jou dat ooit nog is zou horen zeggen, je was in het begin nog al anti 3.0quote:Op zondag 1 november 2009 21:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Aha, kijk eens aan. Mooi medium dat Twitter.
Kloptquote:Op zondag 1 november 2009 22:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dat ik jou dat ooit nog is zou horen zeggen, je was in het begin nog al anti 3.0
Proest, wat een reden om niet door te gaanquote:Op zondag 1 november 2009 22:15 schreef borisz het volgende:
WK<17 NL is uitgeschakeld omdat ze een gele kaart meer hebben gehad dan de UAE![]()
. NL werd derde en de vier beste nr's drie gingen door. Maar het fairplay klassement zorgt ervoor dat we eruit liggen
.
quote:Beste klant,
Zoals u deze week ongetwijfeld in de media heeft kunnen lezen, zien of horen, gaf Thuisbezorgd.NL wegens het negenjarig bestaan gratis eten weg. Helaas kende deze actie een trage start. Tot onze verbazing werd vlak voor etenstijd door enkele radiozenders opgeroepen naar onze site te gaan, hetgeen resulteerde in grootschalige overbelasting van de servers. Bestellen ging al vanaf 18:00 moeizaam en om 19.00 kwamen slechts mondjesmaat de gratis bestellingen binnen.
Om toch zoveel mogelijk mensen blij te maken met een maaltijd werd de gratis bestelperiode van oorspronkelijk negen minuten verlengd met anderhalf uur. Tussen 19.00 en 20.30 is vervolgens voor liefst 200.000 Euro aan eten besteld. Op diverse websites werden foto's geplaatst van het veroverde eten. Wij hopen daarom dat voor velen van u de actie toch is geslaagd. Mocht het niet gelukt zijn te bestellen dan spijt ons dat. We hopen volgend jaar met een actie te komen waarbij we beter met de grote toestroom van bezoekers kunnen omgaan. Uiteraard staan wij open voor ideeën!
Met vriendelijke groet,
Jitse Groen
Algemeen Directeur
Thuisbezorgd.NL BV
Zekerquote:Op zondag 1 november 2009 23:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Best netjes afgehandeld door ze toch? Vind ik wel iig.
quote:Stenders wil dus naar Radio 2 en ik val vandaag in voor een nieuwe Veenstra's Vreetvermaak. Toeval.
Meer uitleg bij dat eerste:quote:
Wel grappig dat Stenders blijkbaar wel een stem heeft om een interview te gevenquote:Rob Stenders wil doorstromen naar Radio 2
Rob Stenders zou vanaf volgend jaar graag de overstap maken naar Radio 2. De 3FM-dj houdt er rekening mee dat zijn contract bij 3FM, dat volgend jaar afloopt, niet wordt verlengd, omdat hij te oud wordt.
"Het einde van 3FM komt voor mij in zicht. Ik weet dat ik een keer moet plaatsmaken en iets in mij zegt me dat 3FM me volgend jaar met pensioen zal sturen", zo zegt Stenders in het Parool.
Vorige week werd bekend dat de NPO Radio 2 wil verjongen. De 3FM-dj denkt dat hij de zender daarbij kan helpen. "Ik kan Radio 2 van jeugdig elan voorzien. Ik word steeds ouder, Radio 2 steeds jonger. Ergens ontmoeten we elkaar."
Stenders vindt dat een dj moet voorkomen dat hij muziek moet draaien die niet meer bij hem past, omdat een dj dan niet meer geloofwaardig over. Iets wat volgens hem bij Henk Westbroek in zijn laatste jaren bij 3FM het geval was. "Hij wist bij god niet wat hij aankondigde, het interesseerde hem niet meer. Hij zette zich in de pers en in zijn programma tegen die muziek af. Dan blijft er niets meer over dan: ik heb een contractje en dat zit ik uit."
Dat zit er dik in, ja.quote:Op maandag 2 november 2009 09:32 schreef JaneDoe het volgende:
dus de finale van t dj duel gaat vandaag weer niet door?
Klopt, maar dit is gewoon een verlate draaibeurt voor gisteren.quote:Op maandag 2 november 2009 10:24 schreef on_air het volgende:
Ik had 'em expres niet gedraaid... want het regent niet.
Regende het gister dan?quote:Op maandag 2 november 2009 10:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, maar dit is gewoon een verlate draaibeurt voor gisteren.
Maar toen regende het wel en zou het iedere radio-regel overschrijden.quote:Op maandag 2 november 2009 10:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, maar dit is gewoon een verlate draaibeurt voor gisteren.
bestaat er ook een light versie? dat hadden ze me niet verteldquote:Op maandag 2 november 2009 10:36 schreef themauster het volgende:
Morguh.
Ben steeds weer grieperig dus had de huisarts gebeld. Die kon gelukkig vannochtend meteen langskomen.
Blijk dat ik de Mexicaanse griep hebGelukkig wel de milde vorm,moet nu een weekje uitzieken,dus zal me van de week wel snel vervelen
Waaraan merken ze dat nou?quote:Op maandag 2 november 2009 10:36 schreef themauster het volgende:
Morguh.
Ben steeds weer grieperig dus had de huisarts gebeld. Die kon gelukkig vannochtend meteen langskomen.
Blijk dat ik de Mexicaanse griep hebGelukkig wel de milde vorm,moet nu een weekje uitzieken,dus zal me van de week wel snel vervelen
Beterschap. Mexicaanse griep is eigenlijk een gewoon griepje met het verschil dat nog niemand er resistent voor is. Ik inmiddels wel, was waarschijnlijk ook de klos paar weken geleden.quote:Op maandag 2 november 2009 10:36 schreef themauster het volgende:
Morguh.
Ah, dus jij gaat de Hans uithangen in dit topic de komende dagen?quote:Op maandag 2 november 2009 10:36 schreef themauster het volgende:
Morguh.
Ik zou haast willen da'k ziek was. Heb nog zoveel te bekijken en te beluisteren waar ik nu dus gewoon niet aan toe kom...quote:Op maandag 2 november 2009 10:36 schreef themauster het volgende:
Morguh.
tegenwoordig kunnen ze het zien aan de symptonen, maar volgens mijn vriendin die verpleegster is moet je officieel ook nog bloedonderzoek doen, maar mijn huisarts zei dat hij het kon zien omdat ik aldoor weer ziek werdquote:Op maandag 2 november 2009 10:37 schreef on_air het volgende:
[..]
Waaraan merken ze dat nou?
En vervelen is een keuze. Heb een week plat gelegen maar me prima vermaakt.
Aldoor? Dus als ik nu ziek blijf, heb ik ook Taco hoest?quote:Op maandag 2 november 2009 10:43 schreef themauster het volgende:
[..]
tegenwoordig kunnen ze het zien aan de symptonen, maar volgens mijn vriendin die verpleegster is moet je officieel ook nog bloedonderzoek doen, maar mijn huisarts zei dat hij het kon zien omdat ik aldoor weer ziek werd
Oleee!!quote:Op maandag 2 november 2009 10:52 schreef on_air het volgende:
[..]
Aldoor? Dus als ik nu ziek blijf, heb ik ook Taco hoest?
Zag ik ook alquote:Op maandag 2 november 2009 11:08 schreef themauster het volgende:
MrsEkdom
Het is toch een beetje vreemd dat ik vannacht over @jurrebosman heb gedroomd.
gerardekdom@MrsEkdom Vandaar dat je zo aan het kreunen was!
Vreselijk inderdaad, steeds dat Oooooh Ooooohquote:
Watwatwat.quote:Op maandag 2 november 2009 11:16 schreef Briggy het volgende:
[..]
Vreselijk inderdaad, steeds dat Oooooh Oooooh
Je vriendin heef gewoon gelijk, maar huisarten doen dit omdat ze niet te veel mensen mogen doorsturen naar ziekenhuis qua normering.quote:Op maandag 2 november 2009 10:43 schreef themauster het volgende:
[..]
tegenwoordig kunnen ze het zien aan de symptonen, maar volgens mijn vriendin die verpleegster is moet je officieel ook nog bloedonderzoek doen, maar mijn huisarts zei dat hij het kon zien omdat ik aldoor weer ziek werd
mij part.... Mn vent lijkt het ook wel leukquote:Op maandag 2 november 2009 11:38 schreef on_air het volgende:
[..]
Ook met it kicks like a sleep twitch?
Daarom sms ik niet meer. Nog nooit enige response gehad.quote:Op maandag 2 november 2009 11:40 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
mij part.... Mn vent lijkt het ook wel leuk*zwijmeld over dat ze samen met Bren en Janne Racing rats had aangevraagd bij SR07*
mja...dan hadden ze nu wel teruggebeld![]()
quote:Op maandag 2 november 2009 11:49 schreef Sersjee het volgende:
Ha, de man die ik pas sinds een paar jaar versta...
Jaaa, ik heb nu zo'n zIn in dat liedje!quote:Op maandag 2 november 2009 11:40 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
mij part.... Mn vent lijkt het ook wel leuk*zwijmeld over dat ze samen met Bren en Janne Racing rats had aangevraagd bij SR07*
ich achquote:Op maandag 2 november 2009 11:57 schreef Brennel het volgende:
[..]
Jaaa, ik heb nu zo'n zIn in dat liedje!
quote:
Veenstra Veenstraquote:
quote:
Jammerquote:Op maandag 2 november 2009 12:13 schreef alors het volgende:
Ook geen finale dan vandaag zeker van het popduel...
Nou he...quote:Op maandag 2 november 2009 12:57 schreef muisje-eliza het volgende:
wat gaat de tijd weer snelalweer n uur voorbij
quote:Op maandag 2 november 2009 12:57 schreef muisje-eliza het volgende:
wat gaat de tijd weer snelalweer n uur voorbij
Kijk het nu al voor de 3e keer en het blijft briljantquote:Op maandag 2 november 2009 11:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ook hierom hard gelachen gisteren: http://www.dumpert.nl/med(...)rdt_beetje_boos.html
oh zoquote:Op maandag 2 november 2009 13:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer van: die periode breekt weer (bijna) aan
mag ik ook een cola?quote:Op maandag 2 november 2009 13:34 schreef 3FMaster het volgende:
Zo, de eerste dag na vakantie zit erop. En hoe. Op 500 meter van onze school is de man omgekomen. De 4de jaars video zijn er heen gegaan om een reportage te maken.
Nu lekker Coca Cola Vanille, meegenomen uit Frankrijk
Neushoornquote:
Whehequote:Op maandag 2 november 2009 13:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://twitter.com/#search?q=%23ITHINKILIKEIT![]()
![]()
Bij de vorige hype had er zelfs iemand www.marsgemist.nl geregistreerd.quote:Op maandag 2 november 2009 13:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://twitter.com/#search?q=%23ITHINKILIKEIT![]()
![]()
quote:Op maandag 2 november 2009 13:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Bij de vorige hype had er zelfs iemand www.marsgemist.nl geregistreerd.
Ja helaas wel.. ik zet m'n eigen muziek wel op.quote:Op maandag 2 november 2009 13:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Meen je niet?! dan kan ik net zo goed SkyRadio opzetten..
Me2quote:Op maandag 2 november 2009 14:02 schreef alors het volgende:
[..]
Ja helaas wel.. ik zet m'n eigen muziek wel op.
Ik vind zijn piano fuckups altijd wel leuk.quote:Op maandag 2 november 2009 14:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Bart. Saaier kun je ze bijna niet vinden.
Da's dan ook het enige (en zelfs dat niet altijd). Kun je nagaan als we dat het hoogtepunt van een dj/plaatjesdraaier vinden...quote:Op maandag 2 november 2009 14:13 schreef on_air het volgende:
[..]
Ik vind zijn piano fuckups altijd wel leuk.
Succesquote:Op maandag 2 november 2009 14:03 schreef muisje-eliza het volgende:
deze loopt wel optijd http://twitter.com/coucou_suisse
ik ga mn rattenkooi uitmesten
hup hup...wanneer ga je? ik hoop dat je luie oog n beetje wakker is danquote:Op maandag 2 november 2009 14:36 schreef Piles het volgende:
Zo, eerst maar eens een afspraak bij de opticien gemaaktnee, niet bij Eliza
Moet er na de oogmeting voor Luchtverkeersleiding toch echt aan geloven
Woensdag alquote:
quote:ik hoop dat je luie oog n beetje wakker is dan
* muisje-eliza duimtquote:Op maandag 2 november 2009 14:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Woensdag al![]()
[..]
Volgens de ogendokter gaat een bril daar alleen maar bij helpen
Hebben we het nu over hetzelfde?quote:
nou ik duim dat de opticien een goede uitslag heeft voor je oogjesquote:Op maandag 2 november 2009 14:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Hebben we het nu over hetzelfde?Ik heb het over de afspraak bij de opticien, van de Luchtverkeersleiding heb ik nog niks gehoord
quote:Op maandag 2 november 2009 14:41 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
nou ik duim dat de opticien een goede uitslag heeft voor je oogjes
Inderdaad één van de weinige juweeltjes op 3FM.quote:Op maandag 2 november 2009 14:51 schreef Vlindur het volgende:
Ik vind dit zo'n fijn nummer![]()
Toch maar eens uitzoeken van wie het eigenlijk is en hoe het heet
Edit:
Temper Trap - Sweet Disposition dus
Ik ben allang blij dat het dat hyperendeteringnummer niet is.quote:Op maandag 2 november 2009 15:00 schreef Barney_Stinson het volgende:
[..]
Inderdaad één van de weinige juweeltjes op 3FM.
Wil deze plaat als megahit ipv John Mayer.
oh zo....quote:Op maandag 2 november 2009 15:37 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Rick Astley - Never gonna give you up was net op 3FM
Misschien maak je over 2 maanden een kans.quote:Op maandag 2 november 2009 15:00 schreef Barney_Stinson het volgende:
[..]
Inderdaad één van de weinige juweeltjes op 3FM.
Wil deze plaat als megahit ipv John Mayer.
Goo Goo Dolls - Iris.quote:
Oh joh. Dat was ook zo, dat wilde je gaan proberen. En je bent dus al een stukje op weg. Goed hoor.quote:Op maandag 2 november 2009 14:36 schreef Piles het volgende:
Zo, eerst maar eens een afspraak bij de opticien gemaaktnee, niet bij Eliza
Moet er na de oogmeting voor Luchtverkeersleiding toch echt aan geloven
Het verbaasd mij het meest dat ze blijkbaar tegenwoordig een kat op de redactie hebben.quote:Op maandag 2 november 2009 16:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.3fm.nl/page/3fm_muzieknieuws/331240
Nou, dat zal wel weer totaal nergens over gaan.
Zag je reply jaquote:Op maandag 2 november 2009 16:41 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het verbaasd mij het meest dat ze blijkbaar tegenwoordig een kat op de redactie hebben.
Niks voor jouquote:Op maandag 2 november 2009 16:47 schreef borisz het volgende:
Tentamen microeconomie een 4, komt de volgende keer wel goed, iets meer oefenen nog. Ik liep steeds vast in de sommen.
Is ook niet echt makkelijk ookquote:Tentamen management accounting 7,4. Nog niet eens de helft heeft dat tentamen gehaald
.
Micro is mijn lastigste kant, alle microvakken moest ik wel minimaal herren, micro 2.1 wordt in december poging driequote:Op maandag 2 november 2009 16:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Niks voor jouWaar gaat het allemaal over?
Belastinglattenties en kasstroomoverzicht heb ik ook gehad met financial accounting. Netjes gehaald met een 6quote:Is ook niet echt makkelijk ook![]()
Ben nu aan het leren voor de herkansing van boekenhouden: belastinglatenties en kasstroomoverzicht
Das wel een niveautje hoger dan wat ik gedaan hebquote:Op maandag 2 november 2009 16:55 schreef borisz het volgende:
Micro is mijn lastigste kant, alle microvakken moest ik wel minimaal herren, micro 2.1 wordt in december poging drie, vorig jaar niet eens herkanst. Dit mircovak ging over
Was ik dat maar wat meer geweest, dan was ik nu allang klaar geweest, ipv nog bezig met 3e jaars vakkenquote:
quote:Op maandag 2 november 2009 16:59 schreef borisz het volgende:
Gall en Gall heeft inmiddels een Roelverbod ingesteld tijdens de wilde wijndagen. Andere mensen willen ook nog wijn kopen.
Het is mijn derde microvak, de basis van klassieke consumenten en producenten theorie was stof voor microvakken in het eerste jaar.quote:Op maandag 2 november 2009 17:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Das wel een niveautje hoger dan wat ik gedaan heb
[..]
Was ik dat maar wat meer geweest, dan was ik nu allang klaar geweest, ipv nog bezig met 3e jaars vakken
quote:Op maandag 2 november 2009 16:59 schreef borisz het volgende:
Gall en Gall heeft inmiddels een Roelverbod ingesteld tijdens de wilde wijndagen. Andere mensen willen ook nog wijn kopen.
Klopt. Voor straf hebben ze me in België geplaatst, zodat ik niet eens langs kán gaanquote:Op maandag 2 november 2009 16:59 schreef borisz het volgende:
Ben je niet naar zo'n afscheidsconcert geweest?quote:Op maandag 2 november 2009 17:20 schreef Sersjee het volgende:
Een "bijzondere kans voor Johan-fans" vanavond bij MetMichiel. Drie keer raden wie er niet in de gelegenheid is om te luisteren vanavond...![]()
Rob is z'n stem weer eens kwijt, dus tis nog niet doorgegaanquote:Op maandag 2 november 2009 17:26 schreef Captain_Slow het volgende:
Waar kan ik trouwens het DJ duel van vanmiddag terugluisteren?
Of was Rob weer te lui?![]()
Ik zou Venema daar alvast even over inlichten.quote:Op maandag 2 november 2009 17:20 schreef Sersjee het volgende:
Een "bijzondere kans voor Johan-fans" vanavond bij MetMichiel. Drie keer raden wie er niet in de gelegenheid is om te luisteren vanavond...![]()
Da's pas op 22 december. Maar ik heb ze zo'n 3,5 week geleden gezien en voor de 22e zie ik ze waarschijnlijk ook nog 1 of 2 keer.quote:Op maandag 2 november 2009 17:25 schreef alors het volgende:
[..]
Ben je niet naar zo'n afscheidsconcert geweest?
Haha, nou leuk tochquote:Op maandag 2 november 2009 17:46 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Da's pas op 22 december. Maar ik heb ze zo'n 3,5 week geleden gezien en voor de 22e zie ik ze waarschijnlijk ook nog 1 of 2 keer.
Fan? Welnee...![]()
F**k, heb ik die weer gemist.quote:Op maandag 2 november 2009 15:37 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Rick Astley - Never gonna give you up was net op 3FM
Dat gebeurt zo nu en dan weleens, ook een paar jaar terug al.quote:Op maandag 2 november 2009 17:57 schreef -Hans- het volgende:
Weer een computerprobleem @ 3FMDe STER start niet
En zij schakelen ook van reclames naar nieuws?quote:Op maandag 2 november 2009 18:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat gebeurt zo nu en dan weleens, ook een paar jaar terug al.
Is ook een ander systeem dan de studio. Sterker nog, de STER-reclames komen niet eens uit de studio, maar vanuit de eindregie.
Aldus Giel. Roel?quote:Grote fans van Joss Stone...opgelet! Ik geef kaarten weg voor haar show 11 november in de Sugar Factory! Check maar hoe: http://giel.vara.nl
Had het inderdaad wel een keer eerder gehoord, maar het blijft wel apart om te horenquote:Op maandag 2 november 2009 18:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat gebeurt zo nu en dan weleens, ook een paar jaar terug al.
Is ook een ander systeem dan de studio. Sterker nog, de STER-reclames komen niet eens uit de studio, maar vanuit de eindregie.
quote:BONG BONG BONG BONG BONG BONG
ik vind de zwitserse koekoeksklok toch leukerquote:Op maandag 2 november 2009 19:04 schreef 3FMaster het volgende:
http://twitter.com/big_ben_clock
De twitter van de Big Ben waar Michiel het vanmiddag over had. Z'n laatste tweet:
[..]
groot voordeel: hij loopt niet een uur achterquote:coucou coucou coucou coucou coucou coucou coucou
inderdaad...nogmaals gefeli Maricha!!!!quote:Op maandag 2 november 2009 19:11 schreef Briggy het volgende:
Goedenavond
en gefeliciteerd Maricha![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 november 2009 19:11 schreef Briggy het volgende:
Goedenavond
en gefeliciteerd Maricha![]()
[ afbeelding ]
Hallo Michiel !!quote:Op maandag 2 november 2009 19:24 schreef MichielV het volgende:
Goeoeoeoeoeoedenavond!
Hahah dat denk ik ook steeds als ik die fragmenten hoor.quote:Op maandag 2 november 2009 19:28 schreef Brennel het volgende:
Draai nou Racing Rats, alsjeblieieieieieieieft?
prrrrlleeeeaaaaaaassseeeeeeequote:Op maandag 2 november 2009 19:28 schreef Brennel het volgende:
Draai nou Racing Rats, alsjeblieieieieieieieft?
Verkeerd plaatje.quote:Op maandag 2 november 2009 19:31 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
prrrrlleeeeaaaaaaassseeeeeee
[ afbeelding ]
Katten ook niet. Daarom is het gemoakt met den computerquote:Op maandag 2 november 2009 19:33 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik heb geen rattenplaatjes van ratten die zooooo zielig kunnen kijken
Sweetquote:Op maandag 2 november 2009 19:31 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
prrrrlleeeeaaaaaaassseeeeeee
[ afbeelding ]
lijkt me leukquote:Op maandag 2 november 2009 19:37 schreef -Hans- het volgende:
Motten we nog een vette plaat voor de jarige Maricha aanvragen? I Think I Like if of iets van Mika Mika, ofzo??
Wat heeft dat ding grote snorharenquote:Op maandag 2 november 2009 19:34 schreef muisje-eliza het volgende:
oh wacht
[ afbeelding ]
pleeeeaaaaaassssseeeeeeee
Heeft ze iets van Hyves/Last.fm?quote:Op maandag 2 november 2009 19:38 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
lijkt me leukkweet alleen niet wat Maricha leuk vind
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |