Kraakhelder.. hmm.. eerst een sloot drank naar binnen en daarna een ros voor z'n kop omdat ie weer over iemands moeder begint.. we'll see.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je weet het niet hè.... hij kan dan wel zeggen dat ie naar de kroeg is en verwacht blauw te zijn als hij terugkomt, maar voor het zelfde geld wil hij een niet te slopen indruk maken door "uit de kroeg" terug te komen en dan van die rake en kraakheldere reacties geven die zo indrukwekkend zijn dat hij direct mod wordt.
Niet eens vlaai hah, jjewone appeltaart.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Noek! Wat een heerlijk stukje ouderwetse modding....![]()
* Leandra krijgt er helemaal een appeltaart met warme chocomel gevoel van.... net als vroegâh
In de vuile kont van je moeder.quote:
Neehee........ ik bedoel dat ie helemaal niet in de kroeg zit, en dus al F5'end alle tijd heeft om supersnel een vers topic te openenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Kraakhelder.. hmm.. eerst een sloot drank naar binnen en daarna een ros voor z'n kop omdat ie weer over iemands moeder begint.. we'll see.
Nee, dat is een briefje dat Liesje1979 onlangs aantrof achter het raam van haar buurman. Die was het blijkbaar beu dat er vuilnis op de stoep voor zijn huis werd gezet en vond dit wel een passende manier om zijn ongenoegen te laten blijken.quote:
Ik ken je moeder niet maar konten van moeders zijn kennelijk wel banwaardig.....quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:24 schreef debuurvrouw het volgende:
"je moeder" is banwaardig?!![]()
oi, mag mijn poststijl wel ff aanpassen..
En Liesje was de schuldige?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, dat is een briefje dat Liesje1979 onlangs aantrof achter het raam van haar buurman. Die was het blijkbaar beu dat er vuilnis op de stoep voor zijn huis werd gezet en vond dit wel een passende manier om zijn ongenoegen te laten blijken.
En wat als ze een blotenbillengezicht heeft?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ken je moeder niet maar konten van moeders zijn kennelijk wel banwaardig.....
Dat wordt nog link in het MILF-topic
Goed dat ik het ff weet.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ken je moeder niet maar konten van moeders zijn kennelijk wel banwaardig.....
Dat wordt nog link in het MILF-topic
Ik dacht dat Fokkers het juist altijd gedaan haddenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, per definitie niet, het is een FOK!ker, dus dat pleit haar sowieso al vrij
Nee, in dat straatje niet denk ik. Daar mag het vast.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:24 schreef debuurvrouw het volgende:
"je moeder" is banwaardig?!![]()
oi, mag mijn poststijl wel ff aanpassen..
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:27 schreef D. het volgende:
[..]
En wat als ze een blotenbillengezicht heeft?
Dan kun je beter een kutkop hebben?
Nite!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:28 schreef Leandra het volgende:
Maar goed.... het is hier weer bedtijd enzo.... truste all dus![]()
![]()
slaap lekkerquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:28 schreef Leandra het volgende:
![]()
trustequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:28 schreef Leandra het volgende:
![]()
sloapzequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:28 schreef Leandra het volgende:
![]()
De hoogte van de pols?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:29 schreef Noek het volgende:
...en niemand die even polshoogte kwam nemen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |