Ik voel hier een overwinning voor Timbob aankomen?quote:Op maandag 2 november 2009 15:36 schreef timbob het volgende:
Vanaf 9 tot 21 allemaal uit het koppie.
't zal toch niet?quote:Op maandag 2 november 2009 18:11 schreef Laevid het volgende:
[..]
Ik voel hier een overwinning voor Timbob aankomen?
Maar als zelfs Timbob weer van de partij is..........dan moet Trancelocator toch ook ergens zijn?quote:Op maandag 2 november 2009 18:35 schreef Tokamak het volgende:
die hebben we al n tijdje niet gezien...
Een nieuwe deelnemerquote:Op maandag 2 november 2009 18:40 schreef djkoelkast het volgende:
Leuuuuuk, meedoen
Aargh die eerste, ik ken 2 uitvoeringen waaronder het origineel, maar deze versie... Moet wel te vinden zijn denk ik![]()
edit: ik ben bang dat ik dit niet ga winnenIk ken er echt te weinig en de helft komt op mij niet eens over als dance.
Die quote is volgens mij van 'Ex-Liefdadigheid' van ABN. Met hulp vanquote:Op maandag 2 november 2009 19:35 schreef Laevid het volgende:
Ziet mijn oog trouwens een signature met een prins extince quote of iets dat er verdacht veel op lijkt
Is een quote van de vlaamse rapgroep ABN, maar ik ben zelf echt wel een dance liefhebber.quote:Op maandag 2 november 2009 19:35 schreef Laevid het volgende:
[..]
Een nieuwe deelnemer![]()
Nou het is allemaal dance hoor, maar laat je niet ontmoedigen, wij kennen geen verliezers
![]()
Ziet mijn oog trouwens een signature met een prins extince quote of iets dat er verdacht veel op lijkt
Dat is hemquote:Op maandag 2 november 2009 21:48 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Die quote is volgens mij van 'Ex-Liefdadigheid' van ABN. Met hulp vanLuc de Vos.
Tja, je moet ook niet vergeten dat dit al deel 67 is. Veel van de wat meer voor de hand liggende platen zijn allang een keer (of al vaker) gevraagd, dus dan heb je de kans dat fragmenten gaandeweg wat lastiger worden. Bovendien heb je (klaarblijkelijk) net de pech dat je binnen komt bij één van mijn contests.quote:Op maandag 2 november 2009 22:21 schreef djkoelkast het volgende:
Is een quote van de vlaamse rapgroep ABN, maar ik ben zelf echt wel een dance liefhebber.
Ik vind het eeeeerg moeilijk hoor, de eerste twee heb ik wel maar daarna is er maar weinig wat me direct iets zegt en toch doe ik al sinds de mid-jaren '90 aan dancemuziek.
1 |
Dat moet ik eens opzoeken dan, Gorki mag ik wel, ABN ken ik maar 1 nummer van en da's niet eens zo al te best, vind ik. Het deed mij denken aan Extince's "Op De Dansvloer", maar dat ging als volgt:quote:Op maandag 2 november 2009 21:48 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Die quote is volgens mij van 'Ex-Liefdadigheid' van ABN. Met hulp vanLuc de Vos.
Bijna niet meer te vinden (staat op een oud, uitverkocht album), wel is er nog een the best of cd. En een aantal clips (waaronder deze) staan op Youtube.quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:25 schreef Laevid het volgende:
[..]
Dat moet ik eens opzoeken dan, Gorki mag ik wel, ABN ken ik maar 1 nummer van en da's niet eens zo al te best, vind ik. Het deed mij denken aan Extince's "Op De Dansvloer", maar dat ging als volgt:
"ik heb natuurlijk spijt, alleen zo'n typisch kenmerk van spijt, is dat het steeds weer te laat komt
en nooit op tijd"
Leuk samenwerkingen met Stijn Meuris en Buyse MC. "De laatste is in samenwerking met Buyse MC met een enorm dialect, wat dit nummer juist weer extra leuk maakt.". Voor zover je dat niet wist; Buyse MC is samen met Flip Kowlier de rapper van 't Hof van Commerce en dat is in het plat Westvlaams. Mijn favoriete vlaamse hiphopgroep...quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
En vergeet de nieuwste niet, ik heb die onlangs nog gereviewd: CD: ABN - Batterijzuur
1 2 | 2 Laevid 29 |
Uhm ja.......was precies dezelfde tijd (voor mij). Maar om nu een nummer 1 bij mezelf te verwisselen.quote:
1 2 3 | 2 Laevid 29 3 djkoelkast 13 |
Dat heb ik nou met 19, ik ken het maar ik kom er niet op en als je niet weet waarnaar je moet zoeken wordt het lastig om te vindenquote:Op zaterdag 7 november 2009 01:07 schreef timbob het volgende:
Nummer 1 is echt zo'n *hgnnnn* track...
Frustrerend als je er niet op kan komen maar wel die andere kent...
En zeker niet onverdienstelijk! Je komt met je eerste inzending meteen op gelijke hoogte met timbob.quote:
1 2 3 4 | leukvoorlater 40 Laevid 29 djkoelkast 13 |
Soulseek vond hem echter al na 2 keer zoeken.quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Bijna niet meer te vinden (staat op een oud, uitverkocht album), wel is er nog een the best of cd.
1 2 3 4 | leukvoorlater 40 Laevid 29 djkoelkast 13 |
idd een makkelijke, en een van de weinige die ik wel kenquote:Op maandag 9 november 2009 12:14 schreef Grobbel het volgende:
Sta er trouwens nog steeds versteld van dat #24 nog altijd door niemand is benoemd (al wacht ik nog met smart op een update van Laevid). Dacht dat die juist het makkelijkst zou zijn van alle 'recente' platen.
1 2 3 4 5 | leukvoorlater 40 Laevid 29 djkoelkast 13 sink 2 |
Ik weet niet of ik er versteld van sta, maar echt onbekend istie niet nee. Mijn vergisinzending was minder bekend iig.quote:Op maandag 9 november 2009 12:14 schreef Grobbel het volgende:
Sta er trouwens nog steeds versteld van dat #24 nog altijd door niemand is benoemd (al wacht ik nog met smart op een update van Laevid). Dacht dat die juist het makkelijkst zou zijn van alle 'recente' platen.
Tvp dus.quote:Op zondag 1 november 2009 13:19 schreef Grobbel het volgende:
de eerste 10 tracks zijn van de vroege jaren '90, de volgende 10 van de late jaren '90
1 2 3 4 5 6 | leukvoorlater 40 Laevid 29 Sequencial 23 djkoelkast 13 sink 2 |
1 2 3 4 5 6 7 | MissLuna 44 leukvoorlater 40 Laevid 29 Sequencial 23 djkoelkast 13 sink 2 |
1 2 3 4 5 6 7 8 | MissLuna 44 leukvoorlater 40 Laevid 29 Sequencial 23 djkoelkast 13 Qunix 5 sink 2 |
1 2 3 4 5 6 7 8 | MissLuna 44 leukvoorlater 40 Laevid 29 Sequencial 23 sink 22 djkoelkast 13 Qunix 5 |
Nog 6 dagen puzzelen dan.quote:Op maandag 16 november 2009 21:22 schreef Grobbel het volgende:
Nog 6 dagen de tijd om antwoorden in te zenden.
1 2 3 4 5 6 7 8 | MissLuna 44 Laevid 42 leukvoorlater 40 Sequencial 23 sink 22 djkoelkast 13 Qunix 5 |
1 2 3 4 5 6 7 8 | MissLuna 44 Laevid 42 leukvoorlater 40 Sequencial 36,5 sink 22 djkoelkast 13 Qunix 5 |
1 2 3 4 5 6 7 8 | MissLuna 44 Laevid 42 leukvoorlater 40 Sequencial 36,5 sink 22 djkoelkast 13 Qunix 5 |
Normaal gesproken is het aanvankelijk altijd aan de winnaar om een nieuwe in elkaar te draaien, maar mocht die geen tijd hebben, dan is het altijd fijn om te weten dat er andere gegadigden zijn!quote:Op maandag 23 november 2009 21:28 schreef djkoelkast het volgende:
Volgende keer zal ik wat meer mijn best doen.
Als je overigens nog eens een samensteller zoekt: ik heb ook nog heel wat plaatjes liggen
quote:Op maandag 23 november 2009 21:48 schreef Grobbel het volgende:
En slechts 3 nummers werden niet geraden. Nummer 5 is een oude rave-klassieker van de oude Turn up the Bass-dagen, maar ik vermoed dat die net wat te obscuur was voor herkenning. De titel van zowel #29 en #30 kwamen voor in het fragment, maar bleken klaarblijkelijk toch erg lastig eruit te halen.
Argh ik kon er niet opkomenquote:5. 2 The Core - Have A Nice Day
W...T....F??????quote:Op maandag 23 november 2009 21:45 schreef Grobbel het volgende:
28. Major Lazer - Pon De Floor (Chewy Chocolate Cookies Remix)
Dan ga ik nog veel beter mijn best doen, van mij mag er zo weer een achteraanquote:Op maandag 23 november 2009 21:52 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Normaal gesproken is het aanvankelijk altijd aan de winnaar om een nieuwe in elkaar te draaien, maar mocht die geen tijd hebben, dan is het altijd fijn om te weten dat er andere gegadigden zijn!Soms is het namelijk erg lang wachten tussen contests. Dit was pas de tweede contest in de laatste 6 maanden, om maar wat te noemen...
"I want you" heb ik volledig over het hoofd gezien inderdaad. Ik zag Felix als band staan, en heb er verder niet goed naar gekeken. Dat krijg je ook wel een beetje met zoveel gokjes (quote:Op dinsdag 24 november 2009 19:11 schreef Laevid het volgende:
Contest zat heel goed in elkaar vond ik. Alleen een beetje jammer van het nakijkwerk
. Bij 6 had ik de eerste keer als titel I Want You...maar die was geheel fout gerekend en bij track 9 had ik Quadrophonia, 1 van die twee leden, was ook 1 van de twee leden van T99.....nou weet ik ook wel dat ik veel inzend qua raadwerk, maar het is geen uit de lucht gegrepen gokwerk, juist om dit soort dingen te ontdekken en er dan op verder te puzzelen.
Nou ik wist dat voor deze contest ook niet, maar het klonk als Quadrophonia voor mij, maar dan had ik er via idd een Discogs wel achter kunnen komenquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:38 schreef Grobbel het volgende:
[..]
En dat Quadrophonia 1 van de 2 leden van T99 is, dat is eerlijk gezegd voor mij nieuws.Geen bewuste fout, sorry. Maar als je tijdens een contest al ergens over twijfelt, vraag voor de zekerheid een verduidelijking over mail.
Normaal gesproken check ik dat nog even via discogs, maar dat heb ik toen stomweg niet gedaan. Andermaal excuses!
Ik gebruik de Windows Media Player (10 geloof ik?). Bovendien geeft het mapje in de verkenner al direct een plaatje weer van een van de cd-covers.quote:Op dinsdag 24 november 2009 08:40 schreef Grobbel het volgende:
Raar, de tags voor beide zijn gewoon leeg bij mijn origineel?Alle vier de tabbladen in Winamp gecheckt, niks is ingevuld. Of gebruik jij een andere speler die andere tags inleest, die ik ook klaarblijkelijk niet kon inzien om te wissen?
Maar goed, als dat inderdaad klopt, is dat iets om volgende keer op te letten. Iemand een handige manier om tags definitief te wissen? Want gewoon de tag-tabbladen leeggooien is dus klaarblijkelijk niet voldoende.
Touchéquote:Op dinsdag 24 november 2009 19:11 schreef Laevid het volgende:
@Sequencial: !!! is een best bekende artiest, ik had ze ook in mijn contest 49 zitten, met het volgens mij bekendere "Heart Of Hearts", dus i.i.g. één keer eerder gehoord
Ik gebruik Goldwave om de samples te knippen, dat doe ik stuk voor stuk in wav opslaan met de naam "track x" en als ik dan klaar ben gooi ik ze in een keer terug naar mp3 met Dbpoweramp. Het opslaan in wav is bij mij het cruciale waardoor de info van de originele mp3 weggaat.quote:Op dinsdag 24 november 2009 08:40 schreef Grobbel het volgende:
Maar goed, als dat inderdaad klopt, is dat iets om volgende keer op te letten. Iemand een handige manier om tags definitief te wissen? Want gewoon de tag-tabbladen leeggooien is dus klaarblijkelijk niet voldoende.
*Kijkt nog eens door bestandjes.quote:Op woensdag 25 november 2009 08:58 schreef Sequencial het volgende:
Touchémaar toen zal ik 'm niet geraden hebben én niet onthouden...
*gniffel*quote:Op woensdag 25 november 2009 09:45 schreef Laevid het volgende:
die Sequencial heeft daar een geheim wapen achter de hand.......
*kuch*quote:Op maandag 23 november 2009 22:22 schreef timbob het volgende:
[..]
Ik zal de volgende contest begin volgende week posten.
Lijkt me tof! Hou ons op de hoogte.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:32 schreef djkoelkast het volgende:
Er staan van die blokjes op de FP met contests, daar kan hij tussen, dus geen reactiemogelijkheid op de FP en geen nieuwsitem, maar een contestblokje.
Zoals:
Doe mee met movie trivia
FOK!fotowedstrijd - Het stemmen
Daar zou deze contest ook best bij kunnen, zodra er een nieuwe is. Nu heb ik wel een mooi 'redactie' tagje, ik ben reviewer, maar ik zal het even bij de crew overleggen als de nieuwe contest er is of er zo'n blokje bij kan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |