Te lang..quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Voor al die bekakte westerlingen, een leuk verhaaltien, succes d'r maar mee![]()
[..]
Ben je in rouw?quote:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee!
Maar die vond het briefje zo grappig dat ze het fotografeerde en op FOK! zette.
Waarvoor dank.
Via Gothenburg naar Den Haag gereisd?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:56 schreef liesje1979 het volgende:
Ja hoi, 7 uur treinen, 1 kleine vertraging, 280 pagina;s gelezen, oma blij en ik ben weer thuis!
Via wat?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Via Gothenburg naar Den Haag gereisd?
7 uur treinen?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:56 schreef liesje1979 het volgende:
Ja hoi, 7 uur treinen, 1 kleine vertraging, 280 pagina;s gelezen, oma blij en ik ben weer thuis!
quote:
Lekkerquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 01:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja en ik ben gaar!
Maar! Ik word morgen wel lekker wakker in mijn eigen bedje, op mijn eigen zaterdag en hoef morgen lekker geen 3,5 uur in de trein te zitten
Ja! maar heb ook al wat wijntjes op vanavond en ik denk dat ik het niet zo heel lang meer trekquote:
En da's lekker hè!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 01:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja en ik ben gaar!
Maar! Ik word morgen wel lekker wakker in mijn eigen bedje, op mijn eigen zaterdag en hoef morgen lekker geen 3,5 uur in de trein te zitten
Kan ik me voorstellen, mijn god 7 uur in de treinquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 01:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja! maar heb ook al wat wijntjes op vanavond en ik denk dat ik het niet zo heel lang meer trek
Daar ga je wel NS kleuren van krijgen denk ikquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 01:09 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, mijn god 7 uur in de trein
Ja! Herken je dat? Ik vind het echt zo een stom iets van mij, maar ik kom pas echt tot rust als ik thuis ben.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 01:08 schreef Gert het volgende:
[..]
En da's lekker hè!
Nu al, en helemáál morgen.
God ik ken het zo. Zelfs liever bob (en da's écht een opgave hoor) dan ergens bijven pitten waar je niet wakker wilt worden de volgende ochtend.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 01:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Daar ga je wel NS kleuren van krijgen denk ik
Schaamdaquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 01:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Via wat?
Den Haag-Scheemda-Den Haag.
Ja, 't is bizar mooi, maar ze vallen nu ook heel erg hard en snel. Misschien morgen maar even wat op de film zetten en fotootjes maken.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 01:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik moest nog aan je denken toen we tussen A'foort en Zwolle zaten, en ik de prachtige herfstkleuren voorbij zag komen. Ik dacht: Nmns heeft gelijk, het is mooi.
Daarom zei ik ook dat het een ópgave is!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 01:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja! Herken je dat? Ik vind het echt zo een stom iets van mij, maar ik kom pas echt tot rust als ik thuis ben.
En ja bij mijn ouders is ook wel thuis maar toch anders.(En geen zin aan ontbijttafelgesprekken)
Haha! Ja ben jij wel eens de Bob ja? Vind ik nou helemaal niets voor jou!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |