Da's pas op 22 december. Maar ik heb ze zo'n 3,5 week geleden gezien en voor de 22e zie ik ze waarschijnlijk ook nog 1 of 2 keer.quote:Op maandag 2 november 2009 17:25 schreef alors het volgende:
[..]
Ben je niet naar zo'n afscheidsconcert geweest?
Haha, nou leuk tochquote:Op maandag 2 november 2009 17:46 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Da's pas op 22 december. Maar ik heb ze zo'n 3,5 week geleden gezien en voor de 22e zie ik ze waarschijnlijk ook nog 1 of 2 keer.
Fan? Welnee...![]()
F**k, heb ik die weer gemist.quote:Op maandag 2 november 2009 15:37 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Rick Astley - Never gonna give you up was net op 3FM
Dat gebeurt zo nu en dan weleens, ook een paar jaar terug al.quote:Op maandag 2 november 2009 17:57 schreef -Hans- het volgende:
Weer een computerprobleem @ 3FMDe STER start niet
En zij schakelen ook van reclames naar nieuws?quote:Op maandag 2 november 2009 18:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat gebeurt zo nu en dan weleens, ook een paar jaar terug al.
Is ook een ander systeem dan de studio. Sterker nog, de STER-reclames komen niet eens uit de studio, maar vanuit de eindregie.
Aldus Giel. Roel?quote:Grote fans van Joss Stone...opgelet! Ik geef kaarten weg voor haar show 11 november in de Sugar Factory! Check maar hoe: http://giel.vara.nl
Had het inderdaad wel een keer eerder gehoord, maar het blijft wel apart om te horenquote:Op maandag 2 november 2009 18:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat gebeurt zo nu en dan weleens, ook een paar jaar terug al.
Is ook een ander systeem dan de studio. Sterker nog, de STER-reclames komen niet eens uit de studio, maar vanuit de eindregie.
quote:BONG BONG BONG BONG BONG BONG
ik vind de zwitserse koekoeksklok toch leukerquote:Op maandag 2 november 2009 19:04 schreef 3FMaster het volgende:
http://twitter.com/big_ben_clock
De twitter van de Big Ben waar Michiel het vanmiddag over had. Z'n laatste tweet:
[..]
groot voordeel: hij loopt niet een uur achterquote:coucou coucou coucou coucou coucou coucou coucou
inderdaad...nogmaals gefeli Maricha!!!!quote:Op maandag 2 november 2009 19:11 schreef Briggy het volgende:
Goedenavond
en gefeliciteerd Maricha![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 november 2009 19:11 schreef Briggy het volgende:
Goedenavond
en gefeliciteerd Maricha![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |