in your pantiesquote:
Dat blijktquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik ben vandaag aan het falen in alles
Nu zullen het er wel wat meer zijn maar dat komt omdat ik vandaag aan het werk wasquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
maar hoe komt het dat je nog maar 10 posts hebt voor vandaag
bijbaantje zekerquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nu zullen het er wel wat meer zijn maar dat komt omdat ik vandaag aan het werk was
kijken of de komkommers niet te groot zijn voor anale penetratiequote:
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
kijken of de komkommers niet te groot zijn voor anale penetratie
weet ik het, ik zeg ook maar watquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
![]()
maar alleen kijken, nee hij moet het gewoon uittesten
quote:
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
kijken of de komkommers niet te groot zijn voor anale penetratie
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
dat heb je fout, kijken of de prei goed genoeg is als zweep
![]()
lucky bastardquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zo ver ik weet zit daar niemand anders op fok
* PeZu gooit de dvd naar cijferquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:35 schreef 8108139dpths het volgende:
Godverdomme... ik zie net op tvgids.nl dat ik Jurassic Park: The Lost World gemist heb.![]()
ooh stuur maar een bloemetje danquote:
als ik de rars post van mijn exen en huidige vriendinnen mag ik dan blijvenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:46 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Dit is alleen voor de elite... oprotten.![]()
![]()
Dat ligt eraan... is het wat?!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:48 schreef gers het volgende:
[..]
als ik de rars post van mijn exen en huidige vriendinnen mag ik dan blijven
heb je toevallig de fokrarquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:49 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Dat ligt eraan... is het wat?!
fokrar?!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:50 schreef gers het volgende:
[..]
heb je toevallig de fokrar![]()
nou daar staat ze tussen
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:50 schreef gers het volgende:
[..]
heb je toevallig de fokrar![]()
nou daar staat ze tussen
je bent zelf niet een eens pro als je de fokrar niet hebtquote:
ga jij nu maar bloemetjes versturenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:53 schreef gers het volgende:
[..]
je bent zelf niet een eens pro als je de fokrar niet hebt![]()
ik zet altijd de bloemetjes buitenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
ga jij nu maar bloemetjes versturen_!
ik wou net gaan zwaaien voor je binnen kwamquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
Avond allemaal!![]()
Ik ben terug uit Amersfoort
Hoe is het hier?
gezellig , denk ikquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
Avond allemaal!![]()
Ik ben terug uit Amersfoort
Hoe is het hier?
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik wou net gaan zwaaien voor je binnen kwam
ik had al die neiging al bij soberquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dat heb je wel vaker he, die voorspellende gaven
![]()
Hoe is het ermee vandaag? Had je al de neiging om stiekem toch naar de dierentuin te komen?En goede tip trouwens van Sober, het was echt een hele leuke tent!
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik had al die neiging al bij sober![]()
ja heh![]()
heb jij ook slangen vast gehouden
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dat dacht ik al
In de dierentuin roken we zwitsal zonder dat er een kind in de buurt was, dus we zeiden al dat jij je ergens verstopt had hahaha2 stuks, een kleine en een grote
![]()
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
![]()
ja dat las ik al ja![]()
cool![]()
nog foto's kunnen maken ?
Erwin kersje!!!quote:
Dat kun je wel raden denk ik.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Erwin kersje!!!![]()
![]()
Wat fijn dat je er bent!!! Hoe is het moppie?
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ja, ik weet niet wat ze al wel of niet gesmst had
Dus ik val dan misschien in de herhaling
Ja, zekers! Alleen omdat het in het park wat donker was natuurlijk was het wel moeilijk foto's maken met mijn crappy fototoestel
Heb jij nog iets leuks gedaan?
Och liefie, is het nog steeds zo erg?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:33 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Dat kun je wel raden denk ik.![]()
![]()
Maar ik maak er evengoed een fijne avond van!Hoe is het met jou?!
Misschien upload ik nog wel fotootjes hieroquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
![]()
ok toch ben ik benieuwd![]()
ik heb een kado voor mijn pa gekocht, nog snel wat geslapen en wat afleveringen van series gekeken die om een of andere reden achter waren gebleven
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Och liefie, is het nog steeds zo erg?Kom je anders zo nog even op MSN?
Hier alles okeeHeb echt een super goede dag gehad met Nienke en heel veel gepraat ook enzo, dus dat was even goed
![]()
tuuk overlegquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Misschien upload ik nog wel fotootjes hieroMaar eerst overleggen met Nienke natuurlijk
Wat voor cadeau heb je gekocht? En is het voor een verjaardag of zomaar?
Hihihi, welke series volg jij dan?
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
tuuk overleg![]()
ijn p is jarig volgende week dus heb een paar flesjes goede wijn gekocht![]()
dexter, house, heroes
ja weet ikquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Je hoort het vanavond nog wel
Leuk! Zal ie blij mee zijn
Tof, dat zijn leuke seriesAl heb ik Heroes nog niet gekeken dit seizoen, vind het eigenlijk steeds saaier worden...
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja weet ik![]()
denk het wel anders drink ik het gewoon op samen met staartje![]()
dit seizoen is beter dan seiz 3
tuukquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Mag ik ook mee drinken?
![]()
Okee, da's goed om te horen... Het werd een beetje een langdradig verhaal, dus had er eigenlijk geen zin meer in
Jeuj!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
tuuk![]()
ja het idee blijft natuurlijk dat er meer tijd wordt gestoken in de uitwerking van personages dan menig andere serie dus heel snel zal het niet gaan, maar er is weer een heel nieuw totaal ander verhaal dat zich nu ontplooit
lost werd ik gek van, flashbacks, toekomstbikken heden door elkaar hals spaghettiquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jeuj!
Personages uitwerken is prima, maar mij bekroop het rek gevoel, net als bij Lost... En daar word ik wat kriegel van
Dat vond ik juist wel leukquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
lost werd ik gek van, flashbacks, toekomstbikken heden door elkaar hals spaghetti_!
prison break ook zoiets, hoe vaak kan iemand in een gevangenis komen om er weer uit te breken zeg_!
nope volg weinig de laatste tijdquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat vond ik juist wel leukWas altijd lachen met m'n ex, moest ie op pauze omdat ik dan alles moest uitleggen
Prison Break heb ik nooit gevolgd eigenlijk... vond ik niet wat...
Heb je nog tips qua series? Heb wel behoefte aan wat nieuwe
ja dat zeg ikquote:
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:24 schreef suikertaartje het volgende:
* suikertaartje is ook terug uit Amersfoort hoor!
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:36 schreef PeZu het volgende:
IK ZEI HOI![]()
Ja, ik ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Misschienquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Ga je nog eerlijk vertellen over jou en de grootste slang?
weet ik tochquote:
wa sje bang of kroop ie ergens heenquote:
Nou, het ging allemaal goed tot ie z'n hoofd naar me toe ging bewegen, roen raakte ik in paniekquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
wa sje bang of kroop ie ergens heen
dat heb ik ook altijd met mijn slangquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou, het ging allemaal goed tot ie z'n hoofd naar me toe ging bewegen, roen raakte ik in paniek![]()
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat heb ik ook altijd met mijn slang_!
soms welquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Raak je in paniek van je eigen slang joh?
slaap lekkerquote:Op zondag 1 november 2009 00:57 schreef Belly76 het volgende:
Kennelijk niet meer, helaas! Tot morgen
Ik was er stiekum wel, maar had niet meer gekeken omdat het zo rustig wasquote:Op zondag 1 november 2009 00:57 schreef Belly76 het volgende:
Kennelijk niet meer, helaas! Tot morgen
Lang geleden vrosios! Voel je je al beter?quote:Op zondag 1 november 2009 01:06 schreef amvrosios het volgende:
Ben ik ook weer n keer
even het thuis servertje opnieuw geinstalleerd
Is beter dan vechtende katten!quote:Op zondag 1 november 2009 08:54 schreef PeZu het volgende:
zit er een ekster voor mijn ram te kwetteren
als ik uit mijn raam kijk zie ik niks anders dan bos dus dan ben ik nog wel even bezigquote:Op zondag 1 november 2009 08:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is beter dan vechtende katten!
En anders jaag em toch weg
quote:Op zondag 1 november 2009 09:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
als ik uit mijn raam kijk zie ik niks anders dan bos dus dan ben ik nog wel even bezig
help je meequote:
quote:Op zondag 1 november 2009 09:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
help je mee
ze ziiten hier
[ [url=
dit is dus echt mijn uitzicht
Goedemorgen, dat is dus wel echt een heel gaaf uitzicht!quote:Op zondag 1 november 2009 09:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
heb je je cijfers al gezien van gisterenquote:Op zondag 1 november 2009 11:07 schreef PeZu het volgende:
* PeZu is weer helemaal fris en gladgeschoren
nee, maar aan d emanier waarop je het brengt weet ik dat ik op 1 sta zekerquote:Op zondag 1 november 2009 11:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
heb je je cijfers al gezien van gisteren
jupsquote:Op zondag 1 november 2009 11:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee, maar aan d emanier waarop je het brengt weet ik dat ik op 1 sta zeker_!
zoveel heb ik ook weer niet gepost btw dus zal gisteren wel een rustige dag op fok zijn geweestquote:
kloptquote:Op zondag 1 november 2009 11:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
zoveel heb ik ook weer niet gepost btw dus zal gisteren wel een rustige dag op fok zijn geweest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
quote:Op zondag 1 november 2009 11:26 schreef PeZu het volgende:
ok bye een leerse![]()
zo voetbal kijken
feyenoord ftwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alhoewel ik sterk het vermoeden heb dat ajax de winst grijpt![]()
ajaxquote:Op zondag 1 november 2009 11:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
feyenoord ftw![]()
Alhoewel ik sterk het vermoeden heb dat ajax de winst grijpt
Ja. Voetbal...quote:Op zondag 1 november 2009 12:54 schreef Belly76 het volgende:
Ik ga maar eens douchen (ondertussen nog 2 afl. Law&Order aan het dowloaden - hubbie kijkt immers voetbal)
Trev!quote:
STquote:Op zondag 1 november 2009 13:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Trev!![]()
![]()
Ik dacht al, ik ben alleen hier...waar is iedereen behalve wij?
Ratelquote:Op zondag 1 november 2009 13:29 schreef Ratelslangetje het volgende:
Slechtemiddag allemaal [ afbeelding ]
Nou ja, het is wel heel stil...quote:
Bellyquote:Op zondag 1 november 2009 13:31 schreef Belly76 het volgende:
Hallo Trev,Ratel
en Suikertaartje
(Ga jij niet naar de dierentuin met Marijke?)
Uhoh...quote:Op zondag 1 november 2009 13:29 schreef Ratelslangetje het volgende:
Slechtemiddag allemaal [ afbeelding ]
Hee meisje!quote:Op zondag 1 november 2009 13:31 schreef Belly76 het volgende:
Hallo Trev,Ratel
en Suikertaartje
(Ga jij niet naar de dierentuin met Marijke?)
Ratel, waarom slechte middag?![]()
Volgens mij is Marijke een dierentuin fanquote:Op zondag 1 november 2009 13:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hee meisje!![]()
Ik was gister naar de dierentuin met Marijke, vandaag is ze met Rem!
Hihi..quote:Op zondag 1 november 2009 13:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij is Marijke een dierentuin fan
Dat weet ik. Jammer dat ik niet konquote:Op zondag 1 november 2009 13:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hihi..![]()
Ik ook, ik ook! Wij waren naar Boo at the Zoo...
Jeuj jaquote:
Feyenoord.quote:
Het was Zoo leuk!quote:Op zondag 1 november 2009 13:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat weet ik. Jammer dat ik niet kon, maar hoe was het?
Dan mag het en voor het geval je nog niet in je je verjaardags topic gekeken hebt:quote:
Ik zag het gisteren ook een keertje, maar nu weet je het tochquote:Op zondag 1 november 2009 13:44 schreef suikertaartje het volgende:
Ben ik de enige die nog niet wist van de ban van Stoepje?
Het was dus leuk zo te horenquote:Op zondag 1 november 2009 13:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het was Zoo leuk!
hihi
met donker
en spannend
en een dinobos (met dat een dino mijn hoofd opat)
ja, Paul en hij zitten samen op msn tegen me aan te kletsen...quote:Op zondag 1 november 2009 13:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zag het gisteren ook een keertje, maar nu weet je het toch
Dank uquote:Op zondag 1 november 2009 13:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan mag het en voor het geval je nog niet in je je verjaardags topic gekeken hebt:
nog Gefeliciteerd
Zeker over hoe vervelend een ban isquote:Op zondag 1 november 2009 13:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, Paul en hij zitten samen op msn tegen me aan te kletsen...
WAT?quote:Op zondag 1 november 2009 13:44 schreef suikertaartje het volgende:
Ben ik de enige die nog niet wist van de ban van Stoepje?
Nee, ze zijn gewoon zichzelf..lekker op elkaar vitten enzo...quote:Op zondag 1 november 2009 13:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zeker over hoe vervelend een ban is
Dus jij bent de lachende derdequote:Op zondag 1 november 2009 13:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, ze zijn gewoon zichzelf..lekker op elkaar vitten enzo...
Manlief zit voetbal te kijken?quote:Op zondag 1 november 2009 13:57 schreef Belly76 het volgende:
[..]
Jaja, ik hoor het ook uit de kamer hiernaast.
quote:
hoi.quote:
Ik ben bijna altijd vrolijk, van ST weer ik het niet, hoezo waarom bij jij niet vrolijk dan?quote:Op zondag 1 november 2009 14:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
[..]
hoi.
wat zijn jullie vrolijk.
Ik heb niet zoveel emotie atm, ik ben te brak. Werd gisterochtend om 7 uur wakker en heb sindsdien niet meer geslapen maar wel 2x gewerkt.quote:Op zondag 1 november 2009 14:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ben bijna altijd vrolijk, van ST weer ik het niet, hoezo waarom bij jij niet vrolijk dan?
Zojuist gedaan, 3-1quote:Op zondag 1 november 2009 14:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zeg je het ook als feijenoord scoort?
Dan is niet handig. Lijkt me wel verstandig dat je zo maar even gaat slapenquote:Op zondag 1 november 2009 14:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel emotie atm, ik ben te brak. Werd gisterochtend om 7 uur wakker en heb sindsdien niet meer geslapen maar wel 2x gewerkt.
Ik ga zo m;n bed maar opzoeken ;o
Vrolijk ftw!quote:Op zondag 1 november 2009 14:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
[..]
hoi.
wat zijn jullie vrolijk.
Ja, maar heb wel een hele leuke nacht gehad.quote:Op zondag 1 november 2009 14:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan is niet handig. Lijkt me wel verstandig dat je zo maar even gaat slapen
Dat wil ik wel gelovenquote:Op zondag 1 november 2009 14:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja, maar heb wel een hele leuke nacht gehad.
Want wat heb je nou aan sip? Dan mis je zoveel moois...quote:
Nah, laat ajax maar winnenquote:Op zondag 1 november 2009 14:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Laat het daar maar lekker gelijkspel worden
Dat is mooi.quote:
numb.quote:Op zondag 1 november 2009 14:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Want wat heb je nou aan sip? Dan mis je zoveel moois...
quote:
Ikke jouw niet doen snappenquote:Op zondag 1 november 2009 14:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Want wat heb je nou aan sip? Dan mis je zoveel moois...
voetbalquote:
lieverdquote:Op zondag 1 november 2009 14:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ERWIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heus wel!quote:
Koekiewoekie!quote:
Aha op die fiets.quote:Op zondag 1 november 2009 14:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Heus wel!
Als je sip bent ipv vrolijk dan mis je zoveel moois. Ja toch.
quote:Op zondag 1 november 2009 14:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Koekiewoekie!
Hoe is het nou? *kijkt bezorgd*
quote:
4-1quote:
4-1, en al 2 rode kaarten voor Feijenoordquote:Op zondag 1 november 2009 14:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
voetbal
rot op naar een ander subforum dan.
Ga naar VBL ofzoquote:
Erwinquote:
Beetje wel.quote:Op zondag 1 november 2009 14:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
@-->---
Helpt dit?
[ afbeelding ]
Sterf.quote:Op zondag 1 november 2009 14:19 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
4-1, en al 2 rode kaarten voor Feijenoord
Dan zeg ik alleen nog dat het nu 5-1 staat, en dan houd ik er nu over opquote:
nou was dit natuurlijk geen echte doodsverwensing, maar ik vind voetbal gewoon kut en er is een fxckign subforum over en ik word chagrijnig van gelul over voetbal.quote:
Ik ga wel slapen ofzo. ;oquote:Op zondag 1 november 2009 14:21 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dan zeg ik alleen nog dat het nu 5-1 staat, en dan houd ik er nu over op
Jepquote:Op zondag 1 november 2009 14:20 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ez![]()
![]()
Nog een fijne avond gehad gisteren?
quote:Op zondag 1 november 2009 14:23 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jep
Iedereen 'Wie ben jij'?
Ik:"Freddy"
"Maar wie ben je echt?"
"Freddy"
Dat soort dingen
Het is afgelopen liefje, je zal me niet meer horenquote:
omg.quote:Op zondag 1 november 2009 14:23 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jep
Iedereen 'Wie ben jij'?
Ik:"Freddy"
"Maar wie ben je echt?"
"Freddy"
Dat soort dingen
quote:
ik ben nog niet weg hoor maar i kga zo wel echt slapenquote:Op zondag 1 november 2009 14:24 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Het is afgelopen liefje, je zal me niet meer horen
In Amsterdam en omgeving weten we wel wat feesten is.quote:Op zondag 1 november 2009 14:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
omg.
ik ben gewoon in een schoolgirloutfit naar m;n stamkroeg gegaan en er was gewoon helemaal niemand verkleed.
klotefrieslandsoms.
Bij ons juist andersom. Maar een paar waren er niet verkleedquote:Op zondag 1 november 2009 14:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
omg.
ik ben gewoon in een schoolgirloutfit naar m;n stamkroeg gegaan en er was gewoon helemaal niemand verkleed.
klotefrieslandsoms.
Nu is het wachten op de reactie van een Brabander over hun carnaval en zoquote:Op zondag 1 november 2009 14:26 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
In Amsterdam en omgeving weten we wel wat feesten is.![]()
![]()
m;n beste vriendin was uitgenodigd voor 3 verschillende halloweenfeestjes gisteren, maar ze was in Sneek omdat ze moest werken.quote:Op zondag 1 november 2009 14:26 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
In Amsterdam en omgeving weten we wel wat feesten is.![]()
![]()
Carnavalquote:Op zondag 1 november 2009 14:27 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nu is het wachten op de reactie van een Brabander over hun carnaval en zo
Want wij Friezen kunnen niet feesten?quote:Op zondag 1 november 2009 14:27 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Carnavalquote:Op zondag 1 november 2009 14:27 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Gelukkig maar! (als je me nodig hebt, msn...)quote:
ik ben online, op msn ben ik offline weergeven. ;pquote:Op zondag 1 november 2009 14:35 schreef Edwinuss het volgende:
DW je bent offline hoor, niet zo dom doen
let maar eens op.quote:Op zondag 1 november 2009 14:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ik ben online, op msn ben ik offline weergeven. ;p
Inderdaad. Al was ik op een ander feestjequote:Op zondag 1 november 2009 15:28 schreef Huppelmuts het volgende:
![]()
Dat was een gezellig feestje gisteren
Dat was dan ook het enige nadeelquote:Op zondag 1 november 2009 15:49 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Inderdaad. Al was ik op een ander feestje
Ik ken jou nietquote:
en je vakantiequote:
Ga dood.quote:
Ik kan er toch niks aan doen dat jij supporter bent van de verkeerde clubquote:Op zondag 1 november 2009 17:46 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Ga dood.
Overigens is dit niets meer dan een suggestie, geen doodsverwensing of any kind.
kloptquote:Op zondag 1 november 2009 17:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kan er toch niks aan doen dat jij ik supporter bent van de verkeerde club
waarom was je dan niet vrolijkquote:Op zondag 1 november 2009 17:57 schreef Ratelslangetje het volgende:
Hallo allemaal. Ben nu wat vrolijker.
Hihi ach mijn "verkeerde" cluppie heeft wel met 5-1 gewonnenquote:
Dat bedoel ikquote:Op zondag 1 november 2009 18:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hihi ach mijn "verkeerde" cluppie heeft wel met 5-1 gewonnen
quote:Op zondag 1 november 2009 11:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
feyenoord ftw![]()
Alhoewel ik sterk het vermoeden heb dat ajax de winst grijpt
Hey Mattiequote:Op zondag 1 november 2009 18:12 schreef justmattie het volgende:
Ola
De tering he, nieuwe pc gister binnen installeren al die meuk wil internet niet. Nu maar weer XP er op
je linkerquote:Op zondag 1 november 2009 18:17 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Met het verkeerde been uit bed gestapt.
ik stapte laatst met mn goede been uit het verkeerde bedquote:Op zondag 1 november 2009 18:17 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Met het verkeerde been uit bed gestapt.
Je kan er inderdaad niets aan doen dat je onderscheid tussen verkeerd en goed totaal verkeerd is. Daarom stel ik ook voor jezelf uit je lijden te verlossen.quote:Op zondag 1 november 2009 17:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kan er toch niks aan doen dat jij supporter bent van de verkeerde club
quote:Op zondag 1 november 2009 18:20 schreef justmattie het volgende:
[..]
ik stapte laatst met mn goede been uit het verkeerde bed![]()
En ola![]()
Kut.quote:Op zondag 1 november 2009 18:47 schreef SuperwormJim het volgende:
Zo, en hoe is het hier tegenwoordig?
Nou.... stil dus.quote:Op zondag 1 november 2009 18:47 schreef SuperwormJim het volgende:
Hoe is het daarquote:Op zondag 1 november 2009 18:47 schreef SuperwormJim het volgende:
Kutten zijn zeer gezellig ja!quote:Op zondag 1 november 2009 18:49 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
[..]
[..]
Gezellige boel zo te horen.
Waar ben je geweest?quote:Op zondag 1 november 2009 18:50 schreef UncleErnie het volgende:
Overigens ben ik hier ook ongeveer de hele vakantie niet te zien geweest, dus ik zou het niet weten, SWJ
lieffiequote:
Wie the fuck ben jijquote:
Ik kom alleen hoi zeggenquote:
IK ZEG TOCH HOI TERUGquote:
quote:
Echt heeeeeel gezellig jij, zo net na je ban...quote:
Ik had een leven.quote:
quote:Op zondag 1 november 2009 09:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
help je mee
ze ziiten hier
[ afbeelding ]
Uitzicht?quote:Op zondag 1 november 2009 19:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Wat een uitzicht!
Ik kom de volgende keer wel helpen als een gemene vogel je wakker houdt
![]()
MOE!quote:Op zondag 1 november 2009 18:47 schreef SuperwormJim het volgende:
* suikertaartje = lucky charmquote:
Doe jij maar normaal. Iedereen is hier welkom, en dient zo benadert te worden. dus niet zoals jij dat doet. En geloof me, daar mag jij blij mee wezen, dat iedereen welkom is, anders had jouw van elke intelligentie verstoken rotkop de eerste geweest die eruit zou vliegen.quote:
Hoiquote:
mijn uitzichtquote:
ben je nu iets wat laat meequote:Op zondag 1 november 2009 19:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Wat een uitzicht!
Ik kom de volgende keer wel helpen als een gemene vogel je wakker houdt
![]()
Heeeeeeey Wendy!quote:Op zondag 1 november 2009 19:56 schreef Belly76 het volgende:
Heeeeejjjjj MARIJKE!![]()
Terug van de dierentuin! Nog pinguïns gezien?
Echt, waar kun je dat kopenquote:
Daarom zeg ik de volgende keerquote:Op zondag 1 november 2009 19:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
mijn uitzicht![]()
[..]
ben je nu iets wat laat mee
Bij de Large.quote:
quote:Op zondag 1 november 2009 19:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
* suikertaartje = lucky charm
De supermarkt en heel soms bij de Etosquote:
Je moest 's wetenquote:Op zondag 1 november 2009 19:56 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Doe jij maar normaal. Iedereen is hier welkom, en dient zo benadert te worden. dus niet zoals jij dat doet. En geloof me, daar mag jij blij mee wezen, dat iedereen welkom is, anders had jouw van elke intelligentie verstoken rotkop de eerste geweest die eruit zou vliegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |