Zekerquote:Op zondag 1 november 2009 23:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Best netjes afgehandeld door ze toch? Vind ik wel iig.
quote:Stenders wil dus naar Radio 2 en ik val vandaag in voor een nieuwe Veenstra's Vreetvermaak. Toeval.
Meer uitleg bij dat eerste:quote:
Wel grappig dat Stenders blijkbaar wel een stem heeft om een interview te gevenquote:Rob Stenders wil doorstromen naar Radio 2
Rob Stenders zou vanaf volgend jaar graag de overstap maken naar Radio 2. De 3FM-dj houdt er rekening mee dat zijn contract bij 3FM, dat volgend jaar afloopt, niet wordt verlengd, omdat hij te oud wordt.
"Het einde van 3FM komt voor mij in zicht. Ik weet dat ik een keer moet plaatsmaken en iets in mij zegt me dat 3FM me volgend jaar met pensioen zal sturen", zo zegt Stenders in het Parool.
Vorige week werd bekend dat de NPO Radio 2 wil verjongen. De 3FM-dj denkt dat hij de zender daarbij kan helpen. "Ik kan Radio 2 van jeugdig elan voorzien. Ik word steeds ouder, Radio 2 steeds jonger. Ergens ontmoeten we elkaar."
Stenders vindt dat een dj moet voorkomen dat hij muziek moet draaien die niet meer bij hem past, omdat een dj dan niet meer geloofwaardig over. Iets wat volgens hem bij Henk Westbroek in zijn laatste jaren bij 3FM het geval was. "Hij wist bij god niet wat hij aankondigde, het interesseerde hem niet meer. Hij zette zich in de pers en in zijn programma tegen die muziek af. Dan blijft er niets meer over dan: ik heb een contractje en dat zit ik uit."
Dat zit er dik in, ja.quote:Op maandag 2 november 2009 09:32 schreef JaneDoe het volgende:
dus de finale van t dj duel gaat vandaag weer niet door?
Klopt, maar dit is gewoon een verlate draaibeurt voor gisteren.quote:Op maandag 2 november 2009 10:24 schreef on_air het volgende:
Ik had 'em expres niet gedraaid... want het regent niet.
Regende het gister dan?quote:Op maandag 2 november 2009 10:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, maar dit is gewoon een verlate draaibeurt voor gisteren.
Maar toen regende het wel en zou het iedere radio-regel overschrijden.quote:Op maandag 2 november 2009 10:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, maar dit is gewoon een verlate draaibeurt voor gisteren.
bestaat er ook een light versie? dat hadden ze me niet verteldquote:Op maandag 2 november 2009 10:36 schreef themauster het volgende:
Morguh.
Ben steeds weer grieperig dus had de huisarts gebeld. Die kon gelukkig vannochtend meteen langskomen.
Blijk dat ik de Mexicaanse griep hebGelukkig wel de milde vorm,moet nu een weekje uitzieken,dus zal me van de week wel snel vervelen
Waaraan merken ze dat nou?quote:Op maandag 2 november 2009 10:36 schreef themauster het volgende:
Morguh.
Ben steeds weer grieperig dus had de huisarts gebeld. Die kon gelukkig vannochtend meteen langskomen.
Blijk dat ik de Mexicaanse griep hebGelukkig wel de milde vorm,moet nu een weekje uitzieken,dus zal me van de week wel snel vervelen
Beterschap. Mexicaanse griep is eigenlijk een gewoon griepje met het verschil dat nog niemand er resistent voor is. Ik inmiddels wel, was waarschijnlijk ook de klos paar weken geleden.quote:Op maandag 2 november 2009 10:36 schreef themauster het volgende:
Morguh.
Ah, dus jij gaat de Hans uithangen in dit topic de komende dagen?quote:Op maandag 2 november 2009 10:36 schreef themauster het volgende:
Morguh.
Ik zou haast willen da'k ziek was. Heb nog zoveel te bekijken en te beluisteren waar ik nu dus gewoon niet aan toe kom...quote:Op maandag 2 november 2009 10:36 schreef themauster het volgende:
Morguh.
tegenwoordig kunnen ze het zien aan de symptonen, maar volgens mijn vriendin die verpleegster is moet je officieel ook nog bloedonderzoek doen, maar mijn huisarts zei dat hij het kon zien omdat ik aldoor weer ziek werdquote:Op maandag 2 november 2009 10:37 schreef on_air het volgende:
[..]
Waaraan merken ze dat nou?
En vervelen is een keuze. Heb een week plat gelegen maar me prima vermaakt.
Aldoor? Dus als ik nu ziek blijf, heb ik ook Taco hoest?quote:Op maandag 2 november 2009 10:43 schreef themauster het volgende:
[..]
tegenwoordig kunnen ze het zien aan de symptonen, maar volgens mijn vriendin die verpleegster is moet je officieel ook nog bloedonderzoek doen, maar mijn huisarts zei dat hij het kon zien omdat ik aldoor weer ziek werd
Oleee!!quote:Op maandag 2 november 2009 10:52 schreef on_air het volgende:
[..]
Aldoor? Dus als ik nu ziek blijf, heb ik ook Taco hoest?
Zag ik ook alquote:Op maandag 2 november 2009 11:08 schreef themauster het volgende:
MrsEkdom
Het is toch een beetje vreemd dat ik vannacht over @jurrebosman heb gedroomd.
gerardekdom@MrsEkdom Vandaar dat je zo aan het kreunen was!
Vreselijk inderdaad, steeds dat Oooooh Ooooohquote:
Watwatwat.quote:Op maandag 2 november 2009 11:16 schreef Briggy het volgende:
[..]
Vreselijk inderdaad, steeds dat Oooooh Oooooh
Je vriendin heef gewoon gelijk, maar huisarten doen dit omdat ze niet te veel mensen mogen doorsturen naar ziekenhuis qua normering.quote:Op maandag 2 november 2009 10:43 schreef themauster het volgende:
[..]
tegenwoordig kunnen ze het zien aan de symptonen, maar volgens mijn vriendin die verpleegster is moet je officieel ook nog bloedonderzoek doen, maar mijn huisarts zei dat hij het kon zien omdat ik aldoor weer ziek werd
mij part.... Mn vent lijkt het ook wel leukquote:Op maandag 2 november 2009 11:38 schreef on_air het volgende:
[..]
Ook met it kicks like a sleep twitch?
Daarom sms ik niet meer. Nog nooit enige response gehad.quote:Op maandag 2 november 2009 11:40 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
mij part.... Mn vent lijkt het ook wel leuk*zwijmeld over dat ze samen met Bren en Janne Racing rats had aangevraagd bij SR07*
mja...dan hadden ze nu wel teruggebeld![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |