Het verbaasd mij het meest dat ze blijkbaar tegenwoordig een kat op de redactie hebben.quote:Op maandag 2 november 2009 16:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.3fm.nl/page/3fm_muzieknieuws/331240
Nou, dat zal wel weer totaal nergens over gaan.
Zag je reply jaquote:Op maandag 2 november 2009 16:41 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het verbaasd mij het meest dat ze blijkbaar tegenwoordig een kat op de redactie hebben.
Niks voor jouquote:Op maandag 2 november 2009 16:47 schreef borisz het volgende:
Tentamen microeconomie een 4, komt de volgende keer wel goed, iets meer oefenen nog. Ik liep steeds vast in de sommen.
Is ook niet echt makkelijk ookquote:Tentamen management accounting 7,4. Nog niet eens de helft heeft dat tentamen gehaald
.
Micro is mijn lastigste kant, alle microvakken moest ik wel minimaal herren, micro 2.1 wordt in december poging driequote:Op maandag 2 november 2009 16:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Niks voor jouWaar gaat het allemaal over?
Belastinglattenties en kasstroomoverzicht heb ik ook gehad met financial accounting. Netjes gehaald met een 6quote:Is ook niet echt makkelijk ook![]()
Ben nu aan het leren voor de herkansing van boekenhouden: belastinglatenties en kasstroomoverzicht
Das wel een niveautje hoger dan wat ik gedaan hebquote:Op maandag 2 november 2009 16:55 schreef borisz het volgende:
Micro is mijn lastigste kant, alle microvakken moest ik wel minimaal herren, micro 2.1 wordt in december poging drie, vorig jaar niet eens herkanst. Dit mircovak ging over
Was ik dat maar wat meer geweest, dan was ik nu allang klaar geweest, ipv nog bezig met 3e jaars vakkenquote:
quote:Op maandag 2 november 2009 16:59 schreef borisz het volgende:
Gall en Gall heeft inmiddels een Roelverbod ingesteld tijdens de wilde wijndagen. Andere mensen willen ook nog wijn kopen.
Het is mijn derde microvak, de basis van klassieke consumenten en producenten theorie was stof voor microvakken in het eerste jaar.quote:Op maandag 2 november 2009 17:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Das wel een niveautje hoger dan wat ik gedaan heb
[..]
Was ik dat maar wat meer geweest, dan was ik nu allang klaar geweest, ipv nog bezig met 3e jaars vakken
quote:Op maandag 2 november 2009 16:59 schreef borisz het volgende:
Gall en Gall heeft inmiddels een Roelverbod ingesteld tijdens de wilde wijndagen. Andere mensen willen ook nog wijn kopen.
Klopt. Voor straf hebben ze me in België geplaatst, zodat ik niet eens langs kán gaanquote:Op maandag 2 november 2009 16:59 schreef borisz het volgende:
Ben je niet naar zo'n afscheidsconcert geweest?quote:Op maandag 2 november 2009 17:20 schreef Sersjee het volgende:
Een "bijzondere kans voor Johan-fans" vanavond bij MetMichiel. Drie keer raden wie er niet in de gelegenheid is om te luisteren vanavond...![]()
Rob is z'n stem weer eens kwijt, dus tis nog niet doorgegaanquote:Op maandag 2 november 2009 17:26 schreef Captain_Slow het volgende:
Waar kan ik trouwens het DJ duel van vanmiddag terugluisteren?
Of was Rob weer te lui?![]()
Ik zou Venema daar alvast even over inlichten.quote:Op maandag 2 november 2009 17:20 schreef Sersjee het volgende:
Een "bijzondere kans voor Johan-fans" vanavond bij MetMichiel. Drie keer raden wie er niet in de gelegenheid is om te luisteren vanavond...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |