Truste wijnneusquote:
Ik vond "Pigs in space" altijd helemaal topquote:
*zich nu afvraagt hoe je er nu bij loopt/zit/ligtquote:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:42 schreef HiDiHo het volgende:
Heudebiskideu
Burdeheudebiskideu
Wee-deu behurdiwurkbeu
Bork-bork-bork!
quote:
Hoeveel details wil je?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:42 schreef Kally het volgende:
[..]
*zich nu afvraagt hoe je er nu bij loopt/zit/ligt
Men, wat moeten die gasten een lol hebben als ze dat makenquote:
Wat je maar kwijt wiltquote:
Ik las dat hij in de kroeg ging zuipen, maar ja hij werd niet vervelend toch als hij dronken wasquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
trouwens, waar is mijn manIk moet nog afscheid nemen
Jouw wat?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
trouwens, waar is mijn manIk moet nog afscheid nemen
Issie weer zonder mij weggegaanquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik las dat hij in de kroeg ging zuipen, maar ja hij werd niet vervelend toch als hij dronken was![]()
Boxershort America Today, Levi's 501, Camel shirt, Camel schoenen (puur toeval hoor) en een paar sokken, geen idee waar vandaanquote:
Hij loopt vastquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:51 schreef MeraViglioSa het volgende:
en o, Eric Dikeb heeft vandaag zijn Gouden Kooi Clip&Klaar afleveringen weer online gezet![]()
Dat is straksquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:51 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Issie weer zonder mij weggegaan
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:52 schreef D. het volgende:
[..]
Boxershort America Today, Levi's 501, Camel shirt, Camel schoenen (puur toeval hoor) en een paar sokken, geen idee waar vandaan
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |