Florent zit er niet meer dus ik verwacht dat hij gewoon een contractverlenging krijgt aangeboden, ongeacht zijn leeftijd. Is hij zo oud dan? Dan krijgen we straks weer Claudia terug op dat tijdstip..quote:Op zondag 1 november 2009 21:06 schreef themauster het volgende:
http://www.radiofreak.nl/nieuws.php?id=9004
Die is volgend jaar weg
Goh, EOquote:Op zondag 1 november 2009 21:22 schreef -Hans- het volgende:
Klaas had pas seks op de dag dat hij getrouwd was. Weten we dat ook weer.
daaruit vloeiend zijn paar dochters gekomen.quote:Op zondag 1 november 2009 21:22 schreef -Hans- het volgende:
Klaas had pas seks op de dag dat hij getrouwd was. Weten we dat ook weer.
Welk album heb je geproeft.quote:Op zondag 1 november 2009 20:46 schreef Noortje. het volgende:
Ik ben zojuist verliefd geworden op Gare Du Nord.
Hij heeft al kids joh? wist ik nietquote:Op zondag 1 november 2009 21:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
daaruit vloeiend zijn paar dochters gekomen.
quote:
Dat zegt ie niet.quote:Op zondag 1 november 2009 21:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Florent zit er niet meer dus ik verwacht dat hij gewoon een contractverlenging krijgt aangeboden, ongeacht zijn leeftijd. Is hij zo oud dan? Dan krijgen we straks weer Claudia terug op dat tijdstip..Stenders is nog altijd een van de betere jocks op 3FM, imho. Die moet je gewoon behouden voor het station. Ben het wel eens met het laatste stuk. Als hij nu al zoiets heeft van ' ik moet het draaien, maar eigenlijk boeit het me niet ' dan zou ik ook gaan twijfelen..
volg zijn twitter , dan lees je kids of eten , vooral dat laatste is een veel besproken onderwerp op twitter.quote:Op zondag 1 november 2009 21:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hij heeft al kids joh? wist ik niet.
Timoooooo !.
Klopt en laten we hopen dat hij het dan ook niet zo voelt. Heb het in elk geval nooit echt heel duidelijk gemerktquote:
Aha, kijk eens aan. Mooi medium dat Twitterquote:Op zondag 1 november 2009 21:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
volg zijn twitter , dan lees je kids of eten , vooral dat laatste is een veel besproken onderwerp op twitter.
Dat ik jou dat ooit nog is zou horen zeggen, je was in het begin nog al anti 3.0quote:Op zondag 1 november 2009 21:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Aha, kijk eens aan. Mooi medium dat Twitter.
Kloptquote:Op zondag 1 november 2009 22:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dat ik jou dat ooit nog is zou horen zeggen, je was in het begin nog al anti 3.0
Proest, wat een reden om niet door te gaanquote:Op zondag 1 november 2009 22:15 schreef borisz het volgende:
WK<17 NL is uitgeschakeld omdat ze een gele kaart meer hebben gehad dan de UAE![]()
. NL werd derde en de vier beste nr's drie gingen door. Maar het fairplay klassement zorgt ervoor dat we eruit liggen
.
quote:Beste klant,
Zoals u deze week ongetwijfeld in de media heeft kunnen lezen, zien of horen, gaf Thuisbezorgd.NL wegens het negenjarig bestaan gratis eten weg. Helaas kende deze actie een trage start. Tot onze verbazing werd vlak voor etenstijd door enkele radiozenders opgeroepen naar onze site te gaan, hetgeen resulteerde in grootschalige overbelasting van de servers. Bestellen ging al vanaf 18:00 moeizaam en om 19.00 kwamen slechts mondjesmaat de gratis bestellingen binnen.
Om toch zoveel mogelijk mensen blij te maken met een maaltijd werd de gratis bestelperiode van oorspronkelijk negen minuten verlengd met anderhalf uur. Tussen 19.00 en 20.30 is vervolgens voor liefst 200.000 Euro aan eten besteld. Op diverse websites werden foto's geplaatst van het veroverde eten. Wij hopen daarom dat voor velen van u de actie toch is geslaagd. Mocht het niet gelukt zijn te bestellen dan spijt ons dat. We hopen volgend jaar met een actie te komen waarbij we beter met de grote toestroom van bezoekers kunnen omgaan. Uiteraard staan wij open voor ideeën!
Met vriendelijke groet,
Jitse Groen
Algemeen Directeur
Thuisbezorgd.NL BV
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |