Ja met melk en suiker graagquote:
Ja ik weet het.... een vriendin van me gebruikt die tactiek als ze twijfelt over de spelling van een woordquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 08:57 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja dat he ik eve gedaa met m moeder maar dat is te vermoeied hoor
quote:
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 09:08 schreef D. het volgende:
[..]
Jij er ook eentje gewenst
Zo lekker sauneren, of sauna'eren, of sauna'en, of..
Naar de sauna
Schap zequote:
Ik doe alleen dequote:
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 09:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik doe alleen de![]()
De boodschappen worden hier doorgedaan
![]()
Ja ik weet, ik ben een verwend nest![]()
![]()
Boodschap ze Wijnneus
Niks doen?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 09:10 schreef Kally het volgende:
[..]
ik wil ook niks doen, maar het is me niet gegund
Niet gezellig samen?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 09:13 schreef Leandra het volgende:
De boodschappen worden hier doorgedaan
![]()
Ja maar liever zweten van de sauna dan maar, ik moet straks van het een naar het ander om spullen, kadootjes en boodschappen te doen, gelukkig verder niks in huis te doen heb ik gisteren al gedaan, en als het meezit moet ik vanavond stappen met Laysa, das heul zwaar hoorquote:
Ik heb dan ook jarenlang keihard geoefend hoorquote:
Dat kan ik me voorstellen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 09:16 schreef Kally het volgende:
en als het meezit moet ik vanavond stappen met Laysa, das heul zwaar hoor
Wij hier ook, daarom ga ik naar de sauna en gaan we vanmiddag pas boodschappen doenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 09:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet op zaterdagochtend, dan zitten wij toch in compleet verschillende tijdzones
Heb jij weer.....quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 09:16 schreef Kally het volgende:
en als het meezit moet ik vanavond stappen met Laysa, das heul zwaar hoor
Heerlijk, dat deed mijn ex ookquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 09:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb dan ook jarenlang keihard geoefend hoor![]()
Maar nee,is hier van 's morgens enzo, en als hij op mij moet wachten qua boodschappen doen dan mogen we van geluk spreken als ik om 14.00 uur de AH een keer haal.... en dan nog alleen maar omdat er iemand loopt te heuen....
![]()
Thuis ben ik zo iemand die ergens tussen 18.00 en 19.30 de AH een keer doorwandelt, en dat werkt met zoonlief en mij meer dan uitstekend (gezellig samen boodschappen doen) maardoet graag even 's morgens de boodschappen zodat dat gedaan is.
quote:
Tja ik offer me wel opquote:
Dat zou ook kunnen, maar ik denk dat ik degene zou zijn die naar de sauna zou gaan, dus dat verandert nog nietsquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 09:20 schreef D. het volgende:
[..]
Wij hier ook, daarom ga ik naar de sauna en gaan we vanmiddag pas boodschappen doen
Nouja, whatever works for youquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 09:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zou ook kunnen, maar ik denk dat ik degene zou zijn die naar de sauna zou gaan, dus dat verandert nog niets
Maar goed, 's morgens is gewoon niet mijn moment van de dag, dus als de boodschappen op vrijdagavond gedaan worden gaan we samen, en als ze op zaterdagochtend gedaan worden dan doe ik nogenzo.
Op zich vind ik het niet erg hoor, ik heb een pokkehekel aan winkelen.... ongeacht het soort winkelen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 09:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Heerlijk, dat deed mijn ex ook, dus ik moet niet zeuren en het gewoon doen, het lukt me vandaag ook wel...denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |