slaap lekkerquote:Op zondag 1 november 2009 00:57 schreef Belly76 het volgende:
Kennelijk niet meer, helaas! Tot morgen
Ik was er stiekum wel, maar had niet meer gekeken omdat het zo rustig wasquote:Op zondag 1 november 2009 00:57 schreef Belly76 het volgende:
Kennelijk niet meer, helaas! Tot morgen
Lang geleden vrosios! Voel je je al beter?quote:Op zondag 1 november 2009 01:06 schreef amvrosios het volgende:
Ben ik ook weer n keer
even het thuis servertje opnieuw geinstalleerd
Is beter dan vechtende katten!quote:Op zondag 1 november 2009 08:54 schreef PeZu het volgende:
zit er een ekster voor mijn ram te kwetteren
als ik uit mijn raam kijk zie ik niks anders dan bos dus dan ben ik nog wel even bezigquote:Op zondag 1 november 2009 08:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is beter dan vechtende katten!
En anders jaag em toch weg
quote:Op zondag 1 november 2009 09:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
als ik uit mijn raam kijk zie ik niks anders dan bos dus dan ben ik nog wel even bezig
help je meequote:
quote:Op zondag 1 november 2009 09:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
help je mee
ze ziiten hier
[ [url=
dit is dus echt mijn uitzicht
Goedemorgen, dat is dus wel echt een heel gaaf uitzicht!quote:Op zondag 1 november 2009 09:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dit is dus echt mijn uitzicht
heb je je cijfers al gezien van gisterenquote:Op zondag 1 november 2009 11:07 schreef PeZu het volgende:
* PeZu is weer helemaal fris en gladgeschoren
nee, maar aan d emanier waarop je het brengt weet ik dat ik op 1 sta zekerquote:Op zondag 1 november 2009 11:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
heb je je cijfers al gezien van gisteren
jupsquote:Op zondag 1 november 2009 11:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee, maar aan d emanier waarop je het brengt weet ik dat ik op 1 sta zeker_!
zoveel heb ik ook weer niet gepost btw dus zal gisteren wel een rustige dag op fok zijn geweestquote:
kloptquote:Op zondag 1 november 2009 11:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
zoveel heb ik ook weer niet gepost btw dus zal gisteren wel een rustige dag op fok zijn geweest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
quote:Op zondag 1 november 2009 11:26 schreef PeZu het volgende:
ok bye een leerse![]()
zo voetbal kijken
feyenoord ftwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alhoewel ik sterk het vermoeden heb dat ajax de winst grijpt![]()
ajaxquote:Op zondag 1 november 2009 11:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
feyenoord ftw![]()
Alhoewel ik sterk het vermoeden heb dat ajax de winst grijpt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |