shopsequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:04 schreef Wijnneus het volgende:
Helleuw, boodschappen zijn binnen, frietje gepakt, jammie, nu ff shoppen, doei allemaal
....Ik ben nu een patatje/frietje kapslaon aan het eten en dan vanavond een lekker broodje....goed????quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:49 schreef D. het volgende:
[..]
Ben weer als herboren
Wat eten we vanavond?
Ja hoorquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:42 schreef Laysa het volgende:
[..]
....Ik ben nu een patatje/frietje kapslaon aan het eten en dan vanavond een lekker broodje....goed????
Het lucht alleen op als je erbij zet waarom je op ze kotstquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:46 schreef D. het volgende:
Sommige mensen![]()
![]()
Zo, ff kijken of dat oplucht
Is dat lekker? Ik heb daar nog nooit iets gekocht,die foto's van dat eten daar zien er niet erg uitnodigend uitquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:42 schreef Laysa het volgende:
[..]
....Ik ben nu een patatje/frietje kapslaon aan het eten en dan vanavond een lekker broodje....goed????
tis vies en voos....zegt Cc en dat klopt.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:48 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Is dat lekker? Ik heb daar nog nooit iets gekocht,die foto's van dat eten daar zien er niet erg uitnodigend uit
Gewoon even Orient bellen of er gaan halenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:48 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Is dat lekker? Ik heb daar nog nooit iets gekocht,die foto's van dat eten daar zien er niet erg uitnodigend uit
O.....quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:46 schreef D. het volgende:
Sommige mensen![]()
![]()
Zo, ff kijken of dat oplucht
Vies en voos is lekkerquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
tis vies en voos....zegt Cc en dat klopt...dus heeeeeeeeeeeeeeel lekker
Je dochter en 3 vriendinnen?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:46 schreef Deisyy het volgende:
Ik ga vanavond uit eten met 4 meiden van de middelbare school
Die zaak bij de metro"je weet wel"quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gewoon even Orient bellen of er gaan halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |