Ah, dus jij gaat de Hans uithangen in dit topic de komende dagen?quote:Op maandag 2 november 2009 10:36 schreef themauster het volgende:
Morguh.
Ben steeds weer grieperig dus had de huisarts gebeld. Die kon gelukkig vannochtend meteen langskomen.
Blijk dat ik de Mexicaanse griep hebGelukkig wel de milde vorm,moet nu een weekje uitzieken,dus zal me van de week wel snel vervelen
Ik zou haast willen da'k ziek was. Heb nog zoveel te bekijken en te beluisteren waar ik nu dus gewoon niet aan toe kom...quote:Op maandag 2 november 2009 10:36 schreef themauster het volgende:
Morguh.
Ben steeds weer grieperig dus had de huisarts gebeld. Die kon gelukkig vannochtend meteen langskomen.
Blijk dat ik de Mexicaanse griep hebGelukkig wel de milde vorm,moet nu een weekje uitzieken,dus zal me van de week wel snel vervelen
tegenwoordig kunnen ze het zien aan de symptonen, maar volgens mijn vriendin die verpleegster is moet je officieel ook nog bloedonderzoek doen, maar mijn huisarts zei dat hij het kon zien omdat ik aldoor weer ziek werdquote:Op maandag 2 november 2009 10:37 schreef on_air het volgende:
[..]
Waaraan merken ze dat nou?
En vervelen is een keuze. Heb een week plat gelegen maar me prima vermaakt.
Aldoor? Dus als ik nu ziek blijf, heb ik ook Taco hoest?quote:Op maandag 2 november 2009 10:43 schreef themauster het volgende:
[..]
tegenwoordig kunnen ze het zien aan de symptonen, maar volgens mijn vriendin die verpleegster is moet je officieel ook nog bloedonderzoek doen, maar mijn huisarts zei dat hij het kon zien omdat ik aldoor weer ziek werd
Oleee!!quote:Op maandag 2 november 2009 10:52 schreef on_air het volgende:
[..]
Aldoor? Dus als ik nu ziek blijf, heb ik ook Taco hoest?
Zag ik ook alquote:Op maandag 2 november 2009 11:08 schreef themauster het volgende:
MrsEkdom
Het is toch een beetje vreemd dat ik vannacht over @jurrebosman heb gedroomd.
gerardekdom@MrsEkdom Vandaar dat je zo aan het kreunen was!
Vreselijk inderdaad, steeds dat Oooooh Ooooohquote:
Watwatwat.quote:Op maandag 2 november 2009 11:16 schreef Briggy het volgende:
[..]
Vreselijk inderdaad, steeds dat Oooooh Oooooh
Je vriendin heef gewoon gelijk, maar huisarten doen dit omdat ze niet te veel mensen mogen doorsturen naar ziekenhuis qua normering.quote:Op maandag 2 november 2009 10:43 schreef themauster het volgende:
[..]
tegenwoordig kunnen ze het zien aan de symptonen, maar volgens mijn vriendin die verpleegster is moet je officieel ook nog bloedonderzoek doen, maar mijn huisarts zei dat hij het kon zien omdat ik aldoor weer ziek werd
mij part.... Mn vent lijkt het ook wel leukquote:Op maandag 2 november 2009 11:38 schreef on_air het volgende:
[..]
Ook met it kicks like a sleep twitch?
Daarom sms ik niet meer. Nog nooit enige response gehad.quote:Op maandag 2 november 2009 11:40 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
mij part.... Mn vent lijkt het ook wel leuk*zwijmeld over dat ze samen met Bren en Janne Racing rats had aangevraagd bij SR07*
mja...dan hadden ze nu wel teruggebeld![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |