Dat vond ik juist wel leukquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
lost werd ik gek van, flashbacks, toekomstbikken heden door elkaar hals spaghetti_!
prison break ook zoiets, hoe vaak kan iemand in een gevangenis komen om er weer uit te breken zeg_!
nope volg weinig de laatste tijdquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat vond ik juist wel leukWas altijd lachen met m'n ex, moest ie op pauze omdat ik dan alles moest uitleggen
Prison Break heb ik nooit gevolgd eigenlijk... vond ik niet wat...
Heb je nog tips qua series? Heb wel behoefte aan wat nieuwe
ja dat zeg ikquote:
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:24 schreef suikertaartje het volgende:
* suikertaartje is ook terug uit Amersfoort hoor!
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:36 schreef PeZu het volgende:
IK ZEI HOI![]()
Ja, ik ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Misschienquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Ga je nog eerlijk vertellen over jou en de grootste slang?
weet ik tochquote:
wa sje bang of kroop ie ergens heenquote:
Nou, het ging allemaal goed tot ie z'n hoofd naar me toe ging bewegen, roen raakte ik in paniekquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
wa sje bang of kroop ie ergens heen
dat heb ik ook altijd met mijn slangquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou, het ging allemaal goed tot ie z'n hoofd naar me toe ging bewegen, roen raakte ik in paniek![]()
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat heb ik ook altijd met mijn slang_!
soms welquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Raak je in paniek van je eigen slang joh?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |