zo wil ik nog steeds het girafs united against ceiling fans T-shirt.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook.... als ik op zoek ga dan vind ik nooit wat ik hebben moet; op zoek naar een broek is thuiskomen met shirts, op zoek naar shirts is thuiskomen met schoenen, en op zoek naar schoenen is thuiskomen met een broek
Vooris het idd heel makkelijk.... dan zie je ergens iets waarvan je denkt "oeh...." en dan doet hij het aan en dan sta je daar in de winkel al van "oh lekker ding
"
![]()
Zoonlief krijgt gewoon wat ik tegenkom, en gelukkig houdt hij nogal van shirts met leuke opdrukken enzo, alleen een beetje jammer dat zijn zwaar Christelijke middelbare school zijn "Kiss my Airs" shirt niet zo gepast vond
Maar een "Lets assume I know everything" neem ik ook blind voor hem mee![]()
Daarbij werkt zijn vriendin in een hippe kledingwinkel dus tegenwoordig is het helemaal feest met de shirts
Hahahahaquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:22 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, maar ja, jij kan zo veel hebben.
ja echt!quote:
Haha ja maar dan in een strak dames formaat, anders zie je je curves niet zo goedquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:25 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
zo wil ik nog steeds het girafs united against ceiling fans T-shirt.![]()
http://www.threadless.com(...)Against_Ceiling_Fans
LOLquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:25 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
zo wil ik nog steeds het girafs united against ceiling fans T-shirt.![]()
http://www.threadless.com(...)Against_Ceiling_Fans
Wat zeg je dat netjes, bij ons heet dat gewoon een tietenshirtquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:31 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Haha ja maar dan in een strak dames formaat, anders zie je je curves niet zo goed
absoluut!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:31 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Haha ja maar dan in een strak dames formaat, anders zie je je curves niet zo goed
oh, ik heb nog veel meer curvesquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat zeg je dat netjes, bij ons heet dat gewoon een tietenshirt
Oh ja, sorry, ik vergat ff waar ik wasquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat zeg je dat netjes, bij ons heet dat gewoon een tietenshirt
Nou dan!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:33 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Woaahh.... ach ja je hebt ook gelijk. Ik ben gewoon een stoot.
quote:
doen we dat welquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:14 schreef Kally het volgende:
En dan dronken worden op de bank kan ook heul leuk zijn![]()
Wat doen we drinken danquote:
iets alcoholerigs denk ? wat een mooie kerstmanquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Wat doen we drinken dan, en btw hoera voor mijn mama, ben al bijna klaar met alles, nu alleen nog boodschapjes doen
valt weer mee
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:28 schreef Laysa het volgende:
[..]
iets alcoholerigs denk ? wat een mooie kerstman
Ben weer als herborenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:42 schreef Laysa het volgende:
[..]
lekker gesaunaad?
...ik ga ff boodschapjes doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |