quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mik hem er straks weer eff af.
[ Bericht 21% gewijzigd door Ml-etje op 30-10-2009 22:58:46 ]Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:01 schreef Ml-etje het volgende:ooh er zit een vlek op je lens..., moet ik er even een andere foto van je gezicht in fotoshoppen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:01 schreef Ml-etje het volgende:Zwarte pietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vinnut leuk, het ziet wel een beetje 'klassiek' uit ofzo, weet niet hoe ik 't uit moet leggen.
Was dat bewust voor het thema van t feestje of de lui die er waren?
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:02 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
ooh er zit een vlek op je lens..., moet ik er even een andere foto van je gezicht in fotoshoppen?
Ja de rok was bewust voor de lui.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zwarte piet![]()
Ik vinnut leuk, het ziet wel een beetje 'klassiek' uit ofzo, weet niet hoe ik 't uit moet leggen.
Was dat bewust voor het thema van t feestje of de lui die er waren?
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:03 schreef Greys het volgende:
Wat gewaagd MI-etje!![]()
Het staat je goed zo te zien, ik zou nooit zoiets kleurigs aantrekken (maar ik ben dan ook een saaierd).
Je laarzen zijn mooi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
Hihi ik had eerst een geheel paarse stretchrok in mijn handen en heb me vervolgens aan " laten kleden" door 1 van de stylistes. Was wel eens handig, heb met dat geklus g1 zin/tijd om te shoppen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:03 schreef Greys het volgende:
Wat gewaagd MI-etje!![]()
Het staat je goed zo te zien, ik zou nooit zoiets kleurigs aantrekken (maar ik ben dan ook een saaierd).
Je laarzen zijn mooi
Sepo!quote:
quote:
Dat ken ik hihi, zwart kleed af niet waarquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:05 schreef oh-oh het volgende:Ik vind die laarzen ook tof.
Ik heb zoiets in het zwart !
In het bruin zijn ze toffer maar dan draag ik t weer nie
Ja hé heb er twee van (1 staat stil helaas) zo leuk!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:02 schreef MrSubtle het volgende:
Mooie outfit trouwens... en toffe wekker![]()
Waarom heb je nou twee dezelfde outfitsquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:08 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja hé heb er twee van (1 staat stil helaas) zo leuk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Schat...de klokken! En heb wel dezelfde broeken hoorquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:08 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Waarom heb je nou twee dezelfde outfits
Je zeiquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:09 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Schat...de klokken! En heb wel dezelfde broeken hoor
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:12 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Je zeischat
Dat zeg ik ook tegen de hondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en moet ik mezelf nodig afleren.
Maar gelukkig dat je het snapte
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Die ken ik niet eensquote:
Die deed ook aan de eerste Idols mee volgens mij, of aan de tweede, of derde!quote:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:13 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook tegen de honden moet ik mezelf nodig afleren.
Maar gelukkig dat je het snapte
Ik zag gisteren in de stad een meisje met zo een ding aan, en haar vriendje had zn jeans om zn knieën hangen, ik keek bijna met open mond dr naar, en toen voelde ik me ineens heel oudquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:18 schreef Greys het volgende:
EWWWWWWWWWWWWWWWWW, zo'n haremjeans met het kruis op half elf
Ehmm dan kan je ook 25 zijn..ik doe nl ookquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zag gisteren in de stad een meisje met zo een ding aan, en haar vriendje had zn jeans om zn knieën hangen, ik keek bijna met open mond dr naar, en toen voelde ik me ineens heel oud
Die vind ik stiekem best mooi gedaanquote:
Ja maar ik krijg er ook een beetje een ongemakkelijk gevoel bijquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:22 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Die vind ik stiekem best mooi gedaan
Waarom dan? Bang voor de toekomst? Of plaatsvervangend ongemakkelijk vanwege het naakt?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar ik krijg er ook een beetje een ongemakkelijk gevoel bij
Nee gewoon, kweet niet. Tis erg naakt ja.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:24 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Waarom dan? Bang voor de toekomst? Of plaatsvervangend ongemakkelijk vanwege het naakt?
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:19 schreef MrSubtle het volgende:
Wij van de PBP diggen broeken met laag kruis [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:23 schreef Harajuku. het volgende:
Greys, er is iets mis met mijn haar. Ik krijg alleen onderaan maar een heel mislukt pluizig slagje,.
Da's toch dat lieve kampertje?quote:
Ik gebruik nooit van die zooi. En ik doe dus een pluk ertussen, sla de pluk eromheen, draai de tang, haal m laaaaaaaaangzaam naar beneden en dan: nietsquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:25 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]Dat had ik dus de eerste keer dat ik het probeerde ook, wilde dat ding al haast in de hoek smijten!
Het belangrijkst is dat je het uiteinde dus eerst er overheen slaat, dán pas nog een slag draait en dat je het uiteinde dus begeleidt zeg maar. Of misschien een dunnere pluk nemen?
Er mag ook niets in je haar zitten, geen schuim of lak.
Das die huilie kampert met die afgrijselijke oorbellen jaquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's toch dat lieve kampertje?
Die gaat huilen zo geloof ik
Wel een beetje homo-erotisch op sommige momenten dit
Nog langzamer!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik gebruik nooit van die zooi. En ik doe dus een pluk ertussen, sla de pluk eromheen, draai de tang, haal m laaaaaaaaangzaam naar beneden en dan: niets
Jaaaaaaaaa daar doet ie mij ook zoooooooo aan denkenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind dat dikkige jongetje een beetje 'Daffyd, the only gay in town' van Little Britain
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:19 schreef MrSubtle het volgende:
Wij van de PBP diggen broeken met laag kruis [ afbeelding ]
Ja ja ja ja zie je!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:31 schreef Harajuku. het volgende:
Ooooooooooh, ik heb een krul. Only 1000 strengen to go.
Ik heb écht belachelijk veel haar, ik denk dat je het nog erg positief inziet met een uurtjequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ja ja ja zie je!![]()
En als je het eenmaal door hebt ga je heel snel!
Ik had uiteindelijk in 25 minuten mijn hele hoofd gedaan.
Dan kost het jou een uurtje denk ik(vanwege berg haar)
Dunnow, en ik kan alleen maar Dewi bedenken bij rood nog steeds , geel was niet bekend van tv volgens rood toch?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:35 schreef Greys het volgende:
Oh-oh, wie is die donkere dame, Mystery Geel?
En dit klinkt weer niet als Dewi, die rode
Wees er maar blij mee juist!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:34 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb écht belachelijk veel haar, ik denk dat je het nog erg positief inziet met een uurtje
Oh, ik houd van mijn haar. Maar ik kan er verder heul niets meequote:
Oh, elfde als vorige keer dusquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:41 schreef oh-oh het volgende:
Een zus door nog Haar, die oudste geloof ik!
( die is ook het beste )
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:41 schreef Greys het volgende:
Whehehe, Daffyd is growing on me
Heel die kamperfamilie door het dolle!
Echt he?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:41 schreef oh-oh het volgende:
Ja Vivienne hadden ze alleen al voor die broer nog ff door mogen laten gaan hoor
Nah die vind ik niet zo.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt he?
Dat was de enige echte eye candy eigenlijk.
Nou ja, die Bart is ook gewoon mooi, maar da's een irritante blaag.
Die met die krullen.
Je trekt je uiteinde niet recht genoeg naar achter denk ikquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:45 schreef Harajuku. het volgende:
Oh, ik heb nu een heel zielig krulletjeNou ja, t is iig iets
ik moet van MBquote:
Ja maar niet helemaal kort toch?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:49 schreef Re het volgende:
[..]
ik moet van MB
maar moet voor mezelf ook, ff weer wat model erin en stuk eraf, groeit toch als een gek nog steeds
Ja, de rest is een knot op mn hoofd. Ik doe wel langzaam en strak, maar dan gebeurt er nog niets. Die streng staat er daarna alleen ineens als zo'n ufo uit de jaren 90 bij. Bij deze laffe krul heb ik eerst haarlak gespoten, maar dat is heel slecht en wil ik dus eik nietquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Je trekt je uiteinde niet recht genoeg naar achter denk ik
En l a n g z a a m doen he?
Heb je de rest van je haar omhoog met een speld ofzo?
JIj had toch echt keilang haar ooit?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:49 schreef Re het volgende:
[..]
ik moet van MB
maar moet voor mezelf ook, ff weer wat model erin en stuk eraf, groeit toch als een gek nog steeds
Oh ja, je kijkt er ook heel treurig bij. Zo zou ik ook kijken als mijn haar eraf zou gaanquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:53 schreef Re het volgende:
ja tot op mijn riem ofzo
staat nog 1 foto van in FoBo maar toen was er al een stuk af
Ik denk wel dat een pittig, kort, rood, en vlot kapseltje jou echt heel goed zou staanquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:55 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh ja, je kijkt er ook heel treurig bij. Zo zou ik ook kijken als mijn haar eraf zou gaanOh nee, dan zou ik keihard janken.
Trek je misschien TE hard? Dat je eigenlijk de krul er meteen al weer uit trekt?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:52 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, de rest is een knot op mn hoofd. Ik doe wel langzaam en strak, maar dan gebeurt er nog niets. Die streng staat er daarna alleen ineens als zo'n ufo uit de jaren 90 bij. Bij deze laffe krul heb ik eerst haarlak gespoten, maar dat is heel slecht en wil ik dus eik niet
t Gaat nu wel een beetje, en volgens mij doe ik nog steeds hetzelfde maar goedquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Trek je misschien TE hard? Dat je eigenlijk de krul er meteen al weer uit trekt?
En na het krullen even om je vinger pielen.
Waar heb ik de suggestie voor dat kapsel eerder voorbij zien komenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik denk wel dat een pittig, kort, rood, en vlot kapseltje jou echt heel goed zou staan
Ik weet het nietquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:59 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Waar heb ik de suggestie voor dat kapsel eerder voorbij zien komen
Heej, Zwabbert heeft een avatar!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:02 schreef DeZwabber het volgende:
krullen zijn onhandig, het klit als de neten
oh ja, dat was de nieuwe hype geloof ik huh?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:04 schreef Greys het volgende:
Oh en ik heb mijn vleeschetende monsters regenwater gegeven
Er stond nog een emmer regenwater ergens in de tuin
Ja echt geweldigquote:
hehe och....quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja echt geweldig![]()
Beetje jammer van Lamon, maar wel voorspelbaar dat hij mij zou willen laten bannen
Je heb 'm gezetquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:17 schreef Re het volgende:
[..]
hehe och....
kijken waar ik 50.000 neerzet... lekker in OO denk ik
Waar?quote:geregistreerd op: zondag 26 september 1999 @ 00:00
laatste bezoek: 31 seconden geleden.
aantal posts: 50000 (gemiddeld 14 per dag)
hehe in OO voor de diehard oldbies... en ja... reg datum klopt alleen tijd niet maar die is verloren gegaan in een grote crashquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je heb 'm gezet![]()
[..]
Waar?
En die tijd van registratie ook. Kloptie echt?
Echt, de tering. Ik ben nu bijna 4 uur bexzig geloof ikquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 01:43 schreef DeZwabber het volgende:
hoe krijg je dat voor elkaar
edit: oh wacht, ff 1 + 1 = 2 doenkrullen!
Maar 't resultaat mag er zijnquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 02:24 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
VIER, VIER!!!!! FUXCKING UUUUUUUUUURR!!!!!!!!!!! Niet seconde, niet minuut, nee VIER HELE UREN
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
en nu puur om het er lekker in te wrijven, zo word ik iedere ochtend wakker:quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 02:26 schreef Barbaaf het volgende:
gaat dat er niet weer uit als je slaapt?
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 02:57 schreef Harajuku. het volgende:
Ja, al dit werk is voor nietsMaar wilde ik ook niet midden op de dag terwijl ik nog weg moest, straks werd het neits
[ afbeelding ]
Wie dan?quote:
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 08:29 schreef DeZwabber het volgende:
ja, maar geen kokend water, dus ff kauwen
Thee trekt niet in koud water... probeer maar eensquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 08:33 schreef draculettetje het volgende:
dan nog liever met koud water...
ow dat wist ik nietquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 08:34 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Thee trekt niet in koud water... probeer maar eens
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 08:36 schreef DeZwabber het volgende:
ijsthee is dan ook een grote leugen, het is eigenlijk verdunt rioolwater
Ik kwam er ook alleen maar achter omdat ik een keer vergeten was de waterkoker aan te zetten, en vervolgens verwonderd was dat na 10 minuten het water nog steeds helder bleef terwijl het theezakje er in hingquote:
in mijn koelkast is er vast nog wel een plekje vrijquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 09:27 schreef Greys het volgende:
Mijn stoofpeertjes zijn bijna klaar. Alleen heb ik er veel te veel gemaakt dus ik krijg ze nooit in de koelkast
Ontbijten met stoofpeertjes dan maar
Hihi!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 09:42 schreef draculettetje het volgende:
[..]
in mijn koelkast is er vast nog wel een plekje vrij
Dat zou ik eigenlijk ook moeten doen, maar heb geen zinquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 09:40 schreef Goodbye het volgende:
Goeiemorgen!![]()
Die krullen zijn echt supermooi gelukt, Hara!![]()
Ik ga vandaag (en morgen denk ik ook nog wel) even een grote najaarsschoonmaak houden in m'n huis
Ik heb er juist zin in en dat is een unicumquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 09:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zou ik eigenlijk ook moeten doen, maar heb geen zin
ik ben gek op stoofpeertjes!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 09:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Hihi!![]()
Vind je ze lekker? Ze zijn nu supergoedkoop! Ik had een hele zak vol voor 2 euro of nog minder geloof ik.
Hoe voel je je?
Maak dan ook eenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 09:48 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb er juist zin in en dat is een unicumDus ik ga het huis even grondig aanpakken
Heb er ook alle tijd voor, want ik heb geen studie deadline, vriendje wel dus die moet het hele weekend leren. Ergo we gaan samen niks doen (behalve miss een filmpje pakken of even een hapje eten). En mijn vriendinnetje heeft onze afspraak voor morgen afgezegd
Dusssss, leeg weekend voor de boeg
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 09:49 schreef MrSubtle het volgende:
Na het geweldige succes van het schilderen vorig weekend (waarbij ik uiteindelijk alleen maar konijntjes had getekend) volgt vandaag ronde twee.
Tot dusver is ronde twee van het schilderen al mateloos succesvol te noemen, want ik ben nu 3 uur wakker, en lig nog steeds in bed
Ja dat bleef ik vorig weekend ook zeggenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 09:51 schreef Greys het volgende:
![]()
Maar er blijft nog genoeg weekend over om te schilderen hoor
Heb ik wat gemistquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 09:50 schreef draculettetje het volgende:
zo gauw ik weer eten binnen houdt ga ik ze ook maar maken denk ik!
op zich voel ik me wel redelijk, vooral moe en beetje zwakjes maar ja dat komt gewoon door het vele spugen
voor de rest gewoon heel erg blij!
en mag ik vragen hoe het met jou is?
Oehh, goed idee!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 09:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Maak dan ook eenlijstje
met wat je allemaal wilt doen, zodat je kunt afstrepen.
Dat werkt altijd wel lekker
[..]![]()
Maar er blijft nog genoeg weekend over om te schilderen hoor
Kan iemand me uitleggen WAAROM zwangere vrouwen eigenlijk misselijk worden? Wat is daar evolutionair gezien het nut van? weten ze dat?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 09:50 schreef draculettetje het volgende:
zo gauw ik weer eten binnen houdt ga ik ze ook maar maken denk ik!
op zich voel ik me wel redelijk, vooral moe en beetje zwakjes maar ja dat komt gewoon door het vele spugen
voor de rest gewoon heel erg blij!
Ohooohh nog een zwanger leuk gefeliciteerd Draakje.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 09:58 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Kan iemand me uitleggen WAAROM zwangere vrouwen eigenlijk misselijk worden? Wat is daar evolutionair gezien het nut van? weten ze dat?
wat het nut is weet niemand, van alle zoogdieren heeft de mens ook de meest pijnlijke en langdurige bevalling...quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 09:58 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Kan iemand me uitleggen WAAROM zwangere vrouwen eigenlijk misselijk worden? Wat is daar evolutionair gezien het nut van? weten ze dat?
het nut weet ik er ook niet van en hoe en wat eigenlijk ook nietquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 09:58 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
heb je met een tweeling eigenlijk ook 2x zoveel hormoon enzo?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:02 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ohooohh nog een zwanger leuk gefeliciteerd Draakje.
Nou ik zou het niet weten waarom de een wel misselijk is en de ander niet. En waarom de een de hele dag ziek is en de ander maar een halve.
Het schijnt iets met de hoogte van het zwangerschapshormoon te maken te hebben maar ja die van mij was erg hoog en ik was echt helemaal niet misselijk.
Ja zeg ga die zwangeren hier eens bang maken voor een bevalling.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wat het nut is weet niemand, van alle zoogdieren heeft de mens ook de meest pijnlijke en langdurige bevalling...
waarom? geen ideeschijnt iets met evolutie te maken te hebben
Ja het hormoon wordt aangemaakt door het kindje.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:06 schreef draculettetje het volgende:
[..]
heb je met een tweeling eigenlijk ook 2x zoveel hormoon enzo?
ik denk dat de meeste wel een vaag idee hebben hoorquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:07 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ja zeg ga die zwangeren hier eens bang maken voor een bevalling.
Het kan ook anders hoor ik vond mijn bevalling heel bijzonder en eigenlijk een feestje van verwachting. En ook nog eens niet zo pijnlijk als ik van tevoren verwacht had op basis van al die verhalen.
Laat me raden: jij blijft liggen waar je ligt en gaat lezen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:08 schreef MrSubtle het volgende:
Nog een paar minuten en dan is de accu van mijn laptop leeg en de lader ligt beneden...
50% kans dat ik dan opsta... maar ook 50% kans dat ik aan het nieuwe boek begin dat hier naast me ligt... nou, eigenlijk weet ik al welke van de twee het wordt
* MrSubtle is vandaag officieel lui
Het zou me niet verbazen in ieder gevalquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:11 schreef nieslief het volgende:
[..]
Laat me raden: jij blijft liggen waar je ligt en gaat lezen.
Dat ligt aan jou hoor ik zie hem gewoon.quote:
lekker tochquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:08 schreef MrSubtle het volgende:
Nog een paar minuten en dan is de accu van mijn laptop leeg en de lader ligt beneden...
50% kans dat ik dan opsta... maar ook 50% kans dat ik aan het nieuwe boek begin dat hier naast me ligt... nou, eigenlijk weet ik al welke van de twee het wordt
* MrSubtle is vandaag officieel lui
Ik zie de gewone ava weer, niet meer de Pink Bandana Possequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:13 schreef nieslief het volgende:
[..]
Dat ligt aan jou hoor ik zie hem gewoon.
Goedemorgen Greys. Hoe smaken de stoofperen?
Oh dat ja idd het is weer de gewone ava. Zou er een breuk ontstaan zijn in de PBP??quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zie de gewone ava weer, niet meer de Pink Bandana Posse
En nog niet geproefd, ze staan nog op
Gauw stoofperen halen en die eten. Dat waar je zin in hebt heeft de grootste kans om erin te blijven. En nu weten de heren ook waar die rare trek van zwangeren vandaan komt.....quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:19 schreef draculettetje het volgende:
ha weer wat geleerd vandaag!
ynske hoest met jou?
mn thee zit er weer een half uur in, dan kan ik best proberen op te staan vind ik
hihi en ik heb zin in stoofperen
Whehehe oh oh, dan moeten we ze uit elkaar gaan houden nu.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:20 schreef nieslief het volgende:
[..]
Oh dat ja idd het is weer de gewone ava. Zou er een breuk ontstaan zijn in de PBP??
roddel roddel stook stook
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Whehehe oh oh, dan moeten we ze uit elkaar gaan houden nu.
Want dan hebben we hier straks net zo'n Cribs & Bloods situation
da mag ik nie meer van de huisarts en gyn had het ook bevestigdquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:21 schreef nieslief het volgende:
[..]
Gauw stoofperen halen en die eten. Dat waar je zin in hebt heeft de grootste kans om erin te blijven. En nu weten de heren ook waar die rare trek van zwangeren vandaan komt.....
Hmmmm stoofpeertjessap dan.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:24 schreef draculettetje het volgende:
[..]
da mag ik nie meer van de huisarts en gyn had het ook bevestigd![]()
had dat namelijk zelf ook, kan best eten waar ik zin in heb, eruit komt het toch wel
maar aangezien ik met spugen ook steeds vocht kwijtraak nu toch het advies om alleen te eten wat er in blijft veel verder dan volkoren biscuitjes en appelmoes kom ik niet zo en nu genoeg hierover![]()
Oh jee. Niet leuk maar misschien is een afkoelperiode wel even goed, maar misschien ook niet. Moeilijk moeilijk.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:29 schreef Goodbye het volgende:
Bah. Mijn vriendje heeft net aan z'n vader gemeld dat hij hem even niet meer wil zien. Begrijpelijk, maar ik ben altijd zo bang dat dat het alleen maar erger maakt en ze elkaar straks nooit meer zien.
zijn ook moeilijke situaties, hoop dat de rust ze even goed doetquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:29 schreef Goodbye het volgende:
Bah. Mijn vriendje heeft net aan z'n vader gemeld dat hij hem even niet meer wil zien. Begrijpelijk, maar ik ben altijd zo bang dat dat het alleen maar erger maakt en ze elkaar straks nooit meer zien.
Jij ook..quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:31 schreef draculettetje het volgende:
nu tijd om op te staan! fijne dag allemaal
Nee ik hou ook niet van ruzie of van spanningen in de familie. Maar soms lukt het gewoon niet om alle neuzen dezelfde kant op te krijgen als je begrijpt wat ik bedoel. Dan kun je je er maar beter bij neerleggen dat het gewoon niet anders is en je concentreren op je eigen 'gezin' want daar ligt tenslotte de toekomst.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:33 schreef Goodbye het volgende:
Ja, mijn vriend zegt ook dat ik me niet zo druk moet makenMaarja, ik hou gewoon niet van ruzie en ik wil altijd dat het gezellig blijft zegmaar. Dat lukt nu dus even niet.
Ja, daar heb je ook wel gelijk in! Nu maar hopen dat het bij ons niet zo ver komt. Maar voor nu is het goed zo, even geen contact is beter dan dat gestresste gedoe.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:35 schreef nieslief het volgende:
[..]
Nee ik hou ook niet van ruzie of van spanningen in de familie. Maar soms lukt het gewoon niet om alle neuzen dezelfde kant op te krijgen als je begrijpt wat ik bedoel. Dan kun je je er maar beter bij neerleggen dat het gewoon niet anders is en je concentreren op je eigen 'gezin' want daar ligt tenslotte de toekomst.
Juist. Het is gewoon jammer dat het bij ons wel zover is gekomen vooral voor de familie die aan de zijlijn staat. Het is ook jammer dat de personen in kwestie gewoon meer contact hebben met die familie aan de zijlijn en dat wij dus de zwarte schapen zijn nu door het geklets onderling.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:37 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, daar heb je ook wel gelijk in! Nu maar hopen dat het bij ons niet zo ver komt. Maar voor nu is het goed zo, even geen contact is beter dan dat gestresste gedoe.
Even denken. Jij gaat toch trouwen??quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:42 schreef ferrari_rood het volgende:
Zo naar mijn zus voor haar eisenpakket mbt de bruiloft. En ik heb het zo koud. Een week verwend met een verwarming nu is het weer afzien.
Ok dan snap ik het.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:46 schreef ferrari_rood het volgende:
Nee mijn zus. Ik ben ceremoniemeester
Volgens de moeder van mijn zwager ga ik ook nooit trouwen. Echt waar er zijn mensen die mij precies vertellen wat ik wel en niet ga doen.
ziet er tof uit hoorquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 02:57 schreef Harajuku. het volgende:
Ja, al dit werk is voor nietsMaar wilde ik ook niet midden op de dag terwijl ik nog weg moest, straks werd het neits
[ afbeelding ]
Oh ja da's waar ook ik zag mooie krullen voorbij komen. Tsjonge Hara wat een werk.quote:
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:50 schreef Re het volgende:
* Re moet ook maar eens wat gaan opruimen hier...
Secret Santa met kogelbrieven en disrijmpjes.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Whehehe oh oh, dan moeten we ze uit elkaar gaan houden nu.
Want dan hebben we hier straks net zo'n Cribs & Bloods situation
Oh heden daar had ik nog helemaal niet aan gedacht..........quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:58 schreef Pagan het volgende:
[..]
Secret Santa met kogelbrieven en disrijmpjes.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:58 schreef Pagan het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:11 schreef Pagan het volgende:
Niet vergeten he, 't is Samhain.
[ afbeelding ]
Dit lijkt me dus echt zo leuk om te doenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:11 schreef Pagan het volgende:
Niet vergeten he, 't is Samhain.
[ afbeelding ]
Ik drink koffie en heb al kots opgeruimdquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:38 schreef Loveless85 het volgende:
Ik drink koffie, en heb er al een was inzitten
Ben je ook zwangerquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik drink koffie en heb al kots opgeruimd
Dit is meer voor degenen die Halloween en Samhain niet uit elkaar houden. en ik zocht een excuus om deze te plaatsenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:28 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar dat is officieel dit jaar toch pas op 2 november als het volle maan is?
Ja...en ik laat de katten voor me kotsen.quote:
Ohquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja...en ik laat de katten voor me kotsen.
Nu meneer I. nog overhalen om de bevalling te doen![]()
Nee, tuurlijk ben ik niet zwanger
Een bevalling is sowieso anatomisch gezien geheel onverantwoordquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh![]()
En juliie moeten de bevalling doen, wij zijn daar niet voor gemaakt.
We do the easy part
Het scheelt dat er maar één PBP-lid is dat meedoet aan SSquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:58 schreef Pagan het volgende:
[..]
De steeltjes zitten er nog aanquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:54 schreef Greys het volgende:
Ik was al om acht uur beneden
Heer G had gister heel de dag in bed gelegen en Bink en Boor ook, dus die waren nogal ehm... vroeg wakker.
Pfffffffffff.
Nou ja, inmiddels gedoucht, aangekleed, was gedaan, afwasmachine aangezet, stoofpeertjes in de koelkast gezet, opgeruimd, vuilnisbak geleegd...
Stoofpeertje, anyone?![]()
[ afbeelding ]
uhmmm da's geen tosti, dat is een uhmmmm creatiequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh daar heb ik ook trek in!
Met bruin brood, brie en mango chutney![]()
Dat moet, piem0l. Dan krijgen ze nog meer smaakquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
De steeltjes zitten er nog aan
Hier in het durp zit een mutserig zaakje, het heet De Theeroosquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:57 schreef Re het volgende:
[..]
uhmmm da's geen tosti, dat is een uhmmmm creatie
en gooi die stoofdingen maar over...
die zien er wel heeeeel lekker uitquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:54 schreef Greys het volgende:
Ik was al om acht uur beneden
Heer G had gister heel de dag in bed gelegen en Bink en Boor ook, dus die waren nogal ehm... vroeg wakker.
Pfffffffffff.
Nou ja, inmiddels gedoucht, aangekleed, was gedaan, afwasmachine aangezet, stoofpeertjes in de koelkast gezet, opgeruimd, vuilnisbak geleegd...
Stoofpeertje, anyone?![]()
[ afbeelding ]
Ok nou kom maar brengen, das best aan te fietsen voor jou als je al zo actief bent.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat moet, piem0l. Dan krijgen ze nog meer smaak
Oeh, nu op Tv West, Wouter Hamel. Lekker muziekje en groot talent, als het aan mij ligt.
Hoezo fietsen? Kan je bij jou niet parkeren?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ok nou kom maar brengen, das best aan te fietsen voor jou als je al zo actief bent.
Jij hebt gewoon een voorraadje injectiespuiten thuis liggenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Steeltjes![]()
Tosti Brie![]()
Goffer, het is me tot nu toe altijd nog gelukt Baloe z'n pillen naar binnen te werken, maar vandaag ff niet zeg maar.
Nou had ik ze vermalen met heet water, beetje blikvoer en slagroom er op ().
Uiteindelijk heb ik het opgezogen met een injectiespuit en steeds in z'n bek gespoten, maar nu is meneer gevlucht
Rotterdammersquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:07 schreef Greys het volgende:
Ing, die steeltjes horen er echt aan hoor!![]()
Zo krijg je ze in een restaurant ook, dat hoort zo voor de smaak. En dan kan je ze lekker van het steeltje af slurpen![]()
En dat je die pillen niet met slagroom naar binnen kreeg zeg! Elke kat zou daar in trappen zou je denken.
Maar Baloeloeloe is natuurlijk een hele gehaaide slimmerd, da's een Rotterdammert
[..]
Hoezo fietsen? Kan je bij jou niet parkeren?
Wembley...zooooo vreselijk gaafquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:12 schreef Loveless85 het volgende:
Ik wou dat ik daar was![]()
Ik heb ook al geen EMA kaartjes weten te winnen
arme poesquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:18 schreef Ingetje79 het volgende:
Zal dat ding zo maar es naar buiten gooien
quote:
Ik wil erheenquote:Optredens Van
Foo Fighters
Green Day
Jay-Z
Leona Lewis
Shakira
Tokio Hotel
Jaquote:
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:25 schreef oh-oh het volgende:
Ing jij mag ook hachee komen eten heur![]()
Zijn de blaadjes van de ficus überhaupt niet giftig?
Volgens mij heb ik mijn ficussen de deur uit gesmeten toen ik puppyfrits nam
Weljaaaaaaaaquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:31 schreef MissBliss het volgende:
Ik zou daar ook wel heen willen
maar volgende week wel muse en over een maand placebo![]()
Pas op he, die milieupunten zijn op zaterdag soms niet de hele dag openquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:26 schreef MrSubtle het volgende:
Zodra mijn film is afgelopen ga ik met de aanhangwagen vol troep naar de milieustraatecht waar
Ik word straks ECHT actief, je weet toch
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:31 schreef Greys het volgende:
Even crosspost uit het Vleesetende Plantjes topic
Caesar says hi!
[ afbeelding ]
En Cleopatra heeft al een vliegje gevangen!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |