Erwinquote:
Beetje wel.quote:Op zondag 1 november 2009 14:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
@-->---
Helpt dit?
[ afbeelding ]
Sterf.quote:Op zondag 1 november 2009 14:19 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
4-1, en al 2 rode kaarten voor Feijenoord
Dan zeg ik alleen nog dat het nu 5-1 staat, en dan houd ik er nu over opquote:
nou was dit natuurlijk geen echte doodsverwensing, maar ik vind voetbal gewoon kut en er is een fxckign subforum over en ik word chagrijnig van gelul over voetbal.quote:
Ik ga wel slapen ofzo. ;oquote:Op zondag 1 november 2009 14:21 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dan zeg ik alleen nog dat het nu 5-1 staat, en dan houd ik er nu over op
Jepquote:Op zondag 1 november 2009 14:20 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ez![]()
![]()
Nog een fijne avond gehad gisteren?
quote:Op zondag 1 november 2009 14:23 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jep
Iedereen 'Wie ben jij'?
Ik:"Freddy"
"Maar wie ben je echt?"
"Freddy"
Dat soort dingen
Het is afgelopen liefje, je zal me niet meer horenquote:
omg.quote:Op zondag 1 november 2009 14:23 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jep
Iedereen 'Wie ben jij'?
Ik:"Freddy"
"Maar wie ben je echt?"
"Freddy"
Dat soort dingen
quote:
ik ben nog niet weg hoor maar i kga zo wel echt slapenquote:Op zondag 1 november 2009 14:24 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Het is afgelopen liefje, je zal me niet meer horen
In Amsterdam en omgeving weten we wel wat feesten is.quote:Op zondag 1 november 2009 14:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
omg.
ik ben gewoon in een schoolgirloutfit naar m;n stamkroeg gegaan en er was gewoon helemaal niemand verkleed.
klotefrieslandsoms.
Bij ons juist andersom. Maar een paar waren er niet verkleedquote:Op zondag 1 november 2009 14:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
omg.
ik ben gewoon in een schoolgirloutfit naar m;n stamkroeg gegaan en er was gewoon helemaal niemand verkleed.
klotefrieslandsoms.
Nu is het wachten op de reactie van een Brabander over hun carnaval en zoquote:Op zondag 1 november 2009 14:26 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
In Amsterdam en omgeving weten we wel wat feesten is.![]()
![]()
m;n beste vriendin was uitgenodigd voor 3 verschillende halloweenfeestjes gisteren, maar ze was in Sneek omdat ze moest werken.quote:Op zondag 1 november 2009 14:26 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
In Amsterdam en omgeving weten we wel wat feesten is.![]()
![]()
Carnavalquote:Op zondag 1 november 2009 14:27 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nu is het wachten op de reactie van een Brabander over hun carnaval en zo
Want wij Friezen kunnen niet feesten?quote:Op zondag 1 november 2009 14:27 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Carnavalquote:Op zondag 1 november 2009 14:27 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Gelukkig maar! (als je me nodig hebt, msn...)quote:
ik ben online, op msn ben ik offline weergeven. ;pquote:Op zondag 1 november 2009 14:35 schreef Edwinuss het volgende:
DW je bent offline hoor, niet zo dom doen
let maar eens op.quote:Op zondag 1 november 2009 14:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ik ben online, op msn ben ik offline weergeven. ;p
Inderdaad. Al was ik op een ander feestjequote:Op zondag 1 november 2009 15:28 schreef Huppelmuts het volgende:
![]()
Dat was een gezellig feestje gisteren
Dat was dan ook het enige nadeelquote:Op zondag 1 november 2009 15:49 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Inderdaad. Al was ik op een ander feestje
Ik ken jou nietquote:
en je vakantiequote:
Ga dood.quote:
Ik kan er toch niks aan doen dat jij supporter bent van de verkeerde clubquote:Op zondag 1 november 2009 17:46 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Ga dood.
Overigens is dit niets meer dan een suggestie, geen doodsverwensing of any kind.
kloptquote:Op zondag 1 november 2009 17:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kan er toch niks aan doen dat jij ik supporter bent van de verkeerde club
waarom was je dan niet vrolijkquote:Op zondag 1 november 2009 17:57 schreef Ratelslangetje het volgende:
Hallo allemaal. Ben nu wat vrolijker.
Hihi ach mijn "verkeerde" cluppie heeft wel met 5-1 gewonnenquote:
Dat bedoel ikquote:Op zondag 1 november 2009 18:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hihi ach mijn "verkeerde" cluppie heeft wel met 5-1 gewonnen
quote:Op zondag 1 november 2009 11:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
feyenoord ftw![]()
Alhoewel ik sterk het vermoeden heb dat ajax de winst grijpt
Hey Mattiequote:Op zondag 1 november 2009 18:12 schreef justmattie het volgende:
Ola
De tering he, nieuwe pc gister binnen installeren al die meuk wil internet niet. Nu maar weer XP er op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |