Jáááááquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 01:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is zó lekker om weer thuis in je eigen bed wakker te worden.
We snappen elkaarquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 01:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook dat het een ópgave is!
Maar vorig weekend nog. Zaterdagavond een etentje in het dorp bij m'n schoonouders. Ligt voor de hand om dan te wijnen en te blijven slapen. Ik zag mezelf in een flits wakker worden daar, de volgende ochtend en dacht: nee. Dan maar Bob.
En er was nog alcoholcontrole ook onderweg!![]()
Het is zó lekker om weer thuis in je eigen bed wakker te worden.
Maar bij vrienden ligt het anders hoor. Daar mag ik gewoon met een katerig hoofd een gebakken ei met spek naar binnen werken de volgende ochtend, zonder al te gezellig gedoe. Maar óuders... schóonouders... nee, dan liever mijn eigen huisje en katerloos vanwege Bob.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 01:24 schreef Coos het volgende:
[..]
Jááááá![]()
Ik kan er ook slecht tegen.
En ja,.......héél soms ben ik ook nog weleens de BOB.
quote:
quote:
On the edge, zal ik maar zeggen .quote:
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 01:31 schreef Coos het volgende:
[..]
On the edge, zal ik maar zeggen .![]()
meerijden=
Je hebt als je kats verrot bent geen zin om te levelen. Dat moet gewoon vanzelf gaan. En dat gaat niet vanzelf bij (schoon)ouders! En bij vrienden of goede kennissen/mede-alcoholisten/soulmates wel. Daar is het niet eens een issue. Lekker met zo'n duf hoofd kunnen rondlopen en elkaar begrijpen zonder je best daarvoor te doen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 01:27 schreef liesje1979 het volgende:
Bij vrienden heb ik er ook helemaal geen moeite mee, voordat ik naar den haag verhuiste sliep ik denk ik gemiddeld 2 nachten per week thuis, klein vluchtertje als ik ben
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 01:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Je hebt als je kats verrot bent geen zin om te levelen. Dat moet gewoon vanzelf gaan. En dat gaat niet vanzelf bij (schoon)ouders! En bij vrienden of goede kennissen/mede-alcoholisten/soulmates wel. Daar is het niet eens een issue. Lekker met zo'n duf hoofd kunnen rondlopen en elkaar begrijpen zonder je best daarvoor te doen.![]()
OK ik ga morgen 7.5 uur in de trein zitten. Nach Berlin, tschüss!
Doe Dolf de groetenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 01:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Je hebt als je kats verrot bent geen zin om te levelen. Dat moet gewoon vanzelf gaan. En dat gaat niet vanzelf bij (schoon)ouders! En bij vrienden of goede kennissen/mede-alcoholisten/soulmates wel. Daar is het niet eens een issue. Lekker met zo'n duf hoofd kunnen rondlopen en elkaar begrijpen zonder je best daarvoor te doen.![]()
OK ik ga morgen 7.5 uur in de trein zitten. Nach Berlin, tschüss!
Oh oh.... en nou gaat (bijna) iedereen vragen wie Jasper is....quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 06:02 schreef Ian_Nick het volgende:
Hai ik moest van Jasper melden dat hij een ongeluk heeft gehad alles komt goed maar post een tijdje zonder hem.......
Het gaat al beter gisteren snapte ik je teksten nietquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 08:40 schreef Marrije het volgende:
Wie is Jasper?
Hier doe og steeds die drie letters het iet
dat hagt da va de zi af wat het zij dezelfde letters die het iet doequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 08:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Het gaat al beter gisteren snapte ik je teksten niet, en ik weet het ook niet
Ja wou nog zeggen zal wel aan mij liggen viel er ook net in toen maar wel balen hoorquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 08:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat hagt da va de zi af wat het zij dezelfde letters die het iet doe
Meestal ku je gewoo de letter liks va de M ivulle
Of andere woorden gebruiken als het echt raar wordtquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 08:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat hagt da va de zi af wat het zij dezelfde letters die het iet doe
Meestal ku je gewoo de letter liks va de M ivulle
ja dat he ik eve gedaa met m moeder maar dat is te vermoeied hoorquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 08:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of andere woorden gebruiken als het echt raar wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |