Maar...maar....ik wilde net het spraakgebruik van randstedelingen belachelijk gaan makenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat doen wij hier niet![]()
Wij gaan hier heel vredelievend met elkaar om
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:49 schreef D. het volgende:
[..]
Maar...maar....ik wilde net het spraakgebruik van randstedelingen belachelijk gaan maken
Laat je maar gaanquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:49 schreef D. het volgende:
[..]
Maar...maar....ik wilde net het spraakgebruik van randstedelingen belachelijk gaan maken
Oi Soeteke trek ut je nie aanquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:49 schreef D. het volgende:
[..]
Heb ik zelf al gedaanquote:
Tegen mij zeg je altijd hou je slabekquote:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:51 schreef Noek het volgende:
Bedankt voor de steun toch. Doet me goed. Gepest door Limburgers gewoon!![]()
![]()
Nijmegen, oooh dat is ook fout hoor!
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Tegen mij zeg je altijd hou je slabek
Das ABNquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:52 schreef Gert het volgende:
Punten achter een TT... wa's da veur dom dialek dan?
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:52 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, mooi
Ik had er toch al niet zo'n zin in
wa zitte gei zich met te bemuen danquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:52 schreef Gert het volgende:
Oooh ja, ik wilde nog snel zeggen, jij niet hoor, Laysa.quote:
Dan zeg je TruT, houdT je groTe bek eens dichT, je weet het he de Tquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja maar dan raak ik altijd in de war en wil ik wat rotterdams roepen en dan
Ja.... ik lig telkens dubbel om Lieve uit de Spaanse droom, maar ik moet er niet aan denken dat ik er de hele dag naar zou moeten luisterenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:51 schreef Noek het volgende:
Bedankt voor de steun toch. Doet me goed. Gepest door Limburgers gewoon!![]()
![]()
Nijmegen, oooh dat is ook fout hoor!
Want Rotterdammerts plakken overalt een T achterantquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Dan zeg je TruT, houdT je groTe bek eens dichT, je weet het he de T
Ik mos een bietje snel wezen, want ik dach dat jullile anders weer zouen zitten heuen....quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:52 schreef Gert het volgende:
Ja en die zingen we, weeT je wel, weeT je nieTquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Want Rotterdammerts plakken overalt een T achterant
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
Kally heeft het Nijmeegse imago echt kaduuk gemaakt, permanent.
Neeeeeeeeee dies geweldigquote:
En ze kunnen iemandquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja en die zingen we, weeT je wel, weeT je nieT
En wij liggen niet te slapen we leggenquote:
Maar jullie hebben wel een cool park en ijsbaan, waar heel vriendelijke mensen werken waar je zomaar naar binnen mag als je heel nodig naar het toilet moetquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
Kally heeft het Nijmeegse imago echt kaduuk gemaakt, permanent.
Nietusquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:55 schreef Noek het volgende:
[..]
Oooh ja, ik wilde nog snel zeggen, jij niet hoor, Laysa.
En de rest van Limburg, jullie praten vast wel heel goed en niet irritant hoor. Echt!
Jaquote:
We hebben zoveel, moet je nagaat wat er allemaal kapot is gemaakt.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:01 schreef Deisyy het volgende:
Maar jullie hebben wel een cool park en ijsbaan, waar heel vriendelijke mensen werken waar je zomaar naar binnen mag als je heel nodig naar het toilet moet
Mijn vader zei altijd "Een archeoloog moet kannen kunnen kennen"quote:
Ja dat KAN ook nietquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mijn vader zei altijd "Een archeoloog moet kannen kunnen kennen"
En "je kan" was bij ons dan ook absoluut not done. Ik vind het als spreektaal overigens niet zo erg, maar ik vind het nog steeds verschrikkelijk als ik bij Ikea "je kan dit" en "je kan dat" zie staan. Ongeacht of het inmiddels wel "correct" Nederlands zou zijn.
Als het kan van kunnen is is het niet zo erg als van kennen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mijn vader zei altijd "Een archeoloog moet kannen kunnen kennen"
En "je kan" was bij ons dan ook absoluut not done. Ik vind het als spreektaal overigens niet zo erg, maar ik vind het nog steeds verschrikkelijk als ik bij Ikea "je kan dit" en "je kan dat" zie staan. Ongeacht of het inmiddels wel "correct" Nederlands zou zijn.
Dat ken je nou wel segge.....quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:03 schreef D. het volgende:
[..]
Als het kan van kunnen is is het niet zo erg als van kennen.
Ik meen er ook geen flikker van. No sweat.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:02 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nietushier in het durp één limbo en die heeft echt géén punten gescoord met dat gewauwel.
bij niemand niet. Weet ik dan toevallig weer. en ik roddel niet eens.
Het zijn KOPPEN. In een krant staan daar ook geen punten achter.quote:
True story!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:06 schreef Kally het volgende:
Het enige goede uit Limburg zijn de vlaaien, die zijn wel lekker
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:06 schreef D. het volgende:
[..]
De kunst dat te kunnen kan ik kennen dankzij kennis en kunde
En de trein richting de randstad, toch?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:06 schreef Kally het volgende:
Het enige goede uit Limburg zijn de vlaaien, die zijn wel lekker
Nee ik hou niet van de treinquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:07 schreef D. het volgende:
[..]
En de trein richting de randstad, toch?
Ik ga meteen even mijn geld weghalen daarquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Het zijn KOPPEN. In een krant staan daar ook geen punten achter.![]()
Met je ABN. Lakemans is bezig om die ook onderuit te kegelen.
Ja maar, ja maar.... ik was bang dat Ian me weer voor zou zijnquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Het zijn KOPPEN. In een krant staan daar ook geen punten achter.![]()
Met je ABN. Lakemans is bezig om die ook onderuit te kegelen.
Zeker ook nog denken dat-ie zo'n leuk uitheems "aksant" had, waarmee hij wel zou scoren bij de dames.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:02 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nietushier in het durp één limbo en die heeft echt géén punten gescoord met dat gewauwel.
bij niemand niet. Weet ik dan toevallig weer. en ik roddel niet eens.
Ja en TroTs eropquote:
In de hol van je moeder toch?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:09 schreef Gert het volgende:
Vlaai in je vieze kont!![]()
Of hoe was dat briefje ook alweer, van Liesjes buum.
Wel héél goed dat je die ian even voor bent geweest! Zeker weten dat-ie op de loer lag.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar.... ik was bang dat Ian me weer voor zou zijn![]()
![]()
![]()
Maar jij bent een moddereter, je hebt de power, dus haal weg die punt
Het is een zij.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Zeker ook nog denken dat-ie zo'n leuk uitheems "aksant" had, waarmee hij wel zou scoren bij de dames.
Vlaai in je vieze kont!![]()
Of hoe was dat briefje ook alweer, van Liesjes buum.
Die is zich toch blauw aan het zuipen? Daar dreigde hij mee immers.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Wel héél goed dat je die ian even voor bent geweest! Zeker weten dat-ie op de loer lag.
Noek! Wat een heerlijk stukje ouderwetse modding....quote:
Hebbes.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:11 schreef Noek het volgende:
[..]
In de hol van je moeder toch?
Nog erger!
Je weet het niet hè.... hij kan dan wel zeggen dat ie naar de kroeg is en verwacht blauw te zijn als hij terugkomt, maar voor het zelfde geld wil hij een niet te slopen indruk maken door "uit de kroeg" terug te komen en dan van die rake en kraakheldere reacties geven die zo indrukwekkend zijn dat hij direct mod wordt.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Wel héél goed dat je die ian even voor bent geweest! Zeker weten dat-ie op de loer lag.
Polkebrokken-gevoel ookquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Noek! Wat een heerlijk stukje ouderwetse modding....![]()
* Leandra krijgt er helemaal een appeltaart met warme chocomel gevoel van.... net als vroegâh
Kraakhelder.. hmm.. eerst een sloot drank naar binnen en daarna een ros voor z'n kop omdat ie weer over iemands moeder begint.. we'll see.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je weet het niet hè.... hij kan dan wel zeggen dat ie naar de kroeg is en verwacht blauw te zijn als hij terugkomt, maar voor het zelfde geld wil hij een niet te slopen indruk maken door "uit de kroeg" terug te komen en dan van die rake en kraakheldere reacties geven die zo indrukwekkend zijn dat hij direct mod wordt.
Niet eens vlaai hah, jjewone appeltaart.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Noek! Wat een heerlijk stukje ouderwetse modding....![]()
* Leandra krijgt er helemaal een appeltaart met warme chocomel gevoel van.... net als vroegâh
In de vuile kont van je moeder.quote:
Neehee........ ik bedoel dat ie helemaal niet in de kroeg zit, en dus al F5'end alle tijd heeft om supersnel een vers topic te openenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Kraakhelder.. hmm.. eerst een sloot drank naar binnen en daarna een ros voor z'n kop omdat ie weer over iemands moeder begint.. we'll see.
Nee, dat is een briefje dat Liesje1979 onlangs aantrof achter het raam van haar buurman. Die was het blijkbaar beu dat er vuilnis op de stoep voor zijn huis werd gezet en vond dit wel een passende manier om zijn ongenoegen te laten blijken.quote:
Ik ken je moeder niet maar konten van moeders zijn kennelijk wel banwaardig.....quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:24 schreef debuurvrouw het volgende:
"je moeder" is banwaardig?!![]()
oi, mag mijn poststijl wel ff aanpassen..
En Liesje was de schuldige?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, dat is een briefje dat Liesje1979 onlangs aantrof achter het raam van haar buurman. Die was het blijkbaar beu dat er vuilnis op de stoep voor zijn huis werd gezet en vond dit wel een passende manier om zijn ongenoegen te laten blijken.
En wat als ze een blotenbillengezicht heeft?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ken je moeder niet maar konten van moeders zijn kennelijk wel banwaardig.....
Dat wordt nog link in het MILF-topic
Goed dat ik het ff weet.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ken je moeder niet maar konten van moeders zijn kennelijk wel banwaardig.....
Dat wordt nog link in het MILF-topic
Ik dacht dat Fokkers het juist altijd gedaan haddenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, per definitie niet, het is een FOK!ker, dus dat pleit haar sowieso al vrij
Nee, in dat straatje niet denk ik. Daar mag het vast.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:24 schreef debuurvrouw het volgende:
"je moeder" is banwaardig?!![]()
oi, mag mijn poststijl wel ff aanpassen..
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:27 schreef D. het volgende:
[..]
En wat als ze een blotenbillengezicht heeft?
Dan kun je beter een kutkop hebben?
Nite!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:28 schreef Leandra het volgende:
Maar goed.... het is hier weer bedtijd enzo.... truste all dus![]()
![]()
slaap lekkerquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:28 schreef Leandra het volgende:
![]()
trustequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:28 schreef Leandra het volgende:
![]()
sloapzequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:28 schreef Leandra het volgende:
![]()
De hoogte van de pols?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:29 schreef Noek het volgende:
...en niemand die even polshoogte kwam nemen.![]()
Dan wil ik Animal zijnquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:29 schreef HiDiHo het volgende:
Jullie kunnen zo een muppetshow beginnen
Dat is meer jouw dingquote:
Ik vind jou niet zo'n drummerTquote:
Geen naked chef tochquote:
Ik vind Gonzo meer bij je passenquote:
quote:
Tis wel 'The Great Gonzo'quote:
Ja duh, ik keek het ookquote:
quote:
Spaar me de detailsquote:
Truste wijnneusquote:
Ik vond "Pigs in space" altijd helemaal topquote:
*zich nu afvraagt hoe je er nu bij loopt/zit/ligtquote:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:42 schreef HiDiHo het volgende:
Heudebiskideu
Burdeheudebiskideu
Wee-deu behurdiwurkbeu
Bork-bork-bork!
quote:
Hoeveel details wil je?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:42 schreef Kally het volgende:
[..]
*zich nu afvraagt hoe je er nu bij loopt/zit/ligt
Men, wat moeten die gasten een lol hebben als ze dat makenquote:
Wat je maar kwijt wiltquote:
Ik las dat hij in de kroeg ging zuipen, maar ja hij werd niet vervelend toch als hij dronken wasquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
trouwens, waar is mijn manIk moet nog afscheid nemen
Jouw wat?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
trouwens, waar is mijn manIk moet nog afscheid nemen
Issie weer zonder mij weggegaanquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik las dat hij in de kroeg ging zuipen, maar ja hij werd niet vervelend toch als hij dronken was![]()
Boxershort America Today, Levi's 501, Camel shirt, Camel schoenen (puur toeval hoor) en een paar sokken, geen idee waar vandaanquote:
Hij loopt vastquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:51 schreef MeraViglioSa het volgende:
en o, Eric Dikeb heeft vandaag zijn Gouden Kooi Clip&Klaar afleveringen weer online gezet![]()
Dat is straksquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:51 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Issie weer zonder mij weggegaan
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:52 schreef D. het volgende:
[..]
Boxershort America Today, Levi's 501, Camel shirt, Camel schoenen (puur toeval hoor) en een paar sokken, geen idee waar vandaan
quote:
quote:
Nee!quote:
O...nou....tja....dan is het niet andersquote:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:58 schreef HiDiHo het volgende:
Huub heeft het in die clip over vrouwen slaan
Is die kabouter al op Fok! gesignaleerd?quote:
Ik heb nog wel een andere hoorquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:01 schreef Kally het volgende:
[..]
O...nou....tja....dan is het niet anders
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Is die kabouter al op Fok! gesignaleerd?
ivm grote drukte zijn de livestreams overbelastquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:04 schreef MeraViglioSa het volgende:
http://www.onlinetvkijken.nl/ Whehehe
Dan zou ie wel ruggegraat tonen, mjaquote:
Slaap lekkerquote:
Slaap lekkerquote:
Jij ook slaap lekkerquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:10 schreef D. het volgende:
[..]
Da's wel een goed idee ja
Welterusten allen
quote:Onze oldste zeune löp rustig mit zien koffertien-op-wielen nur een grote groep jongelui. Hi'j wört hartelijk ontvöngen: ze roepen zien name en slaon hem bi'j ankomst luudruchtig op de scholders. Grijnzend ondergaot de dreugstöppel alles.
Zien va en moe bin uut zien beeld verdwenen en wi'j heuren de grootst meugelijke flauwekul over en weer galmen. Vrolijk bin ze, stuk veur stuk.
Ok gien wonder: ze gaon een weke mit de bus op studiereize nur Barcelona. Stadsarchitectuur bekieken. Zeggen ze.
Onze zeune is ok vrolijk. Starker nog: hi'j hef er machtig veule zin in. En dat is veur ons net zo onbegriepelijk as wanneer er stukken keton in plaatse van dakpannen op een huus elegd zollen wörren. Want dit is toch die zeune die niet meer mee wol op vekansie? Die veule liever thuusbleef? Die niet van dat reizen huuld? En daor stöt ie dan now, te genieten en te grijnzen, van oor tot oor.
Echt waor, ik gun het hem zwaor, maar ik snappe der helemaole niks van. Lig het dan toch an het gezelschap waor hi'j mit mee gaot? Bin ik niet leuk genog meer um vekansie mee te vieren? Vient hi'j disse jongens leuker dan zien eigen bruurs en zussien? Bin wi'j zogezegd niet de muuite meer weerd um mee weg te gaon? Bin ik eigenlijk nog wel een belangrieke factor in zien leven?
Een brok welt op in mien keel. Het hele beeld van mi'jzelf as fantastische moeder lazert in ien keer in duzend scharven uut mekare. Man, man, het grep mi'j zo an dat ik mi'j wankelend vaste mut holden an mien man.
"Frouk, wat is er? Ha-j toch dat leste wientien niet mutten nemen?"
Ik schudde mien heufd. "Nee, 't is gewoon dudelijk."
Verbaasd kek hi'j mi'j an. "Wàt is dudelijk?"
Mi'j nog steeds vasteklemmend an zien arm stoot ik er uut: "Die lange lempe daor hölt niet meer van mi'j!"
Ik heure een snik deurklinken in mien stem me.
"0, as 't niet meer is...", zeg mien man en dreit zich umme.
En daor stao ik dan, eenzaam en alleen tussen die feestvierende menigte. Geestelijk totaal verrinneweerd.
En dan kump de bus er an. De groep jongelui stapt opgewönden in. Ik tute mien lippen veur een ofscheidskus maar de zeune gaot veur ons staon en zeg: "Now, het beste. Ik belle wel zo now en dan. Tot volgende weke."
Ik zie dat mien man hem op de scholder slöt en heure hem een fijne weke toeweinsen. Ok ik mompele zoiets en dreie nog even heel dudelijk mien wange nur de jonge toe. Maar niks, heur, 't is over en uut.
Gelukkig krieg ik hem goed in het vizier as hi'j zien plekke in de bus evunnen hef.
En gelukkig, hi'j ziet mi'j ok. Toch nog even contact, van moeder tot zeune. "Zeg, Frouk, ze gaon nog lange niet vut, heur, holt nog maar even op mit zweien." As de bus eindelijk vertrekt grijnst de jonge nur ons en... zweit. Ja echt, hi'j zweit! Of toch niet? Of trok hi'j gewoon an het gördientien? Kan mi'j ok niks skelen, ik zweie terugge, mien arm verkrampend tot op het bot.
Totdat mien man zeg: "Frouk, now ku-j wel stoppen mit zweien, heur, die bus is al bijna in Barcelona."
En van de iene löslaotende ontwikkeling rol ik schokkend over in de andere: diezelfde lummel kreg rijles. Stapt in de auto en red zelfstandig weg. Weg van mi'j, zien chauffeurmoeder, die hem al 18 jaor lang overal ebracht hef waor hi'j in gevallen van nood mos wezen. Die mi'j, zeg maar, daorin gewoon nog steeds neudig was.
Hi'j is zelfs al zo zelfstandig dat hi'j een prachtige stageplekke bi'j een bouwkundig tekenteam hef weten te regelen en daordeur al vrij zeker is van een bane.
Allemaole mooi en prachtig, maar die lummel wiekt daordeur steeds verder van mi'j lös. En dat wil ik nog niet, ik wil gewoon de belangriekste blieven, ik wil neudig blieven, ik wil mien belangrieke vinger in zien pap blieven holden. Pap, die hij nog elke aovend op-et, an mien taofel, in mien keuken, in mien huus.
As ik hem op een aovend weer die pap in zien mond zie skoeven, heur ik hem tussen twee happen deur zeggen: "Zeg, jongens, as ik straks die bane kriege, vraog ik hier in Klooster wel een huus an, heur. Gao ik lekker op mi'jzelf wonen..." Mien lepel valt kletterend op de taofel. Ik kan er nog net, volslagen zinloos, uutstoten: "Dan kook ie ok zelf oen pap maar...!"
Uut: Löslaoten, Kampen (IJsselacademie), 2009
Ik kan het zowaar lezenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Voor al die bekakte westerlingen, een leuk verhaaltien, succes d'r maar mee![]()
[..]
Ik krijg er koppijn vanquote:
Och germquote:
Te lang..quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Voor al die bekakte westerlingen, een leuk verhaaltien, succes d'r maar mee![]()
[..]
Ben je in rouw?quote:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee!
Maar die vond het briefje zo grappig dat ze het fotografeerde en op FOK! zette.
Waarvoor dank.
Via Gothenburg naar Den Haag gereisd?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:56 schreef liesje1979 het volgende:
Ja hoi, 7 uur treinen, 1 kleine vertraging, 280 pagina;s gelezen, oma blij en ik ben weer thuis!
Via wat?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Via Gothenburg naar Den Haag gereisd?
7 uur treinen?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:56 schreef liesje1979 het volgende:
Ja hoi, 7 uur treinen, 1 kleine vertraging, 280 pagina;s gelezen, oma blij en ik ben weer thuis!
quote:
Lekkerquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 01:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja en ik ben gaar!
Maar! Ik word morgen wel lekker wakker in mijn eigen bedje, op mijn eigen zaterdag en hoef morgen lekker geen 3,5 uur in de trein te zitten
Ja! maar heb ook al wat wijntjes op vanavond en ik denk dat ik het niet zo heel lang meer trekquote:
En da's lekker hè!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 01:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja en ik ben gaar!
Maar! Ik word morgen wel lekker wakker in mijn eigen bedje, op mijn eigen zaterdag en hoef morgen lekker geen 3,5 uur in de trein te zitten
Kan ik me voorstellen, mijn god 7 uur in de treinquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 01:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja! maar heb ook al wat wijntjes op vanavond en ik denk dat ik het niet zo heel lang meer trek
Daar ga je wel NS kleuren van krijgen denk ikquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 01:09 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, mijn god 7 uur in de trein
Ja! Herken je dat? Ik vind het echt zo een stom iets van mij, maar ik kom pas echt tot rust als ik thuis ben.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 01:08 schreef Gert het volgende:
[..]
En da's lekker hè!
Nu al, en helemáál morgen.
God ik ken het zo. Zelfs liever bob (en da's écht een opgave hoor) dan ergens bijven pitten waar je niet wakker wilt worden de volgende ochtend.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 01:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Daar ga je wel NS kleuren van krijgen denk ik
Schaamdaquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 01:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Via wat?
Den Haag-Scheemda-Den Haag.
Ja, 't is bizar mooi, maar ze vallen nu ook heel erg hard en snel. Misschien morgen maar even wat op de film zetten en fotootjes maken.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 01:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik moest nog aan je denken toen we tussen A'foort en Zwolle zaten, en ik de prachtige herfstkleuren voorbij zag komen. Ik dacht: Nmns heeft gelijk, het is mooi.
Daarom zei ik ook dat het een ópgave is!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 01:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja! Herken je dat? Ik vind het echt zo een stom iets van mij, maar ik kom pas echt tot rust als ik thuis ben.
En ja bij mijn ouders is ook wel thuis maar toch anders.(En geen zin aan ontbijttafelgesprekken)
Haha! Ja ben jij wel eens de Bob ja? Vind ik nou helemaal niets voor jou!![]()
Jáááááquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 01:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is zó lekker om weer thuis in je eigen bed wakker te worden.
We snappen elkaarquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 01:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook dat het een ópgave is!
Maar vorig weekend nog. Zaterdagavond een etentje in het dorp bij m'n schoonouders. Ligt voor de hand om dan te wijnen en te blijven slapen. Ik zag mezelf in een flits wakker worden daar, de volgende ochtend en dacht: nee. Dan maar Bob.
En er was nog alcoholcontrole ook onderweg!![]()
Het is zó lekker om weer thuis in je eigen bed wakker te worden.
Maar bij vrienden ligt het anders hoor. Daar mag ik gewoon met een katerig hoofd een gebakken ei met spek naar binnen werken de volgende ochtend, zonder al te gezellig gedoe. Maar óuders... schóonouders... nee, dan liever mijn eigen huisje en katerloos vanwege Bob.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 01:24 schreef Coos het volgende:
[..]
Jááááá![]()
Ik kan er ook slecht tegen.
En ja,.......héél soms ben ik ook nog weleens de BOB.
quote:
quote:
On the edge, zal ik maar zeggen .quote:
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 01:31 schreef Coos het volgende:
[..]
On the edge, zal ik maar zeggen .![]()
meerijden=
Je hebt als je kats verrot bent geen zin om te levelen. Dat moet gewoon vanzelf gaan. En dat gaat niet vanzelf bij (schoon)ouders! En bij vrienden of goede kennissen/mede-alcoholisten/soulmates wel. Daar is het niet eens een issue. Lekker met zo'n duf hoofd kunnen rondlopen en elkaar begrijpen zonder je best daarvoor te doen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 01:27 schreef liesje1979 het volgende:
Bij vrienden heb ik er ook helemaal geen moeite mee, voordat ik naar den haag verhuiste sliep ik denk ik gemiddeld 2 nachten per week thuis, klein vluchtertje als ik ben
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 01:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Je hebt als je kats verrot bent geen zin om te levelen. Dat moet gewoon vanzelf gaan. En dat gaat niet vanzelf bij (schoon)ouders! En bij vrienden of goede kennissen/mede-alcoholisten/soulmates wel. Daar is het niet eens een issue. Lekker met zo'n duf hoofd kunnen rondlopen en elkaar begrijpen zonder je best daarvoor te doen.![]()
OK ik ga morgen 7.5 uur in de trein zitten. Nach Berlin, tschüss!
Doe Dolf de groetenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 01:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Je hebt als je kats verrot bent geen zin om te levelen. Dat moet gewoon vanzelf gaan. En dat gaat niet vanzelf bij (schoon)ouders! En bij vrienden of goede kennissen/mede-alcoholisten/soulmates wel. Daar is het niet eens een issue. Lekker met zo'n duf hoofd kunnen rondlopen en elkaar begrijpen zonder je best daarvoor te doen.![]()
OK ik ga morgen 7.5 uur in de trein zitten. Nach Berlin, tschüss!
Oh oh.... en nou gaat (bijna) iedereen vragen wie Jasper is....quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 06:02 schreef Ian_Nick het volgende:
Hai ik moest van Jasper melden dat hij een ongeluk heeft gehad alles komt goed maar post een tijdje zonder hem.......
Het gaat al beter gisteren snapte ik je teksten nietquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 08:40 schreef Marrije het volgende:
Wie is Jasper?
Hier doe og steeds die drie letters het iet
dat hagt da va de zi af wat het zij dezelfde letters die het iet doequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 08:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Het gaat al beter gisteren snapte ik je teksten niet, en ik weet het ook niet
Ja wou nog zeggen zal wel aan mij liggen viel er ook net in toen maar wel balen hoorquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 08:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat hagt da va de zi af wat het zij dezelfde letters die het iet doe
Meestal ku je gewoo de letter liks va de M ivulle
Of andere woorden gebruiken als het echt raar wordtquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 08:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat hagt da va de zi af wat het zij dezelfde letters die het iet doe
Meestal ku je gewoo de letter liks va de M ivulle
ja dat he ik eve gedaa met m moeder maar dat is te vermoeied hoorquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 08:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of andere woorden gebruiken als het echt raar wordt
Ja met melk en suiker graagquote:
Ja ik weet het.... een vriendin van me gebruikt die tactiek als ze twijfelt over de spelling van een woordquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 08:57 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja dat he ik eve gedaa met m moeder maar dat is te vermoeied hoor
quote:
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 09:08 schreef D. het volgende:
[..]
Jij er ook eentje gewenst
Zo lekker sauneren, of sauna'eren, of sauna'en, of..
Naar de sauna
Schap zequote:
Ik doe alleen dequote:
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 09:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik doe alleen de![]()
De boodschappen worden hier doorgedaan
![]()
Ja ik weet, ik ben een verwend nest![]()
![]()
Boodschap ze Wijnneus
Niks doen?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 09:10 schreef Kally het volgende:
[..]
ik wil ook niks doen, maar het is me niet gegund
Niet gezellig samen?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 09:13 schreef Leandra het volgende:
De boodschappen worden hier doorgedaan
![]()
Ja maar liever zweten van de sauna dan maar, ik moet straks van het een naar het ander om spullen, kadootjes en boodschappen te doen, gelukkig verder niks in huis te doen heb ik gisteren al gedaan, en als het meezit moet ik vanavond stappen met Laysa, das heul zwaar hoorquote:
Ik heb dan ook jarenlang keihard geoefend hoorquote:
Dat kan ik me voorstellen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 09:16 schreef Kally het volgende:
en als het meezit moet ik vanavond stappen met Laysa, das heul zwaar hoor
Wij hier ook, daarom ga ik naar de sauna en gaan we vanmiddag pas boodschappen doenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 09:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet op zaterdagochtend, dan zitten wij toch in compleet verschillende tijdzones
Heb jij weer.....quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 09:16 schreef Kally het volgende:
en als het meezit moet ik vanavond stappen met Laysa, das heul zwaar hoor
Heerlijk, dat deed mijn ex ookquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 09:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb dan ook jarenlang keihard geoefend hoor![]()
Maar nee,is hier van 's morgens enzo, en als hij op mij moet wachten qua boodschappen doen dan mogen we van geluk spreken als ik om 14.00 uur de AH een keer haal.... en dan nog alleen maar omdat er iemand loopt te heuen....
![]()
Thuis ben ik zo iemand die ergens tussen 18.00 en 19.30 de AH een keer doorwandelt, en dat werkt met zoonlief en mij meer dan uitstekend (gezellig samen boodschappen doen) maardoet graag even 's morgens de boodschappen zodat dat gedaan is.
quote:
Tja ik offer me wel opquote:
Dat zou ook kunnen, maar ik denk dat ik degene zou zijn die naar de sauna zou gaan, dus dat verandert nog nietsquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 09:20 schreef D. het volgende:
[..]
Wij hier ook, daarom ga ik naar de sauna en gaan we vanmiddag pas boodschappen doen
Nouja, whatever works for youquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 09:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zou ook kunnen, maar ik denk dat ik degene zou zijn die naar de sauna zou gaan, dus dat verandert nog niets
Maar goed, 's morgens is gewoon niet mijn moment van de dag, dus als de boodschappen op vrijdagavond gedaan worden gaan we samen, en als ze op zaterdagochtend gedaan worden dan doe ik nogenzo.
Op zich vind ik het niet erg hoor, ik heb een pokkehekel aan winkelen.... ongeacht het soort winkelen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 09:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Heerlijk, dat deed mijn ex ook, dus ik moet niet zeuren en het gewoon doen, het lukt me vandaag ook wel...denk ik
D. ik vind je een schatje, maar dit gaat je voorstellingsvermogen te bovenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 09:23 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zei toch dat ik het me kon voorstellen
Ik ook ik ook, ik gruwel ervan, in de AH te druk word ik lichtelijk irri van, en ik haat pashokjesquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 09:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Op zich vind ik het niet erg hoor, ik heb een pokkehekel aan winkelen.... ongeacht het soort winkelen.
Ja, ik weet.... en dat voor een vrouw![]()
![]()
Owquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 09:24 schreef Kally het volgende:
[..]
D. ik vind je een schatje, maar dit gaat je voorstellingsvermogen te boven
Als het doorgaat breng ik verslag uitquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 09:26 schreef D. het volgende:
[..]
Ow
Nou, dan zal ik het maar niet meer proberen
Hier dus ook niet, maar zolang ik dan lekker in één van de sauna's zit, of de thermaalbaden, lekker ontspannen, relaxed, dan hoor je mij ook niet klagenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 09:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, dit werkt wel, mij 's morgens meeslepen naar een winkel werkt iig niet....
Oja, een fotoverslagquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 09:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Als het doorgaat breng ik verslag uit
Ik heb een ieniemini tasje voor het stappen daar past geen camera in (althans de mijne niet) en met mijn phone is zo'n gedoe, dus daar moet ik nog ff over denkenquote:
Ik vind boodschappen doen eigenlijk nog de minst vervelende vorm van winkelen, het heeft nut enzo.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 09:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook ik ook, ik gruwel ervan, in de AH te druk word ik lichtelijk irri van, en ik haat pashokjes
Goedemorgen, lekker lezen in bedquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 09:31 schreef liesje1979 het volgende:
Vroeg naar bed is vroeg wakker.
Maar ik ga zo nog even heerlijk lezen in bed heb ik besloten.
En wbt boodschappen, meestal moet ik mij haasten omdat de AH om 22:00 dichtgaat.
Marrije, heb niet teruggelezen maar doet jouw N het niet meer?
Geniet zequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 09:31 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ga me maar eens aankleden, brood smeren en richting mijn bron der ontspanning
Ja heel herkenbaar, ik vind voor de kinderen winkelen heerlijk maar ik ga voor mezelf alleen als ik denk o ja moet wat hebben, en dan in vliegende vaart en jaa ik zie ook heel snel of er wat bij zit dus ik ben niet langer dan 5 minuten in een winkelquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 09:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vind boodschappen doen eigenlijk nog de minst vervelende vorm van winkelen, het heeft nut enzo.
Ik snap alleen nooit hoe mensen hun kar vol krijgen? Ik vraag me dan altijd af of ze een feestje hebben.
Maar goed, ik ga bij voorkeur wel naar de AH als het rustig is (begin van de avond).
En winkelen?? Alleen als het moet graag, maar dan het liefst nog op nuttig. Als ik een nieuwe broek moet hebben ga ik naar de winkel waarvan ik weet dat de broeken me daar goed zitten.... soms pas ik niet eens maar pak gewoon het juiste model in de juiste maat uit het rek en reken ik m af![]()
En Bataviastad werkt wel voor de mannen in mijn leven, want ik kan snel scannen of er wat leuks is en dan hoeft er dus niet veel aangepast te worden, maar zelf heb ik het na 2 shirtjes passen wel gezien.... ik kom er dus ook meestal vandaan met spullen voor zoonlief (die hoeft niet eens mee) enheeft dan spullen voor zichzelf maar het is een wonder als ik iets voor mezelf meeneem
LOL... die luxe heb ik niet, van een AH die om 22.00 uur dichtgaat, maar mezelf kennende zou ik me dan ook wel eens moeten haastenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 09:31 schreef liesje1979 het volgende:
Vroeg naar bed is vroeg wakker.
Maar ik ga zo nog even heerlijk lezen in bed heb ik besloten.
En wbt boodschappen, meestal moet ik mij haasten omdat de AH om 22:00 dichtgaat.
Marrije, heb niet teruggelezen maar doet jouw N het niet meer?
Komtquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 09:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
LOL... die luxe heb ik niet, van een AH die om 22.00 uur dichtgaat, maar mezelf kennende zou ik me dan ook wel eens moeten haasten![]()
+1 voor deze post, en lees ze in bedquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 09:42 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zie nu pas mijn blije cheerleadersmiley, dat moest deze zijn:![]()
Balen voor Marrije.
Ik hoop niet dat Ian echt een ongeluk heeft gehad trouwens,
En hondjes goede reis!![]()
Ja peuk op, ik kruip mijn bed weer in.
Oh! ik wens mij altijd een groter karretje.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 09:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vind boodschappen doen eigenlijk nog de minst vervelende vorm van winkelen, het heeft nut enzo.
Ik snap alleen nooit hoe mensen hun kar vol krijgen? Ik vraag me dan altijd af of ze een feestje hebben.
Maar goed, ik ga bij voorkeur wel naar de AH als het rustig is (begin van de avond).
En winkelen?? Alleen als het moet graag, maar dan het liefst nog op nuttig. Als ik een nieuwe broek moet hebben ga ik naar de winkel waarvan ik weet dat de broeken me daar goed zitten.... soms pas ik niet eens maar pak gewoon het juiste model in de juiste maat uit het rek en reken ik m af![]()
En Bataviastad werkt wel voor de mannen in mijn leven, want ik kan snel scannen of er wat leuks is en dan hoeft er dus niet veel aangepast te worden, maar zelf heb ik het na 2 shirtjes passen wel gezien.... ik kom er dus ook meestal vandaan met spullen voor zoonlief (die hoeft niet eens mee) enheeft dan spullen voor zichzelf maar het is een wonder als ik iets voor mezelf meeneem
Dat heb ik dus ook.... als ik op zoek ga dan vind ik nooit wat ik hebben moet; op zoek naar een broek is thuiskomen met shirts, op zoek naar shirts is thuiskomen met schoenen, en op zoek naar schoenen is thuiskomen met een broekquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 09:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh! ik wens mij altijd een groter karretje.![]()
e nqua kleren kopen. Voor mijzelf niet hoor, Dat doe ik zo tussen het boodschappen doen in. als ik speciaal op zoek ga vind ik nooit iets want dan heb ik teveel tijd om kritisch te zijn.twijfel, draai, dat toch niet beter, hmmmz wat duur, dat is goedkoper, toch maar naar die eerste winkel.....
voor mijn kinders trouwens nooit he, En voor mijn Buum koop ik ook blind kleren. Maar die heeft ook zo'n lekkere courante maat en alles staat m leuk.
ja, maar ja, jij kan zo veel hebben.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 09:58 schreef CarOnline het volgende:
Mogge
Oh bah ja, boodschappen![]()
Oh ja hoera, winkelen
zo wil ik nog steeds het girafs united against ceiling fans T-shirt.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook.... als ik op zoek ga dan vind ik nooit wat ik hebben moet; op zoek naar een broek is thuiskomen met shirts, op zoek naar shirts is thuiskomen met schoenen, en op zoek naar schoenen is thuiskomen met een broek
Vooris het idd heel makkelijk.... dan zie je ergens iets waarvan je denkt "oeh...." en dan doet hij het aan en dan sta je daar in de winkel al van "oh lekker ding
"
![]()
Zoonlief krijgt gewoon wat ik tegenkom, en gelukkig houdt hij nogal van shirts met leuke opdrukken enzo, alleen een beetje jammer dat zijn zwaar Christelijke middelbare school zijn "Kiss my Airs" shirt niet zo gepast vond
Maar een "Lets assume I know everything" neem ik ook blind voor hem mee![]()
Daarbij werkt zijn vriendin in een hippe kledingwinkel dus tegenwoordig is het helemaal feest met de shirts
Hahahahaquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:22 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, maar ja, jij kan zo veel hebben.
ja echt!quote:
Haha ja maar dan in een strak dames formaat, anders zie je je curves niet zo goedquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:25 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
zo wil ik nog steeds het girafs united against ceiling fans T-shirt.![]()
http://www.threadless.com(...)Against_Ceiling_Fans
LOLquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:25 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
zo wil ik nog steeds het girafs united against ceiling fans T-shirt.![]()
http://www.threadless.com(...)Against_Ceiling_Fans
Wat zeg je dat netjes, bij ons heet dat gewoon een tietenshirtquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:31 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Haha ja maar dan in een strak dames formaat, anders zie je je curves niet zo goed
absoluut!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:31 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Haha ja maar dan in een strak dames formaat, anders zie je je curves niet zo goed
oh, ik heb nog veel meer curvesquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat zeg je dat netjes, bij ons heet dat gewoon een tietenshirt
Oh ja, sorry, ik vergat ff waar ik wasquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat zeg je dat netjes, bij ons heet dat gewoon een tietenshirt
Nou dan!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:33 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Woaahh.... ach ja je hebt ook gelijk. Ik ben gewoon een stoot.
quote:
doen we dat welquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:14 schreef Kally het volgende:
En dan dronken worden op de bank kan ook heul leuk zijn![]()
Wat doen we drinken danquote:
iets alcoholerigs denk ? wat een mooie kerstmanquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Wat doen we drinken dan, en btw hoera voor mijn mama, ben al bijna klaar met alles, nu alleen nog boodschapjes doen
valt weer mee
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:28 schreef Laysa het volgende:
[..]
iets alcoholerigs denk ? wat een mooie kerstman
Ben weer als herborenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:42 schreef Laysa het volgende:
[..]
lekker gesaunaad?
...ik ga ff boodschapjes doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |